quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ja ik had verhaaltjes gehoord zei ik je tog al![]()
TADADADADADAAAA![]()
oh jeetjequote:
Tering, let jij niet opquote:
Jeutjequote:
quote:
Boeit me nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ja ik had verhaaltjes gehoord zei ik je tog al![]()
TADADADADADAAAA![]()
"Verras me"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje![]()
![]()
Hoe zal ik jou eens vermaken![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje![]()
![]()
Msn, spelletjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje![]()
![]()
Boeiend... ga dood ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ok wie vind Lis een Utrechts accent hebben)of iig een accent), ze vind dat ik zo Amsterdams als de motherfucker praat wat dus niet zo isnaja een beetje wel ja, ze vind zelf dat ze geen accent heeft
Ik vind van wel offcourse
quote:
Man, jou accentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ok wie vind Lis een Utrechts accent hebben)of iig een accent), ze vind dat ik zo Amsterdams als de motherfucker praat wat dus niet zo isnaja een beetje wel ja, ze vind zelf dat ze geen accent heeft
Zij geen accentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
neh let idd niet opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, let jij niet opIs al een topic of 20 geleden bewezen dat het niet zo is.
Verkapt kijk-mij-eens-een-ganz-gail-Amsterdams-accent-hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef vogeItjesdans het volgende:
Nog erger, ze vinden dat ik een brabants accent hebquote:
hij zegt dus dta ik juist WEL een accent hebquote:
Damn, leen mij watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
neh let idd niet op
heb nog een leventje naast internet![]()
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef ericajax het volgende:
anders luister je ff De Apres Skihut - de vogeltjesdans![]()
hahahaha inderdaad, jou zachte Gquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef rena het volgende:
[..]
Nog erger, ze vinden dat ik een brabants accent heb![]()
![]()
![]()
Ja wat dacht je er zelf vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zegt dus dta ik juist WEL een accent heb
Jep.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Optyfenquote:
echt ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wat dacht je er zelf vanJe hebt een Utrechtser accent dan Jordy
Ik wijs je er vaak genoeg opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt ?damn.. dat wist ik dus echt niet
*gaat op dr accent letten
iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:37 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen accent verdomme![]()
Ofja een geniaal accent![]()
![]()
k zou liever Haags willen maarja ik heb geen accentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef ericajax het volgende:Amsterdams accent
![]()
dat accent is zo geniaal, kzou willen datk ut had!
Rightquote:
Haags is helemaal kutquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
k zou liever Haags willen maarja ik heb geen accent![]()
eerder boersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil geen accent hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Right
Ik ben blij met mn mengelmoes accent
quote:
Ik was dus vd week in Grun'n... maar als je daar een gesprek probeert te volgen dan moet je echt van goede huize komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haags is helemaal kutDie gasten versta je echt niet
Jawelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ik wil geen accent hebbenEn ik heb het ook ECHT nie
![]()
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |