Snelquote:
Was het een lekkere chinees?quote:
Ow, ik dacht andersomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, ik ben er geboren![]()
Ik woon er al 16 jaar3 jaar in Twente gewoond
En Utrechts, zoals Do?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef Mich92 het volgende:
waarom accentloos![]()
accentjes zijn![]()
Vooral Brabands natuurlijk; en Limburgs ook wel.
hij was taaiquote:
Maar hij heeft net een beurt gehad, ga jij hem meteen afraggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:09 schreef rena het volgende:
Omg, ik ga zo dadelijk zo m'n agressie op de auto afreageren hea![]()
207quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar hij heeft net een beurt gehad, ga jij hem meteen afraggen
Mensenvlees bereid je ook anders heaquote:
dat ookquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:10 schreef rena het volgende:
[..]
207Ik heb de heule dag niks gedaan, dus nu krijg ik fucking veel energie
Gevaarlijk om nu de weg op te gaan
![]()
ja? hoe?quote:
Dat wel, maar wel fucking snelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je maar wel heelhuids hier aankomt
Weet niet. Geen ervaring meequote:
Van wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Weet niet. Geen ervaring meeBehalve piemols
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Weet niet. Geen ervaring meeBehalve piemols
![]()
Idd,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat soort dieren slapen overdag, dat weetje toch
Do doet het heel schattigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:17 schreef Mich92 het volgende:
[..]
hoor niet zo vaak mensen utrechts praten eilk.
Met z'n eigen goalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef VlaDje het volgende:
RYAN DONK, WIE KENT HEM NIET, RYAN DONK RYAN DONK IS EEN ECHTE AJACIED
vladiquote:
Wat een kut scheidsrechters in Nieuw Buinenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:19 schreef VlaDje het volgende:
RYAN DONK, WIE KENT HEM NIET, RYAN DONK RYAN DONK IS EEN ECHTE AJACIED
Ja hoor, zat alleen vast in een ander topicquote:
Dan heb je zoveel opgekropte woede dat je alles en iedereen de kanker in wil trappen, ik ken hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wat een kut scheidsrechters in Nieuw Buinen![]()
Finale: 1-1 was de stand, laatste minuut... overtreding van ons 1 meter buiten de 16 aan de zijlijnkant, slidingafdruk zag je ook gewoon zitten.. staat die kk grens te vlaggen krijgen we pingel tegen
![]()
![]()
HOIquote:
Nou?quote:
Gepwnt door een domme boerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wat een kut scheidsrechters in Nieuw Buinen![]()
Finale: 1-1 was de stand, laatste minuut... overtreding van ons 1 meter buiten de 16 aan de zijlijnkant, slidingafdruk zag je ook gewoon zitten.. staat die kk grens te vlaggen krijgen we pingel tegen
![]()
![]()
Ja manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HOI
Was je zomaar op FOK! radio gister![]()
Denk dat jij een verkeerd beeld van de gemiddelde inwoner van nieuw-buinen heb...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel opgekropte woede dat je alles en iedereen de kanker in wil trappen, ik ken het
Whehehehe.quote:
Ik was aan het werk en toen kwamen er ineens 21 verpleegsters in opleiding aanlopenquote:
Komt Angeloo aanlopen durft hij niets te zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja manen wat een timing ook
Staat het al online?
Kanaleneiland valt best mee, Overvecht is serieus 3x ergerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk dat jij een verkeerd beeld van de gemiddelde inwoner van nieuw-buinen heb...
Ik gok dat daar meer aso's wonen dan op 't kanaleneiland![]()
dan had ik het eelt op de zak zeg maarrrrrrquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en toen kwamen er ineens 21 verpleegsters in opleiding aanlopenIk heb ze inderdaad allemaal geteld
Tering vladi ik wou dat je er bij was
![]()
Perfecte popjes voor vladi en fiets![]()
Zit je nou serieus alles terug te lezenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Idd,
Gasten slapen overdag zo dat ze 's nachts de man zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en toen kwamen er ineens 21 verpleegsters in opleiding aanlopenIk heb ze inderdaad allemaal geteld
Tering vladi ik wou dat je er bij was
![]()
Perfecte popjes voor vladi en fiets![]()
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef rena het volgende:
Jordyyyy, 7 uuur gaat 'm niet worden. M'n mama is nog niet klaar met koken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |