Heel scherp schatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Reminder: je vroeg je net af hoe het kon![]()
Helemaal als Japio zijn megaflauwe grappen gaat uithalen met per ongeluk een paar grijze wolven...zullen spectaculaire beelden opleveren danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
Huub wil samen met Japio naar Turkeije![]()
dat zullen moooooie beelden zijn
In Turkije is alles te koop... gelukkig hebben Huub en Jaap geen rooie cent... alleen schuldenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:37 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze ook speciale cellen in Turkije hebben voor miljonairs als Huub en Jaap samen gaan?
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef mazaru het volgende:
Hij moet er dus echt uit. Niemand mag hem blokkeren.
Alleen daarom al ben ik er steeds meer voor dat Jaap gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Hoeveel 'bewaking' zal DGK meesturen als Japio naar Turkije gaat ? Je mag ervan uitgaan dat de lokale politie iets minder tolerant en begripvol zal zijn om Japio's TERROR. Beetke hotelkamer verbouwen of volpoepen doet het meestal niet zo goed in dat soort landen.
Nee.quote:
Turkse waterpijp??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Volgt? Of niet?
Sorry hoor, maar iemand die zijn eigen kots opdrinkt is ook knettergekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Judah het volgende:
[..]
Nee.
Die laat iedereen denken dat hij knettergek is, met als gevolg dat ze angst voor 'm hebben. Werkt super.
Jaap is echt wel een tacticus. Soms een beetje klunzig in de afronding, maar zeer scherp.
Als ie dat zou doen zit er totaal geen tactiek in z'n spel. Hij hoeft daar toch geen mensen uit 't hotel te jagen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Hoeveel 'bewaking' zal DGK meesturen als Japio naar Turkije gaat ? Je mag ervan uitgaan dat de lokale politie iets minder tolerant en begripvol zal zijn om Japio's TERROR. Beetje hotelkamer verbouwen of volpoepen doet het meestal niet zo goed in dat soort landen.
Die uitspraak van Natasia zegt niet zo veel. Japio kan net zo makkelijk zeggen dat hij alleen maar voor Huub zal stemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft al laten weten alleen maar voor Brian of Amanda te zullen stemmen dus kleine kans dat de keuze op Hupert en daardoor ook Japio zal vallen
Ah het gaat over Jaapquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen daarom al ben ik er steeds meer voor dat Jaap gaat![]()
Jaap
Eeeuhh ik weet het niet precies meer, maar in ieder geval dit:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:39 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat 't inderdaad wel lachen is als Jaap en Huub samen gaan, al denk ik dat Huub sterker is als ie toch voor Lieke kiest die mee gaat. Jaap is onberekenbaar, Huub op zich ook maar die is goddank iets gevoeliger en genuanceerder. Als ie voor Lieke kiest als partner, is hij met haar wel sterk denk ik. Lieke lijkt vaak toch wat naief.
En wat in de vorige COS was gezegd, ik hóóp inderdaad heel erg dat Huub niet meer het gevoel heeft dat ie zijn info kan doorspelen aan iemand en dat ie daarom z'n eigen plan in zichzelf trekt. Vroeger kon ie 't inderdaad aan Sylvia kwijt, maar nu kan ie 't eigenlijk aan niemand meer kwijt. Ik hoop dus dat ie inzichzelf verrassingen heeft. Ook tegen de streamers kan hij 't niet duidelijk maken natuurlijk, dan bemoeit 't thuisfront van de andere bewoners zich er weer mee.
Wil iemand trouwens even zeggen hoe BAN heeft gereageerd op dit tripje? Wie willen zij sturen? Brian ongetwijfeld? Natasia hoeft zeker niet vanwege haar borsten.. Of wil zij ook? Want het andere groepje, het instabiele 'HELJ', hebben toch wel enigzins Huub op 't oog.
Kan iemand die 't goed gevolgd heeft vanavond even de tussenstand posten anders, wie iedereen 't gunt? Ik heb even de fut niet meer 't allemaal terug te lezen. En nu is dit wel 'n erg lange post geworden dus ik hoop dat iemand 't leest..![]()
Huppeltje heeft aangekondigd voor 2 miljoen nog veel verder te willen gaan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand die zijn eigen kots opdrinkt is ook knettergek![]()
Het heeft wel met speltactiek te maken om je ronduit onbeschoft te gedragen tegen buitenstaanders? De sleutel van een golfkarretje te gappen en er dan mee te gaan crossen??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen zit er totaal geen tactiek in z'n spel. Hij hoeft daar toch geen mensen uit 't hotel te jagen?Over Amanda en Jaap's verblijfje hoorden we ook niets. Ik neem aan dat ie zich in buitenshuis-verblijven wel weet te gedragen.
Nee hoor, er gaat zeker een camera mee en Japio wil dan best wel even 'opvallen' ..........quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen zit er totaal geen tactiek in z'n spel. Hij hoeft daar toch geen mensen uit 't hotel te jagen?Over Amanda en Jaap's verblijfje hoorden we ook niets. Ik neem aan dat ie zich in buitenshuis-verblijven wel weet te gedragen.
Deels geloof ik het wel dat hij dit speelt, moet wel. Hij is enorm slim en zag dus als keuze zich gewoon voor te doen als een enorme debiel. Het enige zwakke is zijn emotionele vlak.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Judah het volgende:
[..]
Nee.
Die laat iedereen denken dat hij knettergek is, met als gevolg dat ze angst voor 'm hebben. Werkt super.
Jaap is echt wel een tacticus. Soms een beetje klunzig in de afronding, maar zeer scherp.
Natasia lijkt me iemand die wel woord zal houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die uitspraak van Natasia zegt niet zo veel. Japio kan net zo makkelijk zeggen dat hij alleen maar voor Huub zal stemmen.
Het ging hier dan ook over Jaapquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft aangekondigd voor 2 miljoen nog veel verder te willen gaan....
Jaap zei al dat als de meerderheid op iemand stemt, de rest ook meegaat. Als Huub Belooft Jaap mee te nemen stemmen Jaap, Lieke en Huub op hem. Als ze Eric over kunnen halen zijn de Huub-stemmers in de meerderheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft al laten weten alleen maar voor Brian of Amanda te zullen stemmen dus kleine kans dat de keuze op Hupert en daardoor ook Japio zal vallen
Jaap en Huub lijkt ons de mooiste combinatie!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
Kolere, mis ik hier wat of gaat Jaap naar Turkije![]()
Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij kleinquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
Kolere, mis ik hier wat of gaat Jaap naar Turkije![]()
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Soho het volgende:
[..]
Eeeuhh ik weet het niet precies meer, maar in ieder geval dit:
Natasia wil zelf niet, ze wil zo'n vakantie alleen maar meemaken met Wilgo, zegt ze.
Huub zei dat hij het Brain gunde. Hij wilde zelf ook heel graag. (zuipen, zuipen, ferrari's, zuipen, ferrari's, viplounge, zuipen etc...)
Eric wil nog niet zeggen wie hij dit het meest gunt. Maar van hem mag iedereen gaan.
Amanda zit zich alvast op te geilen op dit reisje. En vind dat Huub het niet mag krijgen.
Lieke gaf aan waarom ze het Amanda en Natasia wel gunt en Huub niet. (Omdat hij binnen 2 uur dronken is zegt ze). Het is al duidelijk dat ze ervanuit gaat dat hij zichzelf sufneukt daar.
Huub en Lieke hebben daar nogal ruzie over gehad.
Het heeft wel te maken met de PoPo, dus indirect met het spel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft wel met speltactiek te maken om je ronduit onbeschoft te gedragen tegen buitenstaanders? De sleutel van een golfkarretje te gappen en er dan mee te gaan crossen??
Umanien om in Natasia's woorden te sprekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
ik dacht dat ik dit al gepost had, maar kan het niet meer terugvinden (is FOK! bij jullie ook zo langzaam?): Gaat de prijs er bij meerderheid van stemmen uit of alleen unaniem?
Ze zijn ook al samen naar een hotel geweest. Moet Cora zich al zorgen gaan maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Ricard0j het volgende:
Lijkt me grappig, Jaap en Amandel naar Turkije
De trip naar Huizen is beiden goed bevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Ricard0j het volgende:
Lijkt me grappig, Jaap en Amandel naar Turkije
De kans dat Natasia zelf het tripje samen met Brian maakt is een stuk groterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij klein
Ze moesten eerst met meerderheid van stemmen beslissen of er iemand naar Turkije gaat en 10.000 euro mee mag nemen uit de gezamelijke pot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
ik dacht dat ik dit al gepost had, maar kan het niet meer terugvinden (is FOK! bij jullie ook zo langzaam?): Gaat de prijs er bij meerderheid van stemmen uit of alleen unaniem?
Shit, dus er is een kans dat miss Boobs met Brian op vakantie gaat, dat gun ik haar niet echt....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij klein
Zucht ... Kunnen ze er niet morgen over verder lullen ofzo ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, Huub gaat weg, Eric en Lieke erachteraan.
Loop nou niet weg, kreunt Lieke... en zet de discussie voort in de keuken.
Verplicht UNANIEM en mag NIET down-the drain. Effectief wil dat dus zeggen dat iedereen zich moet gaan schikken bij de meerderheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Mwah, ik kan me zo voorstellen dat dat met 't verpesten voor de andere bewoners te maken heeft> Golfleraar is er mee op gehouden. Nu gaat ie er echt zelf tussenuit, heeft de rest eigenlijk niks mee te maken, dat ie gáát is al 'n straf. Hij gaat daar optimaal genieten - das 't sterkst - , hij doet 't wel voor alsof ie geniet van smerigheid, maar kan me niet voorstellen dat ie ook in Turkije in luxe graag in de kak & kots rolt. Dan verneukt ie 't alleen voor zichzelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft wel met speltactiek te maken om je ronduit onbeschoft te gedragen tegen buitenstaanders? De sleutel van een golfkarretje te gappen en er dan mee te gaan crossen??
Hebben ze er al niet genoeg over geluld dan? Ik snap Huub niet, hij heeft er geen zin in en loopt ervan weg, maar dan gaat hij toch weer staan luisteren naar die herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zucht ... Kunnen ze er niet morgen over verder lullen ofzo ?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke krijg de tering met je gezeik en gebruik die gespierde kuiten van je om heel hard via de tuin over de schutting te springen...terug naar waar je vandaan komt![]()
Alles kan nog, maar vooralsnog is nog helemaal niet door "achter" aangegeven dat de bewoner die unaniem gekozen wordt ook een medebewoner mee mag nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Shit, dus er is een kans dat miss Boobs met Brian op vakantie gaat, dat gun ik haar niet echt....
Lijkt mij hetzelfde als gewoon bij meerderheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verplicht UNANIEM en mag NIET down-the drain. Effectief wil dat dus zeggen dat iedereen zich moet gaan schikken bij de meerderheid.
Zie ook het verhaal op kingjaap, hij geeft een goede uitleg.
Zo denk ik nu ook een beetje over Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke krijg de tering met je gezeik en gebruik die gespierde kuiten van je om heel hard via de tuin over de schutting te springen...terug naar waar je vandaan komt![]()
Een logische keuze vanuit welk oogpunt ? Niet vanuit het spel gezien in ieder geval en daarvoor zitten ze daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan Lieke wel begrijpen in de keuze van Huub. Het is toch wel mooi om te zien hoe Huub met zn 'slimme woorden' Lieke uitlult, terwijl Lieke best een logische keuze duidelijk maakt?
Ik kan Huub ook wel begrijpen. Hij vraagt haar alleen maar waarom Lieke in de groep heeft gezegd waarom zij het hem niet gunt. Ik heb haar nog niet echt een duidelijk antwoord horen geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan Lieke wel begrijpen in de keuze van Huub. Het is toch wel mooi om te zien hoe Huub met zn 'slimme woorden' Lieke uitlult, terwijl Lieke best een logische keuze duidelijk maakt?
Nee. Een eenling kan z'n poot stijf houden en zes anderen dwingen van mening te veranderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Lijkt mij hetzelfde als gewoon bij meerderheid.
Ik lig trouwens in een deuk als dit achteraf gezien allemaal afgesproken werk blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:56 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik kan Huub ook wel begrijpen. Hij vraagt haar alleen maar waarom Lieke in de groep heeft gezegd waarom zij het hem niet gunt. Ik heb haar nog niet echt een duidelijk antwoord horen geven.
De keuze is logisch de argumenten niet... Stel dat er iemand mee zou mogen dan heeft Lieke hiermee Huub ook zo 'zwak' gemaakt dat ze hiermee haar zg Once in a life time trip ook niet kan maken. Toch schandalig dat ze liever heeft dat leiver twee anderen gaan maar totaal geen oprechte argumenten gebruikt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
De enigen die dan voordeel hebben zijn BAN... dus dom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig trouwens in een deuk als dit achteraf gezien allemaal afgesproken werk blijkt te zijn.
"Verdeel en heers" tactiek
Noemen ze dat niet 'Amanda unplugged' ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Brian rukt z'n lul uit Amanda d'r poepertje om te gaan luistervinken. Triest geval![]()
En als die 6 anderen hetzelfde doen, dus 7 mensen met ieder een eigen mening die ze niet op willen geven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee. Een eenling kan z'n poot stijf houden en zes anderen dwingen van mening te veranderen.
ECHT? STOPT hij de seks om te luistervinken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Brian rukt z'n lul uit Amanda d'r poepertje om te gaan luistervinken. Triest geval![]()
Ze moeten wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef FdW het volgende:
[..]
En als die 6 anderen hetzelfde doen, dus 7 mensen met ieder een eigen mening die ze niet op willen geven?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ECHT? STOPT hij de seks om te luistervinken?
*proest*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet 'Amanda unplugged' ?
Dat zei ik een paar Cosen eerder ook al. Ze hadden meer invulling aan deze stemming moeten geven. U vertrekt donderdagmiddag... u kunt niet meestemmen in de ontslagronde en daarom sluit uw stem zich aan bij de meerderheid. Helaas gemiste kans van de redaktie. De stemming had nu ook wel om een kroketke halen bij de snackbar kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als Amanda en Brian donderdagavond
lekker op een terrasje in Istanbul zitten, en dat dan Natasia door
de andere millionairs er unaniem uitgestemd wordt ......![]()
Ben ik ff blij dat ik de streams niet meer kan volgen. Dat eeuwige gezeik van Likke zou me mijn nachtrust verstoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, Huub gaat weg, Eric en Lieke erachteraan.
Loop nou niet weg, kreunt Lieke... en zet de discussie voort in de keuken.
Dat is wel zo. Het is gewoon een angst moment van Lieke. Ze wilt hier ook proberen een soort van 'liefdesrelatie' op te bouwen met Huub en Huub dronken zonder Lieke, dan weet ze het wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
De keuze is logisch de argumenten niet... Stel dat er iemand mee zou mogen dan heeft Lieke hiermee Huub ook zo 'zwak' gemaakt dat ze hiermee haar zg Once in a life time trip ook niet kan maken. Toch schandalig dat ze liever heeft dat leiver twee anderen gaan maar totaal geen oprechte argumenten gebruikt.
Niet zo raar. Hij moet 100x dezelfde vraag herhalen die vervolgens niet wordt beantwoord door dat domme mokkel.quote:
Hoeft niet: ze hebben nog 44 uur en hebben nu allebei ruimschoots de tijd om hun beklag bij anderen te doen en te peilen hoe anderen over zaken denken waardoor ze er uiteindelijk wel mee vandoor kunnen gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:59 schreef akveor het volgende:
[..]
De enigen die dan voordeel hebben zijn BAN... dus dom.
Lieke is gewoon dom en weigert te luisteren naar valide argumenten. Zelfs Amanda is nog slimmer.
Ach hou nou toch op... Lieke snapt er geen reet van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef Taurus het volgende:
Lieke heeft nu gewoon gelijk hoor. Het is toch al gebeurd, wat is Huub nou ontzettend agressief en weird aan 't doen, zij weet dat ze 't tripje waarschijnlijk sowieso al niet krijgt, en Huub is helemaal gepikeerd omdat hij 't nog wel had kunnen krijgen en 't nu ook niet krijgt. Beetje 'n loser-actie van Huub, laat je niet zo kennen zeg.. Als ie nou nog vriendelijk blijft doen kan ie dat tripje nog krijgen ook.
Daar gaat het helemaal niet om. Je zit in een spel en je moet als team elkaar steunen en niet af te vallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef Taurus het volgende:
Lieke heeft nu gewoon gelijk hoor. Het is toch al gebeurd, wat is Huub nou ontzettend agressief en weird aan 't doen, zij weet dat ze 't tripje waarschijnlijk sowieso al niet krijgt, en Huub is helemaal gepikeerd omdat hij 't nog wel had kunnen krijgen en 't nu ook niet krijgt. Beetje 'n loser-actie van Huub, laat je niet zo kennen zeg.. Als ie nou nog vriendelijk blijft doen kan ie dat tripje nog krijgen ook.
7 mensen houden hun poot strak. Wat moet dan???quote:
ja dat vind ik nu ook zo irritant!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef rooie3 het volgende:
Hoe je het ook wend of keert huub is bij elke discussie betrokken.
Nog steeds draait de hele tent daar om Huub.
Japio ontlast hem gelukkig een beetje.
Maar voor de rest is het nog steeds Huub Huub Huub.
Ik ben het ook helemaal met 'm eens. Ik vind dat ie nog veel geduld heeft met dat manwijf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet zo raar. Hij moet 100x dezelfde vraag herhalen die vervolgens niet wordt beantwoord door dat domme mokkel.
Juist. En daarom gaat Japio er nu zelfs al van uit dat hij zelf naar Turkije mag. (Optie 3)quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Je zit in een spel en je moet als team elkaar steunen en niet af te vallen.
Het ging volgens Lieke 'n beetje zo:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt met zoveel woorden dat ze het alleen maar deed om tegengas tegen Huub te bieden aangezien hij volgens haar het hoogste woord voerde in de 'wie gunnen we het' discussie.
hmm? Lieke had dikke kans mee te mogen met Huub mocht Huub gekozen worden. Het is echt een errug domme zet geweest van Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef Taurus het volgende:
Hoeft niet... dat ben ik helemaal met je eens... maar je kunt me niet wijsmaken dat Lieke dit doordacht gespeeld heeft. Ze heeft Huub ondermijnt een spelletje te spelen en dat begrijp ik niet van haar. Als ze wil dat ie niet wil gaan moet ze eerlijk zijn waarom en niet die onzin argumenten gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeft niet: ze hebben nog 44 uur en hebben nu allebei ruimschoots de tijd om hun beklag bij anderen te doen en te peilen hoe anderen over zaken denken waardoor ze er uiteindelijk wel mee vandoor kunnen gaan
Als ze dit nog volhouden dan zou het zelfs een sympathy-vote voor Huub kunnen opleveren en als hij dan idd iemand mag meenemen zou hij alsnog Lieke kunnen kiezen.
Hij maakt nu immers ook al met zowel Jaap als Brian de afspraak hen mee te nemen als hij 1 persoon mee mag nemen?
wij kennen hem beter als haar, ik zou nu ook niet achter hem aangaan, maar zou hem uberhaupt de stemming niet misgunnenquote:
Dan grijpt de FeBo wel in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef FdW het volgende:
[..]
7 mensen houden hun poot strak. Wat moet dan???
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wij kennen hem denk ik toch beter als haar, ik zou nu ook niet achter hem aangaan, maar zou hem uberhaupt de stemming niet misgunnen
Zet je nagels in je bureau!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Al een tijdje, ze zijn zojuist gebroken![]()
Na doet ie niet, hij gaat wel met voorwerpen gooienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Als Huub nou maar niet gaat meppen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me mee dat Brian zich niet staat af te rukken tijdens het afluisteren
Ik vind haar gewoon een rotwijf. Dit is het kantje wat veel mensen al bij haar vermoedden toen ze nog 'aardig' leek.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef akveor het volgende:
Ik vind Lieke nu net zo zwak als toen ze aan het beargumenteren was dat het een zg vooroordeel was.
Die zijn afgekloven. Al m'n haren zijn al uit m'n hoofd getrokken.quote:
idd zo'n maatje wens je alleen brian toequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon een rotwijf. Dit is het kantje wat veel mensen al bij haar vermoedden toen ze nog 'aardig' leek.
Komt door die waffel van Huub. Het hoeft toch niet altijd 'mee met Huub' te zijn? Ik snap best dat daar 's iemand is die 't vervelend vindt als Huub gelijk over haar keuze voor Amanda of Eric heen walst door gelijk weer iets te roepen, en dat je 't dan -en public- (niet nadenkend, of 't zo'n enorme impact heeft weet ik overigens niet eens) eens in z'n gezicht uitlegt waarom je het hem nou eens niet gunt. Huub is gelijk enorm beledigd, terwijl Lieke sowieso niet eens de kans krijgt iemand te kiezen of uberhaupt 'n optie te zijn om die reis te krijgen. Ik heb ook liever dat alles naar Huub's hand gaat, maar dat ie tegengas krijgt is niet zo raar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm? Lieke had dikke kans mee te mogen met Huub mocht Huub gekozen worden. Het is echt een errug domme zet geweest van Lieke.
Krijgt hij weer alcoholverbodquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Na doet ie niet, hij gaat wel met voorwerpen gooienook link!
Kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Als Huub nou maar niet gaat meppen.
Als ik haar bezig zie met Palma vind ik d'r supersterk.... maar nu is ze gwoon blind in d'r zogenaamde gelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon een rotwijf. Dit is het kantje wat veel mensen al bij haar vermoedden toen ze nog 'aardig' leek.
Lukt je nooit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die zijn afgekloven. Al m'n haren zijn al uit m'n hoofd getrokken.
Misschien moet ik gaan slapen![]()
Tegengas oke. Maar van Lieke en op deze manier?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Komt door die waffel van Huub. Het hoeft toch niet altijd 'mee met Huub' te zijn? Ik snap best dat daar 's iemand is die 't vervelend vindt als Huub gelijk over haar keuze voor Amanda of Eric heen walst door gelijk weer iets te roepen, en dat je 't dan -en public- (niet nadenkend, of 't zo'n enorme impact heeft weet ik overigens niet eens) eens in z'n gezicht uitlegt waarom je het hem nou eens niet gunt. Huub is gelijk enorm beledigd, terwijl Lieke sowieso niet eens de kans krijgt iemand te kiezen of uberhaupt 'n optie te zijn om die reis te krijgen. Ik heb ook liever dat alles naar Huub's hand gaat, maar dat ie tegengas krijgt is niet zo raar.
wel als het tegengas is van degene die je als je beste maatje beschouwdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Komt door die waffel van Huub. Het hoeft toch niet altijd 'mee met Huub' te zijn? Ik snap best dat daar 's iemand is die 't vervelend vindt als Huub gelijk over haar keuze voor Amanda of Eric heen walst door gelijk weer iets te roepen, en dat je 't dan -en public- (niet nadenkend, of 't zo'n enorme impact heeft weet ik overigens niet eens) eens in z'n gezicht uitlegt waarom je het hem nou eens niet gunt. Huub is gelijk enorm beledigd, terwijl Lieke sowieso niet eens de kans krijgt iemand te kiezen of uberhaupt 'n optie te zijn om die reis te krijgen. Ik heb ook liever dat alles naar Huub's hand gaat, maar dat ie tegengas krijgt is niet zo raar.
Haar heilige 'als we later samen zijn kan ik ook niet alles dulden' gelijk, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik haar bezig zie met Palma vind ik d'r supersterk.... maar nu is ze gwoon blind in d'r zogenaamde gelijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
Ook vanuit je gevoel heb je gewoon kut gereageerd Lieke.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:11 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wel als het tegengas is van degene die je als je beste maatje beschouwd in een complete groep
Die teringdwergmarmot is erger dan Locoyote.quote:
ja ik vlieg nog wel eens verdwaald rondquote:
Dat komt ook omdat Palma zo zwak is. En Huub geeft haar advies (vragen blijven stellen).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik haar bezig zie met Palma vind ik d'r supersterk.... maar nu is ze gwoon blind in d'r zogenaamde gelijk.
Ja, moeder de vrouw Lieke kan dat weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja ik vlieg nog wel eens verdwaald rond![]()
volgens Lieke gaat huub echt nog eens flink op zijnbek als hij niet van de alcohol afblijft
Heb je gelijk in. Dan maar een glaasje wijn om te kalmeren.quote:
Als ze wil teamen met Huub moet je dit soort dingen gewoon niet doen. Gewoon afwachten.... overleggen en de stemming naar een van hun proberen te trekken. Nu lijkt het erop: Liek gaat hoogstwaarschijnlijk niet dus wil Lieke ook niet dat Huub gaat. Misschien is Lieke bang dat ze af gemaakt wordt door Natasia en/of Jaap als Huub er niet is?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
volgens Lieke gaat huub echt nog eens flink op zijnbek als hij niet van de alcohol afblijft
Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef Ricard0j het volgende:
Huub: "Ik zit hier voor mezelf"
Duidelijk, dat zit iedereen. Lieke, Huub, Eric etc.
En ze weet denk ik ook dat zij ook eruit gestemd word als Huub een andere (neuk)maat gevonden heeft.
Da's waar... voor de uitvoering een 9.... (Een 10 als ik me niet zo irriteerde aan Palma)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat Palma zo zwak is. En Huub geeft haar advies (vragen blijven stellen).
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel bij.
dan is Lieke helemaal zijn ondergang.
Snap ook niet waarom ze haar juist erin hebben gezet.
Er waren zat andere kandidaten.
Dit is gewoon Huub bewust kapot maken.
Er werd steeds beweerd dat Tas of Loco zouden moeten winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel bij.
dan is Lieke helemaal zijn ondergang.
Snap ook niet waarom ze haar juist erin hebben gezet.
Er waren zat andere kandidaten.
Dit is gewoon Huub bewust kapot maken.
In mijn gevalletje niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
Dit is echt vrouw-eigen he? Als de man totaal over de zeik is gewoon flink blijven doorharken. (zeg me dat het niet zo is!)
Sylvia had misschien niet voor Huub gestemd, maar ze zou zeker niet in de groep zeggen waarom ze het hem niet gunt. Aldus Huub.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.
Huub kan dus wel leuk blijven zeggen dat Sylvia en hij dit anders deden, hij was toen ook anders in de groep. Hij had sowieso niet voor Jaap moeten kiezen en Sylvia had moeten blijven.
Dan kan. Maar dan had ze gewoon moeten zeggen: Huub ik stem niet op jou en blokkeer deze stemming voor je. Dan was ze een vent geweest. Nu luister ik al 4 uren naar totale onzin.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.
Huub kan dus wel leuk blijven zeggen dat Sylvia en hij dit anders deden, hij was toen ook anders in de groep. Hij had sowieso niet voor Jaap moeten kiezen en Sylvia had moeten blijven.
Hij is al de hele dag ziek (beetje grieperig) en slikte al een paar keer paracetamol.quote:
Nee echt, ik geef 'm ff de tijd (en mezelf) om na te denken, discuzeuren kan morgen dan wel weer. Daarom zit ik me ook zo vreselijk op te vretenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
Dit is echt vrouw-eigen he? Als de man totaal over de zeik is gewoon flink blijven doorharken. (zeg me dat het niet zo is!)
Likke is gewoon een domme pitbull. Ze zet gewoon haar tanden ergens in en laat dan niet los. Ze is rijp voor een spuitje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef riri het volgende:
huub komt me steeds meer de keel uit
lieke is eerlijk over haar standpunt en houdt zich daarbij....chapeau voor haar standvastigheid
jij bent wél leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn gevalletje niet.
Wat loopt die tyfus wifebeater weer achterbaks te fluisteren
Met het onberekenbare gedrag van Huub de laatste tijd zou ik ook twijfelen of ik wel degene zou zijn die door Huub gekozen zou worden, en daarnaast ging het gewoon even om 't stemming gedrag. Huub heeft dan de irritante neiging altijd 'spelleider' te zijn, in elk geval van zijn groepje. Het gaat altijd om hem (even beredeneerd vanuit de bewoners' mind, ik wíl juist dat het allemaal om hem gaat), ik vind 't dan in die stemming en situatie niet zo raar als iemand wellicht 'perongeluk' (gezien de gevolgen die Huub overigens nu over zichzelf afroept - het afluisteren van Brian o.a.) eindelijk 's wat in z'n smoel gooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze wil teamen met Huub moet je dit soort dingen gewoon niet doen. Gewoon afwachten.... overleggen en de stemming naar een van hun proberen te trekken. Nu lijkt het erop: Liek gaat hoogstwaarschijnlijk niet dus wil Lieke ook niet dat Huub gaat. Misschien is Lieke bang dat ze af gemaakt wordt door Natasia en/of Jaap als Huub er niet is?
Count me out!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
Lach niet.quote:
jij bent een lieverdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee echt, ik geef 'm ff de tijd (en mezelf) om na te denken, discuzeuren kan morgen dan wel weer. Daarom zit ik me ook zo vreselijk op te vretenDit is gewoon iemand leegzuigen
![]()
En hoeveel alcohol??? Een veelvoud van de toegestane 5 standaard eenheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag ziek (beetje grieperig) en slikte al een paar keer paracetamol.
OK, alle fok-dames zijn anders, jullie zijn leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Count me out!
Mensen moeten elkaar in zulke situaties even lekker ontlopen, dat is veel gezonder
Same here!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Count me out!
Mensen moeten elkaar in zulke situaties even lekker ontlopen, dat is veel gezonder
Nou zit hardop te lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lach niet.
Laat me ook effe uitrazen.
Ben altijd vrij rustig.
Maar word het een beetje zat om Brian altijd als winnaar te zien.
Nee maar als Huub meteen na de niet-voor-Huub-stemming van Sylvia 'n grote bek op zet, en er was geen afgesproken werk van te voren (bij het racen wisten Syl en Huub wat er gebeurde, tussen Lieke en Huub is 't speltechnisch veel zwakker - daarom vind ik Huub nu 'n beetje naief) kan ik me voorstellen dat ook Syl dat 's 'n keertje uit pure frustratie hardop zou zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef Soho het volgende:
[..]
Sylvia had misschien niet voor Huub gestemd, maar ze zou zeker niet in de groep zeggen waarom ze het hem niet gunt. Aldus Huub.
Tuurlijk. Maar Huub speelt het spel en palmt Lieke in... en zij laat zich inpalmen... daar is ze duidelijk niet blij mee... Maar het moment en de argumenten slaan nergens op. Daarmee geeft ze andere miljonairs argumenten om ook niet voor Huub te stemmen. Zij moet d'r gevecht in de relatie voeren en niet in deze stemming.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Met het onberekenbare gedrag van Huub de laatste tijd zou ik ook twijfelen of ik wel degene zou zijn die door Huub gekozen zou worden, en daarnaast ging het gewoon even om 't stemming gedrag. Huub heeft dan de irritante neiging altijd 'spelleider' te zijn, in elk geval van zijn groepje. Het gaat altijd om hem (even beredeneerd vanuit de bewoners' mind, ik wíl juist dat het allemaal om hem gaat), ik vind 't dan in die stemming en situatie niet zo raar als iemand wellicht 'perongeluk' (gezien de gevolgen die Huub overigens nu over zichzelf afroept - het afluisteren van Brian o.a.) eindelijk 's wat in z'n smoel gooit.
Het werkt nog ook, overigens, want Huub is over de zeik en staat lang zo stabiel niet meer. Zoals de discussie nu gaat heeft ie eigenlijk alleen JaapIs ook niet wat ik graag wil zien hoor, maar dit is echt niet alleen maar dom van Lieke, dat vind ik onzin. Dit is gewoon menselijk.
ik denk iedereen bh liekequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik zou m'n partner nooit in het openbaar afvallen alleen maar om m'n heilige gelijk door te drijven. Ik zou zoiets samen thuis bespreken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik zou m'n partner nooit in het openbaar afvallen alleen maar om m'n heilige gelijk door te drijven. Ik zou zoiets samen thuis bespreken.
Loverboy technieken worden tegenwoordig al fluisterend onder de dekens voortgezet, anders horen de streamers het.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor Amanda zeggen, het is niet erg als ik dronken ben.
Tyfus wifebeater is dus aan het instrueren
Dat is iedere keer opnieuw de fout die Lieke maakt .......... Ze vergeet na te denken waarom Huub iets doet en gaat haar eerste spontane opwelling achterna.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Maar vrij rustig voor een loco, huupie daarentegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor Amanda zeggen, het is niet erg als ik dronken ben.
Tyfus wifebeater is dus aan het instrueren
ik denk de reacties bij het telegraaf artikelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Loverboy technieken worden tegenwoordig al fluisterend onder de dekens voortgezet, anders horen de streamers het.
Hij weet tenslotte dat wij zo over hem denken. Wie heeft hem dat verteld eigenlijk ?
En die is: ik moet zorgen dat ik bovenop blijf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is iedere keer opnieuw de fout die Lieke maakt .......... Ze vergeet na te denken waarom Huub iets doet en gaat haar eerste spontane opwelling achterna.
Volgens mij verwacht Huub vaak dat als hij een voorzetje geeft Lieke wel mee zal spelen, zoals met Sylvia. Maar het valt hem steeds weer tegen hoe naief Lieke is en te eigenwijs is om iets van hem aan te nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee maar als Huub meteen na de niet-voor-Huub-stemming van Sylvia 'n grote bek op zet, en er was geen afgesproken werk van te voren (bij het racen wisten Syl en Huub wat er gebeurde, tussen Lieke en Huub is 't speltechnisch veel zwakker - daarom vind ik Huub nu 'n beetje naief) kan ik me voorstellen dat ook Syl dat 's 'n keertje uit pure frustratie hardop zou zeggen.
Vanuit jaloezie en onzekerheidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is iedere keer opnieuw de fout die Lieke maakt .......... Ze vergeet na te denken waarom Huub iets doet en gaat haar eerste spontane opwelling achterna.
Het zou knap zijn als 'ie loco werd, met al die anti-psycotica in zijn enge bastquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar vrij rustig voor een loco, huupie daarentegen
Waarschijnlijk de reacties op de telegraaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Loverboy technieken worden tegenwoordig al fluisterend onder de dekens voortgezet, anders horen de streamers het.
Hij weet tenslotte dat wij zo over hem denken. Wie heeft hem dat verteld eigenlijk ?
Ze heeft gewoon gelijk, hij zuipt zich gelijk de tyfusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:25 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom Huub door loopt te zeuren is omdat Lieke maar geen normaal antwoord kan geven, en ze lult nu alleen maar in een rondje en ze komt er niet meer uit.
daar zit ik dus op te w88ten... ik hoop zo op een breuk tussen deze 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Huub slim is stuurt hij Lieke gewoon naar een ander bed.
Als hij slim is gaat hij bij Jaap liggen, dan komt ze er tenminste niet naast liggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Huub slim is stuurt hij Lieke gewoon naar een ander bed.
Juist.... dat geeft aan dat Lieke een zwakke speelster is... en Huub is pissed off dat ie belemmerd wordt door een domme muts het DGK spelletje te spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:25 schreef Soho het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht Huub vaak dat als hij een voorzetje geeft Lieke wel mee zal spelen, zoals met Sylvia. Maar het valt hem steeds weer tegen hoe naief Lieke is en te eigenwijs is om iets van hem aan te nemen.
Als Huub en Sylvia het niet eens waren en niet van elkaar begrepen wat ze wilden gingen ze even naar buiten.
Klopt. Huub heeft al 10 keer uitgelegd dat ze in Istanbul geen enkele vrijjheid zullen hebben, een 100% voorgepland reisje. Maar zelfs dat wil ze niet horen en begrijpen.quote:
Geloof jij dat huup PARAcetamol sliktequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zou knap zijn als 'ie loco werd, met al die anti-psycotica in zijn enge bast
nee, en ze wil haar gelijk hebben laten zien dat ze niet alles pikt en over haar heen laat lopenquote:
Denk het wel. Als Huub er niet is, kan ze hem niet in de gaten houden.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist.... dat geeft aan dat Lieke een zwakke speelster is... en Huub is pissed off dat ie belemmerd wordt door een domme muts het DGK spelletje te spelen.
En dan blijft Eric? Nou ik vind het moeilijk kiezen dan hoor....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef lorence1 het volgende:
[..]
daar zit ik dus op te w88ten... ik hoop zo op een breuk tussen deze 2.
Met een achterlijk dom mokkelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef FdW het volgende:
Wat een dramatisch figuur die dwerg.
Staat dat artikel online?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef Soho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de reacties op de telegraaf.
Hmm. Ik zie in haar ook iets heel ouwelijk koppigs, een doordrijven tot het gaatje om de baas te blijven. Volgens mij zit dat nog naast die onzekerheid en jaloezie. Het is alsof ze is gewend de baas te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Denk het wel. Als Huub er niet is, kan ze hem niet in de gaten houden.
Als indertijd FOK! niet een kaartenaktie was gestart had het kind zichzelf er allang uitgezopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, hij zuipt zich gelijk de tyfus![]()
![]()
Nee, hubuprofenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geloof jij dat huup PARAcetamol slikte![]()
Op het verkeerde moment en met de onjuiste argumenten...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:28 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nee, en ze wil haar gelijk hebben laten zien dat ze niet alles pikt en over haar heen laat lopen
En ze weet dat wel en nog drijft ze door.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment en met de onjuiste argumenten...
als hij een eric weer dikke maatjes worden loopt het beter met huub af dan als hij overblijft met lieke, die begrijpt er niks van en maakt huub erg zwak in het spel. dat deed eric niet. die liep mee ipv voor zijn voetenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan blijft Eric? Nou ik vind het moeilijk kiezen dan hoor....
Credits die z'n domme blonde mokkel in elk geval never nooit niet zal verdienenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Als indertijd FOK! niet een kaartenaktie was gestart had het kind zichzelf er allang uitgezopen.
De popupoll na de kaartenaktie heeft hem credits gegeven bij de Febo....
Daar zou ik ook zwaar frustie van worden. En ze wil het ook niet leren omdat ze te eigenwijs is om te luisteren waar het spel waar ze in zit nu eigenlijk om gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist.... dat geeft aan dat Lieke een zwakke speelster is... en Huub is pissed off dat ie belemmerd wordt door een domme muts het DGK spelletje te spelen.
Staat Lieke bij die megalomane alcoholist op de loonlijst?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Inclusief 83 reacties, zie http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=10,1quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inclusief 83 reacties, zie http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=10,1
ik zeg tijd voor mitch, denk dat huub daar nog het meest mee zal bereikenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zwaar frustie van worden. En ze wil het ook niet leren omdat ze te eigenwijs is om te luisteren waar het spel waar ze in zit nu eigenlijk om gaat.
Gaat ze wekenlang Palma elke dag aanvallenWat heeft dat nu voor zin ?
Elke dag oeverloze discussies met Huub aangaan terwijl ze BAN aan kunnen vallen![]()
![]()
Huh dat was het begin van zijn arrogantie en ondergangquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Als indertijd FOK! niet een kaartenaktie was gestart had het kind zichzelf er allang uitgezopen.
De popupoll na de kaartenaktie heeft hem credits gegeven bij de Febo....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Zit Huub nu in bed te wachten totdat ze verder kunnen discuzeuren ?![]()
Valt jou ook op dat we steeds hetzelfde denken en noteren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Zit Huub nu in bed te wachten totdat ze verder kunnen discuzeuren ?![]()
Ik heb, zoals bekend, echt een hekel aan Eric maar vind Eric in het spel toch een stuk sterker omdat ie beter bij zichzelf blijft. Zoals Eric heel kalm tegen Natasia te keer ging vorige week vond ik hem super. Lieke moet in dit spel nog veel leren als ze dat kan tenminste. Een grote bek wil nog niet zeggen dat er ook hersens gebruikt worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als hij een eric weer dikke maatjes worden loopt het beter met huub af dan als hij overblijft met lieke, die begrijpt er niks van en maakt huub erg zwak in het spel. dat deed eric niet. die liep mee ipv voor zijn voeten
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat we steeds hetzelfde denken en noteren?![]()
meestal betekend een grote bek juist het tegenovergestelde iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb, zoals bekend, echt een hekel aan Eric maar vind Eric in het spel toch een stuk sterker omdat ie beter bij zichzelf blijft. Zoals Eric heel kalm tegen Natasia te keer ging vorige week vond ik hem super. Lieke moet in dit spel nog veel leren als ze dat kan tenminste. Een grote bek wil nog niet zeggen dat er ook hersens gebruikt worden.
Ah jij zit je ook weer in te slijmen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat we steeds hetzelfde denken en noteren?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:35 schreef Soho het volgende:
Round 56!!! Ting Ding Ding.
Nee. En prima dat ze haar eigen spel wil spelen maar dan wel inhoudelijker dan dit gelul wat overigens al zolang duurt vanaf de eerste dag dat ze een wannabee miljonaire werd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Staat Lieke bij die megalomane alcoholist op de loonlijst?
ja dat klopt ook wel, maar nu is het Idee dat hij weggaat zonder haarwel de doorslaggevende factor. Het feit dat ze hem dan niet in de gaten kan houden, trek ze gewoon niet. Is logisch, maar dan is hij gewoon niet de geschikte partner voor haar, maar dat zal ze niet 123 toegeven, want dan moet ze haar fantasie , zoals zij het In haar hoofd heeft opgeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie in haar ook iets heel ouwelijk koppigs, een doordrijven tot het gaatje om de baas te blijven. Volgens mij zit dat nog naast die onzekerheid en jaloezie. Het is alsof ze is gewend de baas te zijn.
AH, Febo heeft al beslist...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik ga toch naar Istanbul maar dan zonder jou.
Precies. Ik denk dat ik die 'fantasie' zie als een soort blinde koppigheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
ja dat klopt ook wel, maar nu is het Idee dat hij weggaat zonder haarwel de doorslaggevende factor. Het feit dat ze hem dan niet in de gaten kan houden, trek ze gewoon niet. Is logisch, maar dan is hij gewoon niet de geschikte partner voor haar, maar dat zal ze niet 123 toegeven, want dan moet ze haar fantasie , zoals zij het In haar hoofd heeft opgeven.
Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik ga toch naar Istanbul, alleen NU zonder jou"
Ineens valt er weer een kwartje bij Lieke (te laat)
[afbeelding]
'k Heb er nog wel eentje koud staan hoor, vangen !quote:
Tering, 5 uur al?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?
Ze is niet zo snel van begripquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?
Ik heb 'm!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'k Heb er nog wel eentje koud staan hoor, vangen !
En terecht zeg !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruit, als jij meegaat![]()
Huub is echt kwaad. Goed zo Huub.
tuurlijk lijkt me erg gezellig. nou ff duimen dat huub boos blijft en het hoofdtuk lieke voorgoed wordt gesloten, maar zal wel ijdele hoop zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruit, als jij meegaat![]()
Huub is echt kwaad. Goed zo Huub.
Een uit koeienstront getrokken plaggenhut kan ze krijgenquote:
69?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En terecht zeg !
Uhm, Brian z'n voeten liggen op z'n kussen![]()
Hee, inderdaad. Ja hoor, ze zijn iets aan het doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En terecht zeg !
Uhm, Brian z'n voeten liggen op z'n kussen![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Lieke, stuur dat ettertje lekker naar z'n holmaatje Eric, jij bent te goed voor die alcoholist.
Haar sterke kant is dat ze zo vasthoudend is... haar zwakte dat ze soms totaal geen idee heeft wat voor belangen er spelen.quote:
Ah joh, af en toe een drankje moet kunnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Lieke, stuur dat ettertje lekker naar z'n holmaatje Eric, jij bent te goed voor die alcoholist.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een uit koeienstront getrokken plaggenhut kan ze krijgen![]()
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef lorence1 het volgende:
btw het valt me wel op dat na onze klachten over het geluid het gefluister beter verstaanbaar is en de muziek zachter moest
Ik vind haar niet vasthouden, ik vind haar verschrikkelijk eigenwijs. Ze bepaalt veel te snel haar mening en spreekt die meteen uit, waarna ze te koppig is om die mening te herzien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Haar sterke kant is dat ze zo vasthoudend is... haar zwakte dat ze soms totaal geen idee heeft wat voor belangen er spelen.
Dat eerste is zeker waar. Op de muziek heb ik nog niet gelet. Zou mooi zijn zeg, ik heb er vaak genoeg op gehamerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef lorence1 het volgende:
btw het valt me wel op dat na onze klachten over het geluid het gefluister beter verstaanbaar is en de muziek zachter moest
Dat wil ze maar niet begrijpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
Mijn maatje, vriendin in het huis brandt me af waar iedereen bij zit.
En daar is alles mee gezegd. Alleen niet volgens Lieke.
vanmiddag moest de muziek zachter, dat schreef jij volgens mij toen ook op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat eerste is zeker waar. Op de muziek heb ik nog niet gelet. Zou mooi zijn zeg, ik heb er vaak genoeg op gehamerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |