Die teringdwergmarmot is erger dan Locoyote.quote:
ja ik vlieg nog wel eens verdwaald rondquote:
Dat komt ook omdat Palma zo zwak is. En Huub geeft haar advies (vragen blijven stellen).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik haar bezig zie met Palma vind ik d'r supersterk.... maar nu is ze gwoon blind in d'r zogenaamde gelijk.
Ja, moeder de vrouw Lieke kan dat weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja ik vlieg nog wel eens verdwaald rond![]()
volgens Lieke gaat huub echt nog eens flink op zijnbek als hij niet van de alcohol afblijft
Heb je gelijk in. Dan maar een glaasje wijn om te kalmeren.quote:
Als ze wil teamen met Huub moet je dit soort dingen gewoon niet doen. Gewoon afwachten.... overleggen en de stemming naar een van hun proberen te trekken. Nu lijkt het erop: Liek gaat hoogstwaarschijnlijk niet dus wil Lieke ook niet dat Huub gaat. Misschien is Lieke bang dat ze af gemaakt wordt door Natasia en/of Jaap als Huub er niet is?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Komt door die waffel van Huub. Het hoeft toch niet altijd 'mee met Huub' te zijn? Ik snap best dat daar 's iemand is die 't vervelend vindt als Huub gelijk over haar keuze voor Amanda of Eric heen walst door gelijk weer iets te roepen, en dat je 't dan -en public- (niet nadenkend, of 't zo'n enorme impact heeft weet ik overigens niet eens) eens in z'n gezicht uitlegt waarom je het hem nou eens niet gunt. Huub is gelijk enorm beledigd, terwijl Lieke sowieso niet eens de kans krijgt iemand te kiezen of uberhaupt 'n optie te zijn om die reis te krijgen. Ik heb ook liever dat alles naar Huub's hand gaat, maar dat ie tegengas krijgt is niet zo raar.
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
volgens Lieke gaat huub echt nog eens flink op zijnbek als hij niet van de alcohol afblijft
Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:08 schreef Ricard0j het volgende:
Huub: "Ik zit hier voor mezelf"
Duidelijk, dat zit iedereen. Lieke, Huub, Eric etc.
En ze weet denk ik ook dat zij ook eruit gestemd word als Huub een andere (neuk)maat gevonden heeft.
Da's waar... voor de uitvoering een 9.... (Een 10 als ik me niet zo irriteerde aan Palma)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat Palma zo zwak is. En Huub geeft haar advies (vragen blijven stellen).
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel bij.
dan is Lieke helemaal zijn ondergang.
Snap ook niet waarom ze haar juist erin hebben gezet.
Er waren zat andere kandidaten.
Dit is gewoon Huub bewust kapot maken.
Er werd steeds beweerd dat Tas of Loco zouden moeten winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel bij.
dan is Lieke helemaal zijn ondergang.
Snap ook niet waarom ze haar juist erin hebben gezet.
Er waren zat andere kandidaten.
Dit is gewoon Huub bewust kapot maken.
In mijn gevalletje niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
Dit is echt vrouw-eigen he? Als de man totaal over de zeik is gewoon flink blijven doorharken. (zeg me dat het niet zo is!)
Sylvia had misschien niet voor Huub gestemd, maar ze zou zeker niet in de groep zeggen waarom ze het hem niet gunt. Aldus Huub.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.
Huub kan dus wel leuk blijven zeggen dat Sylvia en hij dit anders deden, hij was toen ook anders in de groep. Hij had sowieso niet voor Jaap moeten kiezen en Sylvia had moeten blijven.
Dan kan. Maar dan had ze gewoon moeten zeggen: Huub ik stem niet op jou en blokkeer deze stemming voor je. Dan was ze een vent geweest. Nu luister ik al 4 uren naar totale onzin.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist, dat moet je je inderdaad ook realiseren. Het is niet 'sowieso Huub', en wie er met hem mee mag is uitverkoren. Je mag dit best 'n beetje naar je eigen hand zetten, vind ik. Vind de actie van Lieke -wat niet eens voorbedacht was denk ik - dus helemaal niet zo vreemd. Ik zou ook 10 keer de neiging krijgen om 'm nou 's op z'n nummer te zetten, en ik betwijfel of Sylvia wel zo volgzaam naar Huub was geweest bij deze stemming. Zijn gedrag is toch wat minder 'puur goed en slim speltactisch maar óók 'n leuke sympathieke jongen' geworden, ook al in die laatste weken met Sylvia. Ze is zelfs weg, ik vind dat best wel wat zeggen.
Huub kan dus wel leuk blijven zeggen dat Sylvia en hij dit anders deden, hij was toen ook anders in de groep. Hij had sowieso niet voor Jaap moeten kiezen en Sylvia had moeten blijven.
Hij is al de hele dag ziek (beetje grieperig) en slikte al een paar keer paracetamol.quote:
Nee echt, ik geef 'm ff de tijd (en mezelf) om na te denken, discuzeuren kan morgen dan wel weer. Daarom zit ik me ook zo vreselijk op te vretenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
Dit is echt vrouw-eigen he? Als de man totaal over de zeik is gewoon flink blijven doorharken. (zeg me dat het niet zo is!)
Likke is gewoon een domme pitbull. Ze zet gewoon haar tanden ergens in en laat dan niet los. Ze is rijp voor een spuitje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:10 schreef riri het volgende:
huub komt me steeds meer de keel uit
lieke is eerlijk over haar standpunt en houdt zich daarbij....chapeau voor haar standvastigheid
jij bent wél leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn gevalletje niet.
Wat loopt die tyfus wifebeater weer achterbaks te fluisteren
Met het onberekenbare gedrag van Huub de laatste tijd zou ik ook twijfelen of ik wel degene zou zijn die door Huub gekozen zou worden, en daarnaast ging het gewoon even om 't stemming gedrag. Huub heeft dan de irritante neiging altijd 'spelleider' te zijn, in elk geval van zijn groepje. Het gaat altijd om hem (even beredeneerd vanuit de bewoners' mind, ik wíl juist dat het allemaal om hem gaat), ik vind 't dan in die stemming en situatie niet zo raar als iemand wellicht 'perongeluk' (gezien de gevolgen die Huub overigens nu over zichzelf afroept - het afluisteren van Brian o.a.) eindelijk 's wat in z'n smoel gooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze wil teamen met Huub moet je dit soort dingen gewoon niet doen. Gewoon afwachten.... overleggen en de stemming naar een van hun proberen te trekken. Nu lijkt het erop: Liek gaat hoogstwaarschijnlijk niet dus wil Lieke ook niet dat Huub gaat. Misschien is Lieke bang dat ze af gemaakt wordt door Natasia en/of Jaap als Huub er niet is?
Count me out!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
Lach niet.quote:
jij bent een lieverdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee echt, ik geef 'm ff de tijd (en mezelf) om na te denken, discuzeuren kan morgen dan wel weer. Daarom zit ik me ook zo vreselijk op te vretenDit is gewoon iemand leegzuigen
![]()
En hoeveel alcohol??? Een veelvoud van de toegestane 5 standaard eenheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag ziek (beetje grieperig) en slikte al een paar keer paracetamol.
OK, alle fok-dames zijn anders, jullie zijn leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Count me out!
Mensen moeten elkaar in zulke situaties even lekker ontlopen, dat is veel gezonder
Same here!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Count me out!
Mensen moeten elkaar in zulke situaties even lekker ontlopen, dat is veel gezonder
Nou zit hardop te lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lach niet.
Laat me ook effe uitrazen.
Ben altijd vrij rustig.
Maar word het een beetje zat om Brian altijd als winnaar te zien.
Nee maar als Huub meteen na de niet-voor-Huub-stemming van Sylvia 'n grote bek op zet, en er was geen afgesproken werk van te voren (bij het racen wisten Syl en Huub wat er gebeurde, tussen Lieke en Huub is 't speltechnisch veel zwakker - daarom vind ik Huub nu 'n beetje naief) kan ik me voorstellen dat ook Syl dat 's 'n keertje uit pure frustratie hardop zou zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef Soho het volgende:
[..]
Sylvia had misschien niet voor Huub gestemd, maar ze zou zeker niet in de groep zeggen waarom ze het hem niet gunt. Aldus Huub.
Tuurlijk. Maar Huub speelt het spel en palmt Lieke in... en zij laat zich inpalmen... daar is ze duidelijk niet blij mee... Maar het moment en de argumenten slaan nergens op. Daarmee geeft ze andere miljonairs argumenten om ook niet voor Huub te stemmen. Zij moet d'r gevecht in de relatie voeren en niet in deze stemming.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Met het onberekenbare gedrag van Huub de laatste tijd zou ik ook twijfelen of ik wel degene zou zijn die door Huub gekozen zou worden, en daarnaast ging het gewoon even om 't stemming gedrag. Huub heeft dan de irritante neiging altijd 'spelleider' te zijn, in elk geval van zijn groepje. Het gaat altijd om hem (even beredeneerd vanuit de bewoners' mind, ik wíl juist dat het allemaal om hem gaat), ik vind 't dan in die stemming en situatie niet zo raar als iemand wellicht 'perongeluk' (gezien de gevolgen die Huub overigens nu over zichzelf afroept - het afluisteren van Brian o.a.) eindelijk 's wat in z'n smoel gooit.
Het werkt nog ook, overigens, want Huub is over de zeik en staat lang zo stabiel niet meer. Zoals de discussie nu gaat heeft ie eigenlijk alleen JaapIs ook niet wat ik graag wil zien hoor, maar dit is echt niet alleen maar dom van Lieke, dat vind ik onzin. Dit is gewoon menselijk.
ik denk iedereen bh liekequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik zou m'n partner nooit in het openbaar afvallen alleen maar om m'n heilige gelijk door te drijven. Ik zou zoiets samen thuis bespreken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Ik zou m'n partner nooit in het openbaar afvallen alleen maar om m'n heilige gelijk door te drijven. Ik zou zoiets samen thuis bespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |