Wel opmerkelijk dat je hier niet vaak kwam, maar nadat ik je 'aanviel' in FB ook ineens bij mij komt slijmen hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je wat het is knutje ? Ik reageer zo als ik ben.................. een slijmbal, een kutwijf, een likker, een rellert, een newbee, een kutwijf, een lieverd....................... net als in het echt. Het zal me werkelijk een rotzorg zijn waar ik kom en wat ik doe en wat men over me zegt. Geloof me................... ik post als ik er zin in heb op de manier die bij me past.
Fijn dat je mn postings leest![]()
Neuh.. dit kindje bevindt zich in St. Lukes Hospital in Harlem, New Yorkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Aahhww, lief kindjeIs dat die van die nataasja?
Kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je hier niet vaak kwam, maar nadat ik je 'aanviel' in FB ook ineens bij mij komt slijmen hier.
Dat komt op mij over alsof je wel gevoelig bent voor hoe anderen over je denken
Ja sorry, ik had hem toen ff lopen afpeigeren..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
best mager op die foto..hij lijkt me normaal breder
Dag lieverdquote:
Play-Eendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg opeens zo een zin om met thaIitha en TherangeIlina, in een bepaald topic te spelen![]()
![]()
Zit je weer multisexueel te experimenteren schatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg opeens zo een zin om met thaIitha en TherangeIlina, in een bepaald topic te spelen![]()
![]()
Elvis Costello?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Hoe heette hij nu ook alweer, die zo'n mooie She zong (geen aznavour)
Is toch humorquote:
Je bent te laat, de keuring is geslotenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zit je weer multisexueel te experimenteren schat![]()
Yes, dank je welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Elvis Costello?
http://www.youtube.com/watch?v=Xg4O7AtCBSs
Of the Radios?? She goes nana...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Hoe heette hij nu ook alweer, die zo'n mooie She zong (geen aznavour)
I know dearquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent te laat, de keuring is gesloten
Nee, Elvis Costelloquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of the Radios?? She goes nana...
http://www.youtube.com/watch?v=uqllKCnlbok
Ik ben anti-zwaai, behalve als ik gedronken hebquote:
Je zwaaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben anti-zwaai, behalve als ik gedronken heb![]()
![]()
![]()
Je weet togquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
Ahhh jij ligt allang onder de lakens met fokvrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |