heb em niet gezien in nieuw buinenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef ericajax het volgende:
kanker, eerst istie 4 dagen weg, en nu istie ook nie eens op msn ofzo
kmis angelo![]()
![]()
![]()
ook zo he, loop ik in utrecht, smst angelo mij?quote:
haha :p, ik was er nog wel geweest, ook ff in feesttent (like 10 minuten, kut sfeertje)...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef ericajax het volgende:
[..]
ook zo he, loop ik in utrecht, smst angelo mij?
"is vladje nog hierheen gekomen?"![]()
![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
lisjeplasje
is dat nu weer voor iets stomsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef VlaDje het volgende:
RJ lekkere plaatselijke zaadurinoir van me :kwijl:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef VlaDje het volgende:
RJ lekkere plaatselijke zaadurinoir van me :kwijl:
Poepje dan?quote:
Nee, ik ben al aan Jordy vergevenquote:
Neequote:
Oh hell noquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zit de hooligan onder de plak bij zijn ma?
Klopt, ik heb alleen nog maar hey gezegdquote:
Dat wil je niet weten gek, het ging helemaal los daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gedaan hebt tijdens de film
Ik en verantwoordelijkheid, dan was ik pas om 3 uur thuisquote:[b]Op [url=http /forum.fok.nl/topic/1031060/1/900#49885093]dinsdag 29 mei 2007 13:01[/url] schreef Borkydude het volgende /b]
[..]
Dan lijkt het me normaal dat ie zelf verantwoordelijkheid neemt
Welk vak heeft ie?
Zie het als een complimentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Angelob het volgende:
HOOOOOIIIIIII
waarom heb je mn avatar gekopieerd pleuris Vogelgeval![]()
Bartquote:
ANGELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Angelob het volgende:
HOOOOOIIIIIII
ik heb ook echt geen fuck te doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Klopt, ik heb alleen nog maar hey gezegd
exactlyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten gek, het ging helemaal los daar
quote:
ERICCCCquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef ericajax het volgende:
[..]
ANGELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ang in vorm
Wtfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Bart
Motor is nog niet af, die pleurismongolen vonden het leuk om even twee frezen af te breken bij het frezen van de koelribben op de cilinderkop.
ik denk nu steeds dat jij Vogel bentquote:
dat was vrijdag?... zaterdag was er iemand uit mn team nokkie geslagenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
haha :p, ik was er nog wel geweest, ook ff in feesttent (like 10 minuten, kut sfeertje)...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Waar haal je in hemelsnaam postzegels
Ik dacht het wel ff bij het hoofdpostkantoor te halen maar daar keken ze me zo vreemd aan
Bij zo'n winkel waar je tijdschriften kan halen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht het wel ff bij het hoofdpostkantoor te halen maar daar keken ze me zo vreemd aan
OHOOOOOOO SJONNIE ZING EEN LIEDJE VOOR MIJ ALLEEEEEEENquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Angelob het volgende:
HOOOOOIIIIIII
Hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf
Naja dan maar andere keer heMaar filmpjes eis ik
Owquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef Angelob het volgende:
[..]
Bij zo'n winkel waar je tijdschriften kan halen toch![]()
![]()
Geen paardjes?quote:
Owquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
HahaIk heb er nog wel wat, maar gewoon bij het postkantoor gehaald
tuurlijk haal je die daarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Heel ff dan; zo eerst die zegels fixen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
IddKom eens op MSN, ik heb wel wat foto's gemaakt
.
altijd hoorquote:
Ja dat dacht ik ookquote:
Je kan ook gewoon zoals eric doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel ff dan; zo eerst die zegels fixen.
idd.. stel dta ik tegen angquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Geweldig dit, nu moet je gaan opletten![]()
vanavond spring lesquote:
Omgquote:
Ja denk je dat ik dan nog 200 euro kwijtgescholden krijg van de belastingdienstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:24 schreef Angelob het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zoals eric doen![]()
![]()
das nooit een postzegel opplakken![]()
Dat deed reinierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:24 schreef Angelob het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zoals eric doen![]()
![]()
das nooit een postzegel opplakken![]()
ja echty, ik ging ook stukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Echt te ziek joh, me knie is naar de kankerrrrrrz![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik regel wel een andere avatar van de grootste held die er is![]()
Ik PM mn foto's zo wel ffquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik regel wel een andere avatar van de grootste held die er is![]()
Tofquote:
Misschien wil ze een Eccky met je doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
TofMaar je hebt nu nog steeds niks te doen. Misschien een uitweg zoeken in MSN-spelletjes?
msn pokerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
TofMaar je hebt nu nog steeds niks te doen. Misschien een uitweg zoeken in MSN-spelletjes?
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Misschien wil ze een Eccky met je doen![]()
![]()
Pokerquote:
Vertelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef ericajax het volgende:
dit bewijst maar eens; de jeugd van tegenwoordig is ook niks gewend
krijgen al kramp als ze 3 uur in een bioscoop zittenquote:
Ik zal je is op je bek slaan, kijken of je dat gewend bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef ericajax het volgende:
dit bewijst maar eens; de jeugd van tegenwoordig is ook niks gewend
quote:
OMFGquote:
*gaat stukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Misschien wil ze een Eccky met je doen![]()
![]()
afgelopen keer stond ik toch echt voorquote:
knie blessure?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
krijgen al kramp als ze 3 uur in een bioscoop zitten![]()
Just lucksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
afgelopen keer stond ik toch echt voor
oeehhquote:
Ja duh, als je wist wat ze gedaan hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
krijgen al kramp als ze 3 uur in een bioscoop zitten![]()
Echt he, die gast weet niet wat dat isquote:
No detailsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duh, als je wist wat ze gedaan hebben
Daar krijg ik al kramp bij, alleen al bij de gedachte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden.
#2 Sjonnie Heitinga
bewijs t nu maar danquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duh, als je wist wat ze gedaan hebben
Daar krijg ik al kramp bij, alleen al bij de gedachte
je kan idd nergens je benen kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Echt he, die gast weet niet wat dat is![]()
En me enkel ook nog is en heb te lange benen voor een volle kutzaal![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef vogeItjesdans het volgende:waarom in een script?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden.![]()
oh je hebt al ge edit
maar idd
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
VETquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef oshiro het volgende:
[afbeelding]
Ingescand dus, probably vetste crossfoto ooit van mij
Op film zag ik ook ineens dat ik bepaalde schansen veel hoger spring dan de rest.
ja iddquote:
Nee duh, ik krijg het amper mn bek uitquote:
quote:
ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
ja iddwist niet eens dat ik zo plat ging
Die is nog vetter inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef oshiro het volgende:
[afbeelding]
Ingescand dus, probably vetste crossfoto ooit van mij
Op film zag ik ook ineens dat ik bepaalde schansen veel hoger spring dan de rest.
staan in spoilerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef ericajax het volgende:
LOGS ZONDER TOESTEMMING, ZOMFGG
Ik heb heul wel toestemmingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef ericajax het volgende:
LOGS ZONDER TOESTEMMING, ZOMFGG
njha ik zat ook met mn voeten tegen de stoel, maar ochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Als het rustig is wel, bij Spiderman had ik lekker een stoel voor me![]()
Zo erg is het toch ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, ik krijg het amper mn bek uit
Veel plezier!quote:
wat een prutser danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Angelob het volgende:
[..]
dat was vrijdag?... zaterdag was er iemand uit mn team nokkie geslagen![]()
![]()
Ik zat eroverheen toenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha ik zat ook met mn voeten tegen de stoel, maar och
geyl!quote:
die vink ook tofquote:
maandag 04 juni tot en met donderdag 07 juni 2007quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vogeItjesdans het volgende:
Waar blijft die zon ik moet bruin worden
Is dat je nieuwe beroepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
maandag 04 juni tot en met donderdag 07 juni 2007
Minder wisselvallig, neerslagkans afnemend van 70 naar 30%. Temperaturen boven normaal.
Ik zou Lis wel als weervrouw willen hoor, kunnen we tenminste elke dag van 'r genietenquote:
Die minibike? Die is van m'n pa, maar die moet gespoten en bestickerd wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef vogeItjesdans het volgende:
Erikos hoe gaat het met je kleine motor dan?
Je pikt me onelinerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zou Lis wel als weervrouw willen hoor, kunnen we tenminste elke dag van 'r genieten
Die ene op schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die minibike? Die is van m'n pa, maar die moet gespoten en bestickerd worden. En die Zündapp staat vrolijk in de schuur
.
ja kopieren van de KNMI site betaald primaquote:
hahahaha ik zie t al helemaal voor mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zou Lis wel als weervrouw willen hoor, kunnen we tenminste elke dag van 'r genieten
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
O wacht, die andere kleine motorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef vogeItjesdans het volgende:
Erikos hoe gaat het met je kleine motor dan?
Omgquote:
OMGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
hahahaha sjek dit Wat ik toch weer vond :')
Drib IS geniaalquote:
Omdat ik nu naar de bank moetquote:
dat was zaterdagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Angelob het volgende:
[..]
dat was vrijdag?... zaterdag was er iemand uit mn team nokkie geslagen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:28 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Eric is er niet, de leukste thuis![]()
![]()
NIjnnnnn!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:37 schreef nijnja het volgende:
hoi
wie ben jij dan ?quote:
Het nieuwe vriendinnetje van mstrtjequote:
15 jarig?quote:
mijngodquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het nieuwe vriendinnetje van mstrtje
whehe inderdaad !quote:
hahahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het nieuwe vriendinnetje van mstrtje
neuhquote:
Oh jeetje!quote:
Liiiiiiiiiiiiiszzquote:
eigenlijkquote:
quote:
primaquote:
niets, gewoon niet op reagerenquote:
Wel 100 manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef Bravebart het volgende:
Je hebt toch geen postzegel nodig bij en Postbus nummer ?
Mooi, ja wel oke, vanmorgen mocht ik met groep 8 mee naar 't filmhuisquote:
zoveel voor 1 postzegel?quote:
Wel, bij een antwoordnummer niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef Bravebart het volgende:
Je hebt toch geen postzegel nodig bij en Postbus nummer ?
shioroquote:
Ja, kom ik ook achterquote:
en,w as t wat ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi, ja wel oke, vanmorgen mocht ik met groep 8 mee naar 't filmhuis
Heuyquote:
Hehequote:Datum
24 mei 2007
Beste ondernemende student,
Ons land heeft behoefte aan meer ondernemerschap, aan mensen die het leuk vinden om een eigen bedrijf te starten en mensen die hun hoofd boven het maaiveld durven uit te steken. Ondernemerschap stimuleert innovaties en zorgt voor werkgelegenheid en welzijn in Nederland.
Het initiatief van Jong Ondernemen waar jullie via de school aan meedoen, maakt het mogelijk dat jullie samen met vrijwillige begeleiders ervaring opdoen in het runnen van een onderneming. Deze ervaring kan heel goed van pas komen in de toekomst. Het hebben van een eigen onderneming is spannend, maar geeft daarnaast heel veel voldoening.
Jullie onderneming heeft nog even te gaan. Misschien hebben jullie al in een regionale finale gestaan, of misschien zijn jullie net de laatste voorraad producten aan het verkopen. Halen jullie de verkoopprognoses en het in het ondernemingsplan berekende rendement? Wat kunnen jullie de aandeelhouders vertellen in de afsluitende vergadering? Het is nog even hard werken, maar dan volgt de kroon op jullie werk.
Ik wens jullie heel veel succes in de laatste maanden met jullie studentenbedrijf en ik hoop dat een groot aantal van jullie na het afstuderen een eigen bedrijf gaat starten.
Met vriendelijke groet,
DE MINISTER-PRESIDENT,
Minister van Algemene Zaken,
mr.dr. J.P. Balkenende
ik hou me inquote:
Ik was blij dat ik niet mn 3e op rij hadquote:
populaaaaiiirquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik niet mn 3e op rij had
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik niet mn 3e op rij had
Blijkbaar jaquote:
Ja ik zat bij alle chicksquote:
Hooiiquote:
hoest?quote:
stiekem adoreren ze jequote:
De sjors ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik zat bij alle chicks
Ja was wel gezellig, zijn maar 14 kinderen, maar die leerkracht wilde niet alleen, ging die mij mee vragen, was ik wel blij mee. Fietsen erheen was 20 minuten, hij 7 kinderen ik 7 kinderen, 20 meter tussen elkaar zegmaar. Terug had ik er 8 en hij 6
... Die kids uit 8 luisteren echt gewoon te goed naar mij (komt denkik ook door mijn gedrag naar hun toe
). Ik had gezegd: Ik heb totaal geen zin om boos te worden maar dat moeten jullie ook niet uitlokken want dan benje de sjors
!
Verder gewoon normaal met die lui staan praten, echt blij
Ja gewoon, ik gebruik altijd van die 'rare' termen, krijg je die kids ook nog wel mee aant lachen, altijd goed, ik zei dus;quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
De sjors ?wats dat
maar mooi dat t goed ging
Dat soort dieren slapen overdag, dat weetje tochquote:
Ja getver, het idee alleen alquote:
neuh k ben liefquote:
Ja primaquote:
Ik praat niet tegen jouquote:
Hij wel tegen jou tochquote:
dat weet je bestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:11 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Daar moeten we ff overnadenken hoor![]()
![]()
beetje verveeld, dat wlequote:
betrek mij dr is niet bijquote:
quote:
okay, soms benk best een bitchquote:
ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Jep.
ouiquote:
Neuhquote:
Lis verslaafde ?quote:
Tering, heb je die klootviool weerquote:
Mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeuhIk vind je niet bitcherig
Ik ken veel ergeren
Neuken achter de kassa met AKquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
care? neuken denk.. of achter de kassa
deed ik eerst wel altijd ja, ben ik ook van afquote:
is toch jou clown?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, heb je die klootviool weer
Waarom heet je uberhaupt Bart_inc. als je niet eens Bart heet
vermaak me is ?quote:
Dat is verboden ofso ? Sukkelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, heb je die klootviool weer
Waarom heet je uberhaupt Bart_inc. als je niet eens Bart heet
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ja ik had verhaaltjes gehoord zei ik je tog al![]()
TADADADADADAAAA![]()
oh jeetjequote:
Tering, let jij niet opquote:
Jeutjequote:
quote:
Boeit me nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ja ik had verhaaltjes gehoord zei ik je tog al![]()
TADADADADADAAAA![]()
"Verras me"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje![]()
![]()
Hoe zal ik jou eens vermaken![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje![]()
![]()
Msn, spelletjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje![]()
![]()
Boeiend... ga dood ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ok wie vind Lis een Utrechts accent hebben)of iig een accent), ze vind dat ik zo Amsterdams als de motherfucker praat wat dus niet zo isnaja een beetje wel ja, ze vind zelf dat ze geen accent heeft
Ik vind van wel offcourse
quote:
Man, jou accentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ok wie vind Lis een Utrechts accent hebben)of iig een accent), ze vind dat ik zo Amsterdams als de motherfucker praat wat dus niet zo isnaja een beetje wel ja, ze vind zelf dat ze geen accent heeft
Zij geen accentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
neh let idd niet opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, let jij niet opIs al een topic of 20 geleden bewezen dat het niet zo is.
Verkapt kijk-mij-eens-een-ganz-gail-Amsterdams-accent-hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Nog erger, ze vinden dat ik een brabants accent hebquote:
hij zegt dus dta ik juist WEL een accent hebquote:
Damn, leen mij watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
neh let idd niet op
heb nog een leventje naast internet![]()
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef ericajax het volgende:
anders luister je ff De Apres Skihut - de vogeltjesdans![]()
hahahaha inderdaad, jou zachte Gquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef rena het volgende:
[..]
Nog erger, ze vinden dat ik een brabants accent heb![]()
![]()
![]()
Ja wat dacht je er zelf vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zegt dus dta ik juist WEL een accent heb
Jep.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Optyfenquote:
echt ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wat dacht je er zelf vanJe hebt een Utrechtser accent dan Jordy
Ik wijs je er vaak genoeg opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt ?damn.. dat wist ik dus echt niet
*gaat op dr accent letten
iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen accent verdomme![]()
Ofja een geniaal accent![]()
![]()
k zou liever Haags willen maarja ik heb geen accentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef ericajax het volgende:Amsterdams accent
![]()
dat accent is zo geniaal, kzou willen datk ut had!
Rightquote:
Haags is helemaal kutquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
k zou liever Haags willen maarja ik heb geen accent![]()
eerder boersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil geen accent hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Right
Ik ben blij met mn mengelmoes accent
quote:
Ik was dus vd week in Grun'n... maar als je daar een gesprek probeert te volgen dan moet je echt van goede huize komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haags is helemaal kutDie gasten versta je echt niet
Jawelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ik wil geen accent hebbenEn ik heb het ook ECHT nie
![]()
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |