quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef maedel het volgende:
en weer een bewijs dat je niet volwassen bent.![]()
Die man denkt dat wij niet thuis zijn dokus. Hij zag mij en kwam er tot zijn schrik achter dat er dus wel iemand thuis was, en dat hij nu heel erg betrapt was.
Nee, ik meende het over die seriemoordenaar serieus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een grapje...Ik vond het iig wel grappig![]()
[sub](ik blijf die superman leuk vinden!)[/sub]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is toch netjes?
Als ik bijvoorbeeld een heg zie he, en die steekt wat uit over de stoep ofzo, dan kan ik ze wel heel erg gaan naaien door dat stuk der af te snoeien, maar om het adn vervolgens ook nog eens in hun tuin te gaan gooien gaat wat te ver opzich, dat is netjes, eigen tuin, immers, bejaard.
over takken snoeien en vervolgens in eigen tuin gooien, maar forget it, ben net wakker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
![]()
Ik volg eventjes niet waar je het nou over hebt...
Je haalt twee dingen door elkaar, twee verhalen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
over takken snoeien en vervolgens in eigen tuin gooien, maar forget it, ben net wakker.
Laat maar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef JamesBrowny het volgende:
Okee.....
Dat is netjes, eigen tuin, bejaard, volg het niet hoor.
Ah, vandaar, maar ben je zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar, twee verhalen...
Ik heb het even voor je getekend, wat er gebeurde:
[afbeelding]
quote:
mmkay, van het weekend heb ik (plus nog 7 anderen ofzoot) een discussie gehad over het al dan niet zeker kunnen zijn van iets. en we zijn er uitgekomen dat je nergens zeker van kunt zijn.quote:
Je moet daar niet over discussieren, zonde van je tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mmkay, van het weekend heb ik (plus nog 7 anderen ofzoot) een discussie gehad over het al dan niet zeker kunnen zijn van iets. en we zijn er uitgekomen dat je nergens zeker van kunt zijn.
Oh, maar omtoch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, ik vertelde een verhaal over snoeiafval in tuin gooien. Maedel over snoien in haar tuin door buurman.
Helemaal niet, het is best grappig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Je moet daar niet over discussieren, zonde van je tijd.
Oh, en ik weet zeker dat ik precies de letters heb getikt die hier nu staan.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef JamesBrowny het volgende:
knap, weer een antwoord waar ik niks mee kan.
Slapen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is best grappig.
Maar wat moet je anders, midden in de nacht, zo rond half 3 ofzoot. buiten, op een groot grasveld, omringt door bomen.
onzin?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:44 schreef JamesBrowny het volgende:
Ships, het is gewoon alweer bijna twaalf uur! heb ik hier mijn tijd weer zitten verdoen met onzin tikken, terwijl ik eigenlijk had moeten poetsen!
nee hoor want misschien werken onze hersens wel zo dat als jij denkt dat je een e typt er eigenlijk een o staat maar werken iedereens hersens zo ook dus lezen wij een e ipv een oquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Oh, en ik weet zeker dat ik precies de letters heb getikt die hier nu staan.
Dat weet niet je zeker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor want misschien werken onze hersens wel zo dat als jij denkt dat je een e typt er eigenlijk een o staat maar werken iedereens hersens zo ook dus lezen wij een e ipv een o
en dan zullen we dat nooit weten
Daar heb ik ook over nagedacht, maar dan met kleuren, als ik de lucht zie zoals jij zwart ziet, noem ik zwart voor jou dus blauw, maar dan nog, IS het gewoon blauw. Voor iedereen, alleen zie je het misschien anders.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor want misschien werken onze hersens wel zo dat als jij denkt dat je een e typt er eigenlijk een o staat maar werken iedereens hersens zo ook dus lezen wij een e ipv een o
en dan zullen we dat nooit weten
Nee hoor, pak nog maar snel een bakje, bijna middaguur, dan weer nieuwe ronde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij ben ik uren te laat voor het vaste koffie rondje hier ?
mmkay, doei.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht, maar dan met kleuren, als ik de lucht zie zoals jij zwart ziet, noem ik zwart voor jou dus blauw, maar dan nog, IS het gewoon blauw. Voor iedereen, alleen zie je het misschien anders.
Ik bedoelde gewoon dat ik eigenlijk andere dingen moet doen trouwens...
Ja, maar er is nog wel hoor, ik heb net verse gezet voor mezelf, als je wil mag je ook wel een kopje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij ben ik uren te laat voor het vaste koffie rondje hier ?
Okay.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ben nog niet weg, want heb geen zin.
Ik ga koffie zetten en brood maken enzo.quote:
maar bij de lunch drink ik altijd karnemelk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee hoor, pak nog maar snel een bakje, bijna middaguur, dan weer nieuwe ronde.
Ja, dat heet heet water.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is er ook een thee zonder smaak dan?
Damn, ik wil ook een werkster!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:00 schreef liefie_ het volgende:
godverdegodver! ik haat thuis wonen!
de werkster heeft mn map opgeruimt! daar zit mn hele leven in!
kutwerkster!
Nee, dat is heet water, geen thee zonder smaakje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, dat heet heet water.
Nu ben ik wel weg!![]()
ik haat die van onsquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Damn, ik wil ook een werkster!
Pepermuntthee trouwens, voor de geïnteresseerden.
het is opgeruimt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef maedel het volgende:
kun je dan niet beter zorgen dat het opgeruimd is zodat ze er om heen kan poetsen?![]()
Dat was ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Damn, ik wil ook een werkster!
Pepermuntthee trouwens, voor de geïnteresseerden.
Ik bedoelde ook niet zonder smaakje, ik bedoelde de "gewone" thee, maar ik ben stom om dat uit te leggen, want dat wsit je heus wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dat is heet water, geen thee zonder smaakje.
je bedoelt die standaard blend English heet dat volgens mij in die groene Pickwick doos ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet zonder smaakje, ik bedoelde de "gewone" thee, maar ik ben stom om dat uit te leggen, want dat wsit je heus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |