ik denk dat eric de bui al een beetje voelt hangen ivm de volgende stemmingquote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
Eric gaat het er nog wel met Huub over hebben 'als hij tenminste wil praten'. Het zit hem dwars dat Huub zijn date lastigviel.
Als dat zo is, heeft hij Huub na een 'gevoelig' gesprek zo weer om.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik denk dat eric de bui al een beetje voelt hangen ivm de volgende stemming
originele postquote:Op maandag 28 mei 2007 21:23 schreef Reza-impreza het volgende:
fipo
Denk dat Huub wel door heeft hoe Eric is.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, heeft hij Huub na een 'gevoelig' gesprek zo weer om.
Huub laat z'n gevoel teveel spreken. Anders zou hij ook kunnen bedenken dat Brian niet te vertrouwen is aangaande het ontslag van Eric.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat Huub wel door heeft hoe Eric is.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:26 schreef Liess het volgende:
Als er 1 iemand Michael lastig viel was het Eric wel die zijn handjes niet thuis kon houden, mafkees.
Zo deed hij ook toen hij de stoel onder Huub vandaan trok. Het feit dat Huub zijn post 10 cm had verplaatst en op zijn stoel ging zitten vond hij veel zwaarder wegen dan het eventueel op een vervelende manier kunnen vallen van Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Lieke vraag wat Eric aan het doen is met Natasia en Brian. Ze vraagt zich af of de ruzies nog wel een spelletje zijn. Eric begint weer over het lastivallen van zijn date door Huub.
Schandalig dat Natas na zo'n levenbedreigende operatie meteen naar "huis" werd gestuurdquote:Op maandag 28 mei 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
Natasia verzucht dat ze moe is... 'kun je zien he...'.
Kolere mafkees...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef Reza-impreza het volgende:
ik realiseer me nu dat ik al vanf 8:00 vanochtend aan het kijken ben
Ja. Hij gooit het meeste nu op irritatie (viezigheid, pesten van date) en het druk hebben met zijn studie.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo deed hij ook toen hij de stoel onder Huub vandaan trok. Het feit dat Huub zijn post 10 cm had verplaatst en op zijn stoel ging zitten vond hij veel zwaarder wegen dan het eventueel op een vervelende manier kunnen vallen van Huub.
Ja ze hangen een beetjequote:Op maandag 28 mei 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
Natasia verzucht dat ze moe is... 'kun je zien he...'.
het is almaal de schuld van stokomotief, als hij huub niet bij eric uit bed had gehaald, hadden ze niet zo ver uitelkaar gegroeid. Daarbij heeft huub de fout gemaakt eric uit het oog te verliezen. is een strategische foutquote:Op maandag 28 mei 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub laat z'n gevoel teveel spreken. Anders zou hij ook kunnen bedenken dat Brian niet te vertrouwen is aangaande het ontslag van Eric.
Je doet toch zeker wel dingen tussendoor? Ik werk bijvoorbeeld op de computer. Soms kijken, soms geluid aan...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef Reza-impreza het volgende:
Nu gaat ze scheef ?quote:
Lieke was zowaar grappig. Ze zei: "Nu hangen je ogen in plaats van je tieten."quote:
Oeps..........ik zou me zorgen maken..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef Reza-impreza het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet toch zeker wel dingen tussendoor? Ik werk bijvoorbeeld op de computer. Soms kijken, soms geluid aan...
DE ideale maat...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Met mijn cup C waar niets aan hoeft te gebeuren heb ik daar geen verstand van![]()
Bij jou niet dan? Hier nog volop hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:38 schreef Charmian het volgende:
vogeltjes?
Ja maar sloeg op Disana 's antwoorden .. sorryquote:
hier kijk ik op mijn laptop welke aan een apparte speakrset hangt , kan het zo'n beetje door het hele huis horenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet toch zeker wel dingen tussendoor? Ik werk bijvoorbeeld op de computer. Soms kijken, soms geluid aan...
grappig zo doe ik het ook maar geluid staat wel continu aanquote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ik ook doen die is toch wegquote:Op maandag 28 mei 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
Eric schuift alles op de date.
Oh jee... is mijn maat zo abnormaal?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar sloeg op Disana 's antwoorden .. sorry![]()
Blegh,.. vies wijfquote:Op maandag 28 mei 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ellie ( de Griekse ) nu op RTL5 : Dames in de dop
(Is off-topic, I know, maar is toch een beetje DGK geralateerd)
Oh boy... dat klinkt echt niet goed hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
hier kijk ik op mijn laptop welke aan een apparte speakrset hangt , kan het zo'n beetje door het hele huis horen
Ach nee zo lief dat je er antwoord opgeeftquote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee... is mijn maat zo abnormaal?
Ik heb niet geluisterd naar Eric en Huub, werd een beetje veel na die vorige gesprekken van Eric.
ik vind de tekst wel heel twijfelachtig idd:quote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef RSie het volgende:
Mitch de nieuwe bewoner??
http://www.goudenmitch.web-log.nl/
net als het feit dat ie ineens deze week enkele dagen niet zou kunnen werken en zijn dienst moest wisselen met die Playmate.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind de tekst wel heel twijfelachtig idd:
Gouden Mitch
for future use ;-)
Zo vertrouwd met mekaar zitten ze er niet bij...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Gaat hij nu de stemmingsronde voor Huub weer intrekken ?
Ja vroeg ik vanmiddag al naar hier.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef RSie het volgende:
Mitch de nieuwe bewoner??
http://www.goudenmitch.web-log.nl/
Ik hoop het niet. Ik ben Eric zo beuquote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Ze raakt er soms zelf van in de war, vanmorgen zei TAS dat ze dokter Bergman had gebeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil een afspraak maken voor Wifebeater bij de Bergmankliniek, i.v.m siliconenballen.![]()
Die gesprekken, wat een niveau.
Ook ff ot, wie is die vriendin van Amanda?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ellie ( de Griekse ) nu op RTL5 : Dames in de dop
(Is off-topic, I know, maar is toch een beetje DGK geralateerd)
Dat vertelde ze als ik me goed herinner ook in het praatje voor het voorlezen aan haar kindertjes.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze raakt er soms zelf van in de war, vanmorgen zei TAS dat ze dokter Bergman had gebeld.![]()
Al die wijven in DGK zou leuke tv opleveren....quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welke vrouw van Dames in de Dop is nou die ene die het met Brian heeft gedaan?
Heeft Eric ook een stemmingsronde voor Huub aangevraagd dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Ellie, met het zwarte haar..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welke vrouw van Dames in de Dop is nou die ene die het met Brian heeft gedaan?
Volgens mij Anna.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ook ff ot, wie is die vriendin van Amanda?
Neuh ik heb ge-editquote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Heeft Eric ook een stemmingsronde voor Huub aangevraagd dan?
Die Anna is (volgens mij) een ex collega van Amanda. Ex teaser.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil een afspraak maken voor Wifebeater bij de Bergmankliniek, i.v.m siliconenballen.![]()
Die gesprekken, wat een niveau.
Ja,dat werd toch gevraagd wie de vriendin van Amanda wasquote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die Anna is (volgens mij) een ex collega van Amanda. Ex teaser.
Heeft IkWeetNiets die site niet gewoon reserveerd voor het geval dat...?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vroeg ik vanmiddag al naar hier.
Maar niemand gaf reactie.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef lorence1 het volgende:
nou zijn er fakkels/fontein aan?
Ja, dat wel..maar kijk naar de datum..dat heeft hij dus 3 weken geleden al neergezet..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind de tekst wel heel twijfelachtig idd:
Gouden Mitch
for future use ;-)
Dat is echtquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij draagt een tshirt met de tekst:i have a pussy,so i make the rules![]()
Dat is dus net zo lang als dat Lieke het van te voren wistquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, dat wel..maar kijk naar de datum..dat heeft hij dus 3 weken geleden al neergezet..
Oh graag ja!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en dan Amanda immuun maken zodat Eric kan opzouten.
Je kunt ze beter gelijk weer voor een maand aanschaffen, want je gaat toch weer voor de bijl als je hier blijft lezenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
Over paar dagen loopt mijn gratis maandje streams af.... dat is wel klote dan, als Mitch erin komt.... of is dat een truc om mij te laten betalen?
Ik dacht idd zoiets te lezen jaquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij draagt een tshirt met de tekst:i have a pussy,so i make the rules![]()
Heeft die eindelijk een back=up waar die op kan rekenen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef lorence1 het volgende:
mitch is wel erg pro huub
Ericquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft die eindelijk een back=up waar die op kan rekenen.![]()
Idd als de "hmmm hmmm hmmm" gehalte hoog bij hem is, betekent dat hem helemaal niet interesseert.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef Liess het volgende:
Het kan Huub niet zo veel schelen, merk het op de manier waarop hij praat.
Ze heeft geen lippenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Waarom valt die snor nou weer zo op?![]()
[afbeelding]
Lekkere pizza'squote:Op maandag 28 mei 2007 22:03 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen op vakantie naar turkije?
Ja die muziekquote:Op maandag 28 mei 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Tarkan?????
Van Tarkanquote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef F04 het volgende:
Hoe heete dat ene liedje wat ze in die video draaiden?
Ik zeg: niemand.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
48 uur in Turkije en verplicht ¤ 10.000 uitgeven.
Correctie : Met meerderheid van stemmen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt een unanieme stemming voor een reisje van 48 uur naar Istanbul.
Die kleurtjes suggestie die hier gisteren werd gegeven heb ik toegepast. Snel terug te vinden eigen post en niet zo irritant als die non-stop terugkerende tvp-tjesquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef F04 het volgende:
tvp
Meerderheid van stemmenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef kissa het volgende:
Leuke opdracht: 48 uur brassen in Istanboel![]()
Unanieme stemming.
Niet afdingen !!!quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
Stuur Brian weg!
Simarek of Simarik van Tarkan dus. Ik heb 'm ergens op de pc staan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef F04 het volgende:
Hoe heete dat ene liedje wat ze in die video draaiden?
1 uurquote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef itsme het volgende:
WTF.
Nou hoe lang hebben ze om er uit te komen?
Tarkanquote:Op maandag 28 mei 2007 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Simarek of Simarik van Tarkan dus. Ik heb 'm ergens op de pc staan.
Ja wel weer een beetje jammer dat het van de gemeenschappelijk jackpot gaatquote:Op maandag 28 mei 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is dit het eerste echte miljonair achtig iets...
Ohhh dan zal die vakantie wel unaniem beslist moeten wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aha, ze moeten NU stemmen of ze akkoord gaan (met meerderheid van stemmen) of de 10.000 uit de jackpot wordt gepakt. Nog NIET wie er gaat.
Het gaat om de titel van het liedje schat.quote:
Als ze besluiten dat niemand gaat dan gaat die 10k toch ook niet uit de jackpot?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja wel weer een beetje jammer dat het van de gemeenschappelijk jackpot gaat
Niemand gaat das waarquote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh dan zal die vakantie wel unaniem beslist moeten worden![]()
Dan zal het wel Brian worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:08 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft al zoveel gehad, die zeker niet. Natas ook niet. Lieke zit er tekort in. Jaap heeft zijn bruiloft al.
Blijven over: Huub, Brian of Eric. Ik ben er nog niet over uit wie van de drie. . .
Gaat ze toch met een zeppelinquote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
Natasia mag sowieso niet want anders ontploffen haar tieten in het vliegtuig.
Reden temeer om haar te laten gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
Zou mooi worden... die tieten hebben al 5.000 euro gekost.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
Jriieiooeooedk nkie w eeuudd eenne wrrrbrrr n kiss kissquote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om de titel van het liedje schat.![]()
Het liedje heet Simarik en wordt uitgevoerd door Tarkan lieverdquote:
Laat Huubje maar eens gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:08 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft al zoveel gehad, die zeker niet. Natas ook niet. Lieke zit er tekort in. Jaap heeft zijn bruiloft al.
Blijven over: Huub, Brian of Eric. Ik ben er nog niet over uit wie van de drie. . .
Klopt maar als er dus wel iemand gaat is het een jammer verhaal van die 10k.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze besluiten dat niemand gaat dan gaat die 10k toch ook niet uit de jackpot?
Leuk nummerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het liedje heet Simarik en wordt uitgevoerd door Tarkan lieverd![]()
Dit was de stemming of ze het geld uit de pot mochten meenemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef akveor het volgende:
Belachelijke stemming sigaar uit eigen doos. En met meerderheid van stemmen moet er ook iemand gaan.
Sqeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jriieiooeooedk nkie w eeuudd eenne wrrrbrrr n kiss kiss
Ik lig in een deuk als ze er niet uitkomen en die reis met 10k wordt dan verloot onder de kijkers ofzoquote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
Oh, ze willen hem toch aan iemand gunnen. Verdomme.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef ruby het volgende:
Brian mag ook niet want er zijn al vleermuizen zat in Turkije.
Dus die hoeft niet persee ?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef Gigageil het volgende:
Ja hoorrr, Eric is ook al internationaal fotomodel geweest.....![]()
Ja die piest tot nu toe elke naast de pot met leuke stemmingen, écht leuke stemmingen bedoel ik dan. Dat racen was wel leuk maar daar houdt ie niets aan over. Ging niet om veel cp's die hij zou krijgen ofzo.quote:
Ik denk toch echt dat deze naar Natasia moet, zo is dat ooit onderhandeld. In Turkije ontmoet ze haar kinderen en err Wilgo.quote:
Nee dat is nog niet gezegd hoe het gestemd moet worden...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou dan weten we al dat een van BAN het gaat krijgen.![]()
En ik krijg er ook wat van.![]()
Als Huub naar Turkije gaat betekent het dat ie eruit gestemd gaat worden. Dan word er achter zn rug te veel gepraat.quote:
Ze kijkt helemaal niet zuur en niet gretig ook, ze is immers al van alles op de hoogtequote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
natas beseft dat ze niet kan gaan vanwege haar tieten, ze kijkt zuur, zou ze daarom al die middag zuur kijken
eigenlijk wel, kan ze misschien stiekum haar moeder zien, vind dat toch wel een beetje zielig dat ze daar nooit wat van hoortquote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit echt iets voor Amanda...
of de sex-drangquote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
Amanda is helemaal dizzy... Zal wel door de alcohol komen.
Amanda krijgt al zoveel.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit echt iets voor Amanda...
Dat haar weegt ook wat hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
Amanda is helemaal dizzy... Zal wel door de alcohol komen.
ja jammer dan ik gun haar dat reisje dus echt nietquote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
eigenlijk wel, kan ze misschien stiekum haar moeder zien, vind dat toch wel een beetje zielig dat ze daar nooit wat van hoort
Nog meerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Amandaaaaaaaaaaa... VOLUME!
Deze is toch ook unaniem??quote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef Mika25 het volgende:
Stemmingen zoals dit zijn altijd unaniem of niet, dus als ze daar nu een uitzondering voor gaan maken dan weet je meteen al wat de bedoeling is van wie er zal gaan
Oh, de enige andere stemming niet niet unaniem was, was om te bepalen of er een oude of nieuwe bewoner moest terugkomen.
Kan ik nog even mijn buikdans oefenenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ze krijgen het filmpje nog es?
Ik ook nietquote:Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan echt niet stil blijven zitten met die muziek....![]()
Tja, voor 2 dagen, lijkt me voldoende (voor een heel gezin, of 2)quote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
Das veel 10.000 euro.
Ja lijkt me sterk dat iemand alleen moet gaan inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sluit niet uit dat er nog een achteraf grapje volgt "De Miljonair mag nu iemand kiezen, die met hem of haar meegaat".
48 uur jemig daar blijf ik niet voor opquote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef Liess het volgende:
48 Uur, Unaniem.
Tot woensdagavond 22.15 uur dus?? En dan is er donderdag een ontslagrondequote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
48 uur de tijd om te stemmen.
Voor een vakantie van een maand is dit wel voor een gezin genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, voor 2 dagen, lijkt me voldoende (voor een heel gezin, of 2)
quote:
familie Kubatz en familie Blank, gezelligquote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Voor een vakantie van een maand is dit wel voor een gezin genoeg.
Ssshht...toeval.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
Tot woensdagavond 22.15 uur dus?? En dan is er donderdag een ontslagronde![]()
Ze heeft sowieso zonne-allergie, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef mazaru het volgende:
Het is geen enkel probleem om na de behandeling te vliegen. Na de behandeling is het wel van belang dat de littekens niet blootgesteld worden aan de zon
http://www.treat-and-travel.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=61
DAT is een goeie.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
48 uur om na te denken?best wel veel.
Mijn advies: Amanda mag gaan, op voorwaarde dat ze Eric eruit stemt
Dat zou ik helemaal niet leuk vindenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn.... Amanda krijgt hem... en surprise surprise, nieuwe miljonair Mitch mag mee
Of komt terug met nieuwe bewonerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sluit niet uit dat er nog een achteraf grapje volgt "De Miljonair mag nu iemand kiezen, die met hem of haar meegaat".
volgens mij krijgt natas zelfs geld toe van de bergmankliniekquote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Mokum020 het volgende:
Ja..daar was de naam weer:
Natas mag niet vliegen....dat moet ze eerst aan de Bergmankliniek vragen...![]()
Dat zou een leuk scenario zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn.... Amanda krijgt hem... en surprise surprise, nieuwe miljonair Mitch mag mee
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, overmorgen om 22 uur ff inschakelen.
Ben benieuwd wanneer Brian zijn moeder weer als excuus gaat gebruiken... of er nou iemand mee kan of niet, maakt niet uit, Brian is in staat voor alles zijn moeder als excuus te gebruiken...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef akveor het volgende:
En nu moeten z emotiveren waarom ze willen gaan.... wat een onzin net alsof iemand meer of minder recht daardoor op dit uitje zou hebben.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Er zal 1 voorwaarde zijn:
Brain vliegt zelf......![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben verbaasd, maar goed - nog 48 uurquote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Natasia maakt liever een reis met haar vriendje. Wilgo heeft veel Turkse vrienden.
Een prive vliegtuig, met genoeg kerosine om het midden van de Atlantische Oceaan te halenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Net als altijd: bij haar zussen... is ook wel zo prettig voor ze, zo'n stabiele situatie en niet altijd dat gesleep van hot naar herquote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Natas wil met Wingo op vakantie. En de kinderen dan?
Welke kinderen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Natas wil met Wingo op vakantie. En de kinderen dan?
Ner als wat Lieke nu loopt te bleren... Once in a livetime... het is fucking Turkeij.....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Wat Eric zegt is niet heel bijzonder, aldus Jaap.
Je gaat er al vanuit dat hij sowieso de verkeerde kant op zal vliegen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een prive vliegtuig, met genoeg kerosine om het midden van de Atlantische Oceaan te halen![]()
Is nieuw, aub.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef ruby het volgende:
Mag Lieke een nieuw kapsel? Dank u.
Het zou tijd worden dat Huub of Jaap eens iets kregen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoppa Jaap maakt Huub af! Maar ik denk dat het toch naar Huub gaat...
Ik zei het: Natasia kan het niet maken t.o. Wilgo.
Scherp Donnyquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat hij sowieso de verkeerde kant op zal vliegen?![]()
Naar het midden van de Middelandse Zee klonk niet lekkerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat hij sowieso de verkeerde kant op zal vliegen?![]()
De kans dat Lieke in 2 dagen 10k stuk kan slaan in Istanbul is idd vrij klein... wel "Once in a lifetime" dusquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke lult .."Ik zal nooit van mijn hele leven zo'n reis maken...."..."Once in a lifetime"...
Istanbul....200 euro en je bent er ....all-inn...![]()
Lieke krijgt hem niet
Wilgo zit er alquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat Huub of Jaap eens iets kregen.
Naar het noorden van de Noordpool wel....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar het midden van de Middelandse Zee klonk niet lekker![]()
Dan vind ik het niet goed gelukt. Het kan beter.quote:
Reisje voor een personen met 10.000 euriesquote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
komt net binnen hobbelen..waar stemmen ze voor hoorde iets over istanbul??
En het is daar een stuk drukker dus de kans dat je wat onschuldigs raakt is ook veel groterquote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar het midden van de Middelandse Zee klonk niet lekker![]()
Wat zou je dan zeggen? Aya Sofia bezoeken? Van Azië naar Europa in een paar minuten? De Byzantijnse en Ottomaanse cultuur?quote:
48 uur Istanbul met 10.000 euro zakgeld dat op MOET.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
komt net binnen hobbelen..waar stemmen ze voor hoorde iets over istanbul??
en dat zeg je al als je pas in de twintig bent...?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat Lieke in 2 dagen 10k stuk kan slaan in Istanbul is idd vrij klein... wel "Once in a lifetime" dus
Met elkaar?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat Huub of Jaap eens iets kregen.
quote:
Tuurlijk, tegen de tijd dat ze zo oud is dat 10k standaard zakgeld is voor een 2-daags reisje kun je er daar ook geen bal meer meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dat zeg je al als je pas in de twintig bent...?![]()
Je vergeet de Chineese Muur.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat zou je dan zeggen? Aya Sofia bezoeken? Van Azië naar Europa in een paar minuten? De Byzantijnse en Ottomaanse cultuur?
Alleen Huub geeft het eerlijk toe: Ferrari, drank...'t Maakt niet uit waar het is..
Dat wil ik niet hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 22:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Huub heen gaat neemt ie Amanda mee denk ik! Brian neemt ook Amanda mee want Natasia mag niet van Wilgo...Het gaat naar Huub of Amanda denk ik..
Als Amanda het krijgt dan neemt ze Brian mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |