Tering, 5 uur al?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?
Ze is niet zo snel van begripquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?
Ik heb 'm!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'k Heb er nog wel eentje koud staan hoor, vangen !
En terecht zeg !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruit, als jij meegaat![]()
Huub is echt kwaad. Goed zo Huub.
tuurlijk lijkt me erg gezellig. nou ff duimen dat huub boos blijft en het hoofdtuk lieke voorgoed wordt gesloten, maar zal wel ijdele hoop zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruit, als jij meegaat![]()
Huub is echt kwaad. Goed zo Huub.
Een uit koeienstront getrokken plaggenhut kan ze krijgenquote:
69?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En terecht zeg !
Uhm, Brian z'n voeten liggen op z'n kussen![]()
Hee, inderdaad. Ja hoor, ze zijn iets aan het doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En terecht zeg !
Uhm, Brian z'n voeten liggen op z'n kussen![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Lieke, stuur dat ettertje lekker naar z'n holmaatje Eric, jij bent te goed voor die alcoholist.
Haar sterke kant is dat ze zo vasthoudend is... haar zwakte dat ze soms totaal geen idee heeft wat voor belangen er spelen.quote:
Ah joh, af en toe een drankje moet kunnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
Lieke, stuur dat ettertje lekker naar z'n holmaatje Eric, jij bent te goed voor die alcoholist.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef FdW het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een uit koeienstront getrokken plaggenhut kan ze krijgen![]()
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef lorence1 het volgende:
btw het valt me wel op dat na onze klachten over het geluid het gefluister beter verstaanbaar is en de muziek zachter moest
Ik vind haar niet vasthouden, ik vind haar verschrikkelijk eigenwijs. Ze bepaalt veel te snel haar mening en spreekt die meteen uit, waarna ze te koppig is om die mening te herzien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Haar sterke kant is dat ze zo vasthoudend is... haar zwakte dat ze soms totaal geen idee heeft wat voor belangen er spelen.
Dat eerste is zeker waar. Op de muziek heb ik nog niet gelet. Zou mooi zijn zeg, ik heb er vaak genoeg op gehamerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef lorence1 het volgende:
btw het valt me wel op dat na onze klachten over het geluid het gefluister beter verstaanbaar is en de muziek zachter moest
Dat wil ze maar niet begrijpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
Mijn maatje, vriendin in het huis brandt me af waar iedereen bij zit.
En daar is alles mee gezegd. Alleen niet volgens Lieke.
vanmiddag moest de muziek zachter, dat schreef jij volgens mij toen ook op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat eerste is zeker waar. Op de muziek heb ik nog niet gelet. Zou mooi zijn zeg, ik heb er vaak genoeg op gehamerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |