wat een dramaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:41 schreef tevebe het volgende:
Ik woon nu ook ver weg van limburg. Maar dat heeft een andere reden. Het is er wel relax, maar vanwege m'n studie moet ik het gaan verlaten.
Wat eers Dumeco was? Wat een paar jaar geleden een gedeelte is afgebrand?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Tegenover dat vleesverwerkingsding. En ik heb op Groenewald en Eysenhegge gezeten, dus geen St. Michiel
Ik heb net eten gehaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik volg je. Het is laat.
En daarom ga ik nu slapennn
Lekker weer, beter als zaterdag/zondag. Toen was het zoooo benauwdquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:57 schreef Plupke het volgende:
En het is weer warm vandaag in Maastricht en omstreken.
van maastricht naar vaals rijden en op tijd remmenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:15 schreef tevebe het volgende:
Margraten... Ben er een paar x geweest, mar ik heb geen idee hoe ik er moet komen
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef tevebe het volgende:
Ah ok. Ik ben wel per ongeluk eens via Maastricht in Tongeren uitgekomen.
Naar Vroenhoven en dan zie je die kathedraal van Tongeren al liggen. Kaarsrechte oude heerbaan: als er een bocht in de weg zit, heb je de verkeerde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:33 schreef tevebe het volgende:
Kzou echt niet meer weten hoe ik er nu moet komen
Ik woon er niet eh:P Alleen in de gemeete, ik woon in St Geertruid, een nog kleiner dorpquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:15 schreef tevebe het volgende:
Margraten... Ben er een paar x geweest, mar ik heb geen idee hoe ik er moet komen
beste ijs uit de regioquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef Tammymara het volgende:
Epen
Daar hebben ze echt zooooo lekker ijs, Alleen moest niet half limburg daar heen gaan als ze zon schijnt
Ik dacht dat de zon alleen voor niks schijnt maar op een warme dag lijkt wel of het ijs daar ook gratis is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef Tammymara het volgende:
Epen
Daar hebben ze echt zooooo lekker ijs, Alleen moest niet half limburg daar heen gaan als ze zon schijnt
Zo je hebt talent!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef phluphy het volgende:
Er was eens een vrouwtje uit Epen
Die had het voltooid deelwoord niet begrepen.
Ze zei na de daad
met haar mond nog vol zaad
Wat is het? Gepijpt of gepepen?![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------
Sorry, deze limerick kwam spontaan in me op toen ik "Epen" las.
omgquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef phluphy het volgende:
Ze zei na de daad
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef phluphy het volgende:
Ze zei na de daad
![]()
O, maar ik heb 'm niet zelf bedacht hoor! Wel zelf onthouden, want hij is al heel oud!quote:
Volgens mij was ik toen langs de markt gereden dat is alles wat ik herkende van Maastricht. De andere wijken waar ik doorheen kwam ken(de) ik niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef trabant het volgende:
[..]
Naar Vroenhoven en dan zie je die kathedraal van Tongeren al liggen. Kaarsrechte oude heerbaan: als er een bocht in de weg zit, heb je de verkeerde.![]()
Bij oldtimertoerritten blijf ik me verbazen hoeveel mooie verborgen plekjes er nog steeds te vinden zijn.
Ja lekker, naaktzwemmen met 65+ers....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:42 schreef Basvg het volgende:
Lang leven Thermae 2000! Meesterlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |