Pannenkoeken met spinazie!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:58 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik houd van verschillende dingen, maar pannenkoeken met spinazie vind ik toch wel het allerlekkerst!
Wat doen jullie graag op je pannenkoek(of in het beslag)?
Heb je het ooit gehad? Bijna iedereen zegt in eerste instantie dat het zo smerig is, maar als ze het proeven, vinden ze het wel lekker! Zelfs mijn kinderen en die houden niet eens van spinazie!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spinazie!Was jij niet diegene die ik eerst een compliment maakt omdat 'ie zo'n lekkere avatar van een brownie had? En diezelfde persoon heeft zo'n smaak? Mén!
Wat voor ragout?, daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen..quote:Op zondag 27 mei 2007 22:16 schreef Triangeljosti het volgende:
Ragout...
ik heb net rijstepap gegeten....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Weird- het volgende:
voor bij het beslag: kaas, spek, ham of brie
voor op een kale pannenkoek: stroop, jam of pindakaas
Nu heb ik zin in pannenkoeken :<
nou ja, een lekkere pannenkoek met spek/kaas en een ei erboven op gaat er vaak ook wel in hoor...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:50 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, daarom vroeg ik ook erin of erop..
Bijna iedereen houdt wel van zoete pannenkoeken valt me op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |