quote:Australian pub bars heterosexuals
Bron : nwes.bbc.co
Sign of Peel Hotel, 28 May 2007
The hotel's ban is a first for Australia
A gay pub in the city of Melbourne has won the right to ban heterosexuals - the first time such a decision has been made in Australia.
The Victorian state civil and administrative tribunal ruled the Peel Hotel could ban patrons based on their sexual orientation.
Als je niet over de barkruk heen kunt zakken ....... wordt je eruit gekegeld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Floripas het volgende:
Ik vraag me af wat die homo's voor "lakmoesproef" toepassen.
Jaloers op een homo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef desiredbard het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6697469.stm
[..]
![]()
Mooi
Kunnen we de "knapen" voortaan ook in de normale kroeg gaan weigeren
waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat potenrammers iedere keer daar de boel op stelten kwamen zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je niet over de barkruk heen kunt zakken ....... wordt je eruit gekegeld?
NIEUWSFLITSquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Homo's
Ze willen hetzelfde worden behandeld, maar toch anders zijn
Ik leef niet met homo'squote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
NIEUWSFLITS
"Ze" zijn geen homogene groep. (Ja, dat is een woordgrap)
Eigenlijk is geen enkele groep homogeen, en zeker niet zo'n enorme groep.
Leer ermee leven.
Blijkbaar ken je er ook geen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
En het is altijd hetzelfde liedje met die lui..
Nou inderdaad! Het zijn vast allemaal terroristen....gewoon naar Guantanamo Bay sturen! Allemaal!...Enge homo's toch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
En het is altijd hetzelfde liedje met die lui..
Dat doen ze ook allemaal idd, ze proberen er resistent van te worden, zodat enkel de hetero's er aan sterven...echt het is allemaal een homoseksueel complot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
Ja, bah, vies, elkaar maar de hele dag met HIV inspuiten.
Nou nou nou. Het is niet zo dat je nergens meer je auto kan parkeren, of met de hond door het bos kan banjeren zonder dat je in een homobos/parkeerplaats uitkomtquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, ze willen zo graag normaal gevonden worden, maar ondertussen..... hele bossen/parkeerplaatsen onveilig maken.
Waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het overigens een uitermate dom plan.
Zo misschien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
...
Bovendien, hoe gaan ze het controleren?
OMGquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo misschien?
http://www.youtube.com/watch?v=XlYd06e551c&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |