Ja, dat doe ik ook echt voor m'n plezier. Je raakt nogal 'es een steen ofzo, die schiet dan omhoog. Als je het een dag doet, zit je linkerarm/been helemaal onder de schrammen. Raad is waarom die lui die dit professioneel doen altijd een overall aanhebben en een gelaatsmasker op hebben?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Trek dan ook normale kleren aan met dit weer![]()
Tja het blijft behelpenquote:
Ja lekker is datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef GotC het volgende:
Wtf ook echt..moet morgen naar school, staat het rooster NOG niet onine..geen idee hoe laat ik er moet zijn. Ga denk maar om 11 uur..redelijke tijd
.
Lijkt INHOLLAND welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja lekker is datOf dan sta je om 9 uur op school en dan blijkt dat er 6 uren uitvallen...
![]()
Uitval gebeurt nauwelijks bij ons, hebben maar 2 a 3 leraren op het momentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja lekker is datOf dan sta je om 9 uur op school en dan blijkt dat er 6 uren uitvallen...
![]()
succes..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:08 schreef DrTenma het volgende:
Op naar het ziekenhuis!
Voertuigsoort Personenautoquote:Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Gisteren is mijn broertje nog naar zijn keel gegrepen en is zijn fiets in elkaar getrapt. Kent toevallig iemand mensen met het kenteken XN-RB-17, een witte Ford Focus uit De Lier?
De klootzakken zijn gelukkig gepakt, nu alleen nog even weten wie het zijn.
Vorige week een elleboogfluxatie gehad.quote:
nee, dat is de auto waar kassenbouwer het over heeftquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
oei! beterschap.. ennuh, auto verkocht?
Haha, ja daar zeg je wat. Binnen een maand vervalt de APK...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Voertuigsoort Personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming FOCUS; 1.6I
Kleur(en) Grijs
Datum eerste toelating 15-01-1999
Datum aanvang tenaamstelling 08-07-2005
Vervaldatum APK 08-07-2007
De auto staat binnen nu en een maand bij Van Essen of LAS of Loran :p
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
oei! beterschap.. ennuh, auto verkocht?
mis ik wat???quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, ja daar zeg je wat. Binnen een maand vervalt de APK...
Als de politie niks zegt dan gaan we wel posten bij de garage
Maar ik neem aan dat de politie binnenkort wel even vertelt wie het waren.
Ja, de feiten hebben ze nooit op orde bij de WOS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
http://www.wos.nl/index.php?option=showArchief&date=2007-06-04&id=22403. Dit bericht soms?
was toch in de Lier gebeurd?
Maar doordat mijn broertje dus het nummerbord kon onthouden, is de politie gelijk naar het adres gegaan waar de auto geregistreerd stond. Want ja, zij moesten toch ook een keertje naar bed toe. Daar hebben ze toen 5 minuten later die gasten klem gereden en aangehouden.quote:Liers vijftal mishandelt jongens
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een groep van vijf Lierenaren in de leeftijd van 18 tot 20 jaar op de Schubertlaanstraat in Naaldwijk aangehouden==>daar is het gepleegd, aangehouden in De Lier.
Het vijftal mishandelde zonder enige aanleiding een 20-jarige Delftenaar.
Korte tijd later bleek dat de vijf ook verantwoordelijk waren voor het mishandelen van drie 16-jarige jongens in Honselersdijk. Ter hoogte van het tankstation aan de Middelbroekweg werden de drie ook belaagd. De verdachten werden voor nader verhoor ingesloten.
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Toempf het volgende:
ongehoord best weekend gehad zegeffe uit geweest in Dublin
![]()
Ik was meegeweest met de vrachtwagen naar Ierland, maar twee adressen in in Dublin die 10 minuten rijden van elkaar lagen. En als je dan om half 10 's avonds al klaar bent en je bij de stena line staat te wachten, voor de boot van de volgende ochtend, ga je maar even het nachtleven van Dublin bekijken. wat een vrouwen lopen daar zeg, jeuzusen Guinness is echt best te zupen. dat moet ik echt vaker doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |