Kan jij je eigen plaatsnaam nog niet goed typenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef boylovesgirl het volgende:
ahhahaaha, mestreech, doe mij maar Meersen
Het ligt niet aan jou, mij komt ook alleen de plaats Meerssen (of Meers, gehucht hier om de hoek) bekend voorquote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Kan jij je eigen plaatsnaam nog niet goed schrijvenof is mijn kennis van de Limburgse plaatsnamen matig?
haha, en het ligt ook niet aan mij want ik kom er niet vandaan, ging er alleen maar doorheen met zon heerlijke stoptrein die ook nog in houthem st gerlach stopte. joehoe wat een heerlijk OV tijden waren dat (not)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, mij komt ook alleen de plaats Meerssen (of Meers, gehucht hier om de hoek) bekend voor
Ja, ik dacht al het zal vast niemand zijn die in Meerssen woont.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef boylovesgirl het volgende:
[..]
haha, en het ligt ook niet aan mij want ik kom er niet vandaan, ging er alleen maar doorheen met zon heerlijke stoptrein die ook nog in houthem st gerlach stopte. joehoe wat een heerlijk OV tijden waren dat (not)
Waarom ben je vertrokken uit het mooie Limburg?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:01 schreef Bad_eendje het volgende:
Ik heb ook in Zuid-Limburg gewoondNou woon ik in provincie Groningen, dus kom er niet vaak meer
![]()
Ouders hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:59 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Waarom ben je vertrokken uit het mooie Limburg?
Cool!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef phluphy het volgende:
Tot mijn 14e in Beek gewoond, daarna nog een jaartje of 5 in Maastricht.
Nu al weer járen in Gelderland, mááááár: plannen om in 2008 te verhuizen naar Zuid Limburg.![]()
Thuis komen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
Op voordelen lijstje noteert: afspraakjes maken met Sjeen.![]()
Witte wijn bij lunchdatequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]heel veel afspraakjes
lunchdates, koffiedates, dinnerdates, stappen... etc
Met allemaal een kerk, een schutterij, een fanfaar, een carnavalsvereniging en als je nog iets verder naar het zuiden doorrijdt, zie je dan Ons-Lieve-Heer in Val-Dieu een vakantiehuisje heeft. Jaa, die ìs niet gek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Allemaal kleine dorpjes leek het wel
ruimere parkeervakken bij de Miro? Drink jij ook cola?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef Ziewoarut het volgende:
BEEK!Gewoon helemaal de shit! De mondial, een vliegveld... Wat wil eens mens nog meer?
De Miroquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef trabant het volgende:
[..]
ruimere parkeervakken bij de Miro? Drink jij ook cola?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |