nja, ik denk dat je mn punt snapt... aangezien nieuw-buinen ook 3x zo klein is als de kleinste H&M in amsterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kanaleneiland valt best mee, Overvecht is serieus 3x erger
Ik ga je heulemaal kapot sexxenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mijne ook niet
Kom maar wel zo snel mogelijk, ik ben aan een knuffel toe
puur toevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit je nou serieus alles terug te lezen![]()
smoesjesquote:
goedgoeddddd (Y) gisteren trekkerslep... maximaaal, wat een gekkenhuis,,quote:
Echt perfect, de jongste was ongeveer rond de 17 en de oudste rond de 25 ( jij mag die van 17 hebben, maar ik denk dat ze al wel iets te oud voor je isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan had ik het eelt op de zak zeg maarrrrrr![]()
Hoeveel dooienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
goedgoeddddd (Y) gisteren trekkerslep... maximaaal, wat een gekkenhuis,,
en jekoos verkeer regelen![]()
![]()
![]()
Kerel. waar was dat... + komen ze morgen weer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt perfect, de jongste was ongeveer rond de 17 en de oudste rond de 25 ( jij mag die van 17 hebben, maar ik denk dat ze al wel iets te oud voor je is)
Blond, bruin, lang slank enzovoort![]()
En ze moeten allemaal verplicht in een verpleegsters pakje![]()
Hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nja, ik denk dat je mn punt snapt... aangezien nieuw-buinen ook 3x zo klein is als de kleinste H&M in amsterdam![]()
Als je aankomt en je zegt hallo.... dan kun je in de tijd dat je nog een x hallo zegt eruit zijn![]()
Verpleeg te huis hier in Assen jeweetsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kerel. waar was dat... + komen ze morgen weer?![]()
Haha jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komt Angeloo aanlopen durft hij niets te zeggen![]()
![]()
Morgen staat het online als het goed is![]()
ik zal mn ebst doenquote:
Weer was wel lekker...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoeveel dooien?
Mooi dat beter was, weer zat ook nog mee?
Nee klonk juist goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha janou ja hij durfde wel maar had geen zin eerder
Morgen even kijken danvraag me af hoe ik klonk
volgens mij vrij bagger
Succes en veel plezierquote:
Morgen denk ik dat ik naar een verpleeghuis in assen gaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verpleeg te huis hier in Assen jeweets![]()
Ze komen de komende 20 weken elke dag wel een paar keer![]()
![]()
WAAROM las ik pringles s+quote:
Ik was mn fiets op slot aan het zetten jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komt Angeloo aanlopen durft hij niets te zeggen![]()
![]()
Morgen staat het online als het goed is![]()
Ja echt niet te zuinig vladiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Morgen denk ik dat ik naar een verpleeghuis in assen ga![]()
Dat mooi wark is echt dramatisch daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef VlaDje het volgende:
http://youtube.com/watch?v=t-32ToXpIEU <-- iemand die de mp3 voor me heeft?
Smoesjes je scheet in je broek van angstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:36 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik was mn fiets op slot aan het zetten jaenne ik had dus helemaal geen zin om op zo'n kut radio te komen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echt niet te zuinig vladi![]()
masterlijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat mooi wark is echt dramatisch daar![]()
alleen ehm dat liedje van idioot is wel grappig
![]()
enne wie the fuck zijn Roef & Marianik hoorde van x factor maarja die gast was daar dus gekomen.. ging die een liedje zingen
![]()
Teringlijerquote:
Trouwens nog veul blote reten gezien dan met dat nummer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat mooi wark is echt dramatisch daar![]()
alleen ehm dat liedje van idioot is wel grappig
![]()
enne wie the fuck zijn Roef & Marianik hoorde van x factor maarja die gast was daar dus gekomen.. ging die een liedje zingen
![]()
nee? ik weet niet eens of dat liedje was gedraaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Trouwens nog veul blote reten gezien dan met dat nummer?
Je gaat het verliezen jongen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:44 schreef Angelob het volgende:
[..]
nee? ik weet niet eens of dat liedje was gedraaitmaarre EliZe kwam zaterdagaaf he.. maar net daarvoor had er één van mn team gevochten: knockout geslagen
![]()
moest heel het team naar binnen
![]()
Vet manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Vind je me ava niet geniaal gekke J![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |