1 uurquote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef itsme het volgende:
WTF.
Nou hoe lang hebben ze om er uit te komen?
Tarkanquote:Op maandag 28 mei 2007 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Simarek of Simarik van Tarkan dus. Ik heb 'm ergens op de pc staan.
Ja wel weer een beetje jammer dat het van de gemeenschappelijk jackpot gaatquote:Op maandag 28 mei 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is dit het eerste echte miljonair achtig iets...
Ohhh dan zal die vakantie wel unaniem beslist moeten wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aha, ze moeten NU stemmen of ze akkoord gaan (met meerderheid van stemmen) of de 10.000 uit de jackpot wordt gepakt. Nog NIET wie er gaat.
Het gaat om de titel van het liedje schat.quote:
Als ze besluiten dat niemand gaat dan gaat die 10k toch ook niet uit de jackpot?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja wel weer een beetje jammer dat het van de gemeenschappelijk jackpot gaat
Niemand gaat das waarquote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh dan zal die vakantie wel unaniem beslist moeten worden![]()
Dan zal het wel Brian worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:08 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft al zoveel gehad, die zeker niet. Natas ook niet. Lieke zit er tekort in. Jaap heeft zijn bruiloft al.
Blijven over: Huub, Brian of Eric. Ik ben er nog niet over uit wie van de drie. . .
Gaat ze toch met een zeppelinquote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
Natasia mag sowieso niet want anders ontploffen haar tieten in het vliegtuig.
Reden temeer om haar te laten gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
Zou mooi worden... die tieten hebben al 5.000 euro gekost.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
Jriieiooeooedk nkie w eeuudd eenne wrrrbrrr n kiss kissquote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om de titel van het liedje schat.![]()
Het liedje heet Simarik en wordt uitgevoerd door Tarkan lieverdquote:
Laat Huubje maar eens gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:08 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft al zoveel gehad, die zeker niet. Natas ook niet. Lieke zit er tekort in. Jaap heeft zijn bruiloft al.
Blijven over: Huub, Brian of Eric. Ik ben er nog niet over uit wie van de drie. . .
Klopt maar als er dus wel iemand gaat is het een jammer verhaal van die 10k.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze besluiten dat niemand gaat dan gaat die 10k toch ook niet uit de jackpot?
Leuk nummerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het liedje heet Simarik en wordt uitgevoerd door Tarkan lieverd![]()
Dit was de stemming of ze het geld uit de pot mochten meenemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef akveor het volgende:
Belachelijke stemming sigaar uit eigen doos. En met meerderheid van stemmen moet er ook iemand gaan.
Sqeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Jriieiooeooedk nkie w eeuudd eenne wrrrbrrr n kiss kiss
Ik lig in een deuk als ze er niet uitkomen en die reis met 10k wordt dan verloot onder de kijkers ofzoquote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
Oh, ze willen hem toch aan iemand gunnen. Verdomme.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef ruby het volgende:
Brian mag ook niet want er zijn al vleermuizen zat in Turkije.
Dus die hoeft niet persee ?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef Gigageil het volgende:
Ja hoorrr, Eric is ook al internationaal fotomodel geweest.....![]()
Ja die piest tot nu toe elke naast de pot met leuke stemmingen, écht leuke stemmingen bedoel ik dan. Dat racen was wel leuk maar daar houdt ie niets aan over. Ging niet om veel cp's die hij zou krijgen ofzo.quote:
Ik denk toch echt dat deze naar Natasia moet, zo is dat ooit onderhandeld. In Turkije ontmoet ze haar kinderen en err Wilgo.quote:
Nee dat is nog niet gezegd hoe het gestemd moet worden...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou dan weten we al dat een van BAN het gaat krijgen.![]()
En ik krijg er ook wat van.![]()
Als Huub naar Turkije gaat betekent het dat ie eruit gestemd gaat worden. Dan word er achter zn rug te veel gepraat.quote:
Ze kijkt helemaal niet zuur en niet gretig ook, ze is immers al van alles op de hoogtequote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
natas beseft dat ze niet kan gaan vanwege haar tieten, ze kijkt zuur, zou ze daarom al die middag zuur kijken
eigenlijk wel, kan ze misschien stiekum haar moeder zien, vind dat toch wel een beetje zielig dat ze daar nooit wat van hoortquote:Op maandag 28 mei 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit echt iets voor Amanda...
of de sex-drangquote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
Amanda is helemaal dizzy... Zal wel door de alcohol komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |