quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
Sjaak van der Tak.. de Burgervaderquote:
Jezus man, ga je schamen. Natuurlijk van het Westlandquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
van het WL?
Jij zegt 'Sjaakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij opent een topic met zijn naam in de TT![]()
dhquote:
Sjaaaaakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij zegt 'Sjaak'
![]()
![]()
Maargoed, daarvoor is dit ook een adoratietopic
Ik vind dat het een beetje afhangt van de reden waarom je verhuisd bent. Als het komt doordat Sjaak te weinig woningen heeft gebouwd, dan kan het wel. Maar als je de lucht van tomatenplanten niet kan verdragen, danquote:
haha, op die lucht ben ik na 6 jaar tomatenwerk ook niet dol meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind dat het een beetje afhangt van de reden waarom je verhuisd bent. Als het komt doordat Sjaak te weinig woningen heeft gebouwd, dan kan het wel. Maar als je de lucht van tomatenplanten niet kan verdragen, dan![]()
Je kan toch met +100km over de Zwarte Dijk.. Flitsen doet dat ding toch nooit..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Brupje het volgende:
[..]
haha, op die lucht ben ik na 6 jaar tomatenwerk ook niet dol meerMaar is geen betaalbaar huist e vinden in het westland. En monster is nagenoeg onbereikbaar vanaf de snelweg :p
nee rijden teveel bejaardenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan toch met +100km over de Zwarte Dijk.. Flitsen doet dat ding toch nooit..![]()
Als je 100km over de papelaan heen knalt.. ga je vliegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Brupje het volgende:
[..]
nee rijden teveel bejaardennet als op de madeweg
hihi, ik rijd er met de truck altijd 70quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Brupje het volgende:
[..]
nee rijden teveel bejaardennet als op de madeweg
Nee, dat was ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef keijz het volgende:
kassenbouwer, stond jij bij die westland vlag?
Ja, we kwamen net iets te laat voor de Fratellis (3 nummers gezien), wat was wel jammer. Arctic Monkeys waren natuurlijk geweldig en The Kooks ook echt top!quote:
Je mag geen stok meenemen maar wel een zaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, dat was ik niet.Wel weer de buren op de camping van vrienden van mij.
Maar zat die vlag aan een stok? Want we waren eerst met die groep even aan het praten en toen hadden ze het er nog over dat ze hun stok niet mee mochten nemen het terrein op en dat ze dan nu maar even een boom gingen omzagen om die vlag aan te binden. Hebben ze dus toch nog een boom omgezaagd
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Je mag geen stok meenemen maar wel een zaag![]()
Wij kwamen bij het 1e nummer binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, we kwamen net iets te laat voor de Fratellis (3 nummers gezien), wat was wel jammer. Arctic Monkeys waren natuurlijk geweldig en The Kooks ook echt top!
Maar ik vond het erg vet! En jij?
Ik eh alleen na 20:30 ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef keijz het volgende:
Vrijdag 8 Juni
Sjaak zelf woont in het Heilige Geesthofje, maar z'n gezin woont gewoon ergens in Rotterdam volgens mij...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef vipergts het volgende:
Woont Sjaak eigenlijk wel in het Westland voordat we hem gaan ophemelen, volgens mij nl niet volgens mij woont hij in Den Hoorn Waar eerst Van Dijk Delft zat en nu van die grote huizen staan.
Goed ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef keijz het volgende:
Vrijdag 8 Juni
Ben je half 9 begonnen??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef wlsandman het volgende:
![]()
Tering, ik ben echt kapot![]()
Half 3 thuis van pinkpop, toen van half 0830 tot 1800 gewerkt![]()
Pinkpop was echt goud, nog aardig weer ook
En, ik heb de pokertafel gewonnen![]()
![]()
Goedemorgenquote:
Ff met je PDA internettenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? In de tuin zal het dan wel niet wezen
Aah chaos crisis in de zaal zijn 't Marrokanen?quote:
Niet gelezen, wel over gehoordquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef dubidub het volgende:
Iemand trouwens dat verhaal nog gelezen van die achtervolging in die Speedboot? Stond gisteren of eergisteren in de krant. Dikke foto d'r bij, met een laaghangende heli boven het water, waaronder die speedboot keihard door vaartMiami Vice, Westland styl0www (kutwoord
)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:41 schreef Toempf het volgende:
ik voel me kut, vanochtend drie verstandskiezen er uit laten halen, ik loop er nou bij als een hamster. maarja vanmiddag maar weer werken.
Nee, heb ik gister al gedaanquote:
Ja man, toen ik daar wegliep dacht ik echtquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:48 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nee, heb ik gister al gedaan![]()
Had je nog een beetje wat goed? Volgens mij had ik bar weinig goed![]()
wel in de tuin..quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? In de tuin zal het dan wel niet wezen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
wel in de tuin..Computer in kantine enzo
![]()
![]()
Nee mag 5 dagen geen alcohol drinken, ben nou nog op mijn werk maar doet echt onwijs pijn. dat wordt weer een kutweekendquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef dubidub het volgende:
[..]HAMSTEREEEH. Kan je morgen wel saufen dan?
Da's kut, ik neem er dan morgen wel één op jequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nee mag 5 dagen geen alcohol drinken, ben nou nog op mijn werk maar doet echt onwijs pijn. dat wordt weer een kutweekend![]()
een weekend zonder alcohol is toch niet zo´n rampquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nee mag 5 dagen geen alcohol drinken, ben nou nog op mijn werk maar doet echt onwijs pijn. dat wordt weer een kutweekend![]()
Als je moet boppen niet, anders welquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een weekend zonder alcohol is toch niet zo´n ramp![]()
Waar kan je je aanmelden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat met die speedboot, daar kreeg ik nog een sms'je over van de politie. Ik heb me aangemeld bij die tiplijn en dan krijg je elke keer een sms'je als er wat aan de hand is. Auto zoek, kind zoek etc. Maar er waren dus twee speedboaten kwijt (ik kreeg twee sms'jes...), maar dat was dus van die achtervolging waarschijnlijk...
Wanneer is de pokermeet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/haa(...)ee_met_sms_alert.asp
Het schijnt trouwens wel enorm goed te werken. Van de week ook een auto gestolen, binnen 5 minuten gevonden door dat systeem.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/haa(...)ee_met_sms_alert.asp
In ut Westlandquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens wel enorm goed te werken. Van de week ook een auto gestolen, binnen 5 minuten gevonden door dat systeem.
En ja WAAR is de pokermeet?
Same herequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga het hier iig niet redden, geen tuinderspa oid![]()
Bootje is volgens mij een zoon van een ex-tuinderquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Is er wel iemand in dit topic die een echte tuinderszoon is?![]()
dat ben ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Bootje is volgens mij een zoon van een ex-tuinder![]()
neequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben een tuinderskleinzoon, telt dat ook?
dat klopt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Bootje is volgens mij een zoon van een ex-tuinder![]()
Same herequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben een tuinderskleinzoon, telt dat ook?
Kan wel, maar dan kun je niet pokeren denk ik, ik denk dat ze dat niet goed vinden :p Komt wlsandman met z'n pokertafel daar binnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:32 schreef keijz het volgende:
Ja daar hebben we niks aan
Kunnen we niet naar de ouwe droog?
Geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef dubidub het volgende:
Ja idd, maar wat ik net tegenkwam:
Studio Spaan![]()
Ik merkte dat ik 2 jaar al geen huiswerk voor Na had gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
GEEN EXAMENS MEER. DRANK! TEN OVERVLOEDE
Vandaag was zeer goe te doen
Weet, niet, maar vandaag ging boven verwachting.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:49 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Ik merkte dat ik 2 jaar al geen huiswerk voor Na had gemaakt
Jij geslaagd waarschijnlijk?
Ik zit nog 7 maanden aan mijn abo vastquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Weet, niet, maar vandaag ging boven verwachting.
Vandaag nieuwe telefoon binnengekregen
Ik nog veel langer, maar ik kreeg een neue van Rabo :pquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Ik zit nog 7 maanden aan mijn abo vast![]()
daar ga ik vanavond al aan komen, vrees ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Heinekenner het volgende:
Trouwens iemand al iets vernomen van de kroegentocht zondag?
Heel het westland door op zoek naar bier en vertier,
Jij zou moeten meedoen dub dan kan jezelfs nog aan je aanbevolen wekelijkse hoeveelheid bier komen
Ik las het ergens jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Heinekenner het volgende:
Trouwens iemand al iets vernomen van de kroegentocht zondag?
Heel het westland door op zoek naar bier en vertier,
Jij zou moeten meedoen dub dan kan jezelfs nog aan je aanbevolen wekelijkse hoeveelheid bier komen
Zorgen dat ik op tijd voor mn examen ben dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:21 schreef dubidub het volgende:
Morgen eerste rijles
TUSSEN HALF 2 EN 3 UUR RAMEN EN DEUREN GESLOTEN HOUDEN, BINNEN BLIJVEN VOOR UW EIGEN VEILIGHEID![]()
Zal ik ff achter je aan gaan rijdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:21 schreef dubidub het volgende:
Morgen eerste rijles
TUSSEN HALF 2 EN 3 UUR RAMEN EN DEUREN GESLOTEN HOUDEN, BINNEN BLIJVEN VOOR UW EIGEN VEILIGHEID![]()
nee achter hem is chill. Hop 20 km per uur, dag tijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef GotC het volgende:
Ik zou echt niet voor m gaan rijdenineens vol gas en hoppa, dag achterkant auto
of vol remmen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef keijz het volgende:
Misschien kunnen we dat sms alarm van de politie lenen om omwonende te waarschuwen?
Ja, ik was dinsdag ook al vrij hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ben je aan het werk?
Ik zit gewoon op mijn vrije dag op school te werken![]()
Dat heb ik volgende weekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
ik heb nu een weekend dat 3 maanden duurt
![]()
Ja (quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:50 schreef keijz het volgende:
Mocht je al sturen dub?
ik vond het al zo rustig op de wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef dubidub het volgende:
En de veiligheid keert wieder terug op 's lands heeren wegen.
Rijden is leuk
Op welke boot sta je? van wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Marjan1985 het volgende:
En doen er nog mensen hier mee met de Leeparade..ik sta op 1 van die boten
Ik nu ook:Dquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
ik heb nu een weekend dat 3 maanden duurt
![]()
(een nog flauwerequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:50 schreef keijz het volgende:
Mocht je al sturen dub?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand trouwens ervaring met het kopen van een broek die je 6 jaar niet mag wassen? Is dat vol te houden?
Ik zou um niet aan doen bij het tomatenplukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd die klaar is met de examens.
Iemand trouwens ervaring met het kopen van een broek die je 6 jaar niet mag wassen? Is dat vol te houden?
6 jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd die klaar is met de examens.
Ja weet niet van wie die is, het is een vriendengroep die samen die boot hebben gekocht en opgeknapt...We staan in ieder geval met 15 man op de boot, 12 mannen en 3 meidenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef ThaRooP het volgende:
DRAAAAANK. ThaRooP is keihard dronken geworden majn. dub typt dit maar effe, bieft kan niets meer. Kutgoldstrike
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:37 schreef dubidub het volgende:
Kutcholera, krap 4,5 uur slaap te pakken, zit echt met moeite me boterhammen weg te werken![]()
1 juni, kikker in je bil!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef ThaRooP het volgende:
DRAAAAANK. ThaRooP is keihard dronken geworden majn. dub typt dit maar effe, bieft kan niets meer. Kutgoldstrike
We waren bij roop thuis. Ik had echt moeite wakker te blijven vanochtend. Ik was petunia's aan het rapen, in m'n eentje. Zit je daar, met de zon op je gezicht, op een zachte stoel, alleen, je collega loopt 100 m verderop, met een kater. Zie dan maar eens je ogen open te houden. Gelukkig had m'n collega evenmin een goeie nacht slaap gehad, soort lotgenoten zeg maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef wlsandman het volgende:
Waar waren jullie heen geweest dan?
Het is een Pace-broek... Maar als die vies is, gaat ie toch echt in de was...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
Zeker zo een Levi broek? Betaal je er zoveel voor en dan mag je hem 6 jaar neit wassen
Een broek houd het toch nooit 6 jaar vol ?
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:26 schreef keijz het volgende:
In dezelfde jacuzzi als waar Eddy Zoey in gezeten heeft?
Dé jacuzzi?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:26 schreef keijz het volgende:
In dezelfde jacuzzi als waar Eddy Zoey in gezeten heeft?
Ik heb net ook ff getuktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef dubidub het volgende:
Ik ga toch zo hard tukken, wordt wel beetje nodig
Ik las dat je gerukt had en dat je daarbij over vleermuizen droomdequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb net ook ff getukt: Ik droomde dat ik in een vleermuis kon veranderen en kon vliegen enzo
![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik las dat je gerukt had en dat je daarbij over vleermuizen droomde![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik las dat je gerukt had en dat je daarbij over vleermuizen droomde![]()
jullie gedachten beinvloeden je ogen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jullie gedachten beinvloeden jullie ogen
![]()
wat is het bezittelijk voornaamwoord ofzo? van jullie?![]()
Ik heb al 2 uur bijgeslapen. Das gewoon 50% van wat ik vannaht heb geslapen, da's wel ff de shit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb net ook ff getukt: Ik droomde dat ik in een vleermuis kon veranderen en kon vliegen enzo
![]()
![]()
Ik las weer rukkenquote:Op zondag 3 juni 2007 05:34 schreef dubidub het volgende:
Zo, kom net thuis, ik ga eerst maar efe tukken. Net nog effe op die gastank, daar bij de rotonde, gestaan, was effe nodigDaarnaast is bier lekker, vuur gezellig en een vader die van drank houdt de top
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Gisteren is mijn broertje nog naar zijn keel gegrepen en is zijn fiets in elkaar getrapt. Kent toevallig iemand mensen met het kenteken XN-RB-17, een witte Ford Focus uit De Lier?
De klootzakken zijn gelukkig gepakt, nu alleen nog even weten wie het zijn.
Bij mij wel , ik ben in bloedvormquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Same here, nu uurtje wakker. Maar brood gaat er nog ff niet in![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:36 schreef GotC het volgende:
PersoneelsverenigingFeestje gegeven gister,echt, wtf. Heb denk rond de 2 flessen bessenjenever op, fles rose en een paar glaasjes martini
.
!! ja wat een held.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:53 schreef dubidub het volgende:
[..]. Over martini gesproken. 't Feest waar ik gister was, kwam op een gegeven mooment ook de vader des huizes. Die pakt zo'n anderhalve liter fles martini, gaat gewoon meefeesten. Die vent was echt (te) gek
Hij blefe ook gewoon tot 5 uur zitten, we hadden een paar stoelen gesloopt, hij vond t allemaal best
![]()
![]()
Hoe laat ging jij eigenlijk weg? Om 5 uur was je er toch niet meer?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
!! ja wat een held.
Wij stonden beetje te mopperen op het feit dat veel mensen om half 2 uur al weg waren enzo, ging die lekker mee zitten mopperen![]()
![]()
Ging half 5 weg ofzo, toen nog ff naar Wesley, maar had beloofd Jolande thuis te brengen (die wou niet om 3 uur ofzo al met dr vriendinnen mee en ze woont bij mij praktisch om de hoek) en die wou om 5 uur naar huis, dus ging 5 uur bij Wes weg, was half 6 thuis ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hoe laat ging jij eigenlijk weg? Om 5 uur was je er toch niet meer?
rij jij daarop..?quote:
en moest jij gisteren om 10 uur weer aan de slag bij de AH?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:36 schreef GotC het volgende:
PersoneelsverenigingFeestje gegeven gister,echt, wtf. Heb denk rond de 2 flessen bessenjenever op, fles rose en een paar glaasjes martini
.
11 uurquote:Op maandag 4 juni 2007 09:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en moest jij gisteren om 10 uur weer aan de slag bij de AH?
Tijdens de 3e wedstrijd zijn we eerste in de poule geworden.. nu nog wachten of we door mogen naar de promotie/degradatie wedstrijd... zal er om hangen..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef keijz het volgende:
Gewonnen?
Wat is er gebeurd?quote:
Het WIT team kwam vanmorgenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef dubidub het volgende:
Lekker aan het werk vanochtend, vanmiddag slootkanten maaien in het zonnetje
WIT team = westlands interventie team team?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Het WIT team kwam vanmorgen![]()
![]()
Allemaal naar de kantine enzo en ID laten zien, de helft heb um natuurlijk niet bij zich. Dus hun zeggen zo, ja je heb geluk dat de politie er niet bij is anders had je 50 euro kenne lappen. Naja best joh...
Heb lekker veel zin zo een controle zonder politie erbij dan![]()
bij ons lange tijd geleden was het ook alle hens aan dek.. paar mensen verstopt achteraan een kapje, die vol stond met hoge planten.. hihiquote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
WIT team = westlands interventie team team?
Daarnaast: laachen joh, bij sommige tuinders is het dan echt gekkenhuis. Bij chris vd drift sprong er een keer een turk door de gevel
Ik heb ook nooit mn ID bij me op werk (portomonnee nooit mee)quote:Op maandag 4 juni 2007 12:38 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Het WIT team kwam vanmorgen![]()
![]()
Allemaal naar de kantine enzo en ID laten zien, de helft heb um natuurlijk niet bij zich. Dus hun zeggen zo, ja je heb geluk dat de politie er niet bij is anders had je 50 euro kenne lappen. Naja best joh...
Heb lekker veel zin zo een controle zonder politie erbij dan![]()
Ik ook niet.. ik vertrouw een aantal werkende collega's nietquote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit mn ID bij me op werk (portomonnee nooit mee)
Ik vind het gewoon niet handig, broek met kleine zakken en alles gaat alleen maar kapotquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet.. ik vertrouw een aantal werkende collega's niet![]()
lemme guess.. medelanders? heb em altijd bij me, behalve @ de tuin vroeger.. dan niet. op de truck wel.. rijbewijs enzo..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet.. ik vertrouw een aantal werkende collega's niet![]()
zoiets ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lemme guess.. medelanders? heb em altijd bij me, behalve @ de tuin vroeger.. dan niet. op de truck wel.. rijbewijs enzo..
Ik sliep toen nogquote:Op maandag 4 juni 2007 10:56 schreef PieterBas het volgende:
Stond om 10 uur op het AH plein.. Verzamelen voor de competitiewedstrijd..
Nou niet vanochtend alleen volgens mij. Had met iemand afgesproken in Rotterdam en die kwam ook een half uur te laat vanwege stroomstoring daarnet...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:13 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Stroomstoring vanochtend bij Rotterdam Centraal![]()
Het was rond 12:00 afgelopen, maar idd de hinder zou nog tot in de avonduren merkbaar zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 17:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou niet vanochtend alleen volgens mij. Had met iemand afgesproken in Rotterdam en die kwam ook een half uur te laat vanwege stroomstoring daarnet...
Ik heb dat ook een keer gedaan ja, teringzwaar werk nog, vooral als de kant erg schuin isquote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
Zóó, 't was aardig warm, kantenmaaien. Trui aan, t-shirt, lange broek, lekker in de zon.
Trek dan ook normale kleren aan met dit weerquote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
Zóó, 't was aardig warm, kantenmaaien. Trui aan, t-shirt, lange broek, lekker in de zon.
Lachen johquote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan ja, teringzwaar werk nog, vooral als de kant erg schuin is![]()
Ja, dat doe ik ook echt voor m'n plezier. Je raakt nogal 'es een steen ofzo, die schiet dan omhoog. Als je het een dag doet, zit je linkerarm/been helemaal onder de schrammen. Raad is waarom die lui die dit professioneel doen altijd een overall aanhebben en een gelaatsmasker op hebben?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Trek dan ook normale kleren aan met dit weer![]()
Tja het blijft behelpenquote:
Ja lekker is datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef GotC het volgende:
Wtf ook echt..moet morgen naar school, staat het rooster NOG niet onine..geen idee hoe laat ik er moet zijn. Ga denk maar om 11 uur..redelijke tijd
.
Lijkt INHOLLAND welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja lekker is datOf dan sta je om 9 uur op school en dan blijkt dat er 6 uren uitvallen...
![]()
Uitval gebeurt nauwelijks bij ons, hebben maar 2 a 3 leraren op het momentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja lekker is datOf dan sta je om 9 uur op school en dan blijkt dat er 6 uren uitvallen...
![]()
succes..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:08 schreef DrTenma het volgende:
Op naar het ziekenhuis!
Voertuigsoort Personenautoquote:Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Gisteren is mijn broertje nog naar zijn keel gegrepen en is zijn fiets in elkaar getrapt. Kent toevallig iemand mensen met het kenteken XN-RB-17, een witte Ford Focus uit De Lier?
De klootzakken zijn gelukkig gepakt, nu alleen nog even weten wie het zijn.
Vorige week een elleboogfluxatie gehad.quote:
nee, dat is de auto waar kassenbouwer het over heeftquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
oei! beterschap.. ennuh, auto verkocht?
Haha, ja daar zeg je wat. Binnen een maand vervalt de APK...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Voertuigsoort Personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming FOCUS; 1.6I
Kleur(en) Grijs
Datum eerste toelating 15-01-1999
Datum aanvang tenaamstelling 08-07-2005
Vervaldatum APK 08-07-2007
De auto staat binnen nu en een maand bij Van Essen of LAS of Loran :p
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
oei! beterschap.. ennuh, auto verkocht?
mis ik wat???quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, ja daar zeg je wat. Binnen een maand vervalt de APK...
Als de politie niks zegt dan gaan we wel posten bij de garage
Maar ik neem aan dat de politie binnenkort wel even vertelt wie het waren.
Ja, de feiten hebben ze nooit op orde bij de WOS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
http://www.wos.nl/index.php?option=showArchief&date=2007-06-04&id=22403. Dit bericht soms?
was toch in de Lier gebeurd?
Maar doordat mijn broertje dus het nummerbord kon onthouden, is de politie gelijk naar het adres gegaan waar de auto geregistreerd stond. Want ja, zij moesten toch ook een keertje naar bed toe. Daar hebben ze toen 5 minuten later die gasten klem gereden en aangehouden.quote:Liers vijftal mishandelt jongens
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een groep van vijf Lierenaren in de leeftijd van 18 tot 20 jaar op de Schubertlaanstraat in Naaldwijk aangehouden==>daar is het gepleegd, aangehouden in De Lier.
Het vijftal mishandelde zonder enige aanleiding een 20-jarige Delftenaar.
Korte tijd later bleek dat de vijf ook verantwoordelijk waren voor het mishandelen van drie 16-jarige jongens in Honselersdijk. Ter hoogte van het tankstation aan de Middelbroekweg werden de drie ook belaagd. De verdachten werden voor nader verhoor ingesloten.
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Toempf het volgende:
ongehoord best weekend gehad zegeffe uit geweest in Dublin
![]()
Ik was meegeweest met de vrachtwagen naar Ierland, maar twee adressen in in Dublin die 10 minuten rijden van elkaar lagen. En als je dan om half 10 's avonds al klaar bent en je bij de stena line staat te wachten, voor de boot van de volgende ochtend, ga je maar even het nachtleven van Dublin bekijken. wat een vrouwen lopen daar zeg, jeuzusen Guinness is echt best te zupen. dat moet ik echt vaker doen.
Ja, want er is inderdaad ook voor 100 euro schade aan zijn fiets...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:23 schreef Toitle het volgende:
Politie zal naam niet zomaar geven. Misschien wel als je aangeeft het adres nodig te hebben om via verzekering geld terug te krijgen voor de schade.
Dan maak je wel kans op het adres ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:26 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, want er is inderdaad ook voor 100 euro schade aan zijn fiets...
Een "verbouwing" heb ik op zich niet in gedachte. Dat is verlaging naar hun niveau. Maar het is gewoon handig om te weten wie het zijn. Een paar voornamen zou met Hyves al genoeg moeten zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:32 schreef Toitle het volgende:
[..]
Dan maak je wel kans op het adres ja.
Ik snap het wel dat je het liefst een ''verbouwing'' in gedachte hebt maar daar krijg je het adres niet mee.
Verbouwen kan later ook nog.
Van dat groepje moet er toch wel een zijn die in de verzekering van ouders in ieder geval valt. Politie zal op die gronde echt wel met gegevens moeten komen.
je kan lullen wat je wil, maar als je gewoon zonder reden iemand verbouwd, mag je zn tanden uit zn bek rossen en door een raam van het naaldwijkse mocro-ontmoetingscentrum flikkeren..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Een "verbouwing" heb ik op zich niet in gedachte. Dat is verlaging naar hun niveau. Maar het is gewoon handig om te weten wie het zijn. Een paar voornamen zou met Hyves al genoeg moeten zijn
Dat doe je goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Een "verbouwing" heb ik op zich niet in gedachte. Dat is verlaging naar hun niveau. Maar het is gewoon handig om te weten wie het zijn. Een paar voornamen zou met Hyves al genoeg moeten zijn
Kan je beter op Superdudes kijken.. kunnen ze hun potentieel br33z4h sletjes voor hun loverboys praktijken ronselen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:48 schreef Toitle het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Al betwijfel ik dat een stelletje van die Neanderthalers iets met computers en internet doet.![]()
Succes ermee.
Leg ze onder je kussen voor de tanden fee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wil, maar als je gewoon zonder reden iemand verbouwd, mag je zn tanden uit zn bek rossen en door een raam van het naaldwijkse mocro-ontmoetingscentrum flikkeren..
1e les al schakenlenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef kurk_droog het volgende:
2e les al schakelen, morgen proberen om echt goed te schakelen bij het wegrijden
Ik ralley coureurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Devvie het volgende:
Gister eerste keer snelweg..kwamen zo stoplichten na een afslag, was redelijk onoverzichtelijk en ze sprongen op rood. Anderen meteen rijden dus ik vol in de ankers.. bijna een oude volvo in mijn achterkant..
Daarna zou frituurvetpet me wel even thuis afzetten.. levensgevaarlijk die vent
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, de feiten hebben ze nooit op orde bij de WOS.
Maar dat moet ongeveer het verhaal voorstellen.
[..]
Maar doordat mijn broertje dus het nummerbord kon onthouden, is de politie gelijk naar het adres gegaan waar de auto geregistreerd stond. Want ja, zij moesten toch ook een keertje naar bed toe. Daar hebben ze toen 5 minuten later die gasten klem gereden en aangehouden.
Er waren dus die avond al eerder klachten over hen geweest, maar niemand had het volledige nummerbord. Mijn broertje dus gelukkig wel.
En het mooie is dat alles op camera staat, dus dat kan misschien nog wel eens een celstraf worden.
Kun je het filmpje niet ff hier neerzetten (tijdelijk), dan kan ik ff controleren of ik het goed heb gehoord.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:53 schreef kassenbouwer het volgende:
Als ik de voornamen heb, stuur ik het filmpje wel naar GeenStijl. Daar kunnen ze er vast wel wat mee.
Ja, het was niet echt serieus bedoeld... Maar dat filmpje hier zetten wordt een beetje lastig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:42 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Kun je het filmpje niet ff hier neerzetten (tijdelijk), dan kan ik ff controleren of ik het goed heb gehoord.....
Het zijn geen vrienden, maar namen geven doe ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, het was niet echt serieus bedoeld... Maar dat filmpje hier zetten wordt een beetje lastig.
Maar kan je niet even wat namen geven of zijn het vrienden van je?
Ja, want stel dat het nog eens aan de grote klok gehangen wordt wie dat toch zijn die zulke belachelijke dingen doen. Dat kan natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het zijn geen vrienden, maar namen geven doe ik natuurlijk niet
Klein wereldje hier in de lier![]()
In z'n eentje. En ja. Dit is het verhaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef wlsandman het volgende:
Maar wel erg kansloos ja:
Zo als ik het nu begrijp ging het als volgt:
Jouw broertje fietstje (in zn eentje, of met meerder?) naar huis, en toen kwam die auto (met die 5 gozers) uit het dorp van Naaldwijk? richting De Lier. Zij stapen toen zonder enige rede die auto uit, en hebben jouw broertje in elkaar geslagen en zijn fiets gesloopt?
Ik heb eigenlijk niet echt een verhaal gehoord, meer dat die gozers dus een andere gozer in elkaar hadden geslagen en eerder op de avond idd ook al iets hadden geflikt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
In z'n eentje. En ja. Dit is het verhaal.
En ze hadden er al meer gepakt die avond.
Maar ik heb een beetje het idee dat jij een ander verhaal gehoord hebt?
Dat met die purschuim is wel tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef vipergts het volgende:
Zodra je weet waar de auto staat even de sloten en de uitlaat volspuiten met purschuim en geen schadevergoeding van die fiets vragen. O en vergeet niet bij een focus wordt de motorkap ontgrendelt met de sleutel Ford embleem opzij doen.Dat zal ze leren
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef vipergts het volgende:
Zodra je weet waar de auto staat even de sloten en de uitlaat volspuiten met purschuim en geen schadevergoeding van die fiets vragen. O en vergeet niet bij een focus wordt de motorkap ontgrendelt met de sleutel Ford embleem opzij doen.Dat zal ze leren
Eerst effe kijken in de achteruitkijkspiegel voordat je remt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:04 schreef Devvie het volgende:
Gister eerste keer snelweg..kwamen zo stoplichten na een afslag, was redelijk onoverzichtelijk en ze sprongen op rood. Anderen meteen rijden dus ik vol in de ankers.. bijna een oude volvo in mijn achterkant..
Daarna zou frituurvetpet me wel even thuis afzetten.. levensgevaarlijk die vent
![]()
om daarna deze stomme dingen in het echt uit te voerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 06:20 schreef vipergts het volgende:
Ja en dat met die purschuim is ook strafbaar ze zullen je net maar betrappen. Maar het is een goede manier om je af te reageren op zulke dingen, stomme dingen verzinnen.
Ja dat groepje was ook leuk stomme dingen aan het verzinnen en die voeren het dan ook uit nog...quote:Op woensdag 6 juni 2007 06:20 schreef vipergts het volgende:
Ja en dat met die purschuim is ook strafbaar ze zullen je net maar betrappen. Maar het is een goede manier om je af te reageren op zulke dingen, stomme dingen verzinnen.
btw Goedemorgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:39 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja dat groepje was ook leuk stomme dingen aan het verzinnen en die voeren het dan ook uit nog...
Het stond trouwens ook in de Haagsche Courant en de Westlander.
Goedemorgen trouwens![]()
cappuccinoquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef dubidub het volgende:
'middag...
Kutweer. Ik dacht van, na twee warme dagen op 't werk met lange broek, dus vandaag korte broek, teringkoud vanochtend, tot 10 uur. Maar de lekkere cappochino, van die nieuwe automaat, is echt goud
Idd, monsterquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef Toitle het volgende:
Monster bestaat toch maar uit een straatje..![]()
Het is ook maar een handje vol mensen zonder leven, die uitkijken naar de kermis zodat ze eindelijk weer kunnen gaan klagen.
Als die er niet komt gaan ze waarschijnlijk klagen dat er nooit iets ondernomen wordt in Monster.
W@nkers.
Monster links zit ik anders regelmatigquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd, monster![]()
Ik denk dat ik 1x in me leven in dat dorp ben geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |