quote:Op maandag 28 mei 2007 15:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat nu Brian 'teasen'. Hij zegt Brian dat hij Eric deze keer er nog niet uit hoeft, daarmee lokt hij Brian uit om te gaan verdedigen het al deze week te gaan doen.
15.17 luid en duidelijk heeft Huub de ontslagronde voor Eric aangevraagdquote:Op maandag 28 mei 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, Brian trapt er meteen in. Hij gaat vol in de verdediging om de exit van Eric deze week 'te bewekstelligen'. Huub doet net alsof hij het niet zeker weet, Brian moet extra kolen op het vuur gaan gooien.
Achter vroeg waarom hij de ontslagrondes wilde laten vallen, Huub zei omdat ik wil anticiperen op de nieuwe ontwikkelingen. Achter vroeg: en die zijn. . . Huub: ontslagronde voor Eric. Achter: we zullen zien. . .quote:
Nope, achter vroeg, waarom? Antwoord van Huub: Er zijn nieuwe ontwikkelingen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Achter vroeg waarom hij de ontslagrondes wilde laten vallen, Huub zei omdat ik wil anticiperen op de nieuwe ontwikkelingen. Achter vroeg: en die zijn. . . Huub: ontslagronde voor Eric. Achter: we zullen zien. . .
Nou fijne actie.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:56 schreef markisboer het volgende:
goede aktie van huub erik naar huis holle holle
gaarne hollen voordat de nieuwe date voor erica komt en ik weer zo misselijk wordt van dat opgelegde sexgedoe, bloedeloos liefdeloos en weinig erotisch maar wel bijzonder platquote:Op maandag 28 mei 2007 14:56 schreef markisboer het volgende:
goede aktie van huub erik naar huis holle holle
Hij gebruikte wel het woord anticiperenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, achter vroeg, waarom? Antwoord van Huub: Er zijn nieuwe ontwikkelingen.
Achter: En die zijn ?
Huub: Eric.
Locoyote paaien? Helemaal niet nodig.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou fijne actie.
Krijgen we nog dagen dat ze aardig doen tegen Brian.
Brian paaien bah.
Ik denk dat Lieke eerder Eric laat gaan dan Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nu wordt het best spannend, krijgt Eric Huub het eerst weg of wordt het Huub die Eric wegwerkt?
Dat denk ik ook, maar je weet het niet bij dat gare wijfquote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke eerder Eric laat gaan dan Huub.
Hij heeft daarover nog niet eens gepraat met huub, dus hoezo kan hij het dan van Huub hebben??quote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt in het rond, alsof hij het verzonnen heeft, i.p.v. Huub.
In zijn gesprek met Natasia zegt hij heel duidelijk "Jullie twee laat ik nooit gaan". Dus, wat hij ook aan Huub zal beloven, hij wil Amanda houden.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt in het rond, alsof hij het verzonnen heeft, i.p.v. Huub.
Hij heeft het daar net over gehad met Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij heeft daarover nog niet eens gepraat met huub, dus hoezo kan hij het dan van Huub hebben??
Brian zegt trouwens nu dat hij Amanda & Natasia niet zou willen laten gaan.
Eens een rat, altijd een rat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn gesprek met Natasia zegt hij heel duidelijk "Jullie twee laat ik nooit gaan". Dus, wat hij ook aan Huub zal beloven, hij wil Amanda houden.
Ow , volgens mij heb ik jullie verkeerd begrepen. Want ik dacht dat jullie bedoelde dat Huub er dan Amanda ook zou uit willen hebben , maar nu gaat het dus alleen over Eric.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft het daar net over gehad met Huub.
-edit- je hebt het toch over Eric eruit stemmen?
Huub graaft zijn eigen graf als hij het op deze manier wil spelen. Zijn enige backup is dan nog Lieke en is niet betrouwbaar genoeg. En Brian heeft vaker gezegd dat hij een dubbele backup wil hebben. Die stemt Amanda echt niet weg.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij heeft daarover nog niet eens gepraat met huub, dus hoezo kan hij het dan van Huub hebben??
Brian zegt trouwens nu dat hij Amanda & Natasia niet zou willen laten gaan.
Hij heeft het volgens mij alleen met Lieke erover gehad dat Amanda er dan ook uit moet, na Eric, misschien niet meteen, mag nog iemand anders tussen zitten. . . Maar dáár heeft ie het inderdaad nog niet over gehad met Brian volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ow , volgens mij heb ik jullie verkeerd begrepen. Want ik dacht dat jullie bedoelde dat Huub er dan Amanda ook zou uit willen hebben , maar nu gaat het dus alleen over Eric.
Die concurrentieslag om pole-position is ie zat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef Dark het volgende:
Brian is het valse gedrag zat van Eric.
Klopt, haar kapsalonnetje is mislukt (omdat haar vriendinnen niet betaalden).quote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef SiRojK het volgende:
Amanda is nog steeds bezig.. Zal wel een slechte zijn voor de kapsalon... 4 uur bezig om even haren te verven
Mijn liepleestalent zegt dat hij hem net echt heeft aangevraagdquote:Op maandag 28 mei 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap het even niet, kom binnenvallen.. Is dit weer een HL-Brianaanpak plannetje, of is dit een serieus gesprek om er eindelijk weer even iemand uit te stemmen....
En Jaap, for what it's worth. . .quote:Op maandag 28 mei 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub graaft zijn eigen graf als hij het op deze manier wil spelen. Zijn enige backup is dan nog Lieke en is niet betrouwbaar genoeg. En Brian heeft vaker gezegd dat hij een dubbele backup wil hebben. Die stemt Amanda echt niet weg.
Ik weet niet hoor.. Wat wil hij met dat tactische spelletje bereiken? Dan maakt Huub zich onbetrouwbaar in brians ogen, krijgt hij nooit andere mensen er uit...Brian zit echt vastgeroest in de villa.. Natasia die hem er in wil, Amy die hem er in wil, die gaat niet weg hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig speelt Huub het 'tactisch spel' met Brian verder. Hij vraagt (waarschijnlijk zogenaamd) het ontslag van Eric aan.
[afbeelding]
Het was idd niet te horen deze keer, vreemd.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig speelt Huub het 'tactisch spel' met Brian verder. Hij vraagt (waarschijnlijk zogenaamd) het ontslag van Eric aan.
[afbeelding]
Maar nogmaals BSOL, waarom denk jij dat dit een tactisch spelletje zou zijn? Zodat Eric zich goed kan nestelen bij BAN? En dan? Na de ontslagrond is dat dan ook over...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub krijgt een belletje van 'achter' en gaat opnieuw naar de private. Deze keer vraagt hij het ontslag voor Eric aan met geluid op de stream. Nu mogen we het dus wel horen (even geleden was zonder geluid op de stream)
[afbeelding]
Een speler minder en hij is Eric he-le-maal zat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.. Wat wil hij met dat tactische spelletje bereiken? Dan maakt Huub zich onbetrouwbaar in brians ogen, krijgt hij nooit andere mensen er uit...Brian zit echt vastgeroest in de villa.. Natasia die hem er in wil, Amy die hem er in wil, die gaat niet weg hoor.. Dus wat zou hij hier mee bereiken?
ik hoorde toch echt huub de ontslagronde voor Sjaakverkrachter aanvragenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was idd niet te horen deze keer, vreemd.
Edit: Nu dus wel, ontslagronde voor Eric.
Jah tuurlijk, maar BSOL zegt dat het een tactisch spelletje is van HEL...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:19 schreef Marrije het volgende:
Een speler minder en hij is Eric he-le-maal zat.
Ik dacht dat het een tactisch spel was. De eerste keer in de private was zonder geluid, dat 'geintje' heeft Huub eerder ook al een keer gedaan met een nep-aanvraag. Omdat de aanvraag een tweede keer werd herhaald, nu wel met geluid, is mijn eerder vermoeden onjuist gebleken.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar nogmaals BSOL, waarom denk jij dat dit een tactisch spelletje zou zijn? Zodat Eric zich goed kan nestelen bij BAN? En dan? Na de ontslagrond is dat dan ook over...
Hij oefent.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef paraquat het volgende:
interessante ontwikkelingen.....
kan iemand Huub een ander liedje op de piano leren???
Als je het over de duivel hebt. . .loopt net de keuken in.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Btw, waar is Eric? Zit hij bij de FEBO lekker de streams mee te kijken?
Dus Brian zou afzien van de winst???quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn gesprek met Natasia zegt hij heel duidelijk "Jullie twee laat ik nooit gaan". Dus, wat hij ook aan Huub zal beloven, hij wil Amanda houden.
Waar kwam Eric vandaan, van kantoor?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt. . .loopt net de keuken in.
k, thnx... Denk trouwens dat het deze keer wel gaat lukken om Eric echt weg te krijgen (als de situatie blijft zoals hij nu is).. Zou alleen voor Lieke niet zo slim zijn, die gaat er dan nml volgende ronde uitquote:Op maandag 28 mei 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik dacht dat het een tactisch spel was. De eerste keer in de private was zonder geluid, dat 'geintje' heeft Huub eerder ook al een keer gedaan met een nep-aanvraag. Omdat de aanvraag een tweede keer werd herhaald, nu wel met geluid, is mijn eerder vermoeden onjuist gebleken.
Ja, het idee dat Huub Eric eruit wil stemmen geeft hem een hoop zelfvertrouwen, want het is een stap dichter naar het eruitstemmen van Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:21 schreef Dark het volgende:
Brian is niet meer bang om de confrontatie met Huub aan te gaan. Hij is veel sterker geworden.
dat zegt iets positiefs over het karakter van hupert vind ikquote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
Toch heeft het nog lang geduurd voordat Huub erachter kwam dat de aanvallen van Eric niet meer bij hun spel hoorden.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
Eric ziet er allerminst vrolijk uit, het zal toch niet zo zijn dat ie het wéét. . .
Misschien even op topicreport klikken?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:53 schreef Marrije het volgende:
Moet COS 1551 zijn, kan een modje dat aanpassen?
Dat grapje met die stoel was 'game over'.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
Toch heeft het nog lang geduurd voordat Huub erachter kwam dat de aanvallen van Eric niet meer bij hun spel hoorden.
Hij laat zich dus meer door emoties leiden dan hij zal willen toegeven. Het stoel-incident zit hem ook nog steeds dwars. Ik vraag me af hoe hij zich voelt als er toch weer een goed gesprek met Eric zou zijn... zou kunnen dat hij dan weer omslaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat zegt iets positiefs over het karakter van hupert vind ik![]()
Als ik z'n gezichtsuitdrukking zie, denk ik dat hij het WEL weet.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
Eric ziet er allerminst vrolijk uit, het zal toch niet zo zijn dat ie het wéét. . .
Er is mij hier door mede Fok-ers ingepeperd dat Eric een vals secreet is... Dat weet Huub ook.. Huub heeft nu Lieke, Huub kan ondertussen steeds beter opschieten met Jaap, ik had hetzelfde gedaan als ik Huub was...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Meganog het volgende:
Ja, het idee dat Huub Eric eruit wil stemmen geeft hem een hoop zelfvertrouwen, want het is een stap dichter naar het eruitstemmen van Huub.
Het enige dat ik kan bedenken is dat Huub Eric erin houdt, om Brian weer eens ouderwets te irriteren.
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
sjaakkroeler pakt nog een een theatraal momentje voor de streamers.
Hier moet ik Huub nageven dat hij laatst nog tegen Lieke zei dat hij zich meer door zijn gevoel liet leiden dan zij deed.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij laat zich dus meer door emoties leiden dan hij zal willen toegeven. Het stoel-incident zit hem ook nog steeds dwars. Ik vraag me af hoe hij zich voelt als er toch weer een goed gesprek met Eric zou zijn... zou kunnen dat hij dan weer omslaat.
En ik weet ook niet of dit verstandig is.
Jij bent wel erg slecht in rekenen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
nee liever geen gesprekken met erica meer..........gewoon opzouten donderdag........redden ze het dan nog om 1 juli de deuren dicht te gooien van DGK?
Eric is al weken vals bezig.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij laat zich dus meer door emoties leiden dan hij zal willen toegeven. Het stoel-incident zit hem ook nog steeds dwars. Ik vraag me af hoe hij zich voelt als er toch weer een goed gesprek met Eric zou zijn... zou kunnen dat hij dan weer omslaat.
En ik weet ook niet of dit verstandig is.
Eric zou alleen vanwege zijn haar al moeten worden weggestemd!quote:
Inderdaad, terwijl hij vaak ook keihard kan zijn. Alles voor het spel (geld), zoals hij dan zegt.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier moet ik Huub nageven dat hij laatst nog tegen Lieke zei dat hij zich meer door zijn gevoel liet leiden dan zij deed.
Wellicht, maar de groep Brian-Natasia-Amanda is sterker dan Huub-Lieke-Jaap. En die band met Eric lijkt mij wel weer te herstellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Er is mij hier door mede Fok-ers ingepeperd dat Eric een vals secreet is... Dat weet Huub ook.. Huub heeft nu Lieke, Huub kan ondertussen steeds beter opschieten met Jaap, ik had hetzelfde gedaan als ik Huub was...
Je komt op een gegeven moment toch op het punt dat je niets meer kunt ivm back-ups en bullshit
Niet hip genoeg?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Eric zou alleen vanwege zijn haar al moeten worden weggestemd!![]()
Hoe dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Marrije het volgende:
Huub: we moeten het veeeeeet subtiel doen, Eric mag er niets van weten. . .
Nou Huub, hij wéét het al.
Met Palma erbij? Dan is het eigenlijk al in Eric's oor terecht gekomen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat meteen naar de kapsalon. Hij gaat meteen Amada 'voorlichten'
[afbeelding]
Dat is ook wat mij zorgen baart.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wellicht, maar de groep Brian-Natasia-Amanda is sterker dan Huub-Lieke-Jaap. En die band met Eric lijkt mij wel weer te herstellen.
Huub verzwakt zijn positie. Hij moet toch ook weten dat Brian zijn dubbele dekking in stand houdt.
Ik zie Amanda nog wel in staat om hem erin te houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't niet zo slim hoor, om Eric er uit te stemmen. Juist omdat Eric in de groep verder niemand heeft is 't handig om zo iemand aan je te koppelen. Zonder Eric moet Huub het slechts van Lieke hebben.. En dat is ook niet alles.
Jij zal het wel weer mieters gestyled vinden... rare bakvis!quote:
Huub heeft Japio ook nog.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wellicht, maar de groep Brian-Natasia-Amanda is sterker dan Huub-Lieke-Jaap. En die band met Eric lijkt mij wel weer te herstellen.
Huub verzwakt zijn positie. Hij moet toch ook weten dat Brian zijn dubbele dekking in stand houdt.
neh ik vind het niksquote:Op maandag 28 mei 2007 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zal het wel weer mieters gestyled vinden... rare bakvis!
Brian die weken lang vrolijk en zelfverzekerd door het huis loopt. Noem dat maar leuk!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:33 schreef ericahysterica het volgende:
en zo wordt het spel weer leuk mensen!
alles beter dan die boring sexsessies en bovendien moet je overstijgend denkenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian die weken lang vrolijk en zelfverzekerd door het huis loopt. Noem dat maar leuk!
Precies. Weer blijft de rat buiten spel.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian die weken lang vrolijk en zelfverzekerd door het huis loopt. Noem dat maar leuk!
Daar kon je op wachten, alleen maar vuile spelletjes.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
Ze willen Huub beentje lichten als Amanda Eric niet weg wil hebben. Dan gaan Natasia en Amanda aan Huub vertellen dat ze Eric er wel uit wil hebben.
Natasia stelt voor om het 'vies' te spelen. Dat als Amanda Eric er niet wil uitstemmen dat niet aan Huub te vertellen, maar hem de indruk geven dat Amanda hem er wél uit gaan stemmen. Zodat Huub aan tafel zijn tegenstem dan wel aan Eric zal geven.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Als duidelijk wordt dat Amanda niet overgehaald kan worden, zal Huub Eric er niet uit stemmen, aldus Brian.
Ach, blijkbaar zijn er mannen die daarvan houden.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef mazaru het volgende:
Die Lieke loopt echt als een hondje achter Huub aan. Overal waar je Huub ziet, is Lieke onderweg, of al aanwezig
Pannekoek zit anders al maandenlang met darmkramp van de samengenepen billen. Projectie?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Weer blijft de rat buiten spel.
Helaas maar ik zie Huub zeker niet tot het einde daar.
Als hij eric weg stemt dan heeft hij lieke, en een ruzietje en het is dag Huub.
Ik baal dat die Brian en Natasia nooit eens met samen geknepen billen moeten zitten.![]()
En ik sluit niet uit dat Huub een vergelijkbaar plan heeft.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
Ze willen Huub beentje lichten als Amanda Eric niet weg wil hebben. Dan gaan Natasia en Amanda aan Huub vertellen dat ze Eric er wel uit wil hebben.
Ik hoorde juist dat hij het wel een goed idee vindt.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia stelt voor om het 'vies' te spelen. Dat als Amanda Eric er niet wil uitstemmen dat niet aan Huub te vertellen, maar hem de indruk geven dat Amanda hem er wél uit gaan stemmen. Zodat Huub aan tafel zijn tegenstem dan wel aan Eric zal geven.
Brian vindt het nog niet zo'n goed idee.
Natasia zegt dat de wrijving tussen Huub en Eric moet blijven.
Dat is zo grappig aan de speculaasjes hier, ze kloppen bijna nooit.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik sluit niet uit dat Huub een vergelijkbaar plan heeft.
Dat is idd de grootste ergernis!! Een grote clash tussen Natasia en Brian zou pas spectaculair zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik baal dat die Brian en Natasia nooit eens met samen geknepen billen moeten zitten.![]()
Daarom zeg ik gooi die ontslagrondes eruit.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten, alleen maar vuile spelletjes.
Ik help het je hopen maar ik ben bang van niet. Hij doet dit erg op gevoel omdat hij zich verraden voelt door Eric.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik sluit niet uit dat Huub een vergelijkbaar plan heeft.
slim. Domme zet van Huubquote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
Zou mooi zijn!! Misschien dat Huub en Brian in dit spelletje wel eens goed konden samenwerken.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:44 schreef paraquat het volgende:
ik denk dat het wel gaat lukken, Eric exit donderdag a.s.
Handig, die volgen de streams helemaal niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef Clank het volgende:
Nu zegt Brian dat Lieke ook niets aan de HH moet vertellen.
O weet lieke van de plannen van BAN? dat als amanda eric niet weg wilt stemmen ze dat niet aan huub moeten verteleln?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef Clank het volgende:
Nu zegt Brian dat Lieke ook niets aan de HH moet vertellen.
Nee, dat was in de living, volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Ze willen niet dat mensen van buiten het weten (huishouding), maar was het niet zo dat Brian daarstraks in de kapsalon al iets losliet? Ik miste dat stukje even.
Dat zat ik me ook af te vragen. (Heb het zelf ook niet gezien/gehoord)quote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Ze willen niet dat mensen van buiten het weten (huishouding), maar was het niet zo dat Brian daarstraks in de kapsalon al iets losliet? Ik miste dat stukje even.
Tuurlijk niet, dommiequote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef itsme het volgende:
[..]
O weet lieke van de plannen van BAN? dat als amanda eric niet weg wilt stemmen ze dat niet aan huub moeten verteleln?
Na het gesprek in de woonkamer ging Brian naar de kapsalon. Ik heb hem de naam Huub nog wel horen noemen, maar weet niet wat hij verder zei.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat was in de living, volgens mij.
dommie?quote:
BSOL weet altijd alles, hij zal zo wel reageren.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Na het gesprek in de woonkamer ging Brian naar de kapsalon. Ik heb hem de naam Huub nog wel horen noemen, maar weet niet wat hij verder zei.
En anders zullen we het in de komende BAN gesprekken wel merken.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL weet altijd alles, hij zal zo wel reageren.
Het enige verschil dat ik zie: een paar highlights in het haar...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:44 schreef Liess het volgende:
HOe ziet dat gedrocht eruit dan?
Sorry, ik was ff aan de telefoon (en dadelijk weer opnieuw).quote:Op maandag 28 mei 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
wat denk jequote:Op maandag 28 mei 2007 15:49 schreef paraquat het volgende:
waar is Japio????
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:44 schreef Liess het volgende:
HOe ziet dat gedrocht eruit dan?
staat er ook in wie de villa wintquote:Op maandag 28 mei 2007 15:53 schreef mazaru het volgende:
Was dat het boek met alle antwoorden?
Die heb ik hier ook liggen![]()
Je krijgt alleen een ja of nee antwoordquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
staat er ook in wie de villa wint![]()
proest?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:56 schreef Gigageil het volgende:
Proest ! Natasia kan niet irritant zijn, aldus Natasia.....
ZE IS NIET ANDERS......![]()
Goed boek!!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef mazaru het volgende:
LOL!
Mijn vraag aan het boek:
Zal Brian Kubatz de gouden kooi winnen?
Antwoord van boek: Nooit!
![]()
Het was toch alleen, ja of nee?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef mazaru het volgende:
LOL!
Mijn vraag aan het boek:
Zal Brian Kubatz de gouden kooi winnen?
Antwoord van boek: Nooit!
![]()
quote:
een geprononceerde rattensnuitquote:Op maandag 28 mei 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian alleen in de tuin, spits gezicht. Een teken dat hij probeert na te deneken
[afbeelding]
Je moet een vraag stellen die met ja of nee beantwoord kan worden.quote:
Ah, okquote:Op maandag 28 mei 2007 16:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet een vraag stellen die met ja of nee beantwoord kan worden.
Ik kan dus niet vragen wie de villa gaat winnen, maar wel of een bepaald persoon de villa gaat winnen.
Ze zoekt in de vuilniszak naar wat overgebleven eten voor thuis ......quote:
Daar zit 'm nou net de kneep.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
Als de redactie van de gouden kooi een beetje eerlijk zou zijn, dan halen ze nu die ex van Brian 24 uur in huis.
Nou heb ik toch altijd gedacht dat BSOL een vrouw was! Een vrouw die alles wist... Een unica!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ohw ja, das waar ook....thanks!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewforum.php?f=67&sid=409674317a807e82e3ef097329904e11
Kwartjes vallen soms jaren later!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef demins het volgende:
[..]
Nou heb ik toch altijd gedacht dat BSOL een vrouw was! Een vrouw die alles wist... Een unica!!!
En nou dit!![]()
Kan ook best dat het unicum moet zijn, nooit Latijns gehad...
Meer gaat het echt niet wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Natasia weet haar cupmaat nog niet. Nou, volgens mij is het een regulier C'tje.
Of, Didgo koopt/kocht nooit lingerie voor de freule...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef demins het volgende:
Wilgo zal Marlies Dekker niet kennen zei Natasia. Dat zal wel. Wilgo koopt haar lingerie natuurlijk in een sexshop!
Dacht ook dat je vrouw wasquote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kwartjes vallen soms jaren later!
Die leest ze hetzelfde als die laatste.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
Amanda krijgt heel veel post met als afzender 'een moeder'. Vraag me af wat voor moeders dat zijn, bezorgde (mijn dochter mag niet zo worden) of meelevende (je doet het goed schatje).
Ongetwijfeld, maar het is jammer dat ze niet meer kwijt wil dan dat er veel moeders schrijven.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die leest ze hetzelfde als die laatste.
Je kunt toch een profiel bekijken.quote:
Geen behoefte aan caps, dank Uquote:Op maandag 28 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft gezien hoe Jaap zich vanochtend op een vies toilet zat af te trekken.
Natasia zei dat de kabouters (achter) van niets wisten. Lieke denkt dat ze gestolen zijn en op www.marktplaats.nl belanden.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
De bewoners zijn constant kleding kwijt. Zijn het zulke armoedzaaiers bij de FEBO?
Dat vind ik zó heerlijk aan Jaap! Hij staat ver boven het aards gekonkel...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Jaap hoort het aan, vindt het wel een goed tijdstip om Eric eruit te zetten, en loopt al snel weer door. Geen bovenmatige interesse bij Jaap dus.
Natuurlijk, Herma en Palma zijn niet te vertrouwen en doen alles om wat bij te verdienenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia zei dat de kabouters (achter) van niets wisten. Lieke denkt dat ze gestolen zijn en op www.marktplaats.nl belanden.
3 minutenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef mazaru het volgende:
Oke, aftellen maar weer. Huub zit even alleen in de kamer.
En vergeet vooral Carlos niet he... het is vooral sportkleding die ze missen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, Herma en Palma zijn niet te vertrouwen en doen alles om wat bij te verdienen
En ja hoor!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef mazaru het volgende:
Oke, aftellen maar weer. Huub zit even alleen in de kamer.
Carlos komt toch nooit in de slaapkamers ......quote:Op maandag 28 mei 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En vergeet vooral Carlos niet he... het is vooral sportkleding die ze missen.
Komen we toch weer bij de huishouding uitquote:Op maandag 28 mei 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Carlos komt toch nooit in de slaapkamers ......
Er zijn boze tongen die beweren dat, als ze haar buikwandcorrectie heeft plaatsgevonden, het meer is/lijkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
Deze heb ik niet gePaintShopProshopped, this is all there is
[afbeelding]
Natuurlijk, maar ook dan geef ik haar niet meer dan een C.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn boze tongen die beweren dat, als ze haar buikwandcorrectie heeft plaatsgevonden, het meer is/lijkt.
Wat is Dr. Laban toch een boefje.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ook dan geef ik haar niet meer dan een C.
Ze draagt de komende 3 weken ofzo nog wel een soort corsetje wat de heleboel een beetje in model moet houden. Toen ze ze van de week aan Lieke liet zien vond die ze érg groot.. maar doordat corset lijken ze dus kleiner.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
Deze heb ik niet gePaintShopProshopped, this is all there is
[afbeelding]
Ja maar dat is logischquote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze draagt de komende 3 weken ofzo nog wel een soort corsetje wat de heleboel een beetje in model moet houden. Toen ze ze van de week aan Lieke liet zien vond die ze érg groot.. maar doordat corset lijken ze dus kleiner.
Ze mogen geen film kijken, Natas is benieuwd wat er komt?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
Ze mogen vanavond geen film kijken, dus Natasia is benieuwd wat er komt.
Oh dat zei je al sorryquote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
Ze mogen vanavond geen film kijken, dus Natasia is benieuwd wat er komt.
Kan me nauwelijks voorstellen dat er nog iets spannends komt op deze saaie dag.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze mogen geen film kijken, Natas is benieuwd wat er komt?![]()
Zo lang kijk ik nog niet, maar het lijkt wel een rustdag. Zou natuurlijk wel mooi zijn als er vanavond iets onverwachts kwam.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:56 schreef blomst het volgende:
Is het de hele dag al zo saai?
We blijven hopen toch? Wellicht een nieuwe bewoner.. p.s. is die toyboy van Eric naar huis?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat er nog iets spannends komt op deze saaie dag.
quote:
Groep 6 hoe oud zijn die ?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dus dat er ouders zijn die hun kids naar het uitwonen van Amanda laten kijken.
Die ging gisteravond laat weg. Eric mocht toen kiezen: nieuwe date uit de lijst voor 24 uur, of Michael nog eens 'gratis' 4 uur zien. Eric koos het eerste.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
We blijven hopen toch? Wellicht een nieuwe bewoner.. p.s. is die toyboy van Eric naar huis?![]()
Hij ging even geleden naar de saunaquote:Op maandag 28 mei 2007 16:56 schreef F04 het volgende:
Waar is Jaap eigelijk?
Is wel jong voor deze narigheidquote:
Dank, ik dacht dat ie voorgoed zou blijven... Wat eeen opluchtingquote:Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ging gisteravond laat weg. Eric mocht toen kiezen: nieuwe date uit de lijst voor 24 uur, of Michael nog eens 'gratis' 4 uur zien. Eric koos het eerste.
Ja en nu kunnen we kijken hoe Huub word afgelegdquote:Op maandag 28 mei 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
GITAAR=ALERT
Gelukkig was het niet zo erg als vannacht, toen ik het volume hoog had staan om Natasia en Erics gefluister te kunnen horen, en Natasia ineens keihard begon te krijsen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ALARM
[afbeelding]
Die immuniteit vind ik nooit zo geweldig (behalve voor de nieuwe zelf).quote:Op maandag 28 mei 2007 17:04 schreef demins het volgende:
Best kans dat er vanavond een nieuwe in komt, die unanimiteit mag uitdelen of al mag meestemmen donderdag. Alle verse plannetjes van vandaag down the drain....
Tot nu toe kwam een nieuwe nooit enkele dagen voor de stemming. Altijd minstens een week ertussen om voldoende tijd te hebben (TV momenten) en allerhande gesprekken te kunnen krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:04 schreef demins het volgende:
Best kans dat er vanavond een nieuwe in komt, die unanimiteit mag uitdelen of al mag meestemmen donderdag. Alle verse plannetjes van vandaag down the drain....
Immuniteit .......quote:Op maandag 28 mei 2007 17:04 schreef demins het volgende:
Geen unanimiteit natuurlijk, maar ik kan niet op het woord komen...![]()
Wat is er met je? Jij en geen woord kunnen vinden, inucum en unica?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:04 schreef demins het volgende:
Wat zouden jullie graag zien een man of een vrouw?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef RSie het volgende:
weet het bijna zeker,... nieuwe miljonair is in aantocht!
Thanks. Dat bedoelde ik!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Die immuniteit vind ik nooit zo geweldig (behalve voor de nieuwe zelf).
Ik heb regelmatig dat ik alleen op het Engelse woord kan komen...quote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er met je? Jij en geen woord kunnen vinden, inucum en unica?
Zou goed kunnen.. Op zondagavond, leuke keuze.. Maar ze wilden 's middags een film kijken, dus dat zou daar geen verband mee kunnen hebben op zichquote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef RSie het volgende:
weet het bijna zeker,... nieuwe miljonair is in aantocht!
Demins nooit, onze taalpurist.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dat ik alleen op het Engelse woord kan komen...![]()
Man die voor Huub is en Huub en Jaap nader tot elkaar brengt. Geen vrouw, anders krijg je problemen met Lieke.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zouden jullie graag zien een man of een vrouw?
Dat lijkt me eigenlijk wel leuk een vrouwquote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Man die voor Huub is en Huub en Jaap nader tot elkaar brengt. Geen vrouw, anders krijg je problemen met Lieke.
zondagavond?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.. Op zondagavond, leuke keuze.. Maar ze wilden 's middags een film kijken, dus dat zou daar geen verband mee kunnen hebben op zich
Een grote harige bisexuele neger-travestiet !!!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zouden jullie graag zien een man of een vrouw?
Voor de verhoudingen zou het ook moeten, maar wat heb je eraan. Ze kan niet bij Huub vanwege Lieke, ze wil niet bij Ransjaap, dus dan blijven Brian en Natasia weer over.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel leuk een vrouw![]()
Michael kwam niet opdagen bij 't brommertje?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Een grote harige bisexuele neger-travestiet !!!
Zet je helm op en start je brommer.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:12 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Een grote harige bisexuele neger-travestiet !!!
Een rustdag om van de rustdag uit te rusten.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo lang kijk ik nog niet, maar het lijkt wel een rustdag. Zou natuurlijk wel mooi zijn als er vanavond iets onverwachts kwam.
Jawel. We gaan zo gezellig samen chinees halen.. Hij heeft hier vanachtquote:Op maandag 28 mei 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Michael kwam niet opdagen bij 't brommertje?
Wil u MeNUquote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Jawel. We gaan zo gezellig samen chinees halen.. Hij heeft hier vanacht
overnacht...
Je brengt hem toch wel terug he? Groningen moet gekapt wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
overnacht...
Het aftellen is begonnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
overnacht...
Moest je er ook een vriend bij halen?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
overnacht...
Ik stel me kwetsbaar op! Anders geloven jullie nooit dat ik ook maar een mens van vlees en bloed ben!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er met je? Jij en geen woord kunnen vinden, inucum en unica?![]()
Anonimiteit?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:04 schreef demins het volgende:
Geen vriend, maar moest de telegraaf-foto van Huub voor hem uitprintenquote:
Daar hoefde je mij niet van te overtuigen hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel me kwetsbaar op! Anders geloven jullie nooit dat ik ook maar een mens van vlees en bloed ben!![]()
Doet me denken aan een ICT bedrijf. Iets met pinkquote:Op maandag 28 mei 2007 17:17 schreef blomst het volgende:
Dat roze pakje laten haar figuur niet zo mooi uitkomen:
[afbeelding]
Dacht toen ze achter de glazen deur stond van wat heeft jaap daar aan.
Die 'iemand' was Rogier. Het was zijn laatste brief aan haar.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda leest een brief voor, waarin iemand zegt dat , wat Amanda doet, te goedkoop is.
Wat is het toch een schaap, om dat voor te lezen.
Pink Roccade (destijds)quote:Op maandag 28 mei 2007 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ICT bedrijf. Iets met pink![]()
quote:
Kijk, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 28 mei 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'iemand' was Rogier. Het was zijn laatste brief aan haar.
Echt waar !! Dat ie nog de moeite neemt om een brief te schrijvenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'iemand' was Rogier. Het was zijn laatste brief aan haar.
Neemt = Nam. Het is een hele oude brief, ze is bezig post op te bergen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar !! Dat ie nog de moeite neemt om een brief te schrijven![]()
Ohh vandaarquote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Neemt = Nam. Het is een hele oude brief, ze is bezig post op te bergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |