quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Zit Huub nu in bed te wachten totdat ze verder kunnen discuzeuren ?![]()
Valt jou ook op dat we steeds hetzelfde denken en noteren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
Zit Huub nu in bed te wachten totdat ze verder kunnen discuzeuren ?![]()
Ik heb, zoals bekend, echt een hekel aan Eric maar vind Eric in het spel toch een stuk sterker omdat ie beter bij zichzelf blijft. Zoals Eric heel kalm tegen Natasia te keer ging vorige week vond ik hem super. Lieke moet in dit spel nog veel leren als ze dat kan tenminste. Een grote bek wil nog niet zeggen dat er ook hersens gebruikt worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als hij een eric weer dikke maatjes worden loopt het beter met huub af dan als hij overblijft met lieke, die begrijpt er niks van en maakt huub erg zwak in het spel. dat deed eric niet. die liep mee ipv voor zijn voeten
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat we steeds hetzelfde denken en noteren?![]()
meestal betekend een grote bek juist het tegenovergestelde iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb, zoals bekend, echt een hekel aan Eric maar vind Eric in het spel toch een stuk sterker omdat ie beter bij zichzelf blijft. Zoals Eric heel kalm tegen Natasia te keer ging vorige week vond ik hem super. Lieke moet in dit spel nog veel leren als ze dat kan tenminste. Een grote bek wil nog niet zeggen dat er ook hersens gebruikt worden.
Ah jij zit je ook weer in te slijmen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat we steeds hetzelfde denken en noteren?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:35 schreef Soho het volgende:
Round 56!!! Ting Ding Ding.
Nee. En prima dat ze haar eigen spel wil spelen maar dan wel inhoudelijker dan dit gelul wat overigens al zolang duurt vanaf de eerste dag dat ze een wannabee miljonaire werd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Staat Lieke bij die megalomane alcoholist op de loonlijst?
ja dat klopt ook wel, maar nu is het Idee dat hij weggaat zonder haarwel de doorslaggevende factor. Het feit dat ze hem dan niet in de gaten kan houden, trek ze gewoon niet. Is logisch, maar dan is hij gewoon niet de geschikte partner voor haar, maar dat zal ze niet 123 toegeven, want dan moet ze haar fantasie , zoals zij het In haar hoofd heeft opgeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie in haar ook iets heel ouwelijk koppigs, een doordrijven tot het gaatje om de baas te blijven. Volgens mij zit dat nog naast die onzekerheid en jaloezie. Het is alsof ze is gewend de baas te zijn.
AH, Febo heeft al beslist...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik ga toch naar Istanbul maar dan zonder jou.
Precies. Ik denk dat ik die 'fantasie' zie als een soort blinde koppigheid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
ja dat klopt ook wel, maar nu is het Idee dat hij weggaat zonder haarwel de doorslaggevende factor. Het feit dat ze hem dan niet in de gaten kan houden, trek ze gewoon niet. Is logisch, maar dan is hij gewoon niet de geschikte partner voor haar, maar dat zal ze niet 123 toegeven, want dan moet ze haar fantasie , zoals zij het In haar hoofd heeft opgeven.
Hehe eindelijk.... zou ze nu dan toch begrijpen daar ze nu haar Once in a life time trip zichzelf door de neus geboord heeft? Moet dat 5 uur duren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik ga toch naar Istanbul, alleen NU zonder jou"
Ineens valt er weer een kwartje bij Lieke (te laat)
[afbeelding]
'k Heb er nog wel eentje koud staan hoor, vangen !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |