Elke keer probeert ie de aandacht weer terug te krijgen, de (rond)leiding terug te nemen, maar dat lukt niet echtquote:
Of uitvallen. Met pukken en bosjes!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Elke keer probeert ie de aandacht weer terug te krijgen, de (rond)leiding terug te nemen, maar dat lukt niet echt.
tas heeft pijn en krijgt geen aandacht en geen kusjes en daar kon zij toch al niet tegen....quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Wat is Natasja opvallend stil.
Ze was gisteren veel te druk voor iemand die vlak daarvoor een redelijk zware operatie heeft ondergaan. Dit is een terugslag denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Wat is Natasja opvallend stil.
bovendien droeg ze ook al gelijk hele strakke kleren ipv een lekker wijd pak.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze was gisteren veel te druk voor iemand die vlak daarvoor een redelijk zware operatie heeft ondergaan. Dit is een terugslag denk ik.
ik wacht op die bruine vlekken op dat gezicht van Zwabberh na afloopquote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Copycat het volgende:
Nu gaat Amanda ook nog highlights zetten? Ik ben benieuwd.
Ik denk dat dat héél erg gaat branden over een tijdjequote:Op maandag 28 mei 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik wacht op die bruine vlekken op dat gezicht van Zwabberh na afloop![]()
Amanda is de tijd vergeten, leuk.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef Copycat het volgende:
Gaat Amanda een heel weeshuis highlighten?
Kan het lekker een beetje inbranden.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef agter het volgende:
die vlek zit nog steeds op d'r voorhoofd...haha!
aanvullingen / updates:quote:Op maandag 28 mei 2007 13:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
zangles -> hij kon niet zingen, dus![]()
gitaarles -> hij kon niet spelen, dus
vliegles -> hij had 'zelfmoordneigingen'.. ik zou ook niet in een vliegtuig stappen met iemand die zichzelf slaat, dus![]()
Ohwjah, toneelhaak, dus![]()
Vertel.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:40 schreef Marrije het volgende:
Eric gaat ff lekker over de tong.
Neuh.. je hele gezin naar de klote laten helpen omdat je kinderen nog klein zijn, dat is pas echt een goede reden om geen andere partner te nemenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda en zwabberhoer, neem je geen andere partner, als je kids nog klein zijn.![]()
Dat ie een jankerd is. Huub zei dat Eric als eerste achter hem aanhuppelt om iets uit te halen maar als hem eens wat gebeurt dan staat ie meteen te janken. Brian was het daar volledig mee eens.quote:
Nee is nog niet aangevraagdquote:Op maandag 28 mei 2007 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ie een jankerd is. Huub zei dat Eric als eerste achter hem aanhuppelt om iets uit te halen maar als hem eens wat gebeurt dan staat ie meteen te janken. Brian was het daar volledig mee eens.
Huub heeft net alle ontslagrondes die hij had aangevraagd ingetrokken en die voor Eric aangevraagd.
Het zal mij benieuwen ik vertrouw Brian voor geen meterquote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef Dark het volgende:
Huub wil een deal met Brian, hij laat Eric gaan en dan moet Brian Amanda laten gaan.
Als we dan toch naar de opnames van een realitySOAP kijken, is het inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 14:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Eindelijk : we hoorde achter weer eens
En hij denkt daadwerkelijk dat als hij zich aan zijn deel van de deal houdt, Brian Amanda vervolgens laat gaan?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef Dark het volgende:
Huub wil een deal met Brian, hij laat Eric gaan en dan moet Brian Amanda laten gaan.
Telefoontjes van exit-aanvragen waren altijd al te horen op de stream.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Eindelijk : we hoorde achter weer eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |