quote:Op maandag 28 mei 2007 15:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat nu Brian 'teasen'. Hij zegt Brian dat hij Eric deze keer er nog niet uit hoeft, daarmee lokt hij Brian uit om te gaan verdedigen het al deze week te gaan doen.
15.17 luid en duidelijk heeft Huub de ontslagronde voor Eric aangevraagdquote:Op maandag 28 mei 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor, Brian trapt er meteen in. Hij gaat vol in de verdediging om de exit van Eric deze week 'te bewekstelligen'. Huub doet net alsof hij het niet zeker weet, Brian moet extra kolen op het vuur gaan gooien.
Achter vroeg waarom hij de ontslagrondes wilde laten vallen, Huub zei omdat ik wil anticiperen op de nieuwe ontwikkelingen. Achter vroeg: en die zijn. . . Huub: ontslagronde voor Eric. Achter: we zullen zien. . .quote:
Nope, achter vroeg, waarom? Antwoord van Huub: Er zijn nieuwe ontwikkelingen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Achter vroeg waarom hij de ontslagrondes wilde laten vallen, Huub zei omdat ik wil anticiperen op de nieuwe ontwikkelingen. Achter vroeg: en die zijn. . . Huub: ontslagronde voor Eric. Achter: we zullen zien. . .
Nou fijne actie.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:56 schreef markisboer het volgende:
goede aktie van huub erik naar huis holle holle
gaarne hollen voordat de nieuwe date voor erica komt en ik weer zo misselijk wordt van dat opgelegde sexgedoe, bloedeloos liefdeloos en weinig erotisch maar wel bijzonder platquote:Op maandag 28 mei 2007 14:56 schreef markisboer het volgende:
goede aktie van huub erik naar huis holle holle
Hij gebruikte wel het woord anticiperenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, achter vroeg, waarom? Antwoord van Huub: Er zijn nieuwe ontwikkelingen.
Achter: En die zijn ?
Huub: Eric.
Locoyote paaien? Helemaal niet nodig.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou fijne actie.
Krijgen we nog dagen dat ze aardig doen tegen Brian.
Brian paaien bah.
Ik denk dat Lieke eerder Eric laat gaan dan Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nu wordt het best spannend, krijgt Eric Huub het eerst weg of wordt het Huub die Eric wegwerkt?
Dat denk ik ook, maar je weet het niet bij dat gare wijfquote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke eerder Eric laat gaan dan Huub.
Hij heeft daarover nog niet eens gepraat met huub, dus hoezo kan hij het dan van Huub hebben??quote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt in het rond, alsof hij het verzonnen heeft, i.p.v. Huub.
In zijn gesprek met Natasia zegt hij heel duidelijk "Jullie twee laat ik nooit gaan". Dus, wat hij ook aan Huub zal beloven, hij wil Amanda houden.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt in het rond, alsof hij het verzonnen heeft, i.p.v. Huub.
Hij heeft het daar net over gehad met Huub.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij heeft daarover nog niet eens gepraat met huub, dus hoezo kan hij het dan van Huub hebben??
Brian zegt trouwens nu dat hij Amanda & Natasia niet zou willen laten gaan.
Eens een rat, altijd een rat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn gesprek met Natasia zegt hij heel duidelijk "Jullie twee laat ik nooit gaan". Dus, wat hij ook aan Huub zal beloven, hij wil Amanda houden.
Ow , volgens mij heb ik jullie verkeerd begrepen. Want ik dacht dat jullie bedoelde dat Huub er dan Amanda ook zou uit willen hebben , maar nu gaat het dus alleen over Eric.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft het daar net over gehad met Huub.
-edit- je hebt het toch over Eric eruit stemmen?
Huub graaft zijn eigen graf als hij het op deze manier wil spelen. Zijn enige backup is dan nog Lieke en is niet betrouwbaar genoeg. En Brian heeft vaker gezegd dat hij een dubbele backup wil hebben. Die stemt Amanda echt niet weg.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij heeft daarover nog niet eens gepraat met huub, dus hoezo kan hij het dan van Huub hebben??
Brian zegt trouwens nu dat hij Amanda & Natasia niet zou willen laten gaan.
Hij heeft het volgens mij alleen met Lieke erover gehad dat Amanda er dan ook uit moet, na Eric, misschien niet meteen, mag nog iemand anders tussen zitten. . . Maar dáár heeft ie het inderdaad nog niet over gehad met Brian volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ow , volgens mij heb ik jullie verkeerd begrepen. Want ik dacht dat jullie bedoelde dat Huub er dan Amanda ook zou uit willen hebben , maar nu gaat het dus alleen over Eric.
Die concurrentieslag om pole-position is ie zat.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef Dark het volgende:
Brian is het valse gedrag zat van Eric.
Klopt, haar kapsalonnetje is mislukt (omdat haar vriendinnen niet betaalden).quote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef SiRojK het volgende:
Amanda is nog steeds bezig.. Zal wel een slechte zijn voor de kapsalon... 4 uur bezig om even haren te verven
Mijn liepleestalent zegt dat hij hem net echt heeft aangevraagdquote:Op maandag 28 mei 2007 15:10 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap het even niet, kom binnenvallen.. Is dit weer een HL-Brianaanpak plannetje, of is dit een serieus gesprek om er eindelijk weer even iemand uit te stemmen....
En Jaap, for what it's worth. . .quote:Op maandag 28 mei 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub graaft zijn eigen graf als hij het op deze manier wil spelen. Zijn enige backup is dan nog Lieke en is niet betrouwbaar genoeg. En Brian heeft vaker gezegd dat hij een dubbele backup wil hebben. Die stemt Amanda echt niet weg.
Ik weet niet hoor.. Wat wil hij met dat tactische spelletje bereiken? Dan maakt Huub zich onbetrouwbaar in brians ogen, krijgt hij nooit andere mensen er uit...Brian zit echt vastgeroest in de villa.. Natasia die hem er in wil, Amy die hem er in wil, die gaat niet weg hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig speelt Huub het 'tactisch spel' met Brian verder. Hij vraagt (waarschijnlijk zogenaamd) het ontslag van Eric aan.
[afbeelding]
Het was idd niet te horen deze keer, vreemd.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig speelt Huub het 'tactisch spel' met Brian verder. Hij vraagt (waarschijnlijk zogenaamd) het ontslag van Eric aan.
[afbeelding]
Maar nogmaals BSOL, waarom denk jij dat dit een tactisch spelletje zou zijn? Zodat Eric zich goed kan nestelen bij BAN? En dan? Na de ontslagrond is dat dan ook over...quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub krijgt een belletje van 'achter' en gaat opnieuw naar de private. Deze keer vraagt hij het ontslag voor Eric aan met geluid op de stream. Nu mogen we het dus wel horen (even geleden was zonder geluid op de stream)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |