staat er ook in wie de villa wintquote:Op maandag 28 mei 2007 15:53 schreef mazaru het volgende:
Was dat het boek met alle antwoorden?
Die heb ik hier ook liggen![]()
Je krijgt alleen een ja of nee antwoordquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
staat er ook in wie de villa wint![]()
proest?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:56 schreef Gigageil het volgende:
Proest ! Natasia kan niet irritant zijn, aldus Natasia.....
ZE IS NIET ANDERS......![]()
Goed boek!!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef mazaru het volgende:
LOL!
Mijn vraag aan het boek:
Zal Brian Kubatz de gouden kooi winnen?
Antwoord van boek: Nooit!
![]()
Het was toch alleen, ja of nee?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:57 schreef mazaru het volgende:
LOL!
Mijn vraag aan het boek:
Zal Brian Kubatz de gouden kooi winnen?
Antwoord van boek: Nooit!
![]()
quote:
een geprononceerde rattensnuitquote:Op maandag 28 mei 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian alleen in de tuin, spits gezicht. Een teken dat hij probeert na te deneken
[afbeelding]
Je moet een vraag stellen die met ja of nee beantwoord kan worden.quote:
Ah, okquote:Op maandag 28 mei 2007 16:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet een vraag stellen die met ja of nee beantwoord kan worden.
Ik kan dus niet vragen wie de villa gaat winnen, maar wel of een bepaald persoon de villa gaat winnen.
Ze zoekt in de vuilniszak naar wat overgebleven eten voor thuis ......quote:
Daar zit 'm nou net de kneep.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
Als de redactie van de gouden kooi een beetje eerlijk zou zijn, dan halen ze nu die ex van Brian 24 uur in huis.
Nou heb ik toch altijd gedacht dat BSOL een vrouw was! Een vrouw die alles wist... Een unica!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL weet altijd alles, hij zal zo wel reageren.
Ohw ja, das waar ook....thanks!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewforum.php?f=67&sid=409674317a807e82e3ef097329904e11
Kwartjes vallen soms jaren later!quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef demins het volgende:
[..]
Nou heb ik toch altijd gedacht dat BSOL een vrouw was! Een vrouw die alles wist... Een unica!!!
En nou dit!![]()
Kan ook best dat het unicum moet zijn, nooit Latijns gehad...
Meer gaat het echt niet wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Natasia weet haar cupmaat nog niet. Nou, volgens mij is het een regulier C'tje.
Of, Didgo koopt/kocht nooit lingerie voor de freule...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef demins het volgende:
Wilgo zal Marlies Dekker niet kennen zei Natasia. Dat zal wel. Wilgo koopt haar lingerie natuurlijk in een sexshop!
Dacht ook dat je vrouw wasquote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kwartjes vallen soms jaren later!
Die leest ze hetzelfde als die laatste.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
Amanda krijgt heel veel post met als afzender 'een moeder'. Vraag me af wat voor moeders dat zijn, bezorgde (mijn dochter mag niet zo worden) of meelevende (je doet het goed schatje).
Ongetwijfeld, maar het is jammer dat ze niet meer kwijt wil dan dat er veel moeders schrijven.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die leest ze hetzelfde als die laatste.
Je kunt toch een profiel bekijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |