Gewoon later in het jaar nog is doen. Het is in iedergeval een hele ervaring.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Ik zag het (weer eens) in de krant staan en dacht "leuk om een keer te doen" en gezien de kid uitstekend puzzelt (hij lost iig zo een pittige sudoku op) en ik ook een beetje kan autorijden....![]()
En ik rij nooit te hard... ik ben zo verschrikkelijk braaf![]()
Waar?quote:
hier wel..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar?
Hier niet hoor, het is een beetje bewolkt. Maar verder droog en van dat vieze plakkerig warm.![]()
Stuur maar hier heen. De planten hier kunnen wel een goeie stortbui gebruiken.quote:
Het fenomeen "stalker" heb je al gebruikt??quote:Op maandag 28 mei 2007 14:36 schreef Kippiee het volgende:
weet iemand nog iets voor mijn spreekbeurt over verliefheid & obsessies?
ik weet niks meer en hij is te kort
jaquote:Op maandag 28 mei 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het fenomeen "stalker" heb je al gebruikt??
ohneequote:Op maandag 28 mei 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De invloed van loverboys op "hun" meisjes ook al??
Ludevedu ook al opgenomen?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:36 schreef Kippiee het volgende:
weet iemand nog iets voor mijn spreekbeurt over verliefheid & obsessies?
ik weet niks meer en hij is te kort
Graag gedaanquote:
Regen? Welke regenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
1e set is binnen![]()
![]()
![]()
Maar moet weg![]()
![]()
![]()
Kutregen![]()
Oh daaaarquote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
11. 00 Parijs regen, dus uitstel wedstrijd, dus nu kan ik het niet afzien....................... plop.............weg![]()
![]()
Ik vroeg me al af, of je ook naar de wedstrijd keek. Moest eerst een paar keer kijken, wie wie was.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
11. 00 Parijs regen, dus uitstel wedstrijd, dus nu kan ik het niet afzien....................... plop.............weg![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 mei 2007 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Whello
Disana, je kent de A7 van Groningen naar Drachten vast wel... Ik reed er vanmiddag langs doen stond er een auto IN het bord afslag MarumMoet zeggen zo'n bord kreukelt best snel
Het laatste stuk van de A28 is ook een enge weg, er gebeuren meer ongelukken dan men kan verklaren. Ik rijd er niet graag als de zon laag staat.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
De A28 is echt zo'n flitsweg, daar hoef je niet te snel te rijden
Pff wat een teringdrukte op de weg vanmiddag, en bij de filemeldingen 2 x een file voor een IKEA?Wat denken die mensen?
Goh, wat zullen we even doen? Nou, ik kom nooit bij de IKEA laten we daar eens heen gaan?
Ben je zelf niet thuis?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Talitha het volgende:
Halloooooooooooooooooo! Iemand thuis?![]()
Even zwaaien naar Ian die vast tussen de werkzaamheden door meelurkt![]()
thuuuuuis heb ik nog een ansichtkaart...quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef Polonium-120 het volgende:
thuis is waar mijn cpu-klokje tikt....
sssssst... natasja leest voor....quote:Op maandag 28 mei 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
thuuuuuis heb ik nog een ansichtkaart...
Sorry!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sssssst... natasja leest voor....
quote:
Maar ik moest in de COS zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan dit topic ook niets aan doen hoor.![]()
![]()
Nee, dat is het ook niet. Maar Demins weet het antwoord wel. Demins weet alles!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik moest in de COS zijnIs het woord misschien 'ondergedoken'?
Of natuurlijk 'incognito'
![]()
Stront?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik zit in de anonimiteit!
Kan niet op het juiste woord komen.![]()
Dat heb je wel vaker de laatste tijd hequote:
Aha, een Disanawatcher!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker de laatste tijd he![]()
Het valt op?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie stiekem een oogje op haar.
Die moet je echt in de gaten houdenquote:
Aha, een PC-eend-watcher!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker de laatste tijd he![]()
Jij niet dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze stiekem een oogje op hem.
![]()
Dames, dames, geen gekibbel ondelingquote:
Dat zal ik toch eerst aan Demins moeten vragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dames, dames, geen gekibbel ondeling![]()
Opstellen in rijen van 10![]()
En dan volgt er een grondige keuring, trek je kleren maar vast uit![]()
![]()
![]()
Nextquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal ik toch eerst aan Demins moeten vragen.
Ja ik moet de heren helaas teleurstellenquote:
Wat vervelend voor Deminsquote:Op maandag 28 mei 2007 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik moet de heren helaas teleurstellen![]()
Nou ok, voor hem maak ik een uitzonderingquote:
Wat ben je heerljik flex vandaagquote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ok, voor hem maak ik een uitzondering
Shit, i am losing itquote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voordringen?? You've mistaken me for somebody else.... I wasn't even in line![]()
NEXTquote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Not to me dear, to me you've never had it![]()
Hoi hoi. Ik geloof dat PC Eend je even wil sprekenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
Goodevening all!!
Wrom ?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi hoi. Ik geloof dat PC Eend je even wil spreken![]()
De vrouwen hier worden gekeurd en afgewezenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom ?
Enne als hij me wil spreken, kan hij dat dan niet zelf zeggen ?![]()
Hij moest eens durven mij af te keuren.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
De vrouwen hier worden gekeurd en afgewezen![]()
We kunnen het omkeren en hem afkeuren...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij moest eens durven mij af te keuren.
NEXTquote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat mij maar eens een foto van jou zien EENDJTEquote:
Door naar de volgende rondequote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
Eend heeft een grote snavel, maar een klein hartje.![]()
![]()
quote:
quote:
Hallooooo, je ligt er al uitquote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat mij maar eens een foto van jou zien EENDJTE![]()
quote:
Van wiequote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Is fok weer van de rel af? Kreeg net weer is de opmerking dat ik eerst wat te drinken moest pakken![]()
nou kom maar op... gooi het eruitquote:
Van fok.quote:
ik stik hier bijna in me drinkenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
[Liekemodus]Wees eens Duidelijk[Liekemodus]
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat mij maar eens een foto van jou zien EENDJTE![]()
Dus dat...quote:
Dus gewoon een foto geven, dan keur ik jou wel ffquote:
OK ik dacht dat ze je dronken wilden voerenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Is fok weer van de rel af? Kreeg net weer is de opmerking dat ik eerst wat te drinken moest pakken![]()
Ga vooral zo doorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus gewoon een foto geven, dan keur ik jou wel ff![]()
Daar kan ik weinig tegen inbrengenquote:
Hmmz.. wel uitermate vreemd dat hij het vrouwvolk dan nu al opgeroepen heeft tot een keurings line-upquote:
Nu al?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
![]()
Trusten dan maar fokkertjes.![]()
Hij gaat over 6 dagen gewoon meteeen door.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.. wel uitermate vreemd dat hij het vrouwvolk dan nu al opgeroepen heeft tot een keurings line-up![]()
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij gaat over 6 dagen gewoon meteeen door.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, of je ook naar de wedstrijd keek. Moest eerst een paar keer kijken, wie wie was.
Maar het staat er leuk, dat korte koppie. Zal de eind-uitslag niet verklappen, maar waarschijnlijk weet je die al tdt dat je dit leest.![]()
Heb je al een selectie gemaakt voor wie doorgaat naar de bikini ronde?quote:
Truste Talithaquote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij gaat over 6 dagen gewoon meteeen door.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Vanaf nu heet hij PC HUUB
Ja allemaalquote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je al een selectie gemaakt voor wie doorgaat naar de bikini ronde?![]()
Als je nu hier was, zou ik voorhoofd tegen voorhoofd met je staanquote:
Jij kan ook niet kiezen hequote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
Ja allemaal![]()
Behalve die kut user van een petra![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
EEnd ik heb mn kleren uit, lig met een heerlijk stringetje te wachten op mn beurt, laat je me nu met rust in de FB ?![]()
Denk jij nu werkelijk dat ik nog mee zou willen doen aan die selektie. Mennn ik ben te goed voor jou, jij verdient mij niet, dus s6 met de andere dames. Je zou eens moeten weten wat je mist.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja allemaal![]()
Behalve die kut user van een petra![]()
![]()
Heb je je hakken aan?? Anders gaat je dat niet lukkenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je nu hier was, zou ik voorhoofd tegen voorhoofd met je staan
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil het toetsenbord zijn van een waterdier
Drukt hij op mij
dan heb ik plezier
en spelen we samen tussen het wier
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je je hakken aan?? Anders gaat je dat niet lukken![]()
Neuh, maar hoe groot kan een eend zou helemaal zijn???quote:
Kunnen eenden vliegen ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar hoe groot kan een eend zou helemaal zijn???
Daarbij: ik heb wel m'n hakken aan, en de basis is al 1.77
Top: die 1% heb je dan mooi even meegepaktquote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai ben ik weer..
druk weekendje gehad...oh ik heb een leuke jongen ontmoet..en hij zoent geweldig..alleen 1 probleem..hij is 99% hetero
Die ene procent heeft met jou gezoend??quote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai ben ik weer..
druk weekendje gehad...oh ik heb een leuke jongen ontmoet..en hij zoent geweldig..alleen 1 probleem..hij is 99% hetero
Ik maak de regelsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij kan ook niet kiezen he
Je mag er maar 3 in bikini zien hoor (je kent de regels toch wel)
Het was geweldig. Ik was naar Villa Achterwerk in de off corso gisteren waar we verwelkomt werden in de rij door een fitnessinstructrice a la Gemma Glitter die ons in beweging hield...bomvol en uitverkocht. Afijn hij was mee met een kennis van mij en stelde zich 3 keer voor en van het 1 kwam het ander en ik was de leukste jongen alsdus hem (terwijl ik eigenlijk een geraffineerde slet ben die precies weet hoe je zo'n spelletje speelt)..en ik wist niet wat me overkwam..maar goed..er speelt ook nog het 1 en ander met ex en ik heb ook nog wat back ups gescoord.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top: die 1% heb je dan mooi even meegepakt![]()
Omdat je zo aandringt mag je op de reservelijstquote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk jij nu werkelijk dat ik nog mee zou willen doen aan die selektie. Mennn ik ben te goed voor jou, jij verdient mij niet, dus s6 met de andere dames. Je zou eens moeten weten wat je mist.![]()
Ja, waar ben ik in godsnaam aan begonnenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is een PC Eend vleugellam van de RSI![]()
Mocht je willen. Als je de kans kreeg zou je al die weerloze vrouwen hebbenquote:
Kan ik er wat aan doen, zo zijn de regelsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mocht je willen. Als je de kans kreeg zou je al die weerloze vrouwen hebben![]()
Daar had je dan net wat eerder aan moeten denkenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, waar ben ik in godsnaam aan begonnen![]()
![]()
Ik wil niet op je lijst!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt mag je op de reservelijst
Weerloze vrouwen?? Waar? Hier??quote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mocht je willen. Als je de kans kreeg zou je al die weerloze vrouwen hebben![]()
Dat zegje net op tijd, ik was al bijna mijn foto aan het versturenquote:
Je moet je huid duur verkopen hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Weerloze vrouwen?? Waar? Hier??
Niet allemaal tegelijk graagquote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef PC eend het volgende:
Zouden al de dames die wel door zijn naar de volgende ronde dan nu even een IPC eend oevoetoer willen nemen
![]()
![]()
Dat zal die ian leren![]()
Kom bij mij niet aan met die smoesjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegje net op tijd, ik was al bijna mijn foto aan het versturen![]()
Uhuhquote:
Ik wil dat je me NU van die lijst afhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uhuh
Zelfs jij staat op de reservelijst
Dat kan niet, ik maak hier de regelsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil dat je me NU van die lijst afhaal.![]()
Ach dan laat je me op de KUT lijst staan, Ik zal noooooooooit maar dan ook noooooooooit iets met jou doen.quote:
Gewoon uit de rij stappen: diskwalificatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil dat je me NU van die lijst afhaal.![]()
Tja als enige man ben je gedoempt om het onderspit te delvenquote:
Altijd hetzelfde met die zeikwijvenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja als enige man ben je gedoempt om het onderspit te delven![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die zeikwijven
Zelfs oortje is hem gesmeerd, ik kan niet eens meer klagen
Oh ja, ik had nog een reservelijstquote:
De keuring is afgelast, wegens gebrek aan belangstellingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, ik lig hier dus al een uur naakt in mn string op een RSI eend te wachten ?
Ik had je al gezegd IK GA NIET OP JOU LIJSTJESquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
De keuring is afgelast, wegens gebrek aan belangstelling![]()
![]()
Jij bent ook horende doof en ziende blind hè.... welk deel van een half uur naakt in een string liggen wachten begrijp je niet???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
De keuring is afgelast, wegens gebrek aan belangstelling![]()
![]()
Heb je mn sig aangeklikt ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Play-Eend! Binnenkomen! We gaan slapie doen! Morgen mag je weer met je vriendinnetjes spelen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent ook horende doof en ziende blind hè.... welk deel van een half uur in een string liggen wachten begrijp je niet???![]()
![]()
![]()
Ik blijf nog ff, zie je later welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Play-Eend! Binnenkomen! We gaan slapie doen! Morgen mag je weer met je vriendinnetjes spelen.
We gooien het over een andere boeg, no more mister nice guyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent ook horende doof en ziende blind hè.... welk deel van een half uur naakt in een string liggen wachten begrijp je niet???![]()
![]()
![]()
En je quote mij omdat??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gooien het over een andere boeg, no more mister nice guy
Als ik ik aan 1 soort users een hekel heb is het wel mensen die zich proberen in te slijmen bij groepjes (en mods) en een beetje manipuleren om die 'invloed' dan te gebruiken om zich tegen anderen af te zetten omdat ze denken dat ze meer kunnen maken![]()
![]()
![]()
Hehe, aan dat zoetsappige gedoe heb ik zo'n hekel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
We gooien het over een andere boeg, no more mister nice guy
Als ik ik aan 1 soort users een hekel heb is het wel mensen die zich proberen in te slijmen bij groepjes (en mods) en een beetje manipuleren om die 'invloed' dan te gebruiken om zich tegen anderen af te zetten omdat ze denken dat ze meer kunnen maken![]()
![]()
![]()
Rustig maarquote:
Truste Petraaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ik ben er vantussen, ik word GEK van eendje en gestoord van de streams en nog gestoorder van een zeker persoon, die denkt dat hij leuk is door te blijven smsen. Ik ga slapen met de foon uit.Tot morgen.
Je zit je toch niet in te slijmen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hehe, aan dat zoetsappige gedoe heb ik zo'n hekel...![]()
Dan was ik hierdoor in de war:quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
It wasnt mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ik ben er vantussen, ik word GEK van eendje en gestoord van de streams en nog gestoorder van een zeker persoon, die denkt dat hij leuk is door te blijven smsen. Ik ga slapen met de foon uit.Tot morgen.
Volgens mij ga je nog wel kans maken bij haar, ze wordt nu al gek van je... nog ff en ze is gek op jequote:
Zij denkt ff de regels te kunnen bepalen, begin jij nu ook alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ga je nog wel kans maken bij haar, ze wordt nu al gek van je... nog ff en ze is gek op je![]()
Zolang je natuurlijk maar weet wanneer je moet stoppen met SMSen![]()
Mij zoon noemt me ook altijd "Majesteit" als ik zeg dat we boodschappen gaan doenquote:
Is het weer zo verquote:
Ehm nee, ik begin niet "ook al"... ik was al langer bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zij denkt ff de regels te kunnen bepalen, begin jij nu ook al![]()
![]()
Door moet ik dan ff over overleggen en bellen, want dat kan natuurlijk niet![]()
Ze heeft de stekker eruit getrokkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, ik begin niet "ook al"... ik was al langer bezig![]()
Maar je kunt het overduidelijk niet meer alleen aan, dus bel je hulplijn maar even.
Weet je het nummer zelf of moet ik Robert ten Brink vragen of hij voor je kan bellen?
Het was de reserve kandidaat nog welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch zelf gebeld hè?? Had Robert nou laten bellen, dan had ze vast wel opgenomen![]()
met 1% ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
omg ik heb morgen een date:D
Haha ja:) Hij is zo leuk..een body to die for..hij dans apart..bloedmooie ogen..en hij dacht dat ik helderziend was omdat ik zei dat hij zijn sleutelbeen had gebroken..wat ook klopte. Hij is zo leuk..maar niet iemand waarmee ik mezelf over een half jaar nog mee zie zitten..quote:
Ik let even niet op en jij begint meteen weer onzin te verkopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:56 schreef PC eend het volgende:
Is het weer zo ver![]()
Laat veulen het maar niet horen, anders gaat ze er weer over roddelen, net als over leandra![]()
Lijkt hij een beetje op Andy ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Haha ja:) Hij is zo leuk..een body to die for..hij dans apart..bloedmooie ogen..en hij dacht dat ik helderziend was omdat ik zei dat hij zijn sleutelbeen had gebroken..wat ook klopte. Hij is zo leuk..maar niet iemand waarmee ik mezelf over een half jaar nog mee zie zitten..
Hoe weet jij dat ik Andy ken? Je bedoelt toch Andy de ex-freefighter?quote:
Nee..... klik op mn sig: mmmmmmmquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik Andy ken? Je bedoelt toch Andy de ex-freefighter?
Nou ik wou het gewoon even kwijt, jij bent momenteel de grootse feedbackhoer, en gaat dan 'lollig' even melden dat een paar randdebielen een topic verneuken, nou was het volgens mij maar 1 persoon en viel dat verneuken ook wel mee....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
Eendje, rustig.......................![]()
Ik neuk me via Gert omhoog en dat maakt dat de vrouwelijke mods me haten. Dus mn groep heeft maar 1 persoon. Verder maak ik veel vrienden die allemaal een ban krijgen of taal uitslaan over bokito. Ik lees niet bij, pm niet en doe vaak alsof ik alles weet en snap, maar dat is maar fake ( net als mn orgasmes) dus schat, maak ik nog een kans ?
Het is hier nu echt koud aan het worden![]()
het is eigenlijk 10% en stijgende..een heterojongen die ik gisteren met uitgaan heb ontmoet.. een kennis stelde hem voor en zei hij is hetero maar hij stelde zich 3 keer voor en als ik langs liep keek hij de hele tijd..dus toen heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken (dure Gucci's )quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh Andy Roddick..die is ook lekker.
Nee .. heel ander type..wel zelfde lichaamsbouw..atletische, niet TE gespierd.
Hij is echt heel leuk..kon er gewoon niet van slapen vannacht..en dat terwijl ik naast ex lag..OOPS:)
Afijn ik ga maar niet te veel nadenken over heel de situatie ..haha.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben Andy-fan vanaf de eerste keer dat ik hem zag. Maar echt knap is ie niet. Ogen te dicht bij elkaar, flapoortjes, maar Man Man, wat een sex-appeal!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond hem altijd heel onsympathiek tot ik onlangs een interview op eurosport zag waarbij hij thuis was en hij werd gevolgd..leuke gast. ZIjn ex-vriendin Mandy Moore is overigens blooooooedmooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben Andy-fan vanaf de eerste keer dat ik hem zag. Maar echt knap is ie niet. Ogen te dicht bij elkaar, flapoortjes, maar Man Man, wat een sex-appeal!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap je, het komt misschien slijmerig over, maar zo is het echt niet bedoeld Zo zit ik niet in elkaar, al snap ik dat dat soms zo lijkt. DE broek blijft trouwens wel uit omdat ik ga slapen zoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik wou het gewoon even kwijt, jij bent momenteel de grootse feedbackhoer, en gaat dan 'lollig' even melden dat een paar randdebielen een topic verneuken, nou was het volgens mij maar 1 persoon en viel dat verneuken ook wel mee....
Vervolgens ga je die user opzoeken in een ander topic en scheld die verrot (om fluiter te beschermen), en daar onder het mom oude users krentenbrood even lollig melden van maken in feedback (en zeggen dat het topic wel dicht kan ook).
Doe je broek maar weer aan, ik hou er niet zo van![]()
Die vrouwelijke mods zit je ook wel diep in hunne konten te likken, naast de premium BB-male posters als ik je bijdrages zo leesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
Eendje, rustig.......................![]()
Ik neuk me via Gert omhoog en dat maakt dat de vrouwelijke mods me haten. Dus mn groep heeft maar 1 persoon. Verder maak ik veel vrienden die allemaal een ban krijgen of taal uitslaan over bokito. Ik lees niet bij, pm niet en doe vaak alsof ik alles weet en snap, maar dat is maar fake ( net als mn orgasmes) dus schat, maak ik nog een kans ?
Het is hier nu echt koud aan het worden![]()
Weet je wat het is knutje ? Ik reageer zo als ik ben.................. een slijmbal, een kutwijf, een likker, een rellert, een newbee, een kutwijf, een lieverd....................... net als in het echt. Het zal me werkelijk een rotzorg zijn waar ik kom en wat ik doe en wat men over me zegt. Geloof me................... ik post als ik er zin in heb op de manier die bij me past.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:24 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Die vrouwelijke mods zit je ook wel diep in hunne konten te likken, naast de premium BB-male posters als ik je bijdrages zo lees![]()
Some girls go for the man and others for the glory, zeggen ze wel eens![]()
![]()
Aahhww, lief kindjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
De mooiste vrouwen vind ik overigens Doutzen Kroes en Bar Refaeli
Bar staat hieronder met cheyenne terwijl ze huiswerkbegeleiding krijgt.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Jan Michael Gambill vind ik de mooiste tennisser..maar die is ver afgezakt op de ranglijst..
[afbeelding]
Nee die van natasia is dit (als ze later groot is)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Aahhww, lief kindjeIs dat die van die nataasja?
Wel opmerkelijk dat je hier niet vaak kwam, maar nadat ik je 'aanviel' in FB ook ineens bij mij komt slijmen hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je wat het is knutje ? Ik reageer zo als ik ben.................. een slijmbal, een kutwijf, een likker, een rellert, een newbee, een kutwijf, een lieverd....................... net als in het echt. Het zal me werkelijk een rotzorg zijn waar ik kom en wat ik doe en wat men over me zegt. Geloof me................... ik post als ik er zin in heb op de manier die bij me past.
Fijn dat je mn postings leest![]()
Neuh.. dit kindje bevindt zich in St. Lukes Hospital in Harlem, New Yorkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Aahhww, lief kindjeIs dat die van die nataasja?
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je hier niet vaak kwam, maar nadat ik je 'aanviel' in FB ook ineens bij mij komt slijmen hier.
Dat komt op mij over alsof je wel gevoelig bent voor hoe anderen over je denken
Ja sorry, ik had hem toen ff lopen afpeigeren..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
best mager op die foto..hij lijkt me normaal breder
Dag lieverdquote:
Play-Eendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg opeens zo een zin om met thaIitha en TherangeIlina, in een bepaald topic te spelen![]()
![]()
Zit je weer multisexueel te experimenteren schatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg opeens zo een zin om met thaIitha en TherangeIlina, in een bepaald topic te spelen![]()
![]()
Elvis Costello?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Hoe heette hij nu ook alweer, die zo'n mooie She zong (geen aznavour)
Is toch humorquote:
Je bent te laat, de keuring is geslotenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit je weer multisexueel te experimenteren schat![]()
Yes, dank je welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Elvis Costello?
http://www.youtube.com/watch?v=Xg4O7AtCBSs
Of the Radios?? She goes nana...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Hoe heette hij nu ook alweer, die zo'n mooie She zong (geen aznavour)
I know dearquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent te laat, de keuring is gesloten
Nee, Elvis Costelloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of the Radios?? She goes nana...
http://www.youtube.com/watch?v=uqllKCnlbok
Ik ben anti-zwaai, behalve als ik gedronken hebquote:
Je zwaaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben anti-zwaai, behalve als ik gedronken heb![]()
![]()
![]()
Je weet togquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
Ahhh jij ligt allang onder de lakens met fokvrouwen![]()
Kee, ben net als Huub de weg kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag je best in de COS zeggen hoor... al worden we d´r allemaal goed ziek van![]()
Dat moet jij zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag je best in de COS zeggen hoor... al worden we d´r allemaal goed ziek van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |