Dat meen je niet echt he... ik geloof niet dat jij je zo snel uit het veld laat slaan. Of was je droom zo bijzonder dat hij o wacht.. .het gaat om een droom van jou, natuurlijk... stomme vraag...quote:
*duim*quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het hangt van Wiskunde af, wat echt klote is, omdat ik wiskunde fucking moeilijk vind.
Ik heb ook altijd heel filmische dromen, net of ik, in een speelfilm zit, heel leuk en spannend, maar ik onthoud ze bijna nooit... Alleen de enge.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat meen je niet echt he... ik geloof niet dat jij je zo snel uit het veld laat slaan. Of was je droom zo bijzonder dat hij o wacht.. .het gaat om een droom van jou, natuurlijk... stomme vraag...![]()
Vertel!
raspen? wordt dat dan geen snot?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:49 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is, en simpel
Paar courgettes raspen, knoflook erbij en even in de pan, slagroom erbij, wat meel om t dikker te maken, peper en zout,ik doe altijd wat cayennepeper. Tagliatelli koken, saus er overhen en koude gerookte zalm erbijDat eten we morgen! (o, en meestal een naanbrood erbij)
Mja, ik kan de significantie niet goed uitleggen. Maar het ging om een gesprek dat ik ging voeren met iemand die ik uiteindelijk zo ver had gekregen dat hij wat met me ging eten zodat we konden praten, en door dat gesprek zouden we dichter bij elkaar komen. Maar dat ging dus niet door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat meen je niet echt he... ik geloof niet dat jij je zo snel uit het veld laat slaan. Of was je droom zo bijzonder dat hij o wacht.. .het gaat om een droom van jou, natuurlijk... stomme vraag...![]()
Vertel!
Smakelijk dan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef maedel het volgende:
[..]
raspen? wordt dat dan geen snot?
Overigens, wij eten nooit knoflook en nooit vis (vrouw lust het niet), dus euh, dat krijg ik hier niet kwijt denk ik
Maar, het ziet er goed uit, en ook belangrijk, het is klaar
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:07 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik wilde trouwens even iets met jullie delen uit een ander topic, vind het zo leuk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag het ookal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef maedel het volgende:
reltopic alert:
Homo's mogen wel discrimineren
goede keuze van je dus om niet naar mijn tip te luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ben geradbraakt van het klussen, en ik ben verkouden
Ben m'n fietssleutels kwijt
m'n tentstokken ben ik ook kwijt
Heb aldus in 't weekeinde met twee andere jongens in een tent geslapen (it's not what you think)
Al met al een fijn weekeindje NPK (Noordelijk Pinkster Kamp)
Neuh, dat was ik tochquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van poesjes hield?
Ik houd sowieso niet zo van fruit, alleen watermeloen vind ik echt lekker...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh, dat was ik tochnet als dat ik ook geen liefhebber van pruimen ben
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
@ wonderer, you have mail
eindelijk... of niet?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goede keuze van je dus om niet naar mijn tip te luisteren
Hoorde dinsdagochtend trouwens dat het grandioos mislukt was
De klokken waren niet boven de beukende beats uit te horen geweest
en ja vanwege de uniekheid van het project hadden ze ook niet kunnen oefenen![]()
JB... je kwartjes vallen niet echt snel vandaag, is het wel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:28 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet zo van fruit, alleen watermeloen vind ik echt lekker...![]()
Oh wacht....![]()
![]()
niet zo heel veel hoorquote:
Ik heb er nog een liggen, die doe ik dan tegelijk. Die andere drie hoef ik voorlopig nog niet terug te verwachten, geloof ik...quote:
Deze had ik wel door hoor...Was een heel flauw grapjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
JB... je kwartjes vallen niet echt snel vandaag, is het wel?
Van het discussieren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef maedel het volgende:
pffff, ik ben er helemaal moe van.
Grappig dat je Floripas nog niet kende. Die kom ik toch wel regelmatig tegen in homo-POL of homo-NWSquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef maedel het volgende:
Lekker gereld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef maedel het volgende:
toch waren de journalisten er weer in geslaagd om van die randstadtypes te vinden die speciaal hiervoor naar Groningen waren afgereist en dus erg teleurgesteld warenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tsja, als muziek zo hard moet staan, weet je al wel dat 't weinig om 't lijf heeft.
mag ik dan wel af en toe bij de vingers zijn in plaats van bijdehand ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
mensen moeten gewoon normaal doen ipv bijdehand willen zijn.
Tot zover mijn statement van de dag.
Niet zo bijdehand jijquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik dan wel af en toe bij de vingers zijn in plaats van bijdehand ?
Goed zo wonderer, anders had ik hem op zijn vingers getiktquote:
Ja daarom vroeg ik jullie juist om dispensatiequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik jullie juist om dispensatie
maar dat wordt blijkbaar dus niet verstrekt aan mij ?
Goed plan. Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef maedel het volgende:
amaai, hier ook al zeg...
Nou ga ik dus gewoon echt even douchen.
maar ik wil ook helemaal geen voorkeur, laat staan een behandelingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, gewoon naast de anderen. Geen voorkeursbehandeling voor iemand, want eigenlijk is een voorkeursbehandeling ook alleen maar een nadeelbehandeling voor de rest, nietwaar?.
Sim-pel!
Goed verwoord Erik, geen positieve en geen negatieve discriminatie in dit topic!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, gewoon naast de anderen. Geen voorkeursbehandeling voor iemand, want eigenlijk is een voorkeursbehandeling ook alleen maar een nadeelbehandeling voor de rest, nietwaar?.
Sim-pel!
Op seksueel vlak geef ik mannen een voorkeursbehandelingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sim-pel!
Dat is ook gewoon logischquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Op seksueel vlak geef ik mannen een voorkeursbehandeling![]()
Simpele zielenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch waren de journalisten er weer in geslaagd om van die randstadtypes te vinden die speciaal hiervoor naar Groningen waren afgereist en dus erg teleurgesteld waren![]()
tja, daarin kan ik je geen ongelijk geven .Maar in dit topic komen we niet voor de sex toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Op seksueel vlak geef ik mannen een voorkeursbehandeling![]()
Nope.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja, daarin kan ik je geen ongelijk geven .Maar in dit topic komen we niet voor de sex toch?
Nee, liever niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
In ieder geval niet voor de seks met mannen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's ook helemaal niks voor meisjes, da's mannenwerk
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's ook helemaal niks voor meisjes, da's mannenwerk
mag ik hier dan ook niet zeggen dat voor en na hier gewisseld kunnen wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja, daarin kan ik je geen ongelijk geven .Maar in dit topic komen we niet voor de sex toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |