7 mensen houden hun poot strak. Wat moet dan???quote:
ja dat vind ik nu ook zo irritant!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef rooie3 het volgende:
Hoe je het ook wend of keert huub is bij elke discussie betrokken.
Nog steeds draait de hele tent daar om Huub.
Japio ontlast hem gelukkig een beetje.
Maar voor de rest is het nog steeds Huub Huub Huub.
Ik ben het ook helemaal met 'm eens. Ik vind dat ie nog veel geduld heeft met dat manwijf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet zo raar. Hij moet 100x dezelfde vraag herhalen die vervolgens niet wordt beantwoord door dat domme mokkel.
Juist. En daarom gaat Japio er nu zelfs al van uit dat hij zelf naar Turkije mag. (Optie 3)quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Je zit in een spel en je moet als team elkaar steunen en niet af te vallen.
Het ging volgens Lieke 'n beetje zo:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt met zoveel woorden dat ze het alleen maar deed om tegengas tegen Huub te bieden aangezien hij volgens haar het hoogste woord voerde in de 'wie gunnen we het' discussie.
hmm? Lieke had dikke kans mee te mogen met Huub mocht Huub gekozen worden. Het is echt een errug domme zet geweest van Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:01 schreef Taurus het volgende:
Lieke heeft nu gewoon gelijk hoor. Het is toch al gebeurd, wat is Huub nou ontzettend agressief en weird aan 't doen, zij weet dat ze 't tripje waarschijnlijk sowieso al niet krijgt, en Huub is helemaal gepikeerd omdat hij 't nog wel had kunnen krijgen en 't nu ook niet krijgt. Beetje 'n loser-actie van Huub, laat je niet zo kennen zeg.. Als ie nou nog vriendelijk blijft doen kan ie dat tripje nog krijgen ook.
Hoeft niet... dat ben ik helemaal met je eens... maar je kunt me niet wijsmaken dat Lieke dit doordacht gespeeld heeft. Ze heeft Huub ondermijnt een spelletje te spelen en dat begrijp ik niet van haar. Als ze wil dat ie niet wil gaan moet ze eerlijk zijn waarom en niet die onzin argumenten gebruiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeft niet: ze hebben nog 44 uur en hebben nu allebei ruimschoots de tijd om hun beklag bij anderen te doen en te peilen hoe anderen over zaken denken waardoor ze er uiteindelijk wel mee vandoor kunnen gaan
Als ze dit nog volhouden dan zou het zelfs een sympathy-vote voor Huub kunnen opleveren en als hij dan idd iemand mag meenemen zou hij alsnog Lieke kunnen kiezen.
Hij maakt nu immers ook al met zowel Jaap als Brian de afspraak hen mee te nemen als hij 1 persoon mee mag nemen?
wij kennen hem beter als haar, ik zou nu ook niet achter hem aangaan, maar zou hem uberhaupt de stemming niet misgunnenquote:
Dan grijpt de FeBo wel in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:04 schreef FdW het volgende:
[..]
7 mensen houden hun poot strak. Wat moet dan???
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:07 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wij kennen hem denk ik toch beter als haar, ik zou nu ook niet achter hem aangaan, maar zou hem uberhaupt de stemming niet misgunnen
Zet je nagels in je bureau!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Al een tijdje, ze zijn zojuist gebroken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |