quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Assertiviteitscursus zou je goeddoen. Hielp bij mij ook.
Dat is een beetje deel van het probleem. Rationeel gezien kan ik al mijn problemen wel de das om doen, maar emotioneel niet. Mijn ratio en emoties spreken elkaar heftig tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
En als je nu eens objectief naar jezelf probeert te kijken? Neem afstand van jezelf, en doe net alsof je een vreemde bent. Hoe zie je jezelf dan?
Dat had ik laatst ook... Wonderer, kun jij zien of er iets mis is met de layout van de OP?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, ik zat te klooien met die url naar het topic van SCH,
Waarom werkt dat niet?![]()
Ik zal eens op zolder kijken, daar moet ik nog wel wat zooi hebben liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg maedel.. kan ik bij jou een nieuw toetsenbord reclameren? Mijn F5-toets is versleten in de tijd die je nodig had voor een nieuw topic
Geen idee. De links in het stukje dat je laatst hebt toegevoegd doet het ook niet. OP bug denk ik?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, ik zat te klooien met die url naar het topic van SCH,
Waarom werkt dat niet?![]()
Kun je nagaan hoe goed het geholpen heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
heb jij die nodig gehad? Dat had ik nou niet gedacht. Zeker niet bij jou...
Lieverd, anderen hebben het probleem niet dat ze jouw emoties voelen, die zien alleen wat jouw ratio ziet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een beetje deel van het probleem. Rationeel gezien kan ik al mijn problemen wel de das om doen, maar emotioneel niet. Mijn ratio en emoties spreken elkaar heftig tegen.
oh, dat doet het bij mij dan weer wel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. De links in het stukje dat je laatst hebt toegevoegd doet het ook niet. OP bug denk ik?
Sturen? Ik verwacht dat je hem persoonlijk komt brengen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zal eens op zolder kijken, daar moet ik nog wel wat zooi hebben liggen
Waar kan ik naartoe sturen?
Mag ik je dan complimenteren? Want dan heb je idd heel goed opgepikt waar het om draaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed het geholpen heeft
Ik had precies dezelfde problemen als Erik hoor, minus de vervelende ouders. Niemand begreep mij(n genderdysforie), ik maakte moeilijk contact met anderen, durfde amper wat te zeggen en was doodsbang om af te gaan.
RL en online zijn nog wel twee verschillende dingen... maar niet zo HEEL verschillend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag ik je dan complimenteren? Want dan heb je idd heel goed opgepikt waar het om draait
Je meet ging toch ook goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, online ben ik in ieder geval veel makkelijker in de omgang met vreemden.
En ook dat is begrijpelijk. IRL is er geen <backspace>quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, online ben ik in ieder geval veel makkelijker in de omgang met vreemden.
volgens mij wel ja, mevrouw Stemband was het in elk geval nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
ik?
Sjeezus, ik moest echt heel erg nadenken waar dat ook weer over ging...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, mevrouw Stemband was het in elk geval niet![]()
Geloof het of niet, tot een goede driekwart jaar geleden was ik ook zo... Het heeft bij mij wat langer geduurd voordat k mijn les leerde ben ik bang. Tja, die eigenwijsheid he...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wil niet weten hoe onzeker ik was. En hoe bang ik van tevoren was (en hoe het uiteindelijk meeviel. hetvalt altijd mee).
Ik dacht dat ik erg wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Sjeezus, ik moest echt heel erg nadenken waar dat ook weer over ging...
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat het vandaag helemaal geen woensdag is, en dat die film die ik wou zien dus morgen pas op tv komt...![]()
ja ik zat te dubben of ik kweetniet erbij moest zetten maar gokte dat ik 1e poging wel zonder konquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Sjeezus, ik moest echt heel erg nadenken waar dat ook weer over ging...
Ik vond/vind PJ Rens wel een irritante vent, of eigenlijk een vies mannetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik zat te dubben of ik kweetniet erbij moest zetten maar gokte dat ik 1e poging wel zonder kon
en je pakt het al direct op![]()
ik vond hem wel grappig, maar nu niet meer, immers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vond/vind PJ Rens wel een irritante vent, of eigenlijk een vies mannetje
Wordt het niet eens tijd voor een extra pilletje voor jou (of misschien juist eentje minder?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
fipo
extra pilletje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een extra pilletje voor jou (of misschien juist eentje minder?)
Nou nou, puber...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:01 schreef Sebasser het volgende:
nou nou, schokkend hoor.
Welke film !quote:
White Noisequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Welke film !
[heb geen zin om alles terug te lezen]
Ja hoorquote:Alles oke maedel tijd geleden![]()
Ik heb 'm nog nooit gezien, maar het onderwerp spreekt me wel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
White noise is spannend, en een beetje vreemd.
overal en nergens op forum landquote:[)
Waar waart gij al die tijd?
Nou, dat is wat anders dan wat je zei dus...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Huh, waar slaat dit op?
als ik zoek op PJ rens dan krijg ik niets bijzonders?
Het einde was echt een anti climax.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, nee, dit is precies wat ik net zei.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat is wat anders dan wat je zei dus...
Let nou gewoon eens op wat je zegt....
Blauwoogje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |