Ik mag dat natuurlijk niet zeggen, maar ik vind hem ook wel leuk!quote:
Te laat....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan niet te veel gaan doordenken, ik zie het jullie doen! STOP!
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon overigens vannacht niet slapen, en toen heb ik een poging gedaan tot het schrijven van een gedichtje. Alleen ik weet niet of't wat is. En sowieso is het onderwerp een beetje zoetsappig en heeft het niet echt direct iets met mij te maken.
Geen idee, had geen zin in morgen (vandaag dus).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom maar op![]()
edit: hoe komt het eigenlijk dat je niet kon slapen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:53 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Jij had niet toevallig een loods op de run he?
Wat heb je dan allemaal te doen vandaag waar de dag alleen niet lang genoeg voor is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik het idee heb dat de dagen te snel voorbij gaan. En toen dacht ik, hm, als ik niet slaap, duurt de dag wat langer.
Jaaaaahquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dat ook. En ik zit met Dreamer op MSN.
Ik wil wel een knuppel in het hoenderhok gooien hoor; ik ben gister begonnen met een nieuw verhaal
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Dat ook. En ik zit met Dreamer op MSN.
Ik wil wel een knuppel in het hoenderhok gooien hoor; ik ben gister begonnen met een nieuw verhaal
hallo lieve dromenmevrouwquote:
Stroek toch! Je gaat toch niet nu al achter de geraniums zitten verpieteren hè? Ga je in juni wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hallo lieve dromenmevrouw![]()
![]()
en ik twijfel niet meer ook deze keer laat ik voorbij gaan,
ja ik weet het ik wordt oud en bejaard![]()
erger nog ik heb niet eens geraniumsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stroek toch! Je gaat toch niet nu al achter de geraniums zitten verpieteren hè? Ga je in juni wel?
smoesjes.. .Kunstplanten overleven altijd en overalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
erger nog ik heb niet eens geraniums![]()
ik heb het hier 5 jaar lang met planten geprobeert maar die gaan allemaal dood
daarvoor komt er te laat te weinig licht hier in de woonkamer
Dan eisen we hier tegen die tijd dus wel een foto van jou in die kledijquote:en ja nog eem maandje vasten en ik pas in de bikiniin plaats van in het badpak
maar net als ik zelf ben houd ik niet van artificieel dus ook niet van groene nepbloemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
smoesjes.. .Kunstplanten overleven altijd en overal
[..]
Dan eisen we hier tegen die tijd dus wel een foto van jou in die kledij
helaas bevat deze vraag momenteel te weinig informatie om deze in behandeling te kunnen nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
Ik mis even wat geloof ik...
Wat ga jij aan je voorbij laten gaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas bevat deze vraag momenteel te weinig informatie om deze in behandeling te kunnen nemen
wellicht kunt u hierover contact met ons opnemen en een en ander nader toelichten
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
arme buzzer...
Ik denk dat de meesten dat doen. Ik iig wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja
Vraag me dan altijd wel meteen af hoe het komt
Het friso-feest dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ga jij aan je voorbij laten gaan?
vandaag was er een foudt themaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ga jij aan je voorbij laten gaan?
ik neem nooit een camera naar zulke gelegenheden meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
jah. nu moet ik dus maar afwachten of ik er een foto van te zien ga krijgen...
Ooh, okee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |