Dag lieverdquote:
Play-Eendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg opeens zo een zin om met thaIitha en TherangeIlina, in een bepaald topic te spelen![]()
![]()
Zit je weer multisexueel te experimenteren schatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg opeens zo een zin om met thaIitha en TherangeIlina, in een bepaald topic te spelen![]()
![]()
Elvis Costello?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Hoe heette hij nu ook alweer, die zo'n mooie She zong (geen aznavour)
Is toch humorquote:
Je bent te laat, de keuring is geslotenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit je weer multisexueel te experimenteren schat![]()
Yes, dank je welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Elvis Costello?
http://www.youtube.com/watch?v=Xg4O7AtCBSs
Of the Radios?? She goes nana...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Hoe heette hij nu ook alweer, die zo'n mooie She zong (geen aznavour)
I know dearquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent te laat, de keuring is gesloten
Nee, Elvis Costelloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of the Radios?? She goes nana...
http://www.youtube.com/watch?v=uqllKCnlbok
Ik ben anti-zwaai, behalve als ik gedronken hebquote:
Je zwaaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben anti-zwaai, behalve als ik gedronken heb![]()
![]()
![]()
Je weet togquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
Ahhh jij ligt allang onder de lakens met fokvrouwen![]()
Kee, ben net als Huub de weg kwijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag je best in de COS zeggen hoor... al worden we d´r allemaal goed ziek van![]()
Dat moet jij zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag je best in de COS zeggen hoor... al worden we d´r allemaal goed ziek van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |