omdat het pinkpop isquote:
lijkt me wel eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
Even een vraagje, die buitenlandse artiesten op pinkpop komen die binnen op aachen airport?
Zou kunnen. Of per tourbus als ze al in de buurt aan touren zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
Even een vraagje, die buitenlandse artiesten op pinkpop komen die binnen op aachen airport?
onweer in het heuvellandquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Fredo55 het volgende:
Limburg,nog nooit geweest.![]()
![]()
Van de zomer misschien!![]()
Ze schijnen daar wel mooi onweer te hebben.![]()
hierquote:Op maandag 28 mei 2007 20:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Onderbanken is trouwens de enige gemeente die ik niet ken.... Waar ligt die ergens?
Ik ben een luie hond.quote:
Heb je wel bij meerdere gemeenten hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ook vaag, de gemeente heeft meestal de naam van een dorp/stad... maar bij Onderbanken dus niet.
*Vertegenwoordigt gemeente Schinnenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:41 schreef Piovan het volgende:
De volgende gemeentes behoren tot het Nederlandse Zuid-Limburg:
...
Schinnen
...
Haha jaa, bij die schoenenwinkel staan mensen soms buiten te wachten omdat het binnen druk isquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar kocht ik vroeger ergens van die speciale schoenen
Zó triest.
Ik geef je wel een rondleidingquote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef Lucille het volgende:
Ik moet die regio toch eens een keer gaan bezoeken, ziet er heel mooi uit.
Bingelrade is dan ook maar klein. Volgens mij maar een paar straten?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ben een luie hond.
Merkelbeek en Schinveld ken ik nog wel.... (De Heks van Merkelbeek jeweet) Maar van die andere heb ik nog nooit gehoord.
Achteraan sluiten jijquote:
*Sittard meldt*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:01 schreef Juggy het volgende:
Zeker weten dat t hier n prachtige omgeving is![]()
*Sittard meldt*
godver, wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef Crappery het volgende:
amby reprezent
Mooi stukje inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef Eix het volgende:
[..]
*Sittard meldt*
Geweldig om hier achter over de Kolleberg wat rond te fietsen ri. de Windraak door die prachtige holle wegen.
ik was vandaag nog op de kermisquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef deedeetee het volgende:
*Geleen meldt*
Fietsen *heuvel op* is niet leuk
Vooral bij Watersley naar beneden razen is leuk.quote:
Toch wel binnendoor hoop ik? Langs de Rijksweg is niet zo geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef Crappery het volgende:
Ik fiets altijd in Sittard waat die Flodder is opgenomen, en zo via Nieuwstadt, Susteren, Echt, Roermond in
Nee, door het ijzeren bos.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef knep het volgende:
[..]
Toch wel binnendoor hoop ik? Langs de Rijksweg is niet zo geweldig.
Kan jij je eigen plaatsnaam nog niet goed typenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef boylovesgirl het volgende:
ahhahaaha, mestreech, doe mij maar Meersen
Het ligt niet aan jou, mij komt ook alleen de plaats Meerssen (of Meers, gehucht hier om de hoek) bekend voorquote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Kan jij je eigen plaatsnaam nog niet goed schrijvenof is mijn kennis van de Limburgse plaatsnamen matig?
haha, en het ligt ook niet aan mij want ik kom er niet vandaan, ging er alleen maar doorheen met zon heerlijke stoptrein die ook nog in houthem st gerlach stopte. joehoe wat een heerlijk OV tijden waren dat (not)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, mij komt ook alleen de plaats Meerssen (of Meers, gehucht hier om de hoek) bekend voor
Ja, ik dacht al het zal vast niemand zijn die in Meerssen woont.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef boylovesgirl het volgende:
[..]
haha, en het ligt ook niet aan mij want ik kom er niet vandaan, ging er alleen maar doorheen met zon heerlijke stoptrein die ook nog in houthem st gerlach stopte. joehoe wat een heerlijk OV tijden waren dat (not)
Waarom ben je vertrokken uit het mooie Limburg?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:01 schreef Bad_eendje het volgende:
Ik heb ook in Zuid-Limburg gewoondNou woon ik in provincie Groningen, dus kom er niet vaak meer
![]()
Ouders hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:59 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Waarom ben je vertrokken uit het mooie Limburg?
Cool!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef phluphy het volgende:
Tot mijn 14e in Beek gewoond, daarna nog een jaartje of 5 in Maastricht.
Nu al weer járen in Gelderland, mááááár: plannen om in 2008 te verhuizen naar Zuid Limburg.![]()
Thuis komen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
Op voordelen lijstje noteert: afspraakjes maken met Sjeen.![]()
Witte wijn bij lunchdatequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]heel veel afspraakjes
lunchdates, koffiedates, dinnerdates, stappen... etc
Met allemaal een kerk, een schutterij, een fanfaar, een carnavalsvereniging en als je nog iets verder naar het zuiden doorrijdt, zie je dan Ons-Lieve-Heer in Val-Dieu een vakantiehuisje heeft. Jaa, die ìs niet gek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Allemaal kleine dorpjes leek het wel
ruimere parkeervakken bij de Miro? Drink jij ook cola?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef Ziewoarut het volgende:
BEEK!Gewoon helemaal de shit! De mondial, een vliegveld... Wat wil eens mens nog meer?
De Miroquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef trabant het volgende:
[..]
ruimere parkeervakken bij de Miro? Drink jij ook cola?
* Tuvai.net fotoboek checktquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
De MiroZo noemen mijn opa en oma de makado. Dat filmpje komt helemaal niet uit Beek btw...
Ik woonde bij het sportveld, vlakbij de Miro. Daar is nu ook geen drol meer van over.quote:
Dat heb ik hier precies hetzelfde. Ik woon dan (helaas) in Sanderbout in Sittard (direct naast Foroxity gelegen, voor de onwetendenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woonde bij het sportveld, vlakbij de Miro. Daar is nu ook geen drol meer van over.Heel m'n jeugd volgebouwd. Ik heb uren op dat sportveld gespendeerd. Hutten bouwen in de struiken, vliegeren, kattekwaad uithalen.
Paar weken geleden tijdelijk in Beek gewoond. Mja, saaie boel.
Ik haat die boulevard. Ik rij als ik richting Beek ga liever via die randweg langs 't spoor/nieuwe ziekenhuis.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Rijkswegboulevard.Daar woon ik nu aan. Ik moet zeggen, 't is wel een stuk rustiger geworden en dat is best relaxed. Maar damn, hoe onhandig. En die KUTherrie toen ze 'm aan het aanleggen waren.
Dat ook nog eens ja.quote:
Daar woon ik ook, 200 meter naast het sportveld!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woonde bij het sportveld, vlakbij de Miro. Daar is nu ook geen drol meer van over.Heel m'n jeugd volgebouwd. Ik heb uren op dat sportveld gespendeerd. Hutten bouwen in de struiken, vliegeren, kattekwaad uithalen.
Paar weken geleden tijdelijk in Beek gewoond. Mja, saaie boel.
Jups! Niet in de flats maar in de straat zelfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Carmel?
Lindenheuvelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja.Ik heb er in het verleden ook een hoop eraanvaringen gehad met een niet nader te noemen bevolkingsgroep die je in Geleen erg in overvloed hebt. Ik kom alleen in Geleen als het echt moet, als ik naar de Toko moet voor buitenlands gerei en zo.
Jaja Natterman volgens mij ben je gewoon bang voor slaagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lindenheuvel?
overigens verder niks mis mee, heb er vrienden wonen
Ja niet die sportvelden. Die andere, waar nu die huizen en bedrijven zijn gebouwd, naast de a2.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:11 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daar woon ik ook, 200 meter naast het sportveld!
Mischien kent iemand een oud bruin café achter de kerk? Mijna mama ownt daar de place en dat café zit al 150 jaar bij ons in de familie!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:04 schreef phluphy het volgende:
LeukBeekenaren
![]()
Ik heb er 13 jaar gewoond, in de Bernhardstraat. De rest van de family woont er overigens nog, verspreid over verschillende straten.
En ja, ik noem de Makado ook nog steeds Miro!![]()
Jaa daar in de buurt ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Bij de kring daarzo? Die ken ik wel. Ik zat vroeger op de kring, dus daar kwam ik wel eens langs
Daar wil "men" de verkeersstroom dan ook heen dirigeren. Nu schiet het daarlangs nog lekker op want de massa heeft de Rijksweg nog in de kop. Het gaat nog spannend worden als op die Rijksweg een calamiteit uitbreekt, want er kan dan geen hulpdienst langs... Erg fijn met de nominatie Black Spot voor de kruising bij de bioscoop.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik haat die boulevard. Ik rij als ik richting Beek ga liever via die randweg langs 't spoor/nieuwe ziekenhuis.
Ik kom daar al 3 jaren of zo, m'n vriendin woont daar in die flatten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jups! Niet in de flats maar in de straat zelf![]()
Neuh, niet per se Lindenheuvel. Ik heb daar zelfs een hoop vrienden en kennissen wonen. Maar ik bedoel Geleen in 't algemeen, en 't centrum. Ik heb de nare gewoonte om herrie met groepjes etterende Marokkaantjes te krijgen daar; paar keren flink uit de hand gelopen al. Terwijl ik zelf absoluut geen herrieschopper ben. Geleen stikt van dat soort relschoppertjes vind ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lindenheuvel?
overigens verder niks mis mee, heb er vrienden wonen
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef Ziewoarut het volgende:
Mischien kent iemand een oud bruin café achter de kerk? Mijna mama ownt daar de place en dat café zit al 150 jaar bij ons in de familie!![]()
Grote kans dat je mij dan eens gezien hebt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
JaDaar ben ik wel eens geweest, bij de kaartavonden!
![]()
Wat leuk!![]()
Al vaak genoeg in het afgelopen halfjaar gezien dat er op de rijkswegboulevard een ziekenauto langs moest maar gewoon niet langs kwam. Leuke situaties geeft dat wanneer het leven van iemand op de seconden aankomt. Op dat gebied is die hele rijkswegboulevar echt een flop ja, nog niet eens die redenen meetellend die ik eerder al noemde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef trabant het volgende:
[..]
Daar wil "men" de verkeersstroom dan ook heen dirigeren. Nu schiet het daarlangs nog lekker op want de massa heeft de Rijksweg nog in de kop. Het gaat nog spannend worden als op die Rijksweg een calamiteit uitbreekt, want er kan dan geen hulpdienst langs... Erg fijn met de nominatie Black Spot voor de kruising bij de bioscoop.
Daar heb ik 2 jaar gezeten met de Kring omdat we ruimtegebrek hadden, dat was nog voor de verbouwing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jaa daar in de buurt ja!Veel vrienden van mij zaten vroeger op de Kring. Ik zelf zat op de st. Martinus
Dat zou best kunnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Grote kans dat je mij dan eens gezien hebt!![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vanavond een feestje in het bruisende Beek.
Danke! Hoop het ook! Kom nog eens langs!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen!![]()
Ik hoop dat jullie kroegje nog járen bestaat.![]()
Sta jij achter de bar dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Danke! Hoop het ook! Kom nog eens langs!
Soms als het druk is spring ik even in jahquote:
Haha isgoed!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
Ik zal zeker even je handje komen schudden als ik binnenplof!![]()
Ook leuk tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar kom ik niet.Ik heb een verjaardag.
In de info @ Wikipedia is weinig schokkends te vinden, maar ik meen dat een jaar of wat geleden iets over Kasteel Wittem en Google Maps in Dagblad de Limburger heeft gestaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef trabant het volgende:
Wat is er eigenlijk geheim aan kasteel Wittem?
Nog een Aelsenearquote:Op zondag 15 juli 2007 06:49 schreef tevebe het volgende:
Limburger meld zich!. Woonachtig in Elsloo. Momenteel niet maja. Volgens mij was Elsloo vorig jaar uitgeroepen tot mooiste dorp in Limburg.
Toevallig,Mijn man is daar aan het "optreden"vandaag, Ik ga er zo ook heenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef trabant het volgende:
Er is op zondag de 15e bij kasteel Wittem een oldtimertreffen en ik zou er niet graag tegen een boom rijden, zie je...
Ik mag bidden dat hij toch niet die verschrikkelijke wauwelaar was, die op vol volume met de belegen schlagers die hij draaide ging meezingen?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef Tammymara het volgende:
[Er is op zondag de 15e bij kasteel Wittem een oldtimertreffen.]
Toevallig,Mijn man is daar aan het "optreden"vandaag,
Volgens mij was dat vorig jaar op RTL bij 4 in het land ofzo. Kan ook al 2 jaar geleden zijn. Niet dat ik er van wakker lig of Elsloo wel of niet het mooiste dorp is.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef trabant het volgende:
Aelse is niet het mooiste dorp. Maar de Maasberg in Aelse is misschien wel de mooiste straat.
[..]
Met de mijne ook niet. Mijn verstandskiezen moesten eruit van hem alleen de kaakchirurg was het er helemaal niet mee eens.quote:
Hmm,jullie "groepje?" Ik heb veel "groepjes"gezien,waar stond jequote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef trabant het volgende:
Ik mag bidden dat hij toch niet die verschrikkelijke wauwelaar was, die op vol volume met de belegen schlagers die hij draaide ging meezingen?Dat de muziek uit die wielrentoeters te hard staat om een gesprek te voeren, tot daar aan toe, maar we hebben in ons groepje iemand moeten tegenhouden die eigenhandig de microfoon in de presentator z'n... Enfin, dat is wel beeldend genoeg zo.
Prima treffen, mooie rit, vooral die uitrijservice die het gewone verkeer even tegenhoudt als je het terrein af rijdt, was bijzonder attent.
Maar dat kwebbel-ego hoort in een inrichting; niet achter een aangesloten microfoon. Naast het te warme weer was dat misschien wel een reden dat veel auto's na de rit niet weer terug het terrein op gingen.
Mooi,weten we dat ook weerquote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef trabant het volgende:
Tussen de herrie door heeft iemand me uitgelegd dat het getarnde Kasteel Wittem op Google Earth een nog niet rechtgezette fout is.
Op het lage gedeelte naast de poelen. We hadden onze eigen schaduwvoorziening meegenomen en hebben de 'show' alleen via die wielrentoeters meegekregen. Geen flauw idee wie die moeleman was of hoe die eruit ziet und das ist auch gut so...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef Tammymara het volgende:
Hmm,jullie "groepje?" Ik heb veel "groepjes"gezien,waar stond je(...)
Voor mij hoort iedereen die in dat weer daar stond in een inrichting thuis,want het was gewoon niet leuk meer, veel te warm.
Poelen? volgens mij heb ik geen poelen gezien als je waterpoelen bedoeld,Maar ik heb dan ook de helft van de tijd op een terrasje BUITEN het terrein gezeten,Heb wel een keer rondgelopen langs alle auto's en kraampjes maar voor de rest was het me te heet.Ik heb wel zo'n vermoeden dan "Moelemans"mijn Moelemans was.Maar dat is niet degene die de muziek uitzocht,net als dat ie geen inspraak had in wat er gedraaid werd en wat ie doen moest.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef trabant het volgende:
[..]
Op het lage gedeelte naast de poelen. We hadden onze eigen schaduwvoorziening meegenomen en hebben de 'show' alleen via die wielrentoeters meegekregen. Geen flauw idee wie die moeleman was of hoe die eruit ziet und das ist auch gut so...
Tussen Den Bosch, Tilburg & Eindhovenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef Tammymara het volgende:
Boxtel ken ik niet eens, erg he?
Tussen Eindhoven en Den Bosch.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef Tammymara het volgende:
Boxtel ken ik niet eens, erg he?
Waarom naar Boxtel? Ik ben er geboren, maar woon al 18 jaar in Elsloo. Heb er veel familie wonen en ik kom er nog steeds vaak. Ik vind het een gezellig dorp en het ligt lekker centraal. 15min met de trein naar Eindhoven. Terwijl het van Elsloo 1u is. Verder is Boxtel ook goedkoper qua kamerhuur.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef Siegfried het volgende:
Mijn zusje zit in Boxtel.. Naja zat.. Die is naar Tilburg verhuisd.
Maar kom, waarom zou je in Boxtel willen wonen?! (Anders dan dat je er op school zou kunnen zitten)
Ik ben nu zo'n 4,5 jaar weg uit Limburg, en mij zien ze er niet meer terug (om te wonen dan)
In Boxtel is meer te beleven dan in Elsloo, vind ikquote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef Tammymara het volgende:
Oke, bedankt !
Neuh, zou ik ook niet willen wonenáls ik dan al hier weg zou gaan dan naar Amsterdam of zo
(hoewel, dat soort dingen kan je beter doen vóór je trouwt en kinderen krijgt, als je dat eenmaal hebt gedaan dan kom je niet zo snel meer weg)
Mijn zusje zit volgens mij goedkoper in Tilburg dan in Boxtel.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Waarom naar Boxtel? Ik ben er geboren, maar woon al 18 jaar in Elsloo. Heb er veel familie wonen en ik kom er nog steeds vaak. Ik vind het een gezellig dorp en het ligt lekker centraal. 15min met de trein naar Eindhoven. Terwijl het van Elsloo 1u is. Verder is Boxtel ook goedkoper qua kamerhuur.
Tilburg is me te ver weg. Ik ga naar school in Eindhoven volgend jaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mijn zusje zit volgens mij goedkoper in Tilburg dan in Boxtel.
Ik woon niet in Elsloo, Ik kom uit kerkradequote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef tevebe het volgende:
[..]
In Boxtel is meer te beleven dan in Elsloo, vind ik. Ik zou zelf nooit in Amsterdam kunnen wonen.
Limburg heeft wel als voordeel dat je op een mooie dag kunt cruisen over het heuvelland. Lekker op een terrasje zitten in Valkenburg. Shoppen in Maastricht.
Shoppen in Kerkrade zullen we het maar helemaal niet over hebben hequote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik woon niet in Elsloo, Ik kom uit kerkrade![]()
Shoppen in Maastricht vind ik toch het meest overrated ding ever, veel te dure winkels,veel te veel en als je iets zoekt dan vind je het gewoon niet.Of je moet helemaal aan de andere kant zijn.Valkenburg is ook leuk maar alleen echt in de zomer en ook alleen echt voor die terrasjes. Eten moet je daar niet doen.
Wat betreft het "cruisen"heb je wel gelijk maar aan de andere kant heeft zo'n grote stad ook zijn voordelen,
Als ik nu ergens heen wil, bijv op koninginnendag dan moet je al niet hier zijn.wil je naar de zee ben je twee uur onderweg.Musicals, grote concerten idem.Hoeft niet per se amsterdam te zijn maar iets centraler zou ik niet erg vinden.
Nee, alsjeblieft nietquote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Shoppen in Kerkrade zullen we het maar helemaal niet over hebben he
Ah Kerkrade. Woon je lekker dicht bij de Bozzini.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik woon niet in Elsloo, Ik kom uit kerkrade![]()
Shoppen in Maastricht vind ik toch het meest overrated ding ever, veel te dure winkels,veel te veel en als je iets zoekt dan vind je het gewoon niet.Of je moet helemaal aan de andere kant zijn.Valkenburg is ook leuk maar alleen echt in de zomer en ook alleen echt voor die terrasjes. Eten moet je daar niet doen.
Wat betreft het "cruisen"heb je wel gelijk maar aan de andere kant heeft zo'n grote stad ook zijn voordelen,
Als ik nu ergens heen wil, bijv op koninginnendag dan moet je al niet hier zijn.wil je naar de zee ben je twee uur onderweg.Musicals, grote concerten idem.Hoeft niet per se amsterdam te zijn maar iets centraler zou ik niet erg vinden.
Beek?!?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:57 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet![]()
Het heeft een reden dat ik óf in Heerlen óf in Beek ga als ik iets zoek.
En da's omdat Kerkrade gewoon niks heeft.Wat Maastricht teveel heeft hebben wij te weinig.Half kerkrade ging uit zijn dak toen er een Xenos werd geopend hier![]()
Omdat Hoensbroek,sittard,geleen en simpelveld nou ook niet bepaald bekend staan om het grote aanbod in winkelsquote:
Kan eraan liggen dat ik totaal niet weet waar ik zoeken moet, zo weet ik dat érgens een megagrote Xenos moet liggen in Maastricht van twee verdiepingen maar dacht je dat ik m ooit gevonden heb? Nee, ik vind altijd alleen de straten met winkels van Frans molenaar of veel te dure cadeauwinkelsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:57 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ah Kerkrade. Woon je lekker dicht bij de Bozzini.
Shoppen in Maastricht vind ik totaal niet overrated. Ik ben al in aardig wat steden geweest om te shoppen, maar Maastricht staat op nr1 en Breda op nr2. Het scheelt dat ik ook maar een paar winkels binnen loop. Ik slaag bijna altijd. En dat Valkenburg alleen leuk is in de zomer ben ik met je eens. Eten heb ik er nog nooit gedaan en staat ook niet op mijn verlanglijstje om te doen. Het casino daar is wel heel leuk.
Qua feesten heb je ook gelijk. Daar moet je Limburg voor verlaten.
Maar er zit wél een Xenos,Een AH,Een zeeman, een dierenwinkel,een kwantum,kijkshop,en een C&A bij elkaarquote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef tevebe het volgende:
Makado.. Sorry maar daar vind ik dus echt geen zak aan. De enige keren dat ik er kom is voor de AH. Geleen moet je inderdaad helemaal wegblijven want veel is daar niet te doen. Sittard is ook behoorlijk saai ja.
Preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Maar er zit wél een Xenos,Een AH,Een zeeman, een dierenwinkel,een kwantum,kijkshop,en een C&A bij elkaar
en dat zijn meestal de dingen waar ik voor daarheen ga.Probeer dat in Heerlen dan moet je naar de woonboulevard,naar het Loon én naar centrum om ze allemaal te krijgen.Zit in Makado allemaal bij elkaar.Maar goed,Ik kom daar ook maar ééns per maand of zo
Zelfs als je álle wijken meetelt nogquote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Precies
In Makado zitten meer winkels dan in héél Kerkrade
Preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 21:26 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Zelfs als je álle wijken meetelt nog![]()
Die geruchten ken ik niet,Maar ik weet wel dat ik er twee weken terug was en dat er boven (waar eerst alleen toiletten waren) naast de kinderopvang nu een BCC zit.Hoe willen ze in vredesnaam op dat gebouw nog een verdieping zetten?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:28 schreef tevebe het volgende:
Er gingen toch ook geruchten dat er nog een verdieping bij zou komen bij de Makado.. Is daar nog meer over bekend?
Vanuit Elsloo is het met normaal rijden iets minder dan 4u tot Parijs.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb jaren in Amsterdam gewoond. Vreselijk was het. Ik zat echt aan de rand van Europa daar, veel te ver weg van alles dat interesant is.
Vanuit Maastricht ben ik tenminste snel in steden als Brussel en Keulen. Luik en Aken zijn helemaal om de hoek. En ook Parijs is prima te doen.
Midden in het lage gedeelte waren een paar drassiger stukjes met riet, waar ze een paar reclame-aanhangers hadden neergezet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Tammymara het volgende:
Poelen? volgens mij heb ik geen poelen gezien als je waterpoelen bedoeld,
heel verstandig. Dan stonden de luidsprekertoeters van je àf.quote:Maar ik heb dan ook de helft van de tijd op een terrasje BUITEN het terrein gezeten,
Halverwege tussen ingang en weg. Onder parasol & partytent.quote:Stonden jullie vanaf de ingang gezien rechts aan de overkant van het veld trouwens?Aan de grote weg? Daar stonden best veel "schaduwvoorzieningen".
Frans Bauer is golden noch oldie. Als je die draait, beschouw ik dat meestal als een acuut vertreksein (net als H6), maar -heel gemeen- hij flikt 't 'm op het moment dat het halve veld voor mijn geopende motorklep staat.quote:...volgens mij had die DJ verstaan dat hij oldtimermuziek moest draaien![]()
Ik ken het ook nog als Miro maar toch noem ik het Makado. MAA noem ik ook maastricht airport. In de Makado zitten ook niet mijn winkels. Het heeft ook niet echt een uitstraling.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef trabant het volgende:
Makado? Miro noemen we dat! Al zeker dertig jaar. Net zoals MAA gewoon Vliegveld Beek is. Nieuwerwetse duurdoenerij... Toen ik nog in Aelse woonde, kwam ik er nog wel eens langs, maar ik mis het echt niet. Niet mijn soort winkels. Wie zit er nu om 10:00 al aan de friet?
De bovenverdieping is wat onderbezet geweest, mogelijk dat ze die meer willen exploiteren. Als dat maar niet ten koste van de plee en de kinderopvang gaat.
Sorry,toen bestond ik nog niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef trabant het volgende:
Makado? Miro noemen we dat! Al zeker dertig jaar. Net zoals MAA gewoon Vliegveld Beek is. Nieuwerwetse duurdoenerij...
Als er iemand altijd stellig "ik ga NOOIT terug" riep, was ik het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat ik er ooit terug zou willen..
Maar goed, zeg nooit nooit. Wie weet, ooit, vrouw, kinderen.. je kent het wel
Dank je !quote:Op maandag 16 juli 2007 17:42 schreef trabant het volgende:
Toen ik twintig was, wilde ik wel persé weg. Voor een twintiger kan Amsterdam een geweldige stad zijn. Maar na je dertigste wil je toch wel eens een moment rust en ook je kont kunnen keren.
En dan ga je toch wel een paar dingen uit het heuvelland waarderen. De ruimte, de schoonheid van het reliëf, en de mensen zijn er vriendelijker. Als ik wandel wordt er gegroet, je merkt meteen welke Pieterpadlopers uit de randstad komen: die groeten niet terug, maar kijken verschrikt over zoveel basale vriendelijkheid...
Mja.. Ik roep dat ook vrij hard, maar zie ook wel in dat het later misschien wel fijn is.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als er iemand altijd stellig "ik ga NOOIT terug" riep, was ik het wel.
Zo zie je maar weer.![]()
Marmarisquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, Marmaris is dan wel nog open. Veggiepizza
wat een dramaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:41 schreef tevebe het volgende:
Ik woon nu ook ver weg van limburg. Maar dat heeft een andere reden. Het is er wel relax, maar vanwege m'n studie moet ik het gaan verlaten.
Wat eers Dumeco was? Wat een paar jaar geleden een gedeelte is afgebrand?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Tegenover dat vleesverwerkingsding. En ik heb op Groenewald en Eysenhegge gezeten, dus geen St. Michiel
Ik heb net eten gehaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik volg je. Het is laat.
En daarom ga ik nu slapennn
Lekker weer, beter als zaterdag/zondag. Toen was het zoooo benauwdquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:57 schreef Plupke het volgende:
En het is weer warm vandaag in Maastricht en omstreken.
van maastricht naar vaals rijden en op tijd remmenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:15 schreef tevebe het volgende:
Margraten... Ben er een paar x geweest, mar ik heb geen idee hoe ik er moet komen
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef tevebe het volgende:
Ah ok. Ik ben wel per ongeluk eens via Maastricht in Tongeren uitgekomen.
Naar Vroenhoven en dan zie je die kathedraal van Tongeren al liggen. Kaarsrechte oude heerbaan: als er een bocht in de weg zit, heb je de verkeerde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:33 schreef tevebe het volgende:
Kzou echt niet meer weten hoe ik er nu moet komen
Ik woon er niet eh:P Alleen in de gemeete, ik woon in St Geertruid, een nog kleiner dorpquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:15 schreef tevebe het volgende:
Margraten... Ben er een paar x geweest, mar ik heb geen idee hoe ik er moet komen
beste ijs uit de regioquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef Tammymara het volgende:
Epen
Daar hebben ze echt zooooo lekker ijs, Alleen moest niet half limburg daar heen gaan als ze zon schijnt
Ik dacht dat de zon alleen voor niks schijnt maar op een warme dag lijkt wel of het ijs daar ook gratis is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef Tammymara het volgende:
Epen
Daar hebben ze echt zooooo lekker ijs, Alleen moest niet half limburg daar heen gaan als ze zon schijnt
Zo je hebt talent!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef phluphy het volgende:
Er was eens een vrouwtje uit Epen
Die had het voltooid deelwoord niet begrepen.
Ze zei na de daad
met haar mond nog vol zaad
Wat is het? Gepijpt of gepepen?![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------
Sorry, deze limerick kwam spontaan in me op toen ik "Epen" las.
omgquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef phluphy het volgende:
Ze zei na de daad
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef phluphy het volgende:
Ze zei na de daad
![]()
O, maar ik heb 'm niet zelf bedacht hoor! Wel zelf onthouden, want hij is al heel oud!quote:
Volgens mij was ik toen langs de markt gereden dat is alles wat ik herkende van Maastricht. De andere wijken waar ik doorheen kwam ken(de) ik niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef trabant het volgende:
[..]
Naar Vroenhoven en dan zie je die kathedraal van Tongeren al liggen. Kaarsrechte oude heerbaan: als er een bocht in de weg zit, heb je de verkeerde.![]()
Bij oldtimertoerritten blijf ik me verbazen hoeveel mooie verborgen plekjes er nog steeds te vinden zijn.
Ja lekker, naaktzwemmen met 65+ers....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:42 schreef Basvg het volgende:
Lang leven Thermae 2000! Meesterlijk!!
Heerlijk, dat golvende schaamhaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja lekker, naaktzwemmen met 65+ers....
veel te druk bij de kraam daar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:55 schreef Re_Style het volgende:
Dat ijs uit epen is smerig.. Ik prefereer Australian... :p
Weet ik veel, ik lag te slapen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:49 schreef tevebe het volgende:
Er was eens een meisje uit epe...
Nog mense last gehad van de regen hierzo van vorige week?
Ik heb het nieuws ook maar via internetquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik lag te slapen.
Jaa! Maar dan wel met de fiets erheen gaan en het ijsje onder de bomen van het pleintje schuin tegenover opeten. Dan vraag je je oprecht af waarom al die loosers zo nodig naar Thailand moeten voor de vakantie. Terwijl het paradijs tussen Maas, Roer en Geul ligt...quote:
Ja of "Tot straks"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:43 schreef Professional het volgende:
En altijd zeggen ze "Tot morgen" als je ijs in Epen gaat eten.
Voordat je Epen inrijdt heb je ook nog een hele lekkere ijskraam. Ziet uit als een oude keet, maar wel lekker.
Jammer, Carboon was altijd een leuke groep om te beluisteren.quote:Zanger Jean Innemee overleden
De Maastrichtse zanger en componist Jean Innemee is overleden. Hij was 69 jaar. Innemee richtte al in de jaren vijftig de groep Mosam Skiffle Train op. Begin jaren zeventig scoorde hij internationale hits met zijn groep The Walkers. Ook zat hij in de populaire dialectgroep Carboon, die vooral liedjes maakte over het wel en wee van de Limburgse mijnwerkers.
Zijn lied Vaan Eysde tot de Mookerhei won het eerste Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer, het LVK. Samen met Beppie Kraft was hij vele jaren directeur van platenmaatschappij Marlstone in Borgharen. Jean Innemee was al geruime tijd ernstig ziek, Hij overleed afgelopen woensdag.
In het L1-radioprogramma Hubert on the Air is zaterdag een eerder uitgezonden special rond Jean Innemee opnieuw te beluisteren.
Ik leef met je mee.. Heb er 4 jaar op school gezeten, maar tegenwoordig kom ik er nooit meer. Ik vind dat er niet veel te doen is daar..quote:
Het enige wat ik daarvan weet is dat een frietje einekoeze goed weg te stouwen isquote:
Zekers! Bij W-w-w-w-w-w-w-w-william. En natuurlijk ozze Auwe Ambachten!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het enige wat ik daarvan weet is dat een frietje einekoeze goed weg te stouwen is
Die is inderdaad super! Een nicht van me werkt daar overigens.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef Lyzio het volgende:
Illikhoven is trouwens ook een mooi plaatsje. Leuke ijssalong ook. Nostalgie(zo heet die tent he)
Mooi manquote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Die is inderdaad super! Een nicht van me werkt daar overigens.![]()
Ik heb wel in Vilt gewerkt... Maar dat restaurant is uitgebrandquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:16 schreef dekilo het volgende:
Iemand uit Vilt???
Ijs eten doet men in (klein Zwitserland) Slenaken de helenahoeve natuurlijk.
't was geen pizzahut hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:24 schreef dekilo het volgende:
aha die pizzahut.
Zogenaamd een fles terpetine om laten vallen in een werklamp, of wat was dat?
Nee, dat italiaans ding was er voor of na (dat weet ik niet zeker)... Heel vroeger was het 'La Cage', in de tijd dat ik er werkte was het 'Preuverij Zeguers'... Klassieke franse keuken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:29 schreef dekilo het volgende:
Het was toch een Italiaans reataurant.
Ik heb daar al eens een pizza afgehaald.
Een pizzahut dus!
iig er zit nu een hele leuke kroeg.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Sjeen het volgende:
Over fik gesproken... Was nogal wat in Gronsveld gisteren
Ik heb 't gewoon helemaal gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Woon in Randwyck, dus maar een paar km daarvandaan. Flinke rookpluim![]()
. Gelukkig stond de wind de andere kant op...
.
Zit niet in haar team, maar ken haar wel. Heb vroeger wel samen met haar in jeugdteam en dames 3 gespeeld. Heb haar al even niet meer gezien trouwens...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:55 schreef dekilo het volgende:
Doe je toevallig volleyballen met Kim America?
Jong, je zit bijna midden in Europa! Die Randstad heet niet voor niets Rand-stad.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef DaFrenk het volgende:
Het is fijn wonen hier, maar je bent zo ver weg van alles![]()
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:26 schreef trabant het volgende:
[..]
Jong, je zit bijna midden in Europa! Die Randstad heet niet voor niets Rand-stad.
Je zit twee-en-een-half uur rijden dichter bij de rest van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |