Waar zou hij heen moeten dan?quote:
quote:De functie van de CDS is 80% politiek en PR en 19% manager en 1% militair. Waar zou hij anders thuishoren? De benoeming van de CDS is ook een politieke aangelegenheid, net als die van andere topambtenaren.
HOC. Dat is het forum voor alles wat met het leger te maken heeft, zoals jij als mod behoort te weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar zou hij heen moeten dan?
Dank voor je antwoord en duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar zou hij heen moeten dan?
Dat is kolder en dat hoor jij als ex-mod ook wel te weten. Aangezien de funcite voornamelijk politiek is past dit topic prima in POL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
HOC. Dat is het forum voor alles wat met het leger te maken heeft, zoals jij als mod behoort te weten.
sjonge jonge, wat val jij door de mand. Weinigen zullen nog twijfelen dat jij een buitengewoon min etterbakje bent, haal ik alsnog mijn gelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef SCH het volgende:
Is de vacature al online?
Succes met alles burgemeester sigme!!!
En terecht!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
haal ik alsnog mijn gelijk
In deze heeft SCH zich in mijn ogen niet onbehoorlijk gedragen, zover ik kan overzien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
sjonge jonge, wat val jij door de mand. Weinigen zullen nog twijfelen dat jij een buitengewoon min etterbakje bent, haal ik alsnog mijn gelijk
dat iemand hem van het forum af wil werken is door de mand vallen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
sjonge jonge, wat val jij door de mand. Weinigen zullen nog twijfelen dat jij een buitengewoon min etterbakje bent, haal ik alsnog mijn gelijk
Ik heb steeds beweerd dat sigme een persoonlijke agenda had en dat blijkt nu te kloppen al draait ze zich wederom in vele bochten om dat te ontkennen. Het zal me verder mijn reet roesten. Het was mij vanaf het begin af duidelijk, er waren genoeg aanwijzingen voor en ik heb dat ook gemeld bij de verantwoordelijken - en nu blijkt het te kloppen. Ik ben er aaah wel dankbaar voor dat ie dit zo naar buiten heeft gebracht al is het niet zo netjes richting PJO.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef du_ke het volgende:
dat iemand hem van het forum af wil werken
tja, je hoeft alleen maar de deelnemers te kijken van deze gelegenheidsalliantie te kijken, en je weet waar je aan toe bent.quote:
Dit maak je op uit derdehandsverhaaltjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef du_ke het volgende:
Het komt op hetzelfde neer.
Gelul, lees de pm maar op voorbijfok.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit maak je op uit derdehandsverhaaltjes?
Er stond namelijk dat in het geval dat Ryan of SCH en ik ons beiden niet zouden kunnen gedragen, we er beiden af zouden flikkeren. Wat daar nou zo opzienbarend aan is...
Het staat er toch echt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gelul, lees de pm maar op voorbijfok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |