Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij kleinquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Prospera het volgende:
Kolere, mis ik hier wat of gaat Jaap naar Turkije![]()
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Soho het volgende:
[..]
Eeeuhh ik weet het niet precies meer, maar in ieder geval dit:
Natasia wil zelf niet, ze wil zo'n vakantie alleen maar meemaken met Wilgo, zegt ze.
Huub zei dat hij het Brain gunde. Hij wilde zelf ook heel graag. (zuipen, zuipen, ferrari's, zuipen, ferrari's, viplounge, zuipen etc...)
Eric wil nog niet zeggen wie hij dit het meest gunt. Maar van hem mag iedereen gaan.
Amanda zit zich alvast op te geilen op dit reisje. En vind dat Huub het niet mag krijgen.
Lieke gaf aan waarom ze het Amanda en Natasia wel gunt en Huub niet. (Omdat hij binnen 2 uur dronken is zegt ze). Het is al duidelijk dat ze ervanuit gaat dat hij zichzelf sufneukt daar.
Huub en Lieke hebben daar nogal ruzie over gehad.
Het heeft wel te maken met de PoPo, dus indirect met het spel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft wel met speltactiek te maken om je ronduit onbeschoft te gedragen tegen buitenstaanders? De sleutel van een golfkarretje te gappen en er dan mee te gaan crossen??
Umanien om in Natasia's woorden te sprekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
ik dacht dat ik dit al gepost had, maar kan het niet meer terugvinden (is FOK! bij jullie ook zo langzaam?): Gaat de prijs er bij meerderheid van stemmen uit of alleen unaniem?
Ze zijn ook al samen naar een hotel geweest. Moet Cora zich al zorgen gaan maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Ricard0j het volgende:
Lijkt me grappig, Jaap en Amandel naar Turkije
De trip naar Huizen is beiden goed bevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Ricard0j het volgende:
Lijkt me grappig, Jaap en Amandel naar Turkije
De kans dat Natasia zelf het tripje samen met Brian maakt is een stuk groterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij klein
Ze moesten eerst met meerderheid van stemmen beslissen of er iemand naar Turkije gaat en 10.000 euro mee mag nemen uit de gezamelijke pot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
ik dacht dat ik dit al gepost had, maar kan het niet meer terugvinden (is FOK! bij jullie ook zo langzaam?): Gaat de prijs er bij meerderheid van stemmen uit of alleen unaniem?
Shit, dus er is een kans dat miss Boobs met Brian op vakantie gaat, dat gun ik haar niet echt....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn pas 4 van de 48 uur om..... er staat dus nog helemaal niets vast, en de kans dat Natasia dit reisje zonder slag of stoot aan Jaap gunt is vrij klein
Zucht ... Kunnen ze er niet morgen over verder lullen ofzo ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, Huub gaat weg, Eric en Lieke erachteraan.
Loop nou niet weg, kreunt Lieke... en zet de discussie voort in de keuken.
Verplicht UNANIEM en mag NIET down-the drain. Effectief wil dat dus zeggen dat iedereen zich moet gaan schikken bij de meerderheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Mwah, ik kan me zo voorstellen dat dat met 't verpesten voor de andere bewoners te maken heeft> Golfleraar is er mee op gehouden. Nu gaat ie er echt zelf tussenuit, heeft de rest eigenlijk niks mee te maken, dat ie gáát is al 'n straf. Hij gaat daar optimaal genieten - das 't sterkst - , hij doet 't wel voor alsof ie geniet van smerigheid, maar kan me niet voorstellen dat ie ook in Turkije in luxe graag in de kak & kots rolt. Dan verneukt ie 't alleen voor zichzelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft wel met speltactiek te maken om je ronduit onbeschoft te gedragen tegen buitenstaanders? De sleutel van een golfkarretje te gappen en er dan mee te gaan crossen??
Hebben ze er al niet genoeg over geluld dan? Ik snap Huub niet, hij heeft er geen zin in en loopt ervan weg, maar dan gaat hij toch weer staan luisteren naar die herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zucht ... Kunnen ze er niet morgen over verder lullen ofzo ?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke krijg de tering met je gezeik en gebruik die gespierde kuiten van je om heel hard via de tuin over de schutting te springen...terug naar waar je vandaan komt![]()
Alles kan nog, maar vooralsnog is nog helemaal niet door "achter" aangegeven dat de bewoner die unaniem gekozen wordt ook een medebewoner mee mag nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Shit, dus er is een kans dat miss Boobs met Brian op vakantie gaat, dat gun ik haar niet echt....
Lijkt mij hetzelfde als gewoon bij meerderheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verplicht UNANIEM en mag NIET down-the drain. Effectief wil dat dus zeggen dat iedereen zich moet gaan schikken bij de meerderheid.
Zie ook het verhaal op kingjaap, hij geeft een goede uitleg.
Zo denk ik nu ook een beetje over Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke krijg de tering met je gezeik en gebruik die gespierde kuiten van je om heel hard via de tuin over de schutting te springen...terug naar waar je vandaan komt![]()
Een logische keuze vanuit welk oogpunt ? Niet vanuit het spel gezien in ieder geval en daarvoor zitten ze daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan Lieke wel begrijpen in de keuze van Huub. Het is toch wel mooi om te zien hoe Huub met zn 'slimme woorden' Lieke uitlult, terwijl Lieke best een logische keuze duidelijk maakt?
Ik kan Huub ook wel begrijpen. Hij vraagt haar alleen maar waarom Lieke in de groep heeft gezegd waarom zij het hem niet gunt. Ik heb haar nog niet echt een duidelijk antwoord horen geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
Sorry hoor, maar ik kan Lieke wel begrijpen in de keuze van Huub. Het is toch wel mooi om te zien hoe Huub met zn 'slimme woorden' Lieke uitlult, terwijl Lieke best een logische keuze duidelijk maakt?
Nee. Een eenling kan z'n poot stijf houden en zes anderen dwingen van mening te veranderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Lijkt mij hetzelfde als gewoon bij meerderheid.
Ik lig trouwens in een deuk als dit achteraf gezien allemaal afgesproken werk blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:56 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik kan Huub ook wel begrijpen. Hij vraagt haar alleen maar waarom Lieke in de groep heeft gezegd waarom zij het hem niet gunt. Ik heb haar nog niet echt een duidelijk antwoord horen geven.
De keuze is logisch de argumenten niet... Stel dat er iemand mee zou mogen dan heeft Lieke hiermee Huub ook zo 'zwak' gemaakt dat ze hiermee haar zg Once in a life time trip ook niet kan maken. Toch schandalig dat ze liever heeft dat leiver twee anderen gaan maar totaal geen oprechte argumenten gebruikt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
De enigen die dan voordeel hebben zijn BAN... dus dom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig trouwens in een deuk als dit achteraf gezien allemaal afgesproken werk blijkt te zijn.
"Verdeel en heers" tactiek
Noemen ze dat niet 'Amanda unplugged' ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
Brian rukt z'n lul uit Amanda d'r poepertje om te gaan luistervinken. Triest geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |