Heeft IkWeetNiets die site niet gewoon reserveerd voor het geval dat...?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vroeg ik vanmiddag al naar hier.
Maar niemand gaf reactie.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef lorence1 het volgende:
nou zijn er fakkels/fontein aan?
Ja, dat wel..maar kijk naar de datum..dat heeft hij dus 3 weken geleden al neergezet..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik vind de tekst wel heel twijfelachtig idd:
Gouden Mitch
for future use ;-)
Dat is echtquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij draagt een tshirt met de tekst:i have a pussy,so i make the rules![]()
Dat is dus net zo lang als dat Lieke het van te voren wistquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, dat wel..maar kijk naar de datum..dat heeft hij dus 3 weken geleden al neergezet..
Oh graag ja!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en dan Amanda immuun maken zodat Eric kan opzouten.
Je kunt ze beter gelijk weer voor een maand aanschaffen, want je gaat toch weer voor de bijl als je hier blijft lezenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
Over paar dagen loopt mijn gratis maandje streams af.... dat is wel klote dan, als Mitch erin komt.... of is dat een truc om mij te laten betalen?
Ik dacht idd zoiets te lezen jaquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij draagt een tshirt met de tekst:i have a pussy,so i make the rules![]()
Heeft die eindelijk een back=up waar die op kan rekenen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef lorence1 het volgende:
mitch is wel erg pro huub
Ericquote:Op maandag 28 mei 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft die eindelijk een back=up waar die op kan rekenen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |