Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef ericajax het volgende:Amsterdams accent
![]()
dat accent is zo geniaal, kzou willen datk ut had!
eerst voor ons kokenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:44 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk
Zal ik een keer Oh Sjonnie zingen voor je
Ohnee dat moet ook nogquote:
Terechtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef nijnja het volgende:
Toch kon ik het niet laten dit hier achter te laten
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef nijnja het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ohnee dat moet ook nog![]()
Hmm ik doe wel oesters dan gaat het wel los misschien![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Aksčntlausquote:
hoiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi
Kannibaalquote:
yo bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi
*jaloers is*quote:
hoiquote:
quote:
Jeutje je noemt me bitchquote:
Hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef nijnja het volgende:
Niet mijn bitchquote:
Kan ookquote:
Jep. Mengelmoes van Haags en Rotterdams dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Wat heb jij voor akcent dan, delfts?![]()
Hoe kan je nou een Delfts accent hebben, je woont er in totaal 3 jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep. Mengelmoes van Haags en Rotterdams dus
Neigt naar het Rotterdams volgens Ak, volgens mn Haagse klasgenoten naar Haags
hoi pelikaanquote:
Ik woon er niet eens en kan prima een haagse tongval hanteren, het haags is gewoon zo pauper dat iedereen het kan nadoenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een Delfts accent hebben, je woont er in totaal 3 jaar
Kan je makkelijk aanleren hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Man, ik ben er geborenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
quote:
Met je drentse ondertoonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik woon er niet eens en kan prima een haagse tongval hanteren, het haags is gewoon zo pauper dat iedereen het kan nadoen![]()
Jeweetsquote:
Ik heb wel haags bloedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met je drentse ondertoon
Kunst is om het altijd te kunnen spreken en specifieke woorden en klanken te kennenDat lukt je niet als je er niet vandaan komt. Iedereen kan wel beetje haags, maar zo als echte Hagenezen kan niemand het, behalve zijzelf
Snelquote:
Was het een lekkere chinees?quote:
Ow, ik dacht andersomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, ik ben er geboren![]()
Ik woon er al 16 jaar3 jaar in Twente gewoond
En Utrechts, zoals Do?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef Mich92 het volgende:
waarom accentloos![]()
accentjes zijn![]()
Vooral Brabands natuurlijk; en Limburgs ook wel.
hij was taaiquote:
Maar hij heeft net een beurt gehad, ga jij hem meteen afraggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:09 schreef rena het volgende:
Omg, ik ga zo dadelijk zo m'n agressie op de auto afreageren hea![]()
207quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar hij heeft net een beurt gehad, ga jij hem meteen afraggen
Mensenvlees bereid je ook anders heaquote:
dat ookquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:10 schreef rena het volgende:
[..]
207Ik heb de heule dag niks gedaan, dus nu krijg ik fucking veel energie
Gevaarlijk om nu de weg op te gaan
![]()
ja? hoe?quote:
Dat wel, maar wel fucking snelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je maar wel heelhuids hier aankomt
Weet niet. Geen ervaring meequote:
Van wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Weet niet. Geen ervaring meeBehalve piemols
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Weet niet. Geen ervaring meeBehalve piemols
![]()
Idd,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat soort dieren slapen overdag, dat weetje toch
Do doet het heel schattigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:17 schreef Mich92 het volgende:
[..]
hoor niet zo vaak mensen utrechts praten eilk.
Met z'n eigen goalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef VlaDje het volgende:
RYAN DONK, WIE KENT HEM NIET, RYAN DONK RYAN DONK IS EEN ECHTE AJACIED
vladiquote:
Wat een kut scheidsrechters in Nieuw Buinenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef VlaDje het volgende:
RYAN DONK, WIE KENT HEM NIET, RYAN DONK RYAN DONK IS EEN ECHTE AJACIED
Ja hoor, zat alleen vast in een ander topicquote:
Dan heb je zoveel opgekropte woede dat je alles en iedereen de kanker in wil trappen, ik ken hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wat een kut scheidsrechters in Nieuw Buinen![]()
Finale: 1-1 was de stand, laatste minuut... overtreding van ons 1 meter buiten de 16 aan de zijlijnkant, slidingafdruk zag je ook gewoon zitten.. staat die kk grens te vlaggen krijgen we pingel tegen
![]()
![]()
HOIquote:
Nou?quote:
Gepwnt door een domme boerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wat een kut scheidsrechters in Nieuw Buinen![]()
Finale: 1-1 was de stand, laatste minuut... overtreding van ons 1 meter buiten de 16 aan de zijlijnkant, slidingafdruk zag je ook gewoon zitten.. staat die kk grens te vlaggen krijgen we pingel tegen
![]()
![]()
Ja manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HOI
Was je zomaar op FOK! radio gister![]()
Denk dat jij een verkeerd beeld van de gemiddelde inwoner van nieuw-buinen heb...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel opgekropte woede dat je alles en iedereen de kanker in wil trappen, ik ken het
Whehehehe.quote:
Ik was aan het werk en toen kwamen er ineens 21 verpleegsters in opleiding aanlopenquote:
Komt Angeloo aanlopen durft hij niets te zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja manen wat een timing ook
Staat het al online?
Kanaleneiland valt best mee, Overvecht is serieus 3x ergerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk dat jij een verkeerd beeld van de gemiddelde inwoner van nieuw-buinen heb...
Ik gok dat daar meer aso's wonen dan op 't kanaleneiland![]()
dan had ik het eelt op de zak zeg maarrrrrrquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en toen kwamen er ineens 21 verpleegsters in opleiding aanlopenIk heb ze inderdaad allemaal geteld
Tering vladi ik wou dat je er bij was
![]()
Perfecte popjes voor vladi en fiets![]()
Zit je nou serieus alles terug te lezenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Idd,
Gasten slapen overdag zo dat ze 's nachts de man zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en toen kwamen er ineens 21 verpleegsters in opleiding aanlopenIk heb ze inderdaad allemaal geteld
Tering vladi ik wou dat je er bij was
![]()
Perfecte popjes voor vladi en fiets![]()
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef rena het volgende:
Jordyyyy, 7 uuur gaat 'm niet worden. M'n mama is nog niet klaar met koken![]()
nja, ik denk dat je mn punt snapt... aangezien nieuw-buinen ook 3x zo klein is als de kleinste H&M in amsterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kanaleneiland valt best mee, Overvecht is serieus 3x erger
Ik ga je heulemaal kapot sexxenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mijne ook niet
Kom maar wel zo snel mogelijk, ik ben aan een knuffel toe
puur toevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit je nou serieus alles terug te lezen![]()
smoesjesquote:
goedgoeddddd (Y) gisteren trekkerslep... maximaaal, wat een gekkenhuis,,quote:
Echt perfect, de jongste was ongeveer rond de 17 en de oudste rond de 25 ( jij mag die van 17 hebben, maar ik denk dat ze al wel iets te oud voor je isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan had ik het eelt op de zak zeg maarrrrrr![]()
Hoeveel dooienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
goedgoeddddd (Y) gisteren trekkerslep... maximaaal, wat een gekkenhuis,,
en jekoos verkeer regelen![]()
![]()
![]()
Kerel. waar was dat... + komen ze morgen weer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt perfect, de jongste was ongeveer rond de 17 en de oudste rond de 25 ( jij mag die van 17 hebben, maar ik denk dat ze al wel iets te oud voor je is)
Blond, bruin, lang slank enzovoort![]()
En ze moeten allemaal verplicht in een verpleegsters pakje![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nja, ik denk dat je mn punt snapt... aangezien nieuw-buinen ook 3x zo klein is als de kleinste H&M in amsterdam![]()
Als je aankomt en je zegt hallo.... dan kun je in de tijd dat je nog een x hallo zegt eruit zijn![]()
Verpleeg te huis hier in Assen jeweetsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kerel. waar was dat... + komen ze morgen weer?![]()
Haha jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komt Angeloo aanlopen durft hij niets te zeggen![]()
![]()
Morgen staat het online als het goed is![]()
ik zal mn ebst doenquote:
Weer was wel lekker...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoeveel dooien?
Mooi dat beter was, weer zat ook nog mee?
Nee klonk juist goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha janou ja hij durfde wel maar had geen zin eerder
Morgen even kijken danvraag me af hoe ik klonk
volgens mij vrij bagger
Succes en veel plezierquote:
Morgen denk ik dat ik naar een verpleeghuis in assen gaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verpleeg te huis hier in Assen jeweets![]()
Ze komen de komende 20 weken elke dag wel een paar keer![]()
![]()
WAAROM las ik pringles s+quote:
Ik was mn fiets op slot aan het zetten jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komt Angeloo aanlopen durft hij niets te zeggen![]()
![]()
Morgen staat het online als het goed is![]()
Ja echt niet te zuinig vladiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Morgen denk ik dat ik naar een verpleeghuis in assen ga![]()
Dat mooi wark is echt dramatisch daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef VlaDje het volgende:
http://youtube.com/watch?v=t-32ToXpIEU <-- iemand die de mp3 voor me heeft?
Smoesjes je scheet in je broek van angstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:36 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik was mn fiets op slot aan het zetten jaenne ik had dus helemaal geen zin om op zo'n kut radio te komen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echt niet te zuinig vladi![]()
masterlijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat mooi wark is echt dramatisch daar![]()
alleen ehm dat liedje van idioot is wel grappig
![]()
enne wie the fuck zijn Roef & Marianik hoorde van x factor maarja die gast was daar dus gekomen.. ging die een liedje zingen
![]()
Teringlijerquote:
Trouwens nog veul blote reten gezien dan met dat nummer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat mooi wark is echt dramatisch daar![]()
alleen ehm dat liedje van idioot is wel grappig
![]()
enne wie the fuck zijn Roef & Marianik hoorde van x factor maarja die gast was daar dus gekomen.. ging die een liedje zingen
![]()
nee? ik weet niet eens of dat liedje was gedraaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Trouwens nog veul blote reten gezien dan met dat nummer?
Je gaat het verliezen jongen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:44 schreef Angelob het volgende:
[..]
nee? ik weet niet eens of dat liedje was gedraaitmaarre EliZe kwam zaterdagaaf he.. maar net daarvoor had er één van mn team gevochten: knockout geslagen
![]()
moest heel het team naar binnen
![]()
Vet manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Vind je me ava niet geniaal gekke J![]()
![]()
Heavyweights, dat kennen ze niet aan hier op fokquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel en Borkydude vs Blaxje niet?
Omdat ik een mod benquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Omdat dat allebei kutmods zijn ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Geen id, ik ga me eens verdiepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef Bravebart het volgende:
Is Dirkh een grap ofso ?Iedereen heeft een teringhekel aan hem, en toch is hij mod geworden
Maak er zelf eenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef mstr het volgende:
Damn, dat stukje uit
Faithless - We Come On
Blijft echt vreselijk hangen
Maar ik zoek een versie waar dat alleen maar in voorkomt
de melodie of de baslijn op de achtergrond?quote:
Vanaf 't moment dat het lijkt alsof het geluid achterstevoren gaat lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
de melodie of de baslijn op de achtergrond?
gayniaal iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef mstr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eQeeAcJ0aHk
Vanaf 1.20 ongeveer.
Ik zou compleet trippen als ik dat een heel nummer aan zou horenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Vanaf 't moment dat het lijkt alsof het geluid achterstevoren gaat lopen.
Heuy Tomquote:
Weet je meteen wat ik wil voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zou compleet trippen als ik dat een heel nummer aan zou horen.
Baseer je op?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef K-mail het volgende:
Die examens zijn echt een lachertje trouwens
Volgens is t Emmauscollege echt te goed wat betreft moeilijke stof leren ofzo...
quote:
Maar duuderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pasta di Paddo, das veel simpeler.
Heb je het weekend een beetje overleefd ?quote:
Ohjawel hoor, heftige avonturenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je het weekend een beetje overleefd ?![]()
quote:
Neequote:
Neen, mocht niet van pappie en mammie. Helaaschpindakaas.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, mocht niet van pappie en mammie. Helaaschpindakaas.
Zeur niet zoquote:
Je word er bang van ?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef Merel1808 het volgende:
Aangezien ik er niet was dit weekend; Welke heftige avonturen?
Zeikerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft imho weinig met examens te maken
![]()
Oh die heb je allemaal al wel ongeveer gehoord denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef Merel1808 het volgende:
Aangezien ik er niet was dit weekend; Welke heftige avonturen?
quote:
fvivifquote:
Als jij hier net binnen komt en de enige bent die reageert jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
hebt u het tegen mij?
ikslaap ook bijna ja; na twee nachten amper slapen.
quote:
Waar moet hij een ban voor krijgen dan ?quote:
Hij fantaseerde een nacht met jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar moet hij een ban voor krijgen dan ?
Zou jij ook eens moeten doenquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten doen
eenschquote:
http://www.comedycentral.nl/index.php?channel=tv&page=guidequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef duncannn het volgende:
wanneer south park?
Ok tof. Maar wanneer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef mstr het volgende:
Áls je me boos wilt krijgen..
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.nl/index.php?channel=tv&page=guide
quote:
nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
En een bericht van Chatter.
De rest van Mich
je mist mijquote:
Dan zou hij helemaal niet voetballenquote:
rechtsmid op de bankquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zou hij helemaal niet voetballen![]()
ECHT??!?!?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Anders gaat het streepje de andere kant op
Maar dan is zelfs een draaimolen leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef nijnja het volgende:
Efteling is nu ook nog blij, mits leuke mensen
Daar heb ik dan ook in gezeten toenquote:
Monsieur Cannibalequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:40 schreef duncannn het volgende:
die theekopjes in de efteling zijn wel leuk
Ik was met 2 dames en 1 heer, met zn 4en dus, ik met die andere jongen die 2 dames misselijk gedraaidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:40 schreef duncannn het volgende:
die theekopjes in de efteling zijn wel leuk
Hoezoquote:
Was in april, begin april, alleen vliegende hollander niet gepakt, overal was max 10 min. wachten, daar 2 uurquote:
Dat is wel klote die lange wachttijden somsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Was in april, begin april, alleen vliegende hollander niet gepakt, overal was max 10 min. wachten, daar 2 uur
Gaan we andere keer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |