Ja duh, als je wist wat ze gedaan hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
krijgen al kramp als ze 3 uur in een bioscoop zitten![]()
Echt he, die gast weet niet wat dat isquote:
No detailsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duh, als je wist wat ze gedaan hebben
Daar krijg ik al kramp bij, alleen al bij de gedachte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden.
#2 Sjonnie Heitinga
bewijs t nu maar danquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duh, als je wist wat ze gedaan hebben
Daar krijg ik al kramp bij, alleen al bij de gedachte
je kan idd nergens je benen kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Echt he, die gast weet niet wat dat is![]()
En me enkel ook nog is en heb te lange benen voor een volle kutzaal![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef vogeItjesdans het volgende:waarom in een script?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden.![]()
oh je hebt al ge edit
maar idd
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
VETquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef oshiro het volgende:
[afbeelding]
Ingescand dus, probably vetste crossfoto ooit van mij
Op film zag ik ook ineens dat ik bepaalde schansen veel hoger spring dan de rest.
ja iddquote:
Nee duh, ik krijg het amper mn bek uitquote:
quote:
ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
ja iddwist niet eens dat ik zo plat ging
Die is nog vetter inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef oshiro het volgende:
[afbeelding]
Ingescand dus, probably vetste crossfoto ooit van mij
Op film zag ik ook ineens dat ik bepaalde schansen veel hoger spring dan de rest.
staan in spoilerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef ericajax het volgende:
LOGS ZONDER TOESTEMMING, ZOMFGG
Ik heb heul wel toestemmingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef ericajax het volgende:
LOGS ZONDER TOESTEMMING, ZOMFGG
njha ik zat ook met mn voeten tegen de stoel, maar ochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Als het rustig is wel, bij Spiderman had ik lekker een stoel voor me![]()
Zo erg is het toch ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, ik krijg het amper mn bek uit
Veel plezier!quote:
wat een prutser danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Angelob het volgende:
[..]
dat was vrijdag?... zaterdag was er iemand uit mn team nokkie geslagen![]()
![]()
Ik zat eroverheen toenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha ik zat ook met mn voeten tegen de stoel, maar och
geyl!quote:
die vink ook tofquote:
maandag 04 juni tot en met donderdag 07 juni 2007quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef vogeItjesdans het volgende:
Waar blijft die zon ik moet bruin worden
Is dat je nieuwe beroepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
maandag 04 juni tot en met donderdag 07 juni 2007
Minder wisselvallig, neerslagkans afnemend van 70 naar 30%. Temperaturen boven normaal.
Ik zou Lis wel als weervrouw willen hoor, kunnen we tenminste elke dag van 'r genietenquote:
Die minibike? Die is van m'n pa, maar die moet gespoten en bestickerd wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef vogeItjesdans het volgende:
Erikos hoe gaat het met je kleine motor dan?
Je pikt me onelinerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zou Lis wel als weervrouw willen hoor, kunnen we tenminste elke dag van 'r genieten
Die ene op schoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die minibike? Die is van m'n pa, maar die moet gespoten en bestickerd worden. En die Zündapp staat vrolijk in de schuur
.
ja kopieren van de KNMI site betaald primaquote:
hahahaha ik zie t al helemaal voor mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zou Lis wel als weervrouw willen hoor, kunnen we tenminste elke dag van 'r genieten
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
O wacht, die andere kleine motorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef vogeItjesdans het volgende:
Erikos hoe gaat het met je kleine motor dan?
Omgquote:
OMGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
hahahaha sjek dit Wat ik toch weer vond :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |