Het was geweldig. Ik was naar Villa Achterwerk in de off corso gisteren waar we verwelkomt werden in de rij door een fitnessinstructrice a la Gemma Glitter die ons in beweging hield...bomvol en uitverkocht. Afijn hij was mee met een kennis van mij en stelde zich 3 keer voor en van het 1 kwam het ander en ik was de leukste jongen alsdus hem (terwijl ik eigenlijk een geraffineerde slet ben die precies weet hoe je zo'n spelletje speelt)..en ik wist niet wat me overkwam..maar goed..er speelt ook nog het 1 en ander met ex en ik heb ook nog wat back ups gescoord.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top: die 1% heb je dan mooi even meegepakt![]()
Omdat je zo aandringt mag je op de reservelijstquote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk jij nu werkelijk dat ik nog mee zou willen doen aan die selektie. Mennn ik ben te goed voor jou, jij verdient mij niet, dus s6 met de andere dames. Je zou eens moeten weten wat je mist.![]()
Ja, waar ben ik in godsnaam aan begonnenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is een PC Eend vleugellam van de RSI![]()
Mocht je willen. Als je de kans kreeg zou je al die weerloze vrouwen hebbenquote:
Kan ik er wat aan doen, zo zijn de regelsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mocht je willen. Als je de kans kreeg zou je al die weerloze vrouwen hebben![]()
Daar had je dan net wat eerder aan moeten denkenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, waar ben ik in godsnaam aan begonnen![]()
![]()
Ik wil niet op je lijst!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt mag je op de reservelijst
Weerloze vrouwen?? Waar? Hier??quote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mocht je willen. Als je de kans kreeg zou je al die weerloze vrouwen hebben![]()
Dat zegje net op tijd, ik was al bijna mijn foto aan het versturenquote:
Je moet je huid duur verkopen hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Weerloze vrouwen?? Waar? Hier??
Niet allemaal tegelijk graagquote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef PC eend het volgende:
Zouden al de dames die wel door zijn naar de volgende ronde dan nu even een IPC eend oevoetoer willen nemen
![]()
![]()
Dat zal die ian leren![]()
Kom bij mij niet aan met die smoesjesquote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegje net op tijd, ik was al bijna mijn foto aan het versturen![]()
Uhuhquote:
Ik wil dat je me NU van die lijst afhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uhuh
Zelfs jij staat op de reservelijst
Dat kan niet, ik maak hier de regelsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil dat je me NU van die lijst afhaal.![]()
Ach dan laat je me op de KUT lijst staan, Ik zal noooooooooit maar dan ook noooooooooit iets met jou doen.quote:
Gewoon uit de rij stappen: diskwalificatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil dat je me NU van die lijst afhaal.![]()
Tja als enige man ben je gedoempt om het onderspit te delvenquote:
Altijd hetzelfde met die zeikwijvenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja als enige man ben je gedoempt om het onderspit te delven![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die zeikwijven
Zelfs oortje is hem gesmeerd, ik kan niet eens meer klagen
Oh ja, ik had nog een reservelijstquote:
De keuring is afgelast, wegens gebrek aan belangstellingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, ik lig hier dus al een uur naakt in mn string op een RSI eend te wachten ?
Ik had je al gezegd IK GA NIET OP JOU LIJSTJESquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
De keuring is afgelast, wegens gebrek aan belangstelling![]()
![]()
Jij bent ook horende doof en ziende blind hè.... welk deel van een half uur naakt in een string liggen wachten begrijp je niet???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
De keuring is afgelast, wegens gebrek aan belangstelling![]()
![]()
Heb je mn sig aangeklikt ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Play-Eend! Binnenkomen! We gaan slapie doen! Morgen mag je weer met je vriendinnetjes spelen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent ook horende doof en ziende blind hè.... welk deel van een half uur in een string liggen wachten begrijp je niet???![]()
![]()
![]()
Ik blijf nog ff, zie je later welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Play-Eend! Binnenkomen! We gaan slapie doen! Morgen mag je weer met je vriendinnetjes spelen.
We gooien het over een andere boeg, no more mister nice guyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent ook horende doof en ziende blind hè.... welk deel van een half uur naakt in een string liggen wachten begrijp je niet???![]()
![]()
![]()
En je quote mij omdat??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
We gooien het over een andere boeg, no more mister nice guy
Als ik ik aan 1 soort users een hekel heb is het wel mensen die zich proberen in te slijmen bij groepjes (en mods) en een beetje manipuleren om die 'invloed' dan te gebruiken om zich tegen anderen af te zetten omdat ze denken dat ze meer kunnen maken![]()
![]()
![]()
Hehe, aan dat zoetsappige gedoe heb ik zo'n hekel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef PC eend het volgende:
We gooien het over een andere boeg, no more mister nice guy
Als ik ik aan 1 soort users een hekel heb is het wel mensen die zich proberen in te slijmen bij groepjes (en mods) en een beetje manipuleren om die 'invloed' dan te gebruiken om zich tegen anderen af te zetten omdat ze denken dat ze meer kunnen maken![]()
![]()
![]()
Rustig maarquote:
Truste Petraaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ik ben er vantussen, ik word GEK van eendje en gestoord van de streams en nog gestoorder van een zeker persoon, die denkt dat hij leuk is door te blijven smsen. Ik ga slapen met de foon uit.Tot morgen.
Je zit je toch niet in te slijmen hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hehe, aan dat zoetsappige gedoe heb ik zo'n hekel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |