Geen behoefte aan caps, dank Uquote:Op maandag 28 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft gezien hoe Jaap zich vanochtend op een vies toilet zat af te trekken.
Natasia zei dat de kabouters (achter) van niets wisten. Lieke denkt dat ze gestolen zijn en op www.marktplaats.nl belanden.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
De bewoners zijn constant kleding kwijt. Zijn het zulke armoedzaaiers bij de FEBO?
Dat vind ik zó heerlijk aan Jaap! Hij staat ver boven het aards gekonkel...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Jaap hoort het aan, vindt het wel een goed tijdstip om Eric eruit te zetten, en loopt al snel weer door. Geen bovenmatige interesse bij Jaap dus.
Natuurlijk, Herma en Palma zijn niet te vertrouwen en doen alles om wat bij te verdienenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia zei dat de kabouters (achter) van niets wisten. Lieke denkt dat ze gestolen zijn en op www.marktplaats.nl belanden.
3 minutenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef mazaru het volgende:
Oke, aftellen maar weer. Huub zit even alleen in de kamer.
En vergeet vooral Carlos niet he... het is vooral sportkleding die ze missen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, Herma en Palma zijn niet te vertrouwen en doen alles om wat bij te verdienen
En ja hoor!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef mazaru het volgende:
Oke, aftellen maar weer. Huub zit even alleen in de kamer.
Carlos komt toch nooit in de slaapkamers ......quote:Op maandag 28 mei 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En vergeet vooral Carlos niet he... het is vooral sportkleding die ze missen.
Komen we toch weer bij de huishouding uitquote:Op maandag 28 mei 2007 16:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Carlos komt toch nooit in de slaapkamers ......
Er zijn boze tongen die beweren dat, als ze haar buikwandcorrectie heeft plaatsgevonden, het meer is/lijkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
Deze heb ik niet gePaintShopProshopped, this is all there is
[afbeelding]
Natuurlijk, maar ook dan geef ik haar niet meer dan een C.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn boze tongen die beweren dat, als ze haar buikwandcorrectie heeft plaatsgevonden, het meer is/lijkt.
Wat is Dr. Laban toch een boefje.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ook dan geef ik haar niet meer dan een C.
Ze draagt de komende 3 weken ofzo nog wel een soort corsetje wat de heleboel een beetje in model moet houden. Toen ze ze van de week aan Lieke liet zien vond die ze érg groot.. maar doordat corset lijken ze dus kleiner.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
Deze heb ik niet gePaintShopProshopped, this is all there is
[afbeelding]
Ja maar dat is logischquote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze draagt de komende 3 weken ofzo nog wel een soort corsetje wat de heleboel een beetje in model moet houden. Toen ze ze van de week aan Lieke liet zien vond die ze érg groot.. maar doordat corset lijken ze dus kleiner.
Ze mogen geen film kijken, Natas is benieuwd wat er komt?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
Ze mogen vanavond geen film kijken, dus Natasia is benieuwd wat er komt.
Oh dat zei je al sorryquote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
Ze mogen vanavond geen film kijken, dus Natasia is benieuwd wat er komt.
Kan me nauwelijks voorstellen dat er nog iets spannends komt op deze saaie dag.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze mogen geen film kijken, Natas is benieuwd wat er komt?![]()
Zo lang kijk ik nog niet, maar het lijkt wel een rustdag. Zou natuurlijk wel mooi zijn als er vanavond iets onverwachts kwam.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:56 schreef blomst het volgende:
Is het de hele dag al zo saai?
We blijven hopen toch? Wellicht een nieuwe bewoner.. p.s. is die toyboy van Eric naar huis?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat er nog iets spannends komt op deze saaie dag.
quote:
Groep 6 hoe oud zijn die ?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dus dat er ouders zijn die hun kids naar het uitwonen van Amanda laten kijken.
Die ging gisteravond laat weg. Eric mocht toen kiezen: nieuwe date uit de lijst voor 24 uur, of Michael nog eens 'gratis' 4 uur zien. Eric koos het eerste.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
We blijven hopen toch? Wellicht een nieuwe bewoner.. p.s. is die toyboy van Eric naar huis?![]()
Hij ging even geleden naar de saunaquote:Op maandag 28 mei 2007 16:56 schreef F04 het volgende:
Waar is Jaap eigelijk?
Is wel jong voor deze narigheidquote:
Dank, ik dacht dat ie voorgoed zou blijven... Wat eeen opluchtingquote:Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ging gisteravond laat weg. Eric mocht toen kiezen: nieuwe date uit de lijst voor 24 uur, of Michael nog eens 'gratis' 4 uur zien. Eric koos het eerste.
Ja en nu kunnen we kijken hoe Huub word afgelegdquote:Op maandag 28 mei 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
GITAAR=ALERT
Gelukkig was het niet zo erg als vannacht, toen ik het volume hoog had staan om Natasia en Erics gefluister te kunnen horen, en Natasia ineens keihard begon te krijsen.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ALARM
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |