Same herequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ben een tuinderskleinzoon, telt dat ook?
Kan wel, maar dan kun je niet pokeren denk ik, ik denk dat ze dat niet goed vinden :p Komt wlsandman met z'n pokertafel daar binnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:32 schreef keijz het volgende:
Ja daar hebben we niks aan
Kunnen we niet naar de ouwe droog?
Geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef dubidub het volgende:
Ja idd, maar wat ik net tegenkwam:
Studio Spaan![]()
Ik merkte dat ik 2 jaar al geen huiswerk voor Na had gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
GEEN EXAMENS MEER. DRANK! TEN OVERVLOEDE
Vandaag was zeer goe te doen
Weet, niet, maar vandaag ging boven verwachting.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:49 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Ik merkte dat ik 2 jaar al geen huiswerk voor Na had gemaakt
Jij geslaagd waarschijnlijk?
Ik zit nog 7 maanden aan mijn abo vastquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Weet, niet, maar vandaag ging boven verwachting.
Vandaag nieuwe telefoon binnengekregen
Ik nog veel langer, maar ik kreeg een neue van Rabo :pquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Ik zit nog 7 maanden aan mijn abo vast![]()
daar ga ik vanavond al aan komen, vrees ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Heinekenner het volgende:
Trouwens iemand al iets vernomen van de kroegentocht zondag?
Heel het westland door op zoek naar bier en vertier,
Jij zou moeten meedoen dub dan kan jezelfs nog aan je aanbevolen wekelijkse hoeveelheid bier komen
Ik las het ergens jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Heinekenner het volgende:
Trouwens iemand al iets vernomen van de kroegentocht zondag?
Heel het westland door op zoek naar bier en vertier,
Jij zou moeten meedoen dub dan kan jezelfs nog aan je aanbevolen wekelijkse hoeveelheid bier komen
Zorgen dat ik op tijd voor mn examen ben dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:21 schreef dubidub het volgende:
Morgen eerste rijles
TUSSEN HALF 2 EN 3 UUR RAMEN EN DEUREN GESLOTEN HOUDEN, BINNEN BLIJVEN VOOR UW EIGEN VEILIGHEID![]()
Zal ik ff achter je aan gaan rijdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:21 schreef dubidub het volgende:
Morgen eerste rijles
TUSSEN HALF 2 EN 3 UUR RAMEN EN DEUREN GESLOTEN HOUDEN, BINNEN BLIJVEN VOOR UW EIGEN VEILIGHEID![]()
nee achter hem is chill. Hop 20 km per uur, dag tijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef GotC het volgende:
Ik zou echt niet voor m gaan rijdenineens vol gas en hoppa, dag achterkant auto
of vol remmen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef keijz het volgende:
Misschien kunnen we dat sms alarm van de politie lenen om omwonende te waarschuwen?
Ja, ik was dinsdag ook al vrij hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ben je aan het werk?
Ik zit gewoon op mijn vrije dag op school te werken![]()
Dat heb ik volgende weekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
ik heb nu een weekend dat 3 maanden duurt
![]()
Ja (quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:50 schreef keijz het volgende:
Mocht je al sturen dub?
ik vond het al zo rustig op de wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:48 schreef dubidub het volgende:
En de veiligheid keert wieder terug op 's lands heeren wegen.
Rijden is leuk
Op welke boot sta je? van wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Marjan1985 het volgende:
En doen er nog mensen hier mee met de Leeparade..ik sta op 1 van die boten
Ik nu ook:Dquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:13 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
ik heb nu een weekend dat 3 maanden duurt
![]()
(een nog flauwerequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:50 schreef keijz het volgende:
Mocht je al sturen dub?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand trouwens ervaring met het kopen van een broek die je 6 jaar niet mag wassen? Is dat vol te houden?
Ik zou um niet aan doen bij het tomatenplukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd die klaar is met de examens.
Iemand trouwens ervaring met het kopen van een broek die je 6 jaar niet mag wassen? Is dat vol te houden?
6 jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd die klaar is met de examens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |