abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:34:55 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49874870
In't kort
Huub heeft woorden met Lieke (what's new?) omdat zij hem openlijk niet als eerste de stemming gunde voor een trip naar Turkije. Ze meende tegen argumenten te moeten geven. Huub voelt zich op z'n pik getrapt omdat Lieke de andere miljonairs argumenten heeft gegeven om de stemming niet aan hem te gunnen. Discussie Lieke - Huub heeft 2 uur geduurd. Amanda en Brian hebben alles kunnen horen

Brian brabbelde met Huub.
Nu: Huub zit met Jaap in't kantoor en Lieke babbelt met Eric....

Gekopieerd uit een andere COS:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 49% gewijzigd door akveor op 29-05-2007 01:51:39 ]
pi_49874880
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Reminder: je vroeg je net af hoe het kon
Heel scherp schat
X
X
X
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:35:41 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49874882
Hij moet er dus echt uit. Niemand mag hem blokkeren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49874883
Nou kom op Huub effe praten met Japio.
pi_49874891
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
Huub wil samen met Japio naar Turkeije dat zullen moooooie beelden zijn
Helemaal als Japio zijn megaflauwe grappen gaat uithalen met per ongeluk een paar grijze wolven...zullen spectaculaire beelden opleveren dan
pi_49874914
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:

[..]

Heel scherp schat
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:37:39 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49874919
Zouden ze ook speciale cellen in Turkije hebben voor miljonairs als Huub en Jaap samen gaan?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49874923
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Lief
X
X
X
pi_49874943
Ik denk dat 't inderdaad wel lachen is als Jaap en Huub samen gaan, al denk ik dat Huub sterker is als ie toch voor Lieke kiest die mee gaat. Jaap is onberekenbaar, Huub op zich ook maar die is goddank iets gevoeliger en genuanceerder. Als ie voor Lieke kiest als partner, is hij met haar wel sterk denk ik. Lieke lijkt vaak toch wat naief.

En wat in de vorige COS was gezegd, ik hóóp inderdaad heel erg dat Huub niet meer het gevoel heeft dat ie zijn info kan doorspelen aan iemand en dat ie daarom z'n eigen plan in zichzelf trekt. Vroeger kon ie 't inderdaad aan Sylvia kwijt, maar nu kan ie 't eigenlijk aan niemand meer kwijt. Ik hoop dus dat ie inzichzelf verrassingen heeft. Ook tegen de streamers kan hij 't niet duidelijk maken natuurlijk, dan bemoeit 't thuisfront van de andere bewoners zich er weer mee.

Wil iemand trouwens even zeggen hoe BAN heeft gereageerd op dit tripje? Wie willen zij sturen? Brian ongetwijfeld? Natasia hoeft zeker niet vanwege haar borsten.. Of wil zij ook? Want het andere groepje, het instabiele 'HELJ', hebben toch wel enigzins Huub op 't oog.

Kan iemand die 't goed gevolgd heeft vanavond even de tussenstand posten anders, wie iedereen 't gunt? Ik heb even de fut niet meer 't allemaal terug te lezen. En nu is dit wel 'n erg lange post geworden dus ik hoop dat iemand 't leest..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:41:15 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49874975
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:37 schreef mazaru het volgende:
Zouden ze ook speciale cellen in Turkije hebben voor miljonairs als Huub en Jaap samen gaan?
In Turkije is alles te koop... gelukkig hebben Huub en Jaap geen rooie cent... alleen schulden
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49874976
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef mazaru het volgende:
Hij moet er dus echt uit. Niemand mag hem blokkeren.
Over wie gaat dit?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:41:27 #14
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49874978
Vraagje : Hoeveel 'bewaking' zal DGK meesturen als Japio naar Turkije gaat ? Je mag ervan uitgaan dat de lokale politie iets minder tolerant en begripvol zal zijn om Japio's TERROR. Beetje hotelkamer verbouwen of volpoepen doet het meestal niet zo goed in dat soort landen.
Keep the Sunny Side Up
pi_49874991
Natasia heeft al laten weten alleen maar voor Brian of Amanda te zullen stemmen dus kleine kans dat de keuze op Hupert en daardoor ook Japio zal vallen
pi_49874994
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Over wie gaat dit?
Over de trip naar Istanbul...
X
X
X
pi_49875005
quote:
En jaap is niet aan de drugs ?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:43:48 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875022
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Hoeveel 'bewaking' zal DGK meesturen als Japio naar Turkije gaat ? Je mag ervan uitgaan dat de lokale politie iets minder tolerant en begripvol zal zijn om Japio's TERROR. Beetke hotelkamer verbouwen of volpoepen doet het meestal niet zo goed in dat soort landen.
Alleen daarom al ben ik er steeds meer voor dat Jaap gaat
Jaap
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49875025
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Over wie gaat dit?
Over deze unanieme stemming
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:44:24 #20
135490 Judah
Ondertiteling
pi_49875033
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:43 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

En jaap is niet aan de drugs ?
Nee.
Die laat iedereen denken dat hij knettergek is, met als gevolg dat ze angst voor 'm hebben. Werkt super.
Jaap is echt wel een tacticus. Soms een beetje klunzig in de afronding, maar zeer scherp.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_49875037
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
Volgt? Of niet?
Turkse waterpijp??
Doe es een OP ofzo
Zomerslaapt tot aan de winter
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:45:12 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875043
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Judah het volgende:
[..]
Nee.
Die laat iedereen denken dat hij knettergek is, met als gevolg dat ze angst voor 'm hebben. Werkt super.
Jaap is echt wel een tacticus. Soms een beetje klunzig in de afronding, maar zeer scherp.
Sorry hoor, maar iemand die zijn eigen kots opdrinkt is ook knettergek
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49875044
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Hoeveel 'bewaking' zal DGK meesturen als Japio naar Turkije gaat ? Je mag ervan uitgaan dat de lokale politie iets minder tolerant en begripvol zal zijn om Japio's TERROR. Beetje hotelkamer verbouwen of volpoepen doet het meestal niet zo goed in dat soort landen.
Als ie dat zou doen zit er totaal geen tactiek in z'n spel. Hij hoeft daar toch geen mensen uit 't hotel te jagen? Over Amanda en Jaap's verblijfje hoorden we ook niets. Ik neem aan dat ie zich in buitenshuis-verblijven wel weet te gedragen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:45:20 #24
bright side of life
pi_49875045
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft al laten weten alleen maar voor Brian of Amanda te zullen stemmen dus kleine kans dat de keuze op Hupert en daardoor ook Japio zal vallen
Die uitspraak van Natasia zegt niet zo veel. Japio kan net zo makkelijk zeggen dat hij alleen maar voor Huub zal stemmen.
Keep the Sunny Side Up
pi_49875062
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alleen daarom al ben ik er steeds meer voor dat Jaap gaat
Jaap
Ah het gaat over Jaap
Dag Jaap heb een leuke vakantie en welkom terug als Turkije lid wordt van de EU en er een uitwisselingsprogramma is met Nederland
pi_49875066
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:39 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat 't inderdaad wel lachen is als Jaap en Huub samen gaan, al denk ik dat Huub sterker is als ie toch voor Lieke kiest die mee gaat. Jaap is onberekenbaar, Huub op zich ook maar die is goddank iets gevoeliger en genuanceerder. Als ie voor Lieke kiest als partner, is hij met haar wel sterk denk ik. Lieke lijkt vaak toch wat naief.

En wat in de vorige COS was gezegd, ik hóóp inderdaad heel erg dat Huub niet meer het gevoel heeft dat ie zijn info kan doorspelen aan iemand en dat ie daarom z'n eigen plan in zichzelf trekt. Vroeger kon ie 't inderdaad aan Sylvia kwijt, maar nu kan ie 't eigenlijk aan niemand meer kwijt. Ik hoop dus dat ie inzichzelf verrassingen heeft. Ook tegen de streamers kan hij 't niet duidelijk maken natuurlijk, dan bemoeit 't thuisfront van de andere bewoners zich er weer mee.

Wil iemand trouwens even zeggen hoe BAN heeft gereageerd op dit tripje? Wie willen zij sturen? Brian ongetwijfeld? Natasia hoeft zeker niet vanwege haar borsten.. Of wil zij ook? Want het andere groepje, het instabiele 'HELJ', hebben toch wel enigzins Huub op 't oog.

Kan iemand die 't goed gevolgd heeft vanavond even de tussenstand posten anders, wie iedereen 't gunt? Ik heb even de fut niet meer 't allemaal terug te lezen. En nu is dit wel 'n erg lange post geworden dus ik hoop dat iemand 't leest..
Eeeuhh ik weet het niet precies meer, maar in ieder geval dit:

Natasia wil zelf niet, ze wil zo'n vakantie alleen maar meemaken met Wilgo, zegt ze.

Huub zei dat hij het Brain gunde. Hij wilde zelf ook heel graag. (zuipen, zuipen, ferrari's, zuipen, ferrari's, viplounge, zuipen etc...)
Eric wil nog niet zeggen wie hij dit het meest gunt. Maar van hem mag iedereen gaan.
Amanda zit zich alvast op te geilen op dit reisje. En vind dat Huub het niet mag krijgen.
Lieke gaf aan waarom ze het Amanda en Natasia wel gunt en Huub niet. (Omdat hij binnen 2 uur dronken is zegt ze). Het is al duidelijk dat ze ervanuit gaat dat hij zichzelf sufneukt daar.

Huub en Lieke hebben daar nogal ruzie over gehad.
pi_49875069
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar iemand die zijn eigen kots opdrinkt is ook knettergek
Huppeltje heeft aangekondigd voor 2 miljoen nog veel verder te willen gaan....
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:46:44 #28
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875071
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Knut_je het volgende:

[..]

Turkse waterpijp??
Doe es een OP ofzo
U bedoelt?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:46:55 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875073
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen zit er totaal geen tactiek in z'n spel. Hij hoeft daar toch geen mensen uit 't hotel te jagen? Over Amanda en Jaap's verblijfje hoorden we ook niets. Ik neem aan dat ie zich in buitenshuis-verblijven wel weet te gedragen.
Het heeft wel met speltactiek te maken om je ronduit onbeschoft te gedragen tegen buitenstaanders? De sleutel van een golfkarretje te gappen en er dan mee te gaan crossen??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:47:38 #30
bright side of life
pi_49875084
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee hoor, er gaat zeker een camera mee en Japio wil dan best wel even 'opvallen' ..........
Keep the Sunny Side Up
pi_49875085
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Judah het volgende:

[..]

Nee.
Deels geloof ik het wel dat hij dit speelt, moet wel. Hij is enorm slim en zag dus als keuze zich gewoon voor te doen als een enorme debiel. Het enige zwakke is zijn emotionele vlak.
pi_49875092
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Die uitspraak van Natasia zegt niet zo veel. Japio kan net zo makkelijk zeggen dat hij alleen maar voor Huub zal stemmen.
Natasia lijkt me iemand die wel woord zal houden
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 01:48:22 #33
137949 Disana
pi_49875099
Huub, Eric en Lieke in het kantoor, en daar gaat de discussie tussen Huub en Lieke weer.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:48:25 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875101
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft aangekondigd voor 2 miljoen nog veel verder te willen gaan....
Het ging hier dan ook over Jaap
Het is al heel lang geleden dat ik Huub nog als "geestelijk gezond" heb aangemerkt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49875110
oh nee niet weer Lieke
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:49:10 #36
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49875120
Kolere, mis ik hier wat of gaat Jaap naar Turkije
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_49875125
Is Brianaal weer bezig
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 01:49:20 #38
137949 Disana
pi_49875127
Huub: Ik heb niet heel veel zin om hierover te praten. Er is al 3 uur over gepraat.

Natuurlijk gaat Lieke door.
pi_49875128
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jaap zei al dat als de meerderheid op iemand stemt, de rest ook meegaat. Als Huub Belooft Jaap mee te nemen stemmen Jaap, Lieke en Huub op hem. Als ze Eric over kunnen halen zijn de Huub-stemmers in de meerderheid.
pi_49875129
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
Jaap en Huub lijkt ons de mooiste combinatie!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:49:36 #41
58921 Day
You can fly!
pi_49875130
ik dacht dat ik dit al gepost had, maar kan het niet meer terugvinden (is FOK! bij jullie ook zo langzaam?): Gaat de prijs er bij meerderheid van stemmen uit of alleen unaniem?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_49875132
Lijkt me grappig, Jaap en Amandel naar Turkije
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:50:12 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875140
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij klein
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49875141
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Soho het volgende:

[..]

Eeeuhh ik weet het niet precies meer, maar in ieder geval dit:

Natasia wil zelf niet, ze wil zo'n vakantie alleen maar meemaken met Wilgo, zegt ze.

Huub zei dat hij het Brain gunde. Hij wilde zelf ook heel graag. (zuipen, zuipen, ferrari's, zuipen, ferrari's, viplounge, zuipen etc...)
Eric wil nog niet zeggen wie hij dit het meest gunt. Maar van hem mag iedereen gaan.
Amanda zit zich alvast op te geilen op dit reisje. En vind dat Huub het niet mag krijgen.
Lieke gaf aan waarom ze het Amanda en Natasia wel gunt en Huub niet. (Omdat hij binnen 2 uur dronken is zegt ze). Het is al duidelijk dat ze ervanuit gaat dat hij zichzelf sufneukt daar.

Huub en Lieke hebben daar nogal ruzie over gehad.
Dankje Dat laatste heb ik wel meegekregen inderdaad. Wel goed dat Natasia zelf niet wil. Het moet 'n unanieme belissing zijn he? Nouja, dat gaat naar ik aanneem bij 't BAN-groepje sowieso al niet lukken. Hooguit Amanda dan, maar ik denk dat Huub en Jaap daar veel te stellig voor zijn om nee te zeggen.

Wel interessant. Denk dat 't toch Huub gaat worden, daar neigt 't naar, in alle gesprekken gaat 't over hem. Vind wel dat Huub enorm hebberig wordt van zo'n reisje. Beetje stom van Lieke om naast te zeggen wie ze het wel gunt ook de anderen 'n reden te geven om 't Huub niet te gunnen, maar dan nog, Huub was wel achterlijk 'beledigd'.
pi_49875146
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het heeft wel met speltactiek te maken om je ronduit onbeschoft te gedragen tegen buitenstaanders? De sleutel van een golfkarretje te gappen en er dan mee te gaan crossen??
Het heeft wel te maken met de PoPo, dus indirect met het spel.
pi_49875147
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef akveor het volgende:

[..]

U bedoelt?
Hey top OP
pi_49875148
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
ik dacht dat ik dit al gepost had, maar kan het niet meer terugvinden (is FOK! bij jullie ook zo langzaam?): Gaat de prijs er bij meerderheid van stemmen uit of alleen unaniem?
Umanien om in Natasia's woorden te spreken
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 01:50:36 #48
137949 Disana
pi_49875150
Jaap komt het kantoor binnen, Huub gaat weg, Eric en Lieke erachteraan.

Loop nou niet weg, kreunt Lieke... en zet de discussie voort in de keuken.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:50:44 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875153
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Ricard0j het volgende:
Ze zijn ook al samen naar een hotel geweest. Moet Cora zich al zorgen gaan maken?
Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Ricard0j het volgende:
De trip naar Huizen is beiden goed bevallen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_49875161
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij klein
De kans dat Natasia zelf het tripje samen met Brian maakt is een stuk groter
pi_49875168
quote:
Ze moesten eerst met meerderheid van stemmen beslissen of er iemand naar Turkije gaat en 10.000 euro mee mag nemen uit de gezamelijke pot.

Nu moeten ze unaniem besluiten wie er naar Istanbul gaat.
pi_49875171
Lieke krijg de tering met je gezeik en gebruik die gespierde kuiten van je om heel hard via de tuin over de schutting te springen...terug naar waar je vandaan komt
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:52:25 #54
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49875177
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Shit, dus er is een kans dat miss Boobs met Brian op vakantie gaat, dat gun ik haar niet echt....
pi_49875182
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Disana het volgende:

Zucht ... Kunnen ze er niet morgen over verder lullen ofzo ?
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49875193
Kan me niet voorstellen dat Natasia Brian zal passeren met dit tripje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:53:26 #57
bright side of life
pi_49875194
quote:
Verplicht UNANIEM en mag NIET down-the drain. Effectief wil dat dus zeggen dat iedereen zich moet gaan schikken bij de meerderheid.

Zie ook het verhaal op kingjaap, hij geeft een goede uitleg.
Keep the Sunny Side Up
pi_49875195
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik kan me zo voorstellen dat dat met 't verpesten voor de andere bewoners te maken heeft> Golfleraar is er mee op gehouden. Nu gaat ie er echt zelf tussenuit, heeft de rest eigenlijk niks mee te maken, dat ie gáát is al 'n straf. Hij gaat daar optimaal genieten - das 't sterkst - , hij doet 't wel voor alsof ie geniet van smerigheid, maar kan me niet voorstellen dat ie ook in Turkije in luxe graag in de kak & kots rolt. Dan verneukt ie 't alleen voor zichzelf.
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 01:53:36 #59
137949 Disana
pi_49875199
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zucht ... Kunnen ze er niet morgen over verder lullen ofzo ?
Hebben ze er al niet genoeg over geluld dan? Ik snap Huub niet, hij heeft er geen zin in en loopt ervan weg, maar dan gaat hij toch weer staan luisteren naar die herhaling van zetten.
pi_49875200
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke krijg de tering met je gezeik en gebruik die gespierde kuiten van je om heel hard via de tuin over de schutting te springen...terug naar waar je vandaan komt

Tot nooit meer ziehieeeennsss
pi_49875202
Sorry hoor, maar ik kan Lieke wel begrijpen in de keuze van Huub. Het is toch wel mooi om te zien hoe Huub met zn 'slimme woorden' Lieke uitlult, terwijl Lieke best een logische keuze duidelijk maakt?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:54:19 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875208
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Shit, dus er is een kans dat miss Boobs met Brian op vakantie gaat, dat gun ik haar niet echt....
Alles kan nog, maar vooralsnog is nog helemaal niet door "achter" aangegeven dat de bewoner die unaniem gekozen wordt ook een medebewoner mee mag nemen.
Alle opmerkingen daarover, zowel hier als in de villa, zijn pure speculatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49875217
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Verplicht UNANIEM en mag NIET down-the drain. Effectief wil dat dus zeggen dat iedereen zich moet gaan schikken bij de meerderheid.

Zie ook het verhaal op kingjaap, hij geeft een goede uitleg.
Lijkt mij hetzelfde als gewoon bij meerderheid.
pi_49875219
Iig als Amanda naar Turkije gaat, kunnen we ze wel voor 2010 verwachten bij de EU
Die trekt de halve bevolking wel over de streep
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:55:39 #65
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49875220
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo denk ik nu ook een beetje over Lieke.

"So you think you can tell, heaven from hell,
blues skies from pain"

Wish you were here <-------, Syl
pi_49875225
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan Lieke wel begrijpen in de keuze van Huub. Het is toch wel mooi om te zien hoe Huub met zn 'slimme woorden' Lieke uitlult, terwijl Lieke best een logische keuze duidelijk maakt?
Een logische keuze vanuit welk oogpunt ? Niet vanuit het spel gezien in ieder geval en daarvoor zitten ze daar.
pi_49875227
quote:
Ik kan Huub ook wel begrijpen. Hij vraagt haar alleen maar waarom Lieke in de groep heeft gezegd waarom zij het hem niet gunt. Ik heb haar nog niet echt een duidelijk antwoord horen geven.
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 01:57:07 #68
137949 Disana
pi_49875236
Huub gaat smijten. Waarom val je me focking aan!!!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:57:11 #69
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_49875237
Zou het niet geweldig zijn als Amanda en Brian donderdagavond
lekker op een terrasje in Istanbul zitten, en dat dan Natasia door
de andere millionairs er unaniem uitgestemd wordt ......
.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:57:41 #70
bright side of life
pi_49875246
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:55 schreef FdW het volgende:

[..]

Lijkt mij hetzelfde als gewoon bij meerderheid.
Nee. Een eenling kan z'n poot stijf houden en zes anderen dwingen van mening te veranderen.
Keep the Sunny Side Up
pi_49875248
Gaat Brain weer luistervinken?
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 01:57:52 #72
137949 Disana
pi_49875251
En nu ziet Eric zijn kans om Huub af te vallen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:57:56 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875254
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:56 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik kan Huub ook wel begrijpen. Hij vraagt haar alleen maar waarom Lieke in de groep heeft gezegd waarom zij het hem niet gunt. Ik heb haar nog niet echt een duidelijk antwoord horen geven.
Ik lig trouwens in een deuk als dit achteraf gezien allemaal afgesproken werk blijkt te zijn.
"Verdeel en heers" tactiek
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:58:03 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875255
quote:
De keuze is logisch de argumenten niet... Stel dat er iemand mee zou mogen dan heeft Lieke hiermee Huub ook zo 'zwak' gemaakt dat ze hiermee haar zg Once in a life time trip ook niet kan maken. Toch schandalig dat ze liever heeft dat leiver twee anderen gaan maar totaal geen oprechte argumenten gebruikt.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:58:31 #75
bright side of life
pi_49875262
Brian onderbreekt z'n neukbeurt om af te luisteren

Keep the Sunny Side Up
pi_49875264
De kleine Napoleon moet gauw afgevoerd worden naar een psychiatrisch ziekenhuis voordat er ongelukken gebeuren. Hij wordt iedere dag gekker en gekker, en zal hoe dan ook na DVK heel diep vallen.
pi_49875265
Brian rukt z'n lul uit Amanda d'r poepertje om te gaan luistervinken. Triest geval
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:59:40 #78
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875274
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik lig trouwens in een deuk als dit achteraf gezien allemaal afgesproken werk blijkt te zijn.
"Verdeel en heers" tactiek
De enigen die dan voordeel hebben zijn BAN... dus dom.
Lieke is gewoon dom en weigert te luisteren naar valide argumenten. Zelfs Amanda is nog slimmer.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:00:16 #79
bright side of life
pi_49875282
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Brian rukt z'n lul uit Amanda d'r poepertje om te gaan luistervinken. Triest geval
Noemen ze dat niet 'Amanda unplugged' ?
Keep the Sunny Side Up
pi_49875289
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:00:30 #81
137949 Disana
pi_49875290
Lieke zegt met zoveel woorden dat ze het alleen maar deed om tegengas tegen Huub te bieden aangezien hij volgens haar het hoogste woord voerde in de 'wie gunnen we het' discussie.
pi_49875291
Hoe je het ook wend of keert huub is bij elke discussie betrokken.
Nog steeds draait de hele tent daar om Huub.
Japio ontlast hem gelukkig een beetje.
Maar voor de rest is het nog steeds Huub Huub Huub.
pi_49875294
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee. Een eenling kan z'n poot stijf houden en zes anderen dwingen van mening te veranderen.
En als die 6 anderen hetzelfde doen, dus 7 mensen met ieder een eigen mening die ze niet op willen geven?
pi_49875296
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
ECHT? STOPT hij de seks om te luistervinken?
pi_49875300
Lieke heeft nu gewoon gelijk hoor. Het is toch al gebeurd, wat is Huub nou ontzettend agressief en weird aan 't doen, zij weet dat ze 't tripje waarschijnlijk sowieso al niet krijgt, en Huub is helemaal gepikeerd omdat hij 't nog wel had kunnen krijgen en 't nu ook niet krijgt. Beetje 'n loser-actie van Huub, laat je niet zo kennen zeg.. Als ie nou nog vriendelijk blijft doen kan ie dat tripje nog krijgen ook.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:01:46 #86
2018 PC eend
relativist
pi_49875301
Huupie moet hem zeker niet krijgen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49875303
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef FdW het volgende:

[..]

En als die 6 anderen hetzelfde doen, dus 7 mensen met ieder een eigen mening die ze niet op willen geven?
Ze moeten wel.
pi_49875310
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef lorence1 het volgende:

[..]

ECHT? STOPT hij de seks om te luistervinken?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:02:30 #89
143001 Prospera
Verfrissend
pi_49875312
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Noemen ze dat niet 'Amanda unplugged' ?
*proest*
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:02:31 #90
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875313
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als Amanda en Brian donderdagavond
lekker op een terrasje in Istanbul zitten, en dat dan Natasia door
de andere millionairs er unaniem uitgestemd wordt ......
Dat zei ik een paar Cosen eerder ook al. Ze hadden meer invulling aan deze stemming moeten geven. U vertrekt donderdagmiddag... u kunt niet meestemmen in de ontslagronde en daarom sluit uw stem zich aan bij de meerderheid. Helaas gemiste kans van de redaktie. De stemming had nu ook wel om een kroketke halen bij de snackbar kunnen gaan.
pi_49875317
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Disana het volgende:

Ben ik ff blij dat ik de streams niet meer kan volgen. Dat eeuwige gezeik van Likke zou me mijn nachtrust verstoren.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:03:12 #93
2018 PC eend
relativist
pi_49875319
Huupie gaat lekker
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:03:26 #94
137949 Disana
pi_49875321
Lieke zegt: ga me niet vergelijken met Sylvia want ik BEN Sylvia niet.

Huub houdt het niet meer, gooit met zijn drinken en stormt het huis uit.

Groot gelijk, Huub.
pi_49875322
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef akveor het volgende:

[..]

De keuze is logisch de argumenten niet... Stel dat er iemand mee zou mogen dan heeft Lieke hiermee Huub ook zo 'zwak' gemaakt dat ze hiermee haar zg Once in a life time trip ook niet kan maken. Toch schandalig dat ze liever heeft dat leiver twee anderen gaan maar totaal geen oprechte argumenten gebruikt.
Dat is wel zo. Het is gewoon een angst moment van Lieke. Ze wilt hier ook proberen een soort van 'liefdesrelatie' op te bouwen met Huub en Huub dronken zonder Lieke, dan weet ze het wel.

Btw, Brian
pi_49875332
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:02 schreef Soho het volgende:
Ohjee, Huub is echt heel erg pissig.
Niet zo raar. Hij moet 100x dezelfde vraag herhalen die vervolgens niet wordt beantwoord door dat domme mokkel.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:04:05 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49875333
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:59 schreef akveor het volgende:
[..]
De enigen die dan voordeel hebben zijn BAN... dus dom.
Lieke is gewoon dom en weigert te luisteren naar valide argumenten. Zelfs Amanda is nog slimmer.
Hoeft niet: ze hebben nog 44 uur en hebben nu allebei ruimschoots de tijd om hun beklag bij anderen te doen en te peilen hoe anderen over zaken denken waardoor ze er uiteindelijk wel mee vandoor kunnen gaan

Als ze dit nog volhouden dan zou het zelfs een sympathy-vote voor Huub kunnen opleveren en als hij dan idd iemand mag meenemen zou hij alsnog Lieke kunnen kiezen.
Hij maakt nu immers ook al met zowel Jaap als Brian de afspraak hen mee te nemen als hij 1 persoon mee mag nemen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:04:07 #98
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875334
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef Taurus het volgende:
Lieke heeft nu gewoon gelijk hoor. Het is toch al gebeurd, wat is Huub nou ontzettend agressief en weird aan 't doen, zij weet dat ze 't tripje waarschijnlijk sowieso al niet krijgt, en Huub is helemaal gepikeerd omdat hij 't nog wel had kunnen krijgen en 't nu ook niet krijgt. Beetje 'n loser-actie van Huub, laat je niet zo kennen zeg.. Als ie nou nog vriendelijk blijft doen kan ie dat tripje nog krijgen ook.
Ach hou nou toch op... Lieke snapt er geen reet van.
Daar gaat het helemaal niet om. Je zit in een spel en je moet als team elkaar steunen en niet af te vallen.
pi_49875337
Valt me mee dat Brian zich niet staat af te rukken tijdens het afluisteren
pi_49875339
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef Soho het volgende:

[..]

Ze moeten wel.
7 mensen houden hun poot strak. Wat moet dan???
pi_49875341
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
Huupie moet hem zeker niet krijgen
jawel samen met Jaap
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_49875344
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

idd triest
pi_49875347
altijd hetzelfde met huub...als hij zijn zin niet krijgt wordt hij agressief
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_49875349
Vind het wel sneu voor Huub.
Sinds Sylvia weg is ,kan hij niemand meer vertrouwen.
de twee maatjes vallen hem elke keer af.
pi_49875352
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef rooie3 het volgende:
Hoe je het ook wend of keert huub is bij elke discussie betrokken.
Nog steeds draait de hele tent daar om Huub.
Japio ontlast hem gelukkig een beetje.
Maar voor de rest is het nog steeds Huub Huub Huub.
ja dat vind ik nu ook zo irritant!
Alles moet om Huub draaien , al die ruzie's met zijn maatjes en het dan weert goedmaken heb ik nu wel gezien.
Laat andere ook eens de ruimte om ruzie te maken.
Hij neemt andere de wind uit de zeilen.
Het moet toch ook mogelijk zijn om Brian en Amanda ruzie te laten krijgen door Brian tussen Nasty en Amanda te laten kiezen ofzo.
En waarom pest hij altijd Eric of Jaap en nooit meer Nasty of Brian?
pi_49875354
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:

[..]

Niet zo raar. Hij moet 100x dezelfde vraag herhalen die vervolgens niet wordt beantwoord door dat domme mokkel.
Ik ben het ook helemaal met 'm eens. Ik vind dat ie nog veel geduld heeft met dat manwijf.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:05:30 #108
bright side of life
pi_49875355
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef Soho het volgende:

[..]

Ze moeten wel.
Juist. En daarom gaat Japio er nu zelfs al van uit dat hij zelf naar Turkije mag. (Optie 3)
Keep the Sunny Side Up
pi_49875356
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om. Je zit in een spel en je moet als team elkaar steunen en niet af te vallen.
ik kan huub erg goed begrijpen in deze
pi_49875357
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt met zoveel woorden dat ze het alleen maar deed om tegengas tegen Huub te bieden aangezien hij volgens haar het hoogste woord voerde in de 'wie gunnen we het' discussie.
Het ging volgens Lieke 'n beetje zo:

Zij: moest zeggen wie ze het gunde: Amanda of .. ? weet ik ff niet
Hij: hoogste woord over waarom ze het hun per se gunde (daar zie ik 'm ook wel voor aan met z'n waffel> ben pro-Huub hoor, maar das gewoon frustrerend voor anderen daar)
Zij: geeft logischerwijs en public uitleg waarom ze niet voor hem kiest
Hij: ziet dat tevens als 'n reden voor de rest om niet op hem te stemmen en is dáár nu boos over.

kortom, wat 'n liefde. Als Lieke nou 's eindelijk partij voor zichzelf zou kiezen liet ze Huub in z'n sop gaar koken en koos zij voor Eric of Amanda, Eric en zij kunnen op die manier samen sterk zijn, eersten die er uit moeten zijn dan Jaap en Huub. Maar ja.. Lieke doet alsof ze verliefd is ofzo dus die blijft maar verdedigen, verdedigen en verdedigen..
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:05:49 #111
137949 Disana
pi_49875359
Oh god, ze gaat er weer achteraan.
pi_49875360
Lieke blijft godverdomme binnen
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:06:15 #113
137949 Disana
pi_49875364
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
Onze tenen krommen zich
pi_49875368
quote:
hmm? Lieke had dikke kans mee te mogen met Huub mocht Huub gekozen worden. Het is echt een errug domme zet geweest van Lieke.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:06:38 #115
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875370
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoeft niet: ze hebben nog 44 uur en hebben nu allebei ruimschoots de tijd om hun beklag bij anderen te doen en te peilen hoe anderen over zaken denken waardoor ze er uiteindelijk wel mee vandoor kunnen gaan

Als ze dit nog volhouden dan zou het zelfs een sympathy-vote voor Huub kunnen opleveren en als hij dan idd iemand mag meenemen zou hij alsnog Lieke kunnen kiezen.
Hij maakt nu immers ook al met zowel Jaap als Brian de afspraak hen mee te nemen als hij 1 persoon mee mag nemen?
Hoeft niet... dat ben ik helemaal met je eens... maar je kunt me niet wijsmaken dat Lieke dit doordacht gespeeld heeft. Ze heeft Huub ondermijnt een spelletje te spelen en dat begrijp ik niet van haar. Als ze wil dat ie niet wil gaan moet ze eerlijk zijn waarom en niet die onzin argumenten gebruiken.
Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Onze tenen krommen zich
Al een tijdje, ze zijn zojuist gebroken
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:07:09 #117
137949 Disana
pi_49875375
Als Huub nou maar niet gaat meppen.
pi_49875376
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
wij kennen hem beter als haar, ik zou nu ook niet achter hem aangaan, maar zou hem uberhaupt de stemming niet misgunnen
pi_49875377
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef FdW het volgende:

[..]

7 mensen houden hun poot strak. Wat moet dan???
Dan grijpt de FeBo wel in.
pi_49875382
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef lorence1 het volgende:

[..]

wij kennen hem denk ik toch beter als haar, ik zou nu ook niet achter hem aangaan, maar zou hem uberhaupt de stemming niet misgunnen
pi_49875383
huilt Huub nu???
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:07:39 #122
bright side of life
pi_49875386
Discussie bij de voordeur. De redactie speelt GEWELDIG mee en zetten de fontein erbij aan !

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:07:50 #123
137949 Disana
pi_49875387
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Al een tijdje, ze zijn zojuist gebroken
Zet je nagels in je bureau!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:07:55 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875389
Ik vind Lieke nu net zo zwak als toen ze aan het beargumenteren was dat het een zg vooroordeel was.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:08:26 #126
2018 PC eend
relativist
pi_49875394
Wie was er ook alweer loco?
pi_49875395
Huub: "Ik zit hier voor mezelf"

Duidelijk, dat zit iedereen. Lieke, Huub, Eric etc.
En ze weet denk ik ook dat zij ook eruit gestemd word als Huub een andere (neuk)maat gevonden heeft.
pi_49875396
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Na doet ie niet, hij gaat wel met voorwerpen gooien ook link!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:08:48 #129
175062 Lobasca
exorcist
pi_49875400
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me mee dat Brian zich niet staat af te rukken tijdens het afluisteren
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:08:51 #130
137949 Disana
pi_49875401
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef akveor het volgende:
Ik vind Lieke nu net zo zwak als toen ze aan het beargumenteren was dat het een zg vooroordeel was.
Ik vind haar gewoon een rotwijf. Dit is het kantje wat veel mensen al bij haar vermoedden toen ze nog 'aardig' leek.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:09:16 #131
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875404
Ongelooflijk Lieke snap er geen reet van. Omdat Huub nu de stemming door haar niet krijgt is Huub over de zeik. Nee hij is over de zeik dat ze hem aanviel en anderen argunten gaf om Huub niet te laten gaan.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:09:19 #132
2018 PC eend
relativist
pi_49875407
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef latevogel het volgende:

[..]

jawel samen met Jaap
Jij hier?
pi_49875410
De drankbeperking is van 3 naar 5 verhoogd, het mongooltje smokkelt enorm, en wordt vervolgens agressief en para als niet iedereen die hij als zijn horige beschouwt naar hem luistert.
GGD bellen voor dat kleine hoopje shit.
pi_49875412
quote:

[..]

Zet je nagels in je bureau!
Die zijn afgekloven. Al m'n haren zijn al uit m'n hoofd getrokken.
Misschien moet ik gaan slapen
pi_49875414
Ook vanuit je gevoel heb je gewoon kut gereageerd Lieke.
pi_49875415
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind haar gewoon een rotwijf. Dit is het kantje wat veel mensen al bij haar vermoedden toen ze nog 'aardig' leek.
idd zo'n maatje wens je alleen brian toe
pi_49875416
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:

[..]

hmm? Lieke had dikke kans mee te mogen met Huub mocht Huub gekozen worden. Het is echt een errug domme zet geweest van Lieke.
Komt door die waffel van Huub. Het hoeft toch niet altijd 'mee met Huub' te zijn? Ik snap best dat daar 's iemand is die 't vervelend vindt als Huub gelijk over haar keuze voor Amanda of Eric heen walst door gelijk weer iets te roepen, en dat je 't dan -en public- (niet nadenkend, of 't zo'n enorme impact heeft weet ik overigens niet eens) eens in z'n gezicht uitlegt waarom je het hem nou eens niet gunt. Huub is gelijk enorm beledigd, terwijl Lieke sowieso niet eens de kans krijgt iemand te kiezen of uberhaupt 'n optie te zijn om die reis te krijgen. Ik heb ook liever dat alles naar Huub's hand gaat, maar dat ie tegengas krijgt is niet zo raar.
pi_49875417
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:

[..]

Na doet ie niet, hij gaat wel met voorwerpen gooien ook link!
Krijgt hij weer alcoholverbod ?

En nu staat Huub te luistervinken..? het wordt een trent

edit: toch niet
pi_49875418
quote:
Kan er ook nog wel bij.
dan is Lieke helemaal zijn ondergang.
Snap ook niet waarom ze haar juist erin hebben gezet.
Er waren zat andere kandidaten.
Dit is gewoon Huub bewust kapot maken.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:10:48 #140
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875422
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Als ik haar bezig zie met Palma vind ik d'r supersterk.... maar nu is ze gwoon blind in d'r zogenaamde gelijk.

lieke is eerlijk over haar standpunt en houdt zich daarbij....chapeau voor haar standvastigheid
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_49875426
Waarom mogen wij als betalende streamer niet gewoon mee beslissen over wie er gaat?
Bedoel, het is ons geld waarvan ze gaan feesten...
Make my day!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:11:22 #143
137949 Disana
pi_49875429
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Die zijn afgekloven. Al m'n haren zijn al uit m'n hoofd getrokken.
Misschien moet ik gaan slapen
Lukt je nooit!
pi_49875433
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Komt door die waffel van Huub. Het hoeft toch niet altijd 'mee met Huub' te zijn? Ik snap best dat daar 's iemand is die 't vervelend vindt als Huub gelijk over haar keuze voor Amanda of Eric heen walst door gelijk weer iets te roepen, en dat je 't dan -en public- (niet nadenkend, of 't zo'n enorme impact heeft weet ik overigens niet eens) eens in z'n gezicht uitlegt waarom je het hem nou eens niet gunt. Huub is gelijk enorm beledigd, terwijl Lieke sowieso niet eens de kans krijgt iemand te kiezen of uberhaupt 'n optie te zijn om die reis te krijgen. Ik heb ook liever dat alles naar Huub's hand gaat, maar dat ie tegengas krijgt is niet zo raar.
Tegengas oke. Maar van Lieke en op deze manier?
pi_49875435
quote:

[..]

wel als het tegengas is van degene die je als je beste maatje beschouwd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:11:47 #146
bright side of life
pi_49875436
Ook Eric begint zijn vermoeden uit te spreken dat Lieke alles blokkeert vanwege 'de vrouwen'.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:11:56 #147
137949 Disana
pi_49875438
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Als ik haar bezig zie met Palma vind ik d'r supersterk.... maar nu is ze gwoon blind in d'r zogenaamde gelijk.
Haar heilige 'als we later samen zijn kan ik ook niet alles dulden' gelijk, ja.
pi_49875439
"Dat snap ik ook wel" "Dat was helemaal niet m'n bedoeling" caramba wat een dom mokkel
pi_49875440
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:
Ook vanuit je gevoel heb je gewoon kut gereageerd Lieke.
Het is gewoon een egoistisch kutwijf. Dumpen en oprotten !
pi_49875441
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:11 schreef lorence1 het volgende:

[..]

wel als het tegengas is van degene die je als je beste maatje beschouwd in een complete groep
pi_49875442
Ik duik mn bed ook maar in. Succes verder
pi_49875444
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
Wie was er ook alweer loco?
Die teringdwergmarmot is erger dan Locoyote.
pi_49875447
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij hier?
ja ik vlieg nog wel eens verdwaald rond

volgens Lieke gaat huub echt nog eens flink op zijnbek als hij niet van de alcohol afblijft
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_49875451
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat Palma zo zwak is. En Huub geeft haar advies (vragen blijven stellen).
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:13:05 #155
137949 Disana
pi_49875454
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef latevogel het volgende:

[..]

ja ik vlieg nog wel eens verdwaald rond

volgens Lieke gaat huub echt nog eens flink op zijnbek als hij niet van de alcohol afblijft
Ja, moeder de vrouw Lieke kan dat weten.
pi_49875455
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Lukt je nooit!
Heb je gelijk in. Dan maar een glaasje wijn om te kalmeren.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:13:12 #157
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875456
quote:

[..]

Als ze wil teamen met Huub moet je dit soort dingen gewoon niet doen. Gewoon afwachten.... overleggen en de stemming naar een van hun proberen te trekken. Nu lijkt het erop: Liek gaat hoogstwaarschijnlijk niet dus wil Lieke ook niet dat Huub gaat. Misschien is Lieke bang dat ze af gemaakt wordt door Natasia en/of Jaap als Huub er niet is?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:13:29 #158
58921 Day
You can fly!
pi_49875458
Wat een gezeik en gezeur!
I am gonna shine
pi_49875463
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef latevogel het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:13:46 #160
2018 PC eend
relativist
pi_49875464
Je mist het honkballen echt he huub.
De eerste grappige opmerking van eric
pi_49875469
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef Ricard0j het volgende:
Huub: "Ik zit hier voor mezelf"

Duidelijk, dat zit iedereen. Lieke, Huub, Eric etc.
En ze weet denk ik ook dat zij ook eruit gestemd word als Huub een andere (neuk)maat gevonden heeft.
Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.

Huub kan dus wel leuk blijven zeggen dat Sylvia en hij dit anders deden, hij was toen ook anders in de groep. Hij had sowieso niet voor Jaap moeten kiezen en Sylvia had moeten blijven.
pi_49875472
Dit is echt vrouw-eigen he? Als de man totaal over de zeik is gewoon flink blijven doorharken. (zeg me dat het niet zo is!)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:14:33 #163
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875475
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef Soho het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat Palma zo zwak is. En Huub geeft haar advies (vragen blijven stellen).
Da's waar... voor de uitvoering een 9.... (Een 10 als ik me niet zo irriteerde aan Palma)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:14:37 #165
2018 PC eend
relativist
pi_49875478
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Kan er ook nog wel bij.
pi_49875483
Neeeeee, niet weer verder praten !!!!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:15:14 #167
137949 Disana
pi_49875484
Gaat ze WEER bij hem zitten.
pi_49875485
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Kan er ook nog wel bij.
Er werd steeds beweerd dat Tas of Loco zouden moeten winnen.
Is het nu opeens zo dat het alleen dat ballenbakje mag worden? En waarom?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:15:47 #169
bright side of life
pi_49875489
Nee toch, niet nog een keer. Lieke gaat ineens vertellen dat ze langer had moeten nadenken.

Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:15:51 #170
175062 Lobasca
exorcist
pi_49875492
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
Dit is echt vrouw-eigen he? Als de man totaal over de zeik is gewoon flink blijven doorharken. (zeg me dat het niet zo is!)
In mijn gevalletje niet.

Wat loopt die tyfus wifebeater weer achterbaks te fluisteren
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49875494
Waarom negeert Hupert dat schijtwijf gewoon niet even de komende weken, wat is dat toch steeds met dat tot in den treure uitpraten
pi_49875495
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.

Huub kan dus wel leuk blijven zeggen dat Sylvia en hij dit anders deden, hij was toen ook anders in de groep. Hij had sowieso niet voor Jaap moeten kiezen en Sylvia had moeten blijven.
Sylvia had misschien niet voor Huub gestemd, maar ze zou zeker niet in de groep zeggen waarom ze het hem niet gunt. Aldus Huub.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:16:40 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875499
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan kan. Maar dan had ze gewoon moeten zeggen: Huub ik stem niet op jou en blokkeer deze stemming voor je. Dan was ze een vent geweest. Nu luister ik al 4 uren naar totale onzin.
ik hoop zo dat de relatie tussen hen stopt!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:16:56 #175
bright side of life
pi_49875507
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat neemt Hupert nu allemaal in
Hij is al de hele dag ziek (beetje grieperig) en slikte al een paar keer paracetamol.
Keep the Sunny Side Up
pi_49875509
quote:
Nee echt, ik geef 'm ff de tijd (en mezelf) om na te denken, discuzeuren kan morgen dan wel weer. Daarom zit ik me ook zo vreselijk op te vreten Dit is gewoon iemand leegzuigen
pi_49875510
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef riri het volgende:
huub komt me steeds meer de keel uit

lieke is eerlijk over haar standpunt en houdt zich daarbij....chapeau voor haar standvastigheid
Likke is gewoon een domme pitbull. Ze zet gewoon haar tanden ergens in en laat dan niet los. Ze is rijp voor een spuitje.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_49875511
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:

[..]

In mijn gevalletje niet.

Wat loopt die tyfus wifebeater weer achterbaks te fluisteren
jij bent wél leuk
pi_49875518
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Als ze wil teamen met Huub moet je dit soort dingen gewoon niet doen. Gewoon afwachten.... overleggen en de stemming naar een van hun proberen te trekken. Nu lijkt het erop: Liek gaat hoogstwaarschijnlijk niet dus wil Lieke ook niet dat Huub gaat. Misschien is Lieke bang dat ze af gemaakt wordt door Natasia en/of Jaap als Huub er niet is?
Met het onberekenbare gedrag van Huub de laatste tijd zou ik ook twijfelen of ik wel degene zou zijn die door Huub gekozen zou worden, en daarnaast ging het gewoon even om 't stemming gedrag. Huub heeft dan de irritante neiging altijd 'spelleider' te zijn, in elk geval van zijn groepje. Het gaat altijd om hem (even beredeneerd vanuit de bewoners' mind, ik wíl juist dat het allemaal om hem gaat), ik vind 't dan in die stemming en situatie niet zo raar als iemand wellicht 'perongeluk' (gezien de gevolgen die Huub overigens nu over zichzelf afroept - het afluisteren van Brian o.a.) eindelijk 's wat in z'n smoel gooit.
Het werkt nog ook, overigens, want Huub is over de zeik en staat lang zo stabiel niet meer. Zoals de discussie nu gaat heeft ie eigenlijk alleen Jaap Is ook niet wat ik graag wil zien hoor, maar dit is echt niet alleen maar dom van Lieke, dat vind ik onzin. Dit is gewoon menselijk.
pi_49875522
quote:
Count me out!
Mensen moeten elkaar in zulke situaties even lekker ontlopen, dat is veel gezonder
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:18:02 #181
58921 Day
You can fly!
pi_49875524
ik vind lieke af en toe echt een oud wijf!
I am gonna shine
pi_49875525
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Lach niet.
Laat me ook effe uitrazen.
Ben altijd vrij rustig.
Maar word het een beetje zat om Brian altijd als winnaar te zien.
pi_49875527
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Nee echt, ik geef 'm ff de tijd (en mezelf) om na te denken, discuzeuren kan morgen dan wel weer. Daarom zit ik me ook zo vreselijk op te vreten Dit is gewoon iemand leegzuigen
jij bent een lieverd
pi_49875533
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hij is al de hele dag ziek (beetje grieperig) en slikte al een paar keer paracetamol.
En hoeveel alcohol??? Een veelvoud van de toegestane 5 standaard eenheden.
pi_49875537
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Count me out!
Mensen moeten elkaar in zulke situaties even lekker ontlopen, dat is veel gezonder
OK, alle fok-dames zijn anders, jullie zijn leuk
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:20:08 #186
58921 Day
You can fly!
pi_49875545
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Count me out!
Same here!
I am gonna shine
pi_49875552
Nou zit die malloot te ontkennen dat ie alcoholist is, en daardoor steeds in de problemen komt.
pi_49875553
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:20 schreef Day het volgende:

[..]

Same here!
ik hou van dit forum
pi_49875558
Hupert is niet origineel...hij zegt het glas te hebben gegooid omdat het zo spuuglelijk was...dat zei Nathanael ooit over de glazen die hij stukgooide
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:21:28 #190
2018 PC eend
relativist
pi_49875560
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Lach niet.
Laat me ook effe uitrazen.
Ben altijd vrij rustig.
Maar word het een beetje zat om Brian altijd als winnaar te zien.
Nou zit hardop te lachen
Hou op
pi_49875561
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef Soho het volgende:

[..]

Sylvia had misschien niet voor Huub gestemd, maar ze zou zeker niet in de groep zeggen waarom ze het hem niet gunt. Aldus Huub.
Nee maar als Huub meteen na de niet-voor-Huub-stemming van Sylvia 'n grote bek op zet, en er was geen afgesproken werk van te voren (bij het racen wisten Syl en Huub wat er gebeurde, tussen Lieke en Huub is 't speltechnisch veel zwakker - daarom vind ik Huub nu 'n beetje naief) kan ik me voorstellen dat ook Syl dat 's 'n keertje uit pure frustratie hardop zou zeggen.
pi_49875562
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik hou van dit forum
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:21:54 #193
137949 Disana
pi_49875566
Ik zou m'n partner nooit in het openbaar afvallen alleen maar om m'n heilige gelijk door te drijven. Ik zou zoiets samen thuis bespreken.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:22:27 #194
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875571
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Met het onberekenbare gedrag van Huub de laatste tijd zou ik ook twijfelen of ik wel degene zou zijn die door Huub gekozen zou worden, en daarnaast ging het gewoon even om 't stemming gedrag. Huub heeft dan de irritante neiging altijd 'spelleider' te zijn, in elk geval van zijn groepje. Het gaat altijd om hem (even beredeneerd vanuit de bewoners' mind, ik wíl juist dat het allemaal om hem gaat), ik vind 't dan in die stemming en situatie niet zo raar als iemand wellicht 'perongeluk' (gezien de gevolgen die Huub overigens nu over zichzelf afroept - het afluisteren van Brian o.a.) eindelijk 's wat in z'n smoel gooit.
Het werkt nog ook, overigens, want Huub is over de zeik en staat lang zo stabiel niet meer. Zoals de discussie nu gaat heeft ie eigenlijk alleen Jaap Is ook niet wat ik graag wil zien hoor, maar dit is echt niet alleen maar dom van Lieke, dat vind ik onzin. Dit is gewoon menselijk.
Tuurlijk. Maar Huub speelt het spel en palmt Lieke in... en zij laat zich inpalmen... daar is ze duidelijk niet blij mee... Maar het moment en de argumenten slaan nergens op. Daarmee geeft ze andere miljonairs argumenten om ook niet voor Huub te stemmen. Zij moet d'r gevecht in de relatie voeren en niet in deze stemming.
Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik zou m'n partner nooit in het openbaar afvallen alleen maar om m'n heilige gelijk door te drijven. Ik zou zoiets samen thuis bespreken.
ik denk iedereen bh lieke
pi_49875577
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou zit hardop te lachen
Hou op
Heb ik toch iemand aan het lachen gekregen.
Nu is me dag weer goed
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:22:54 #197
175062 Lobasca
exorcist
pi_49875579
Ik hoor Amanda zeggen, het is niet erg als ik dronken ben.

Tyfus wifebeater is dus aan het instrueren
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49875588
quote:
X
X
X
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:23:41 #199
137949 Disana
pi_49875590
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:22 schreef lorence1 het volgende:

[..]

ik denk iedereen bh lieke
Het uitdragen van haar willetje gaat boven alles.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:23:46 #200
175062 Lobasca
exorcist
pi_49875592
B> Ik pik die shit n iet van jou
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49875594
nou kom met een conclusie jongens.....
pi_49875601
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:

Loverboy technieken worden tegenwoordig al fluisterend onder de dekens voortgezet, anders horen de streamers het.
Hij weet tenslotte dat wij zo over hem denken. Wie heeft hem dat verteld eigenlijk ?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:24:52 #203
58921 Day
You can fly!
pi_49875605
Waarom geeft lieke geen antwoord op de vraag
I am gonna shine
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:24:52 #204
bright side of life
pi_49875606
quote:
Dat is iedere keer opnieuw de fout die Lieke maakt .......... Ze vergeet na te denken waarom Huub iets doet en gaat haar eerste spontane opwelling achterna.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:24:58 #205
2018 PC eend
relativist
pi_49875607
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:

Maar vrij rustig voor een loco, huupie daarentegen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:25:04 #206
175062 Lobasca
exorcist
pi_49875610
B heeft het nu over het dansen tegen A
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49875611
Het is onmogelijk om met een alcoholist te leven.
Lieke, laat die stumperd vallen..
pi_49875613
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Loverboy technieken worden tegenwoordig al fluisterend onder de dekens voortgezet, anders horen de streamers het.
Hij weet tenslotte dat wij zo over hem denken. Wie heeft hem dat verteld eigenlijk ?
ik denk de reacties bij het telegraaf artikel
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:25:26 #209
137949 Disana
pi_49875615
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat is iedere keer opnieuw de fout die Lieke maakt .......... Ze vergeet na te denken waarom Huub iets doet en gaat haar eerste spontane opwelling achterna.
En die is: ik moet zorgen dat ik bovenop blijf.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:25:38 #210
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875616
Okay.... het is weerbedtijd.... iedereen de tissues klaarliggen...?
Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee maar als Huub meteen na de niet-voor-Huub-stemming van Sylvia 'n grote bek op zet, en er was geen afgesproken werk van te voren (bij het racen wisten Syl en Huub wat er gebeurde, tussen Lieke en Huub is 't speltechnisch veel zwakker - daarom vind ik Huub nu 'n beetje naief) kan ik me voorstellen dat ook Syl dat 's 'n keertje uit pure frustratie hardop zou zeggen.
Volgens mij verwacht Huub vaak dat als hij een voorzetje geeft Lieke wel mee zal spelen, zoals met Sylvia. Maar het valt hem steeds weer tegen hoe naief Lieke is en te eigenwijs is om iets van hem aan te nemen.

Als Huub en Sylvia het niet eens waren en niet van elkaar begrepen wat ze wilden gingen ze even naar buiten.
pi_49875621
Waarom Huub door loopt te zeuren is omdat Lieke maar geen normaal antwoord kan geven, en ze lult nu alleen maar in een rondje en ze komt er niet meer uit.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:25:54 #213
58921 Day
You can fly!
pi_49875622
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Vanuit jaloezie en onzekerheid
I am gonna shine
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:26:37 #214
bright side of life
pi_49875626
Als Huub slim is stuurt hij Lieke gewoon naar een ander bed.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:26:37 #215
175062 Lobasca
exorcist
pi_49875627
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar vrij rustig voor een loco, huupie daarentegen
Het zou knap zijn als 'ie loco werd, met al die anti-psycotica in zijn enge bast
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49875628
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de reacties op de telegraaf.
pi_49875629
Wat een dramatisch figuur die dwerg.
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:26:58 #218
137949 Disana
pi_49875631
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:

[..]

Zou dat echt alles zijn?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:27:23 #219
2018 PC eend
relativist
pi_49875636
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:25 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom Huub door loopt te zeuren is omdat Lieke maar geen normaal antwoord kan geven, en ze lult nu alleen maar in een rondje en ze komt er niet meer uit.
Ze heeft gewoon gelijk, hij zuipt zich gelijk de tyfus
pi_49875639
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
daar zit ik dus op te w88ten... ik hoop zo op een breuk tussen deze 2.
pi_49875640
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als hij slim is gaat hij bij Jaap liggen, dan komt ze er tenminste niet naast liggen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:27:52 #222
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875642
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:25 schreef Soho het volgende:

[..]

Volgens mij verwacht Huub vaak dat als hij een voorzetje geeft Lieke wel mee zal spelen, zoals met Sylvia. Maar het valt hem steeds weer tegen hoe naief Lieke is en te eigenwijs is om iets van hem aan te nemen.

Als Huub en Sylvia het niet eens waren en niet van elkaar begrepen wat ze wilden gingen ze even naar buiten.
Juist.... dat geeft aan dat Lieke een zwakke speelster is... en Huub is pissed off dat ie belemmerd wordt door een domme muts het DGK spelletje te spelen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:28:12 #223
bright side of life
pi_49875646
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:

[..]

Klopt. Huub heeft al 10 keer uitgelegd dat ze in Istanbul geen enkele vrijjheid zullen hebben, een 100% voorgepland reisje. Maar zelfs dat wil ze niet horen en begrijpen.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:28:14 #224
2018 PC eend
relativist
pi_49875647
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Het zou knap zijn als 'ie loco werd, met al die anti-psycotica in zijn enge bast
Geloof jij dat huup PARAcetamol slikte
pi_49875648
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Zou dat echt alles zijn?
nee, en ze wil haar gelijk hebben laten zien dat ze niet alles pikt en over haar heen laat lopen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:28:28 #226
58921 Day
You can fly!
pi_49875650
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Zou dat echt alles zijn?
Denk het wel. Als Huub er niet is, kan ze hem niet in de gaten houden.
I am gonna shine
pi_49875654
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Juist.... dat geeft aan dat Lieke een zwakke speelster is... en Huub is pissed off dat ie belemmerd wordt door een domme muts het DGK spelletje te spelen.
Eensch.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:29:10 #228
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875657
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef lorence1 het volgende:

[..]

daar zit ik dus op te w88ten... ik hoop zo op een breuk tussen deze 2.
En dan blijft Eric? Nou ik vind het moeilijk kiezen dan hoor....
Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef FdW het volgende:
Wat een dramatisch figuur die dwerg.
Met een achterlijk dom mokkel
pi_49875661
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:26 schreef Soho het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de reacties op de telegraaf.
Staat dat artikel online?
pi_49875663
Jaap
X
X
X
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:29:40 #232
2018 PC eend
relativist
pi_49875664
Nou ff de dicussie eruit neuken
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:29:48 #233
137949 Disana
pi_49875665
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:28 schreef Day het volgende:

[..]

Denk het wel. Als Huub er niet is, kan ze hem niet in de gaten houden.
Hmm. Ik zie in haar ook iets heel ouwelijk koppigs, een doordrijven tot het gaatje om de baas te blijven. Volgens mij zit dat nog naast die onzekerheid en jaloezie. Het is alsof ze is gewend de baas te zijn.
pi_49875667
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon gelijk, hij zuipt zich gelijk de tyfus
Als indertijd FOK! niet een kaartenaktie was gestart had het kind zichzelf er allang uitgezopen.
De popupoll na de kaartenaktie heeft hem credits gegeven bij de Febo....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:30:21 #235
175062 Lobasca
exorcist
pi_49875668
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Geloof jij dat huup PARAcetamol slikte
Nee, hubuprofen
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:30:25 #236
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875670
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:28 schreef lorence1 het volgende:

[..]

nee, en ze wil haar gelijk hebben laten zien dat ze niet alles pikt en over haar heen laat lopen
Op het verkeerde moment en met de onjuiste argumenten...
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:30:58 #237
137949 Disana
pi_49875674
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Op het verkeerde moment en met de onjuiste argumenten...
En ze weet dat wel en nog drijft ze door.
pi_49875675
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef akveor het volgende:

[..]

En dan blijft Eric? Nou ik vind het moeilijk kiezen dan hoor....
als hij een eric weer dikke maatjes worden loopt het beter met huub af dan als hij overblijft met lieke, die begrijpt er niks van en maakt huub erg zwak in het spel. dat deed eric niet. die liep mee ipv voor zijn voeten
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:31:04 #239
58921 Day
You can fly!
pi_49875677
ik gun Huub die reis niet, maar ik begrijp zijn frustraties t.o.v. haar wel.
I am gonna shine
pi_49875679
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Op Jaap's weblog heb ik het gelezen. Dus dat zal best online staan.
pi_49875681
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef FdW het volgende:

[..]

Als indertijd FOK! niet een kaartenaktie was gestart had het kind zichzelf er allang uitgezopen.
Credits die z'n domme blonde mokkel in elk geval never nooit niet zal verdienen
pi_49875684
quote:

[..]

Daar zou ik ook zwaar frustie van worden. En ze wil het ook niet leren omdat ze te eigenwijs is om te luisteren waar het spel waar ze in zit nu eigenlijk om gaat.
Gaat ze wekenlang Palma elke dag aanvallen Wat heeft dat nu voor zin ?
Elke dag oeverloze discussies met Huub aangaan terwijl ze BAN aan kunnen vallen
pi_49875687
quote:

[..]

Staat Lieke bij die megalomane alcoholist op de loonlijst?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:32:02 #244
bright side of life
pi_49875690
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Inclusief 83 reacties, zie http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=10,1
Keep the Sunny Side Up
pi_49875693
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nee, hubuprofen
pi_49875698
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Inclusief 83 reacties, zie http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=10,1
pi_49875699
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Daar zou ik ook zwaar frustie van worden. En ze wil het ook niet leren omdat ze te eigenwijs is om te luisteren waar het spel waar ze in zit nu eigenlijk om gaat.
Gaat ze wekenlang Palma elke dag aanvallen Wat heeft dat nu voor zin ?
Elke dag oeverloze discussies met Huub aangaan terwijl ze BAN aan kunnen vallen
ik zeg tijd voor mitch, denk dat huub daar nog het meest mee zal bereiken
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:33:42 #248
2018 PC eend
relativist
pi_49875704
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef FdW het volgende:

[..]

Huh dat was het begin van zijn arrogantie en ondergang
Nog bedankt
pi_49875705
Zit Huub nu in bed te wachten totdat ze verder kunnen discuzeuren ?
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:33:49 #250
137949 Disana
pi_49875706
Huub zit al klaar voor de volgende ronde.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:34:17 #251
2018 PC eend
relativist
pi_49875712
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nee, hubuprofen
pi_49875715
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
pi_49875716
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:34:37 #254
137949 Disana
pi_49875718
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Valt jou ook op dat we steeds hetzelfde denken en noteren?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:35:02 #255
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875720
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:

[..]

als hij een eric weer dikke maatjes worden loopt het beter met huub af dan als hij overblijft met lieke, die begrijpt er niks van en maakt huub erg zwak in het spel. dat deed eric niet. die liep mee ipv voor zijn voeten
Ik heb, zoals bekend, echt een hekel aan Eric maar vind Eric in het spel toch een stuk sterker omdat ie beter bij zichzelf blijft. Zoals Eric heel kalm tegen Natasia te keer ging vorige week vond ik hem super. Lieke moet in dit spel nog veel leren als ze dat kan tenminste. Een grote bek wil nog niet zeggen dat er ook hersens gebruikt worden.
Op dinsdag 29 mei 2007 02:34 schreef Disana het volgende:

[..]

pi_49875723
Round 56!!! Ting Ding Ding.
pi_49875729
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb, zoals bekend, echt een hekel aan Eric maar vind Eric in het spel toch een stuk sterker omdat ie beter bij zichzelf blijft. Zoals Eric heel kalm tegen Natasia te keer ging vorige week vond ik hem super. Lieke moet in dit spel nog veel leren als ze dat kan tenminste. Een grote bek wil nog niet zeggen dat er ook hersens gebruikt worden.
meestal betekend een grote bek juist het tegenovergestelde idd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:36:17 #259
2018 PC eend
relativist
pi_49875732
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah jij zit je ook weer in te slijmen?
pi_49875735
Of goed-maak-seks!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:36:28 #261
137949 Disana
pi_49875736
Huub: Ik ga toch naar Istanbul maar dan zonder jou.
pi_49875737
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:35 schreef Soho het volgende:
Round 56!!! Ting Ding Ding.
pi_49875744
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ah jij zit je ook weer in te slijmen?
ze zou zo de kooi in kunnen idd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:37:26 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875746
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef FdW het volgende:

[..]

Staat Lieke bij die megalomane alcoholist op de loonlijst?
Nee. En prima dat ze haar eigen spel wil spelen maar dan wel inhoudelijker dan dit gelul wat overigens al zolang duurt vanaf de eerste dag dat ze een wannabee miljonaire werd.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:37:27 #265
bright side of life
pi_49875747
Huub : "Ik ga toch naar Istanbul, alleen NU zonder jou"
Ineens valt er weer een kwartje bij Lieke (te laat)

Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:37:43 #266
58921 Day
You can fly!
pi_49875748
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Hmm. Ik zie in haar ook iets heel ouwelijk koppigs, een doordrijven tot het gaatje om de baas te blijven. Volgens mij zit dat nog naast die onzekerheid en jaloezie. Het is alsof ze is gewend de baas te zijn.
ja dat klopt ook wel, maar nu is het Idee dat hij weggaat zonder haarwel de doorslaggevende factor. Het feit dat ze hem dan niet in de gaten kan houden, trek ze gewoon niet. Is logisch, maar dan is hij gewoon niet de geschikte partner voor haar, maar dat zal ze niet 123 toegeven, want dan moet ze haar fantasie , zoals zij het In haar hoofd heeft opgeven.
I am gonna shine
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:37:44 #267
137949 Disana
pi_49875750
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:

[..]

ze zou zo de kooi in kunnen idd
Voor geen goud!
pi_49875751
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik ga toch naar Istanbul maar dan zonder jou.
AH, Febo heeft al beslist...
pi_49875752
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:36 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

[afbeelding]
Bier?!?
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:38:32 #270
137949 Disana
pi_49875759
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef Day het volgende:

[..]

ja dat klopt ook wel, maar nu is het Idee dat hij weggaat zonder haarwel de doorslaggevende factor. Het feit dat ze hem dan niet in de gaten kan houden, trek ze gewoon niet. Is logisch, maar dan is hij gewoon niet de geschikte partner voor haar, maar dat zal ze niet 123 toegeven, want dan moet ze haar fantasie , zoals zij het In haar hoofd heeft opgeven.
Precies. Ik denk dat ik die 'fantasie' zie als een soort blinde koppigheid.
pi_49875761
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Voor geen goud!

de zilvere kooi dan?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:39:00 #272
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875763
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik ga toch naar Istanbul, alleen NU zonder jou"
Ineens valt er weer een kwartje bij Lieke (te laat)

[afbeelding]
Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?
Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef Soho het volgende:

[..]

Bier?!?
'k Heb er nog wel eentje koud staan hoor, vangen !
pi_49875767
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef FdW het volgende:

[..]

AH, Febo heeft al beslist...
Er is nu toch geen reet te beleven in Istanbul
X
X
X
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:39:37 #275
137949 Disana
pi_49875769
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:38 schreef lorence1 het volgende:

[..]

de zilvere kooi dan?
Vooruit, als jij meegaat

Huub is echt kwaad. Goed zo Huub.
pi_49875770
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?
Tering, 5 uur al?
pi_49875772
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef Soho het volgende:

[..]

Bier?!?
Ben de tel al kwijt...
X
X
X
pi_49875773
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze is niet zo snel van begrip
pi_49875779
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

'k Heb er nog wel eentje koud staan hoor, vangen !
Ik heb 'm!
pi_49875783
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Vooruit, als jij meegaat

En terecht zeg !
Uhm, Brian z'n voeten liggen op z'n kussen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:41:08 #281
bright side of life
pi_49875785
Waarom zien we Brian's voet bij het kussen ?

Keep the Sunny Side Up
pi_49875786
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Vooruit, als jij meegaat

tuurlijk lijkt me erg gezellig. nou ff duimen dat huub boos blijft en het hoofdtuk lieke voorgoed wordt gesloten, maar zal wel ijdele hoop zijn
pi_49875788
Lieke, stuur dat ettertje lekker naar z'n holmaatje Eric, jij bent te goed voor die alcoholist.
pi_49875789
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Soho het volgende:

[..]

Ik hem 'm!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:41:20 #285
2018 PC eend
relativist
pi_49875791
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:38 schreef lorence1 het volgende:

[..]

de zilvere kooi dan?
Een uit koeienstront getrokken plaggenhut kan ze krijgen
pi_49875794
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

En terecht zeg !
69?
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:41:48 #287
137949 Disana
pi_49875795
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

En terecht zeg !
Hee, inderdaad. Ja hoor, ze zijn iets aan het doen.
pi_49875796
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Lieke, stuur dat ettertje lekker naar z'n holmaatje Eric, jij bent te goed voor die alcoholist.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:41:55 #289
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49875797
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ze is niet zo snel van begrip
Haar sterke kant is dat ze zo vasthoudend is... haar zwakte dat ze soms totaal geen idee heeft wat voor belangen er spelen.
Ah joh, af en toe een drankje moet kunnen
X
X
X
pi_49875806
quote:

pi_49875810
btw het valt me wel op dat na onze klachten over het geluid het gefluister beter verstaanbaar is en de muziek zachter moest
pi_49875811
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Een uit koeienstront getrokken plaggenhut kan ze krijgen
Wat ben je toch een lekker vrolijk eendje he
Hier, krijg je een knuffel
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:43:36 #294
137949 Disana
pi_49875815
Mijn maatje, vriendin in het huis brandt me af waar iedereen bij zit.

En daar is alles mee gezegd. Alleen niet volgens Lieke.
pi_49875819
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef lorence1 het volgende:
btw het valt me wel op dat na onze klachten over het geluid het gefluister beter verstaanbaar is en de muziek zachter moest
Ja, dat viel mij ook al op.
pi_49875820
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Haar sterke kant is dat ze zo vasthoudend is... haar zwakte dat ze soms totaal geen idee heeft wat voor belangen er spelen.
Ik vind haar niet vasthouden, ik vind haar verschrikkelijk eigenwijs. Ze bepaalt veel te snel haar mening en spreekt die meteen uit, waarna ze te koppig is om die mening te herzien.

Dat is geen sterkte, alleen maar een zwakte.
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 02:44:33 #297
137949 Disana
pi_49875823
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef lorence1 het volgende:
Dat eerste is zeker waar. Op de muziek heb ik nog niet gelet. Zou mooi zijn zeg, ik heb er vaak genoeg op gehamerd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:45:02 #298
58921 Day
You can fly!
pi_49875825
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
Mijn maatje, vriendin in het huis brandt me af waar iedereen bij zit.
En daar is alles mee gezegd. Alleen niet volgens Lieke.
Dat wil ze maar niet begrijpen.
I am gonna shine
pi_49875831
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat eerste is zeker waar. Op de muziek heb ik nog niet gelet. Zou mooi zijn zeg, ik heb er vaak genoeg op gehamerd
vanmiddag moest de muziek zachter, dat schreef jij volgens mij toen ook op.

maar disana mijn dank is groot
pi_49875835
Ze wil gewoon gelijk hebben, no matter what !
Huub, ga alsjeblieft in een ander bed liggen. Je gaat toch niet met zo'n verrader slapen ?

En wat is Japio allemaal aan het schreeuwen boven
pi_49875836
Japio is momenteel veel populairder dan die dwerg, holmaatje Erictie zorgt ervoor dat ie breeduit in de Telegraag staat, en het megalomane alcoholistje moet dat trekken???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')