Als Addo het beter dan hem doet dan zou ik hem persoonlijk niet opstellen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind het een verstandige beslissing dat Da Costa basisspeler wordt. Die jongen kan uitgroeien tot één van de beste verdedigers van Europa.
Als deze fags krompkamp hebben geklapt.Krijgen deze fags een staande ovatie in trappen en punches.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef WooZ het volgende:
Op gs staan trouwens foto's van ze:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16369/b38fe2db/index.html
prima maar zet er een ervaren verdediger naastquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind het een verstandige beslissing dat Da Costa basisspeler wordt. Die jongen kan uitgroeien tot één van de beste verdedigers van Europa.
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima maar zet er een ervaren verdediger naast
Die jongen is mooi genaaid door GeenStijl dus.quote:Rumoer op internet rond Kromkamp-zaak
EINDHOVEN - Een Eindhovense voetballer uit het eerste jeugdteam van VV Acht is op internet ten onrechte neergezet als dader van de mishandeling van PSV-voetballer Jan Kromkamp. De vader van de achttienjarige Niels van Willigen heeft daarvan inmiddels melding gedaan bij de politie.
Die kan weinig met de zaak, omdat er geen aangifte van smaad is gedaan, zegt een woordvoerder.
Op onder meer de website GeenStijl.nl werd Van Willigen met naam en foto aangeduid. De redactie rectificeerde deze ’misser’ op verzoek van de Eindhovenaar, bevestigt directeur D. Weesie. Hij spreekt van een ‘heel domme fout’. „We hadden de verkeerde naam doorgekregen. We proberen altijd een bevestiging te krijgen en die hadden we nu ook, maar het klopte niet.”
De A1-speler schrok vooral van de snelheid waarmee internetters zijn identiteit via internetsites wisten bloot te leggen. Hij zegt niets met de zaak-Kromkamp te maken te hebben. „Ik ben wel op het feest na de wedstrijd van Acht tegen PSV geweest, maar ging om half elf al naar huis. Ik hoorde later pas van de mishandeling.”
Inderdaad als je als GS zo graag voor eigen rechter wilt spelen moet je het wel goed doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Vind het juist meer dan een heel domme fout, een zéér kwalijke zelfs.
Niet huur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef cultheld het volgende:
Vitesse wilde Aissati voor Lazovic hebben.
Nee.quote:
Grapjassenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef cultheld het volgende:
Vitesse wilde Aissati voor Lazovic hebben.
GeenStijl is een zeer goed bezochte website. Hij heeft er met naam, toenaam en foto opgestaan. Hij is onschuldig, dus een paar minuten is ook al te veel. In die paar minuten hebben heel veel mensen hem kunnen zien, ook heel veel die misschien de rectificatie achteraf niet hebben gezien. Dat is namelijk altijd het gevaar van rectificaties, het kwaad is al geschied en het nieuws gaat alweer als een lopend vuurtje rond.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo genaaid? Het is vrij snel gerectificeerd... en hij heeft hooguit een paar minder leuke mailtjes ontvangen.
Tis inderdaad een heel domme fout, maar de wereld vergaat niet.
Het toont ook aan hoeveel mongolen alles wat op een site als geenstijl staat meteen voor waar aannemen. Geenstijl moet het juist hebben van dit soort zaken en neemt gewoon risico's om zo snel mogelijk namen te kunnen noemen. Het liefst als eerste, dan heb je ook nog veel kans dat je met wat googlewerk nog wat privé-info kan vinden voordat dat offline gehaald wordt, kan je daar ook mooi naar linken in je "shock-blog"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
GeenStijl is een zeer goed bezochte website. Hij heeft er met naam, toenaam en foto opgestaan. Hij is onschuldig, dus een paar minuten is ook al te veel. In die paar minuten hebben heel veel mensen hem kunnen zien, ook heel veel die misschien de rectificatie achteraf niet hebben gezien. Dat is namelijk altijd het gevaar van rectificaties, het kwaad is al geschied en het nieuws gaat alweer als een lopend vuurtje rond.
Een schandalige fout (stel je voor dat jij er met je foto, voor- en achternaam op had gestaan terwijl je er niets mee te maken had gehad, daar was jij ook vast niet blij van geworden en dan had je je vast wel genaaid gevoeld -- ik wel in ieder geval) en ik hoop ook dat GeenStijl een dikke claim aan zijn broek krijgt. Is weer eens duidelijk dat die site absoluut onbetrouwbaar is.
De wereld vergaat inderdaad niet, maar die jongen is en blijft wel gewoon genaaid.
Hmm goed ik dat weet :| Idiote site.Pffquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
De Kromkamp-soap continues....
[..]
Die jongen is mooi genaaid door GeenStijl dus.
GeenStijl![]()
Ik ben blij dat ik Alex ooit live heb zien spelen, dit is mss later een verhaal die je vertelt aan je kinderen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm goed ik dat weet :| Idiote site.Pff
Zeer triest als je een onschuldig iemand een misdaad aannaait.
btw *snik* ik zal Alex missen.![]()
?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV gaat Lazovic dus niet binnenhalen hè
Vind ik nou zo jammer na al die jaren te hebben mogen genieten van zijn geweldige kwaliteiten nogsteeds fans de naam verkeerd schrijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
?
En gomez hoort gewoon bij de eerste 2 van Brazilië te zitten naar mijn mening.
Ik zeg niks...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow niet in de gaten gehad hahaha. Ja ben het gewent.
dan heeft GS het foutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
@ Deoxyribonucleic dat was volgens mij de foto van een onschuldige gast die er niks mee te maken had.
Rellen PSV supporters tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar goed. De echte foto's komen hopelijk nog.Dan weten we wie gestraft kan worden.
Als jij hem nu bijvoorbeeld in elkaar slaat ben je net zo'n grote idioot als die gastquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
We rellen niet. Rellen is voor idioten.
Straffen uitdelen is wat anders.
Tardelli werd gehaald in de zomer en Beerens werd verhuurt in de winter, dat staat dus los van elkaar. Zo kun je alles wel belachelijk makenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik zag Beerens bij Jong Oranje net, maakte een goede indruk.
Onbegrijplijk dat PSV hem besloot te verhuren en die Diego Tardelli haalden.
Beerens wordt toch niet teruggehaald ofwel? Vind hem voorlopig eigenlijk ook nog geen PSV waardige aanvallerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tardelli werd gehaald in de zomer en Beerens werd verhuurt in de winter, dat staat dus los van elkaar. Zo kun je alles wel belachelijk maken
tja dat is nog niet duidelijk, volgens mij wil Koeman hem wel bij PSV houden maar wil Beerens nog een jaar in Nijmegen blijven. Mits er voldoende spitsen zijn zou ik hem ook verhurenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Beerens wordt toch niet teruggehaald ofwel? Vind hem voorlopig eigenlijk ook nog geen PSV waardige aanvaller![]()
zal toch niet helemaal uitkomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik twijfel over de rol van Kromkamp. Iets in mij zegt dat hij niet helemaal onschuldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |