quote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Er zal 1 voorwaarde zijn:
Brain vliegt zelf......![]()
Ik ben verbaasd, maar goed - nog 48 uurquote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Natasia maakt liever een reis met haar vriendje. Wilgo heeft veel Turkse vrienden.
Een prive vliegtuig, met genoeg kerosine om het midden van de Atlantische Oceaan te halenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
Er zal 1 voorwaarde zijn:
Brain vliegt zelf......![]()
Net als altijd: bij haar zussen... is ook wel zo prettig voor ze, zo'n stabiele situatie en niet altijd dat gesleep van hot naar herquote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Natas wil met Wingo op vakantie. En de kinderen dan?
Welke kinderen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef F04 het volgende:
Natas wil met Wingo op vakantie. En de kinderen dan?
Ner als wat Lieke nu loopt te bleren... Once in a livetime... het is fucking Turkeij.....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Wat Eric zegt is niet heel bijzonder, aldus Jaap.
Je gaat er al vanuit dat hij sowieso de verkeerde kant op zal vliegen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een prive vliegtuig, met genoeg kerosine om het midden van de Atlantische Oceaan te halen![]()
Is nieuw, aub.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef ruby het volgende:
Mag Lieke een nieuw kapsel? Dank u.
Het zou tijd worden dat Huub of Jaap eens iets kregen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoppa Jaap maakt Huub af! Maar ik denk dat het toch naar Huub gaat...
Ik zei het: Natasia kan het niet maken t.o. Wilgo.
Scherp Donnyquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat hij sowieso de verkeerde kant op zal vliegen?![]()
Naar het midden van de Middelandse Zee klonk niet lekkerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat hij sowieso de verkeerde kant op zal vliegen?![]()
De kans dat Lieke in 2 dagen 10k stuk kan slaan in Istanbul is idd vrij klein... wel "Once in a lifetime" dusquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke lult .."Ik zal nooit van mijn hele leven zo'n reis maken...."..."Once in a lifetime"...
Istanbul....200 euro en je bent er ....all-inn...![]()
Lieke krijgt hem niet
Wilgo zit er alquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat Huub of Jaap eens iets kregen.
Naar het noorden van de Noordpool wel....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar het midden van de Middelandse Zee klonk niet lekker![]()
Dan vind ik het niet goed gelukt. Het kan beter.quote:
Reisje voor een personen met 10.000 euriesquote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
komt net binnen hobbelen..waar stemmen ze voor hoorde iets over istanbul??
En het is daar een stuk drukker dus de kans dat je wat onschuldigs raakt is ook veel groterquote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar het midden van de Middelandse Zee klonk niet lekker![]()
Wat zou je dan zeggen? Aya Sofia bezoeken? Van Azië naar Europa in een paar minuten? De Byzantijnse en Ottomaanse cultuur?quote:
48 uur Istanbul met 10.000 euro zakgeld dat op MOET.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
komt net binnen hobbelen..waar stemmen ze voor hoorde iets over istanbul??
en dat zeg je al als je pas in de twintig bent...?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat Lieke in 2 dagen 10k stuk kan slaan in Istanbul is idd vrij klein... wel "Once in a lifetime" dus
Met elkaar?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou tijd worden dat Huub of Jaap eens iets kregen.
quote:
Tuurlijk, tegen de tijd dat ze zo oud is dat 10k standaard zakgeld is voor een 2-daags reisje kun je er daar ook geen bal meer meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dat zeg je al als je pas in de twintig bent...?![]()
Je vergeet de Chineese Muur.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat zou je dan zeggen? Aya Sofia bezoeken? Van Azië naar Europa in een paar minuten? De Byzantijnse en Ottomaanse cultuur?
Alleen Huub geeft het eerlijk toe: Ferrari, drank...'t Maakt niet uit waar het is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |