Blegh,.. vies wijfquote:Op maandag 28 mei 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ellie ( de Griekse ) nu op RTL5 : Dames in de dop
(Is off-topic, I know, maar is toch een beetje DGK geralateerd)
Oh boy... dat klinkt echt niet goed hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
hier kijk ik op mijn laptop welke aan een apparte speakrset hangt , kan het zo'n beetje door het hele huis horen
Ach nee zo lief dat je er antwoord opgeeftquote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee... is mijn maat zo abnormaal?
Ik heb niet geluisterd naar Eric en Huub, werd een beetje veel na die vorige gesprekken van Eric.
ik vind de tekst wel heel twijfelachtig idd:quote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef RSie het volgende:
Mitch de nieuwe bewoner??
http://www.goudenmitch.web-log.nl/
net als het feit dat ie ineens deze week enkele dagen niet zou kunnen werken en zijn dienst moest wisselen met die Playmate.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind de tekst wel heel twijfelachtig idd:
Gouden Mitch
for future use ;-)
Zo vertrouwd met mekaar zitten ze er niet bij...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Gaat hij nu de stemmingsronde voor Huub weer intrekken ?
Ja vroeg ik vanmiddag al naar hier.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:37 schreef RSie het volgende:
Mitch de nieuwe bewoner??
http://www.goudenmitch.web-log.nl/
Ik hoop het niet. Ik ben Eric zo beuquote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Ze raakt er soms zelf van in de war, vanmorgen zei TAS dat ze dokter Bergman had gebeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil een afspraak maken voor Wifebeater bij de Bergmankliniek, i.v.m siliconenballen.![]()
Die gesprekken, wat een niveau.
Ook ff ot, wie is die vriendin van Amanda?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ellie ( de Griekse ) nu op RTL5 : Dames in de dop
(Is off-topic, I know, maar is toch een beetje DGK geralateerd)
Dat vertelde ze als ik me goed herinner ook in het praatje voor het voorlezen aan haar kindertjes.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze raakt er soms zelf van in de war, vanmorgen zei TAS dat ze dokter Bergman had gebeld.![]()
Al die wijven in DGK zou leuke tv opleveren....quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welke vrouw van Dames in de Dop is nou die ene die het met Brian heeft gedaan?
Heeft Eric ook een stemmingsronde voor Huub aangevraagd dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Ellie, met het zwarte haar..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welke vrouw van Dames in de Dop is nou die ene die het met Brian heeft gedaan?
Volgens mij Anna.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ook ff ot, wie is die vriendin van Amanda?
Neuh ik heb ge-editquote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Heeft Eric ook een stemmingsronde voor Huub aangevraagd dan?
Die Anna is (volgens mij) een ex collega van Amanda. Ex teaser.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil een afspraak maken voor Wifebeater bij de Bergmankliniek, i.v.m siliconenballen.![]()
Die gesprekken, wat een niveau.
Ja,dat werd toch gevraagd wie de vriendin van Amanda wasquote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die Anna is (volgens mij) een ex collega van Amanda. Ex teaser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |