Amanda krijgt al zoveel.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit echt iets voor Amanda...
Dat haar weegt ook wat hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
Amanda is helemaal dizzy... Zal wel door de alcohol komen.
ja jammer dan ik gun haar dat reisje dus echt nietquote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
eigenlijk wel, kan ze misschien stiekum haar moeder zien, vind dat toch wel een beetje zielig dat ze daar nooit wat van hoort
Nog meerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Amandaaaaaaaaaaa... VOLUME!
Deze is toch ook unaniem??quote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef Mika25 het volgende:
Stemmingen zoals dit zijn altijd unaniem of niet, dus als ze daar nu een uitzondering voor gaan maken dan weet je meteen al wat de bedoeling is van wie er zal gaan
Oh, de enige andere stemming niet niet unaniem was, was om te bepalen of er een oude of nieuwe bewoner moest terugkomen.
Kan ik nog even mijn buikdans oefenenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ze krijgen het filmpje nog es?
Ik ook nietquote:Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan echt niet stil blijven zitten met die muziek....![]()
Tja, voor 2 dagen, lijkt me voldoende (voor een heel gezin, of 2)quote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
Das veel 10.000 euro.
Ja lijkt me sterk dat iemand alleen moet gaan inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sluit niet uit dat er nog een achteraf grapje volgt "De Miljonair mag nu iemand kiezen, die met hem of haar meegaat".
48 uur jemig daar blijf ik niet voor opquote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef Liess het volgende:
48 Uur, Unaniem.
Tot woensdagavond 22.15 uur dus?? En dan is er donderdag een ontslagrondequote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
48 uur de tijd om te stemmen.
Voor een vakantie van een maand is dit wel voor een gezin genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, voor 2 dagen, lijkt me voldoende (voor een heel gezin, of 2)
quote:
familie Kubatz en familie Blank, gezelligquote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Voor een vakantie van een maand is dit wel voor een gezin genoeg.
Ssshht...toeval.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
Tot woensdagavond 22.15 uur dus?? En dan is er donderdag een ontslagronde![]()
Ze heeft sowieso zonne-allergie, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef mazaru het volgende:
Het is geen enkel probleem om na de behandeling te vliegen. Na de behandeling is het wel van belang dat de littekens niet blootgesteld worden aan de zon
http://www.treat-and-travel.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=61
DAT is een goeie.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
48 uur om na te denken?best wel veel.
Mijn advies: Amanda mag gaan, op voorwaarde dat ze Eric eruit stemt
Dat zou ik helemaal niet leuk vindenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn.... Amanda krijgt hem... en surprise surprise, nieuwe miljonair Mitch mag mee
Of komt terug met nieuwe bewonerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik sluit niet uit dat er nog een achteraf grapje volgt "De Miljonair mag nu iemand kiezen, die met hem of haar meegaat".
volgens mij krijgt natas zelfs geld toe van de bergmankliniekquote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Mokum020 het volgende:
Ja..daar was de naam weer:
Natas mag niet vliegen....dat moet ze eerst aan de Bergmankliniek vragen...![]()
Dat zou een leuk scenario zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn.... Amanda krijgt hem... en surprise surprise, nieuwe miljonair Mitch mag mee
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, overmorgen om 22 uur ff inschakelen.
Ben benieuwd wanneer Brian zijn moeder weer als excuus gaat gebruiken... of er nou iemand mee kan of niet, maakt niet uit, Brian is in staat voor alles zijn moeder als excuus te gebruiken...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef akveor het volgende:
En nu moeten z emotiveren waarom ze willen gaan.... wat een onzin net alsof iemand meer of minder recht daardoor op dit uitje zou hebben.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Er zal 1 voorwaarde zijn:
Brain vliegt zelf......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |