Daar heb ik 2 jaar gezeten met de Kring omdat we ruimtegebrek hadden, dat was nog voor de verbouwing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jaa daar in de buurt ja!Veel vrienden van mij zaten vroeger op de Kring. Ik zelf zat op de st. Martinus
Dat zou best kunnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:34 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Grote kans dat je mij dan eens gezien hebt!![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vanavond een feestje in het bruisende Beek.
Danke! Hoop het ook! Kom nog eens langs!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen!![]()
Ik hoop dat jullie kroegje nog járen bestaat.![]()
Sta jij achter de bar dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Danke! Hoop het ook! Kom nog eens langs!
Soms als het druk is spring ik even in jahquote:
Haha isgoed!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
Ik zal zeker even je handje komen schudden als ik binnenplof!![]()
Ook leuk tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar kom ik niet.Ik heb een verjaardag.
In de info @ Wikipedia is weinig schokkends te vinden, maar ik meen dat een jaar of wat geleden iets over Kasteel Wittem en Google Maps in Dagblad de Limburger heeft gestaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef trabant het volgende:
Wat is er eigenlijk geheim aan kasteel Wittem?
Nog een Aelsenearquote:Op zondag 15 juli 2007 06:49 schreef tevebe het volgende:
Limburger meld zich!. Woonachtig in Elsloo. Momenteel niet maja. Volgens mij was Elsloo vorig jaar uitgeroepen tot mooiste dorp in Limburg.
Toevallig,Mijn man is daar aan het "optreden"vandaag, Ik ga er zo ook heenquote:Op zondag 15 juli 2007 03:04 schreef trabant het volgende:
Er is op zondag de 15e bij kasteel Wittem een oldtimertreffen en ik zou er niet graag tegen een boom rijden, zie je...
Ik mag bidden dat hij toch niet die verschrikkelijke wauwelaar was, die op vol volume met de belegen schlagers die hij draaide ging meezingen?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef Tammymara het volgende:
[Er is op zondag de 15e bij kasteel Wittem een oldtimertreffen.]
Toevallig,Mijn man is daar aan het "optreden"vandaag,
Volgens mij was dat vorig jaar op RTL bij 4 in het land ofzo. Kan ook al 2 jaar geleden zijn. Niet dat ik er van wakker lig of Elsloo wel of niet het mooiste dorp is.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef trabant het volgende:
Aelse is niet het mooiste dorp. Maar de Maasberg in Aelse is misschien wel de mooiste straat.
[..]
Met de mijne ook niet. Mijn verstandskiezen moesten eruit van hem alleen de kaakchirurg was het er helemaal niet mee eens.quote:
Hmm,jullie "groepje?" Ik heb veel "groepjes"gezien,waar stond jequote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef trabant het volgende:
Ik mag bidden dat hij toch niet die verschrikkelijke wauwelaar was, die op vol volume met de belegen schlagers die hij draaide ging meezingen?Dat de muziek uit die wielrentoeters te hard staat om een gesprek te voeren, tot daar aan toe, maar we hebben in ons groepje iemand moeten tegenhouden die eigenhandig de microfoon in de presentator z'n... Enfin, dat is wel beeldend genoeg zo.
Prima treffen, mooie rit, vooral die uitrijservice die het gewone verkeer even tegenhoudt als je het terrein af rijdt, was bijzonder attent.
Maar dat kwebbel-ego hoort in een inrichting; niet achter een aangesloten microfoon. Naast het te warme weer was dat misschien wel een reden dat veel auto's na de rit niet weer terug het terrein op gingen.
Mooi,weten we dat ook weerquote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef trabant het volgende:
Tussen de herrie door heeft iemand me uitgelegd dat het getarnde Kasteel Wittem op Google Earth een nog niet rechtgezette fout is.
Op het lage gedeelte naast de poelen. We hadden onze eigen schaduwvoorziening meegenomen en hebben de 'show' alleen via die wielrentoeters meegekregen. Geen flauw idee wie die moeleman was of hoe die eruit ziet und das ist auch gut so...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef Tammymara het volgende:
Hmm,jullie "groepje?" Ik heb veel "groepjes"gezien,waar stond je(...)
Voor mij hoort iedereen die in dat weer daar stond in een inrichting thuis,want het was gewoon niet leuk meer, veel te warm.
Poelen? volgens mij heb ik geen poelen gezien als je waterpoelen bedoeld,Maar ik heb dan ook de helft van de tijd op een terrasje BUITEN het terrein gezeten,Heb wel een keer rondgelopen langs alle auto's en kraampjes maar voor de rest was het me te heet.Ik heb wel zo'n vermoeden dan "Moelemans"mijn Moelemans was.Maar dat is niet degene die de muziek uitzocht,net als dat ie geen inspraak had in wat er gedraaid werd en wat ie doen moest.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef trabant het volgende:
[..]
Op het lage gedeelte naast de poelen. We hadden onze eigen schaduwvoorziening meegenomen en hebben de 'show' alleen via die wielrentoeters meegekregen. Geen flauw idee wie die moeleman was of hoe die eruit ziet und das ist auch gut so...
Tussen Den Bosch, Tilburg & Eindhovenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef Tammymara het volgende:
Boxtel ken ik niet eens, erg he?
Tussen Eindhoven en Den Bosch.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef Tammymara het volgende:
Boxtel ken ik niet eens, erg he?
Waarom naar Boxtel? Ik ben er geboren, maar woon al 18 jaar in Elsloo. Heb er veel familie wonen en ik kom er nog steeds vaak. Ik vind het een gezellig dorp en het ligt lekker centraal. 15min met de trein naar Eindhoven. Terwijl het van Elsloo 1u is. Verder is Boxtel ook goedkoper qua kamerhuur.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef Siegfried het volgende:
Mijn zusje zit in Boxtel.. Naja zat.. Die is naar Tilburg verhuisd.
Maar kom, waarom zou je in Boxtel willen wonen?! (Anders dan dat je er op school zou kunnen zitten)
Ik ben nu zo'n 4,5 jaar weg uit Limburg, en mij zien ze er niet meer terug (om te wonen dan)
In Boxtel is meer te beleven dan in Elsloo, vind ikquote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef Tammymara het volgende:
Oke, bedankt !
Neuh, zou ik ook niet willen wonenáls ik dan al hier weg zou gaan dan naar Amsterdam of zo
(hoewel, dat soort dingen kan je beter doen vóór je trouwt en kinderen krijgt, als je dat eenmaal hebt gedaan dan kom je niet zo snel meer weg)
Mijn zusje zit volgens mij goedkoper in Tilburg dan in Boxtel.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Waarom naar Boxtel? Ik ben er geboren, maar woon al 18 jaar in Elsloo. Heb er veel familie wonen en ik kom er nog steeds vaak. Ik vind het een gezellig dorp en het ligt lekker centraal. 15min met de trein naar Eindhoven. Terwijl het van Elsloo 1u is. Verder is Boxtel ook goedkoper qua kamerhuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |