Een speler minder en hij is Eric he-le-maal zat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.. Wat wil hij met dat tactische spelletje bereiken? Dan maakt Huub zich onbetrouwbaar in brians ogen, krijgt hij nooit andere mensen er uit...Brian zit echt vastgeroest in de villa.. Natasia die hem er in wil, Amy die hem er in wil, die gaat niet weg hoor.. Dus wat zou hij hier mee bereiken?
ik hoorde toch echt huub de ontslagronde voor Sjaakverkrachter aanvragenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was idd niet te horen deze keer, vreemd.
Edit: Nu dus wel, ontslagronde voor Eric.
Jah tuurlijk, maar BSOL zegt dat het een tactisch spelletje is van HEL...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:19 schreef Marrije het volgende:
Een speler minder en hij is Eric he-le-maal zat.
Ik dacht dat het een tactisch spel was. De eerste keer in de private was zonder geluid, dat 'geintje' heeft Huub eerder ook al een keer gedaan met een nep-aanvraag. Omdat de aanvraag een tweede keer werd herhaald, nu wel met geluid, is mijn eerder vermoeden onjuist gebleken.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar nogmaals BSOL, waarom denk jij dat dit een tactisch spelletje zou zijn? Zodat Eric zich goed kan nestelen bij BAN? En dan? Na de ontslagrond is dat dan ook over...
Hij oefent.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef paraquat het volgende:
interessante ontwikkelingen.....
kan iemand Huub een ander liedje op de piano leren???
Als je het over de duivel hebt. . .loopt net de keuken in.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Btw, waar is Eric? Zit hij bij de FEBO lekker de streams mee te kijken?
Dus Brian zou afzien van de winst???quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn gesprek met Natasia zegt hij heel duidelijk "Jullie twee laat ik nooit gaan". Dus, wat hij ook aan Huub zal beloven, hij wil Amanda houden.
Waar kwam Eric vandaan, van kantoor?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt. . .loopt net de keuken in.
k, thnx... Denk trouwens dat het deze keer wel gaat lukken om Eric echt weg te krijgen (als de situatie blijft zoals hij nu is).. Zou alleen voor Lieke niet zo slim zijn, die gaat er dan nml volgende ronde uitquote:Op maandag 28 mei 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik dacht dat het een tactisch spel was. De eerste keer in de private was zonder geluid, dat 'geintje' heeft Huub eerder ook al een keer gedaan met een nep-aanvraag. Omdat de aanvraag een tweede keer werd herhaald, nu wel met geluid, is mijn eerder vermoeden onjuist gebleken.
Ja, het idee dat Huub Eric eruit wil stemmen geeft hem een hoop zelfvertrouwen, want het is een stap dichter naar het eruitstemmen van Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:21 schreef Dark het volgende:
Brian is niet meer bang om de confrontatie met Huub aan te gaan. Hij is veel sterker geworden.
dat zegt iets positiefs over het karakter van hupert vind ikquote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
Toch heeft het nog lang geduurd voordat Huub erachter kwam dat de aanvallen van Eric niet meer bij hun spel hoorden.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
Eric ziet er allerminst vrolijk uit, het zal toch niet zo zijn dat ie het wéét. . .
Misschien even op topicreport klikken?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:53 schreef Marrije het volgende:
Moet COS 1551 zijn, kan een modje dat aanpassen?
Dat grapje met die stoel was 'game over'.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
Toch heeft het nog lang geduurd voordat Huub erachter kwam dat de aanvallen van Eric niet meer bij hun spel hoorden.
Hij laat zich dus meer door emoties leiden dan hij zal willen toegeven. Het stoel-incident zit hem ook nog steeds dwars. Ik vraag me af hoe hij zich voelt als er toch weer een goed gesprek met Eric zou zijn... zou kunnen dat hij dan weer omslaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat zegt iets positiefs over het karakter van hupert vind ik![]()
Als ik z'n gezichtsuitdrukking zie, denk ik dat hij het WEL weet.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
Eric ziet er allerminst vrolijk uit, het zal toch niet zo zijn dat ie het wéét. . .
Er is mij hier door mede Fok-ers ingepeperd dat Eric een vals secreet is... Dat weet Huub ook.. Huub heeft nu Lieke, Huub kan ondertussen steeds beter opschieten met Jaap, ik had hetzelfde gedaan als ik Huub was...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef Meganog het volgende:
Ja, het idee dat Huub Eric eruit wil stemmen geeft hem een hoop zelfvertrouwen, want het is een stap dichter naar het eruitstemmen van Huub.
Het enige dat ik kan bedenken is dat Huub Eric erin houdt, om Brian weer eens ouderwets te irriteren.
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef ericahysterica het volgende:
sjaakkroeler pakt nog een een theatraal momentje voor de streamers.
Hier moet ik Huub nageven dat hij laatst nog tegen Lieke zei dat hij zich meer door zijn gevoel liet leiden dan zij deed.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij laat zich dus meer door emoties leiden dan hij zal willen toegeven. Het stoel-incident zit hem ook nog steeds dwars. Ik vraag me af hoe hij zich voelt als er toch weer een goed gesprek met Eric zou zijn... zou kunnen dat hij dan weer omslaat.
En ik weet ook niet of dit verstandig is.
Jij bent wel erg slecht in rekenen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
nee liever geen gesprekken met erica meer..........gewoon opzouten donderdag........redden ze het dan nog om 1 juli de deuren dicht te gooien van DGK?
Eric is al weken vals bezig.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij laat zich dus meer door emoties leiden dan hij zal willen toegeven. Het stoel-incident zit hem ook nog steeds dwars. Ik vraag me af hoe hij zich voelt als er toch weer een goed gesprek met Eric zou zijn... zou kunnen dat hij dan weer omslaat.
En ik weet ook niet of dit verstandig is.
Eric zou alleen vanwege zijn haar al moeten worden weggestemd!quote:
Inderdaad, terwijl hij vaak ook keihard kan zijn. Alles voor het spel (geld), zoals hij dan zegt.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier moet ik Huub nageven dat hij laatst nog tegen Lieke zei dat hij zich meer door zijn gevoel liet leiden dan zij deed.
Wellicht, maar de groep Brian-Natasia-Amanda is sterker dan Huub-Lieke-Jaap. En die band met Eric lijkt mij wel weer te herstellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Er is mij hier door mede Fok-ers ingepeperd dat Eric een vals secreet is... Dat weet Huub ook.. Huub heeft nu Lieke, Huub kan ondertussen steeds beter opschieten met Jaap, ik had hetzelfde gedaan als ik Huub was...
Je komt op een gegeven moment toch op het punt dat je niets meer kunt ivm back-ups en bullshit
Niet hip genoeg?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Eric zou alleen vanwege zijn haar al moeten worden weggestemd!![]()
Hoe dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Marrije het volgende:
Huub: we moeten het veeeeeet subtiel doen, Eric mag er niets van weten. . .
Nou Huub, hij wéét het al.
Met Palma erbij? Dan is het eigenlijk al in Eric's oor terecht gekomen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat meteen naar de kapsalon. Hij gaat meteen Amada 'voorlichten'
[afbeelding]
Dat is ook wat mij zorgen baart.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wellicht, maar de groep Brian-Natasia-Amanda is sterker dan Huub-Lieke-Jaap. En die band met Eric lijkt mij wel weer te herstellen.
Huub verzwakt zijn positie. Hij moet toch ook weten dat Brian zijn dubbele dekking in stand houdt.
Ik zie Amanda nog wel in staat om hem erin te houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't niet zo slim hoor, om Eric er uit te stemmen. Juist omdat Eric in de groep verder niemand heeft is 't handig om zo iemand aan je te koppelen. Zonder Eric moet Huub het slechts van Lieke hebben.. En dat is ook niet alles.
Jij zal het wel weer mieters gestyled vinden... rare bakvis!quote:
Huub heeft Japio ook nog.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wellicht, maar de groep Brian-Natasia-Amanda is sterker dan Huub-Lieke-Jaap. En die band met Eric lijkt mij wel weer te herstellen.
Huub verzwakt zijn positie. Hij moet toch ook weten dat Brian zijn dubbele dekking in stand houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |