omdat het pinkpop isquote:
lijkt me wel eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
Even een vraagje, die buitenlandse artiesten op pinkpop komen die binnen op aachen airport?
Zou kunnen. Of per tourbus als ze al in de buurt aan touren zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef Piovan het volgende:
Even een vraagje, die buitenlandse artiesten op pinkpop komen die binnen op aachen airport?
onweer in het heuvellandquote:Op maandag 28 mei 2007 14:18 schreef Fredo55 het volgende:
Limburg,nog nooit geweest.![]()
![]()
Van de zomer misschien!![]()
Ze schijnen daar wel mooi onweer te hebben.![]()
hierquote:Op maandag 28 mei 2007 20:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Onderbanken is trouwens de enige gemeente die ik niet ken.... Waar ligt die ergens?
Ik ben een luie hond.quote:
Heb je wel bij meerdere gemeenten hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ook vaag, de gemeente heeft meestal de naam van een dorp/stad... maar bij Onderbanken dus niet.
*Vertegenwoordigt gemeente Schinnenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:41 schreef Piovan het volgende:
De volgende gemeentes behoren tot het Nederlandse Zuid-Limburg:
...
Schinnen
...
Haha jaa, bij die schoenenwinkel staan mensen soms buiten te wachten omdat het binnen druk isquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar kocht ik vroeger ergens van die speciale schoenen
Zó triest.
Ik geef je wel een rondleidingquote:Op maandag 28 mei 2007 14:32 schreef Lucille het volgende:
Ik moet die regio toch eens een keer gaan bezoeken, ziet er heel mooi uit.
Bingelrade is dan ook maar klein. Volgens mij maar een paar straten?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ben een luie hond.
Merkelbeek en Schinveld ken ik nog wel.... (De Heks van Merkelbeek jeweet) Maar van die andere heb ik nog nooit gehoord.
Achteraan sluiten jijquote:
*Sittard meldt*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:01 schreef Juggy het volgende:
Zeker weten dat t hier n prachtige omgeving is![]()
*Sittard meldt*
godver, wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef Crappery het volgende:
amby reprezent
Mooi stukje inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef Eix het volgende:
[..]
*Sittard meldt*
Geweldig om hier achter over de Kolleberg wat rond te fietsen ri. de Windraak door die prachtige holle wegen.
ik was vandaag nog op de kermisquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef deedeetee het volgende:
*Geleen meldt*
Fietsen *heuvel op* is niet leuk
Vooral bij Watersley naar beneden razen is leuk.quote:
Toch wel binnendoor hoop ik? Langs de Rijksweg is niet zo geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:39 schreef Crappery het volgende:
Ik fiets altijd in Sittard waat die Flodder is opgenomen, en zo via Nieuwstadt, Susteren, Echt, Roermond in
Nee, door het ijzeren bos.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef knep het volgende:
[..]
Toch wel binnendoor hoop ik? Langs de Rijksweg is niet zo geweldig.
Kan jij je eigen plaatsnaam nog niet goed typenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef boylovesgirl het volgende:
ahhahaaha, mestreech, doe mij maar Meersen
Het ligt niet aan jou, mij komt ook alleen de plaats Meerssen (of Meers, gehucht hier om de hoek) bekend voorquote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Kan jij je eigen plaatsnaam nog niet goed schrijvenof is mijn kennis van de Limburgse plaatsnamen matig?
haha, en het ligt ook niet aan mij want ik kom er niet vandaan, ging er alleen maar doorheen met zon heerlijke stoptrein die ook nog in houthem st gerlach stopte. joehoe wat een heerlijk OV tijden waren dat (not)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, mij komt ook alleen de plaats Meerssen (of Meers, gehucht hier om de hoek) bekend voor
Ja, ik dacht al het zal vast niemand zijn die in Meerssen woont.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef boylovesgirl het volgende:
[..]
haha, en het ligt ook niet aan mij want ik kom er niet vandaan, ging er alleen maar doorheen met zon heerlijke stoptrein die ook nog in houthem st gerlach stopte. joehoe wat een heerlijk OV tijden waren dat (not)
Waarom ben je vertrokken uit het mooie Limburg?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:01 schreef Bad_eendje het volgende:
Ik heb ook in Zuid-Limburg gewoondNou woon ik in provincie Groningen, dus kom er niet vaak meer
![]()
Ouders hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:59 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Waarom ben je vertrokken uit het mooie Limburg?
Cool!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef phluphy het volgende:
Tot mijn 14e in Beek gewoond, daarna nog een jaartje of 5 in Maastricht.
Nu al weer járen in Gelderland, mááááár: plannen om in 2008 te verhuizen naar Zuid Limburg.![]()
Thuis komen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
Op voordelen lijstje noteert: afspraakjes maken met Sjeen.![]()
Witte wijn bij lunchdatequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]heel veel afspraakjes
lunchdates, koffiedates, dinnerdates, stappen... etc
Met allemaal een kerk, een schutterij, een fanfaar, een carnavalsvereniging en als je nog iets verder naar het zuiden doorrijdt, zie je dan Ons-Lieve-Heer in Val-Dieu een vakantiehuisje heeft. Jaa, die ìs niet gek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Allemaal kleine dorpjes leek het wel
ruimere parkeervakken bij de Miro? Drink jij ook cola?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef Ziewoarut het volgende:
BEEK!Gewoon helemaal de shit! De mondial, een vliegveld... Wat wil eens mens nog meer?
De Miroquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef trabant het volgende:
[..]
ruimere parkeervakken bij de Miro? Drink jij ook cola?
* Tuvai.net fotoboek checktquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
De MiroZo noemen mijn opa en oma de makado. Dat filmpje komt helemaal niet uit Beek btw...
Ik woonde bij het sportveld, vlakbij de Miro. Daar is nu ook geen drol meer van over.quote:
Dat heb ik hier precies hetzelfde. Ik woon dan (helaas) in Sanderbout in Sittard (direct naast Foroxity gelegen, voor de onwetendenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woonde bij het sportveld, vlakbij de Miro. Daar is nu ook geen drol meer van over.Heel m'n jeugd volgebouwd. Ik heb uren op dat sportveld gespendeerd. Hutten bouwen in de struiken, vliegeren, kattekwaad uithalen.
Paar weken geleden tijdelijk in Beek gewoond. Mja, saaie boel.
Ik haat die boulevard. Ik rij als ik richting Beek ga liever via die randweg langs 't spoor/nieuwe ziekenhuis.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Rijkswegboulevard.Daar woon ik nu aan. Ik moet zeggen, 't is wel een stuk rustiger geworden en dat is best relaxed. Maar damn, hoe onhandig. En die KUTherrie toen ze 'm aan het aanleggen waren.
Dat ook nog eens ja.quote:
Daar woon ik ook, 200 meter naast het sportveld!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woonde bij het sportveld, vlakbij de Miro. Daar is nu ook geen drol meer van over.Heel m'n jeugd volgebouwd. Ik heb uren op dat sportveld gespendeerd. Hutten bouwen in de struiken, vliegeren, kattekwaad uithalen.
Paar weken geleden tijdelijk in Beek gewoond. Mja, saaie boel.
Jups! Niet in de flats maar in de straat zelfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Carmel?
Lindenheuvelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja.Ik heb er in het verleden ook een hoop eraanvaringen gehad met een niet nader te noemen bevolkingsgroep die je in Geleen erg in overvloed hebt. Ik kom alleen in Geleen als het echt moet, als ik naar de Toko moet voor buitenlands gerei en zo.
Jaja Natterman volgens mij ben je gewoon bang voor slaagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lindenheuvel?
overigens verder niks mis mee, heb er vrienden wonen
Ja niet die sportvelden. Die andere, waar nu die huizen en bedrijven zijn gebouwd, naast de a2.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:11 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Daar woon ik ook, 200 meter naast het sportveld!
Mischien kent iemand een oud bruin café achter de kerk? Mijna mama ownt daar de place en dat café zit al 150 jaar bij ons in de familie!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:04 schreef phluphy het volgende:
LeukBeekenaren
![]()
Ik heb er 13 jaar gewoond, in de Bernhardstraat. De rest van de family woont er overigens nog, verspreid over verschillende straten.
En ja, ik noem de Makado ook nog steeds Miro!![]()
Jaa daar in de buurt ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Bij de kring daarzo? Die ken ik wel. Ik zat vroeger op de kring, dus daar kwam ik wel eens langs
Daar wil "men" de verkeersstroom dan ook heen dirigeren. Nu schiet het daarlangs nog lekker op want de massa heeft de Rijksweg nog in de kop. Het gaat nog spannend worden als op die Rijksweg een calamiteit uitbreekt, want er kan dan geen hulpdienst langs... Erg fijn met de nominatie Black Spot voor de kruising bij de bioscoop.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik haat die boulevard. Ik rij als ik richting Beek ga liever via die randweg langs 't spoor/nieuwe ziekenhuis.
Ik kom daar al 3 jaren of zo, m'n vriendin woont daar in die flatten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jups! Niet in de flats maar in de straat zelf![]()
Neuh, niet per se Lindenheuvel. Ik heb daar zelfs een hoop vrienden en kennissen wonen. Maar ik bedoel Geleen in 't algemeen, en 't centrum. Ik heb de nare gewoonte om herrie met groepjes etterende Marokkaantjes te krijgen daar; paar keren flink uit de hand gelopen al. Terwijl ik zelf absoluut geen herrieschopper ben. Geleen stikt van dat soort relschoppertjes vind ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lindenheuvel?
overigens verder niks mis mee, heb er vrienden wonen
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef Ziewoarut het volgende:
Mischien kent iemand een oud bruin café achter de kerk? Mijna mama ownt daar de place en dat café zit al 150 jaar bij ons in de familie!![]()
Grote kans dat je mij dan eens gezien hebt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
JaDaar ben ik wel eens geweest, bij de kaartavonden!
![]()
Wat leuk!![]()
Al vaak genoeg in het afgelopen halfjaar gezien dat er op de rijkswegboulevard een ziekenauto langs moest maar gewoon niet langs kwam. Leuke situaties geeft dat wanneer het leven van iemand op de seconden aankomt. Op dat gebied is die hele rijkswegboulevar echt een flop ja, nog niet eens die redenen meetellend die ik eerder al noemde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef trabant het volgende:
[..]
Daar wil "men" de verkeersstroom dan ook heen dirigeren. Nu schiet het daarlangs nog lekker op want de massa heeft de Rijksweg nog in de kop. Het gaat nog spannend worden als op die Rijksweg een calamiteit uitbreekt, want er kan dan geen hulpdienst langs... Erg fijn met de nominatie Black Spot voor de kruising bij de bioscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |