Zekers! Bij W-w-w-w-w-w-w-w-william. En natuurlijk ozze Auwe Ambachten!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het enige wat ik daarvan weet is dat een frietje einekoeze goed weg te stouwen is
Die is inderdaad super! Een nicht van me werkt daar overigens.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef Lyzio het volgende:
Illikhoven is trouwens ook een mooi plaatsje. Leuke ijssalong ook. Nostalgie(zo heet die tent he)
Mooi manquote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Die is inderdaad super! Een nicht van me werkt daar overigens.![]()
Ik heb wel in Vilt gewerkt... Maar dat restaurant is uitgebrandquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:16 schreef dekilo het volgende:
Iemand uit Vilt???
Ijs eten doet men in (klein Zwitserland) Slenaken de helenahoeve natuurlijk.
't was geen pizzahut hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:24 schreef dekilo het volgende:
aha die pizzahut.
Zogenaamd een fles terpetine om laten vallen in een werklamp, of wat was dat?
Nee, dat italiaans ding was er voor of na (dat weet ik niet zeker)... Heel vroeger was het 'La Cage', in de tijd dat ik er werkte was het 'Preuverij Zeguers'... Klassieke franse keuken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:29 schreef dekilo het volgende:
Het was toch een Italiaans reataurant.
Ik heb daar al eens een pizza afgehaald.
Een pizzahut dus!
iig er zit nu een hele leuke kroeg.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Sjeen het volgende:
Over fik gesproken... Was nogal wat in Gronsveld gisteren
Ik heb 't gewoon helemaal gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Woon in Randwyck, dus maar een paar km daarvandaan. Flinke rookpluim![]()
. Gelukkig stond de wind de andere kant op...
.
Zit niet in haar team, maar ken haar wel. Heb vroeger wel samen met haar in jeugdteam en dames 3 gespeeld. Heb haar al even niet meer gezien trouwens...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:55 schreef dekilo het volgende:
Doe je toevallig volleyballen met Kim America?
Jong, je zit bijna midden in Europa! Die Randstad heet niet voor niets Rand-stad.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef DaFrenk het volgende:
Het is fijn wonen hier, maar je bent zo ver weg van alles![]()
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:26 schreef trabant het volgende:
[..]
Jong, je zit bijna midden in Europa! Die Randstad heet niet voor niets Rand-stad.
Je zit twee-en-een-half uur rijden dichter bij de rest van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |