Ja weet niet van wie die is, het is een vriendengroep die samen die boot hebben gekocht en opgeknapt...We staan in ieder geval met 15 man op de boot, 12 mannen en 3 meidenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef ThaRooP het volgende:
DRAAAAANK. ThaRooP is keihard dronken geworden majn. dub typt dit maar effe, bieft kan niets meer. Kutgoldstrike
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 06:37 schreef dubidub het volgende:
Kutcholera, krap 4,5 uur slaap te pakken, zit echt met moeite me boterhammen weg te werken![]()
1 juni, kikker in je bil!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef ThaRooP het volgende:
DRAAAAANK. ThaRooP is keihard dronken geworden majn. dub typt dit maar effe, bieft kan niets meer. Kutgoldstrike
We waren bij roop thuis. Ik had echt moeite wakker te blijven vanochtend. Ik was petunia's aan het rapen, in m'n eentje. Zit je daar, met de zon op je gezicht, op een zachte stoel, alleen, je collega loopt 100 m verderop, met een kater. Zie dan maar eens je ogen open te houden. Gelukkig had m'n collega evenmin een goeie nacht slaap gehad, soort lotgenoten zeg maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef wlsandman het volgende:
Waar waren jullie heen geweest dan?
Het is een Pace-broek... Maar als die vies is, gaat ie toch echt in de was...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
Zeker zo een Levi broek? Betaal je er zoveel voor en dan mag je hem 6 jaar neit wassen
Een broek houd het toch nooit 6 jaar vol ?
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:26 schreef keijz het volgende:
In dezelfde jacuzzi als waar Eddy Zoey in gezeten heeft?
Dé jacuzzi?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:26 schreef keijz het volgende:
In dezelfde jacuzzi als waar Eddy Zoey in gezeten heeft?
Ik heb net ook ff getuktquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef dubidub het volgende:
Ik ga toch zo hard tukken, wordt wel beetje nodig
Ik las dat je gerukt had en dat je daarbij over vleermuizen droomdequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb net ook ff getukt: Ik droomde dat ik in een vleermuis kon veranderen en kon vliegen enzo
![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik las dat je gerukt had en dat je daarbij over vleermuizen droomde![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik las dat je gerukt had en dat je daarbij over vleermuizen droomde![]()
jullie gedachten beinvloeden je ogen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jullie gedachten beinvloeden jullie ogen
![]()
wat is het bezittelijk voornaamwoord ofzo? van jullie?![]()
Ik heb al 2 uur bijgeslapen. Das gewoon 50% van wat ik vannaht heb geslapen, da's wel ff de shit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb net ook ff getukt: Ik droomde dat ik in een vleermuis kon veranderen en kon vliegen enzo
![]()
![]()
Ik las weer rukkenquote:Op zondag 3 juni 2007 05:34 schreef dubidub het volgende:
Zo, kom net thuis, ik ga eerst maar efe tukken. Net nog effe op die gastank, daar bij de rotonde, gestaan, was effe nodigDaarnaast is bier lekker, vuur gezellig en een vader die van drank houdt de top
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Gisteren is mijn broertje nog naar zijn keel gegrepen en is zijn fiets in elkaar getrapt. Kent toevallig iemand mensen met het kenteken XN-RB-17, een witte Ford Focus uit De Lier?
De klootzakken zijn gelukkig gepakt, nu alleen nog even weten wie het zijn.
Bij mij wel , ik ben in bloedvormquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Same here, nu uurtje wakker. Maar brood gaat er nog ff niet in![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:36 schreef GotC het volgende:
PersoneelsverenigingFeestje gegeven gister,echt, wtf. Heb denk rond de 2 flessen bessenjenever op, fles rose en een paar glaasjes martini
.
!! ja wat een held.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:53 schreef dubidub het volgende:
[..]. Over martini gesproken. 't Feest waar ik gister was, kwam op een gegeven mooment ook de vader des huizes. Die pakt zo'n anderhalve liter fles martini, gaat gewoon meefeesten. Die vent was echt (te) gek
Hij blefe ook gewoon tot 5 uur zitten, we hadden een paar stoelen gesloopt, hij vond t allemaal best
![]()
![]()
Hoe laat ging jij eigenlijk weg? Om 5 uur was je er toch niet meer?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
!! ja wat een held.
Wij stonden beetje te mopperen op het feit dat veel mensen om half 2 uur al weg waren enzo, ging die lekker mee zitten mopperen![]()
![]()
Ging half 5 weg ofzo, toen nog ff naar Wesley, maar had beloofd Jolande thuis te brengen (die wou niet om 3 uur ofzo al met dr vriendinnen mee en ze woont bij mij praktisch om de hoek) en die wou om 5 uur naar huis, dus ging 5 uur bij Wes weg, was half 6 thuis ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hoe laat ging jij eigenlijk weg? Om 5 uur was je er toch niet meer?
rij jij daarop..?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |