abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:58:51 #226
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49960008
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik twijfel trouwens of ze wel echt bedreigd zijn door enkele psv hools.
Geloof maar van wel.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:59:40 #227
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_49960034
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik twijfel trouwens of ze wel echt bedreigd zijn door enkele psv hools. Áls dat zo zou zijn dan ga je niet nog eens zo'n verhaal ophangen, wel? Dan loop je alleen maar meer risico op naderhand terug gepakt te worden.
misschien is het wel 'en en', hebben ze zowel Jan geslagen omdat die ruzie had met zn vriendin, en zijn ze daarna door wat fanatieke supporters verzocht om zich te melden bij de politie
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:11:13 #228
90464 R4V3
Forza PSV
pi_49960469
Het komt op mij over als een smoesje om onder hun straf uit te komen. Helaas kunnen ze zich niet beroepen op noodweer gezien het feit dat ze Kromkamp uit zijn auto getrokken hebben. Vind het trouwens wel netjes opgelost door die supporters als het zo is gegaan.
pi_49962121
Ook al is het gegaan zoals zij zeggen, dan nog is dat geen reden om iemands gezicht kapot te schoppen
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:50:29 #230
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49963523
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:56 schreef Kadoc het volgende:

[..]

10 euro op Noord-Afrikanen.
Kan ik effe vangen?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:39:53 #231
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_49965123
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef Neoktheone het volgende:
Ook al is het gegaan zoals zij zeggen, dan nog is dat geen reden om iemands gezicht kapot te schoppen
Precies, het is en blijft zware mishandeling waar ze ook zeker gestraft voor gaan worden. En terecht.
pi_49966657
quote:
31/5/2007 - OB: Verdachten mishandeling Kromkamp voorlopig niet vrij

De twee jongens uit Eindhoven, die vastzitten in verband met de zaak-Kromkamp, komen voorlopig niet vrij. De rechter-commissaris in Den Bosch heeft dit donderdagmorgen bepaald. Volgende week woensdag gaat hij zich opnieuw over de zaak buigen. Overigens waren de twee jongens helemaal niet van plan aangifte te doen, toen zij zich eerder deze week bij de politie meldden. Volgens één van de advocaten, mr Den Hoed, wilden ze alleen hun verhaal vertellen. De politie was zo onder de indruk van alle details dat ze het tweetal arresteerde.

De Leeuw, de andere advocaat, is niet te spreken over de gang van zaken op het politiebureau. Volgens hem is zijn cliënt nooit eerder in aanraking gekomen met Justitie en moest hij deze week eigenlijk eindexamen doen. De raadsheer voegt er verder desgevraagd aan toe dat de twee jongens Jan Kromkamp niet herkenden toen ze met hem ruzieden. Het tweetal maakt deel uit van het A1-team van VV Acht. Het incident gebeurde zaterdag op het parkeerterrein bij het sportpark van deze voetbalvereniging in Eindhoven-Acht.
pi_49967225
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef WooZ het volgende:
Op gs staan trouwens foto's van ze:

http://www.dumpert.nl/mediabase/16369/b38fe2db/index.html
Hahahahahahahahaha. Kromkamp moet wel dronken zijn geweest. Zelfs een watje als Kromkamp moet kunnen winnen van deze stakkers. Dit zijn normaal toch wel de ventjes die het eerst tegen tikken aanlopen in de horeca.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49967381
Wat een gasten die zou ik ook willen slaan sukkels
AFC AJAX
pi_49967978
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef KELDER het volgende:
Da Costa was een paar wedstrijden echt wel goed bezig hoor, en heus niet ALLEEN omdat Alex naast hem stond. Het lijkt me duidelijke dat Da Costa een speler is met erg veel potentie, en dat kan er alleen maar uit komen door veel te spelen
Da Costa werd zeer terecht door Addo uit de basis gespeeld. Koeman zelf heeft toegegeven dat hij hem te lang de hand boven het hoofd heeft gehouden. En die Da Costa is volgend seizoen opeens de opvolger van Alex? Die "goede spits" die Valckx belooft (en we weten wat de uitspraken van Stan op het gebied van spitsen halen waard zijn) kan maar beter héél goed zijn want achterin kan het wel eens doelpunten gaan regenen in zo'n geval.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49968086
Ja, maar Grrrrr. Da Costa speelde toch een hele wedstrijd lang goed tegen Arsenal!
pi_49968235
Ja maar Alex stond ernaast
pi_49968943
Da Costa heeft zeker wel het talent, maar moet inderdaad een leider aan z'n zij hebben, en Salcido is dat simpelweg niet.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:32:40 #240
159022 AminBen
El Maestro
pi_49969017
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Kan ik effe vangen?
Hehe idd
pi_49970972
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, maar Grrrrr. Da Costa speelde toch een hele wedstrijd lang goed tegen Arsenal!
En dat eeuwige gehype over "die goede wedstrijd tegen Arsenal!!!" moet ook maar eens afgelopen zijn. We hebben gewoon gezwijnd toen, niks mis mee, maar Arsenal was in allebei de wedstrijden de bovenliggende partij, al zou je bijna geloven dat PSV de Gunners compleet van de mat gespeeld heeft als je de media en de supporters moet geloven.

Wat niet wil zeggen dat ik niet ongelooflijk uit m'n dak ging toen we Wenger er uit gooiden .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49971014
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef ruud.nl het volgende:
Da Costa heeft zeker wel het talent, maar moet inderdaad een leider aan z'n zij hebben, en Salcido is dat simpelweg niet.
Da Costa moet gewoon verhuurd worden, ik weet zeker dat zat clubs in Nederland hem een jaartje zouden willen hebben en dat biedt ons de gelegenheid om zijn kwaliteiten zonder risico nog eens te beoordelen .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2007 @ 17:29:32 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49971035
da Costa is een groot verdedigend talent. Maar talenten moeten leren naast solide ervaren of erg goede mannen! Dat heeft hij duidelijk nog nodig en naast een goede verdediger rendeert Da Costa gewoon prima.

Maarja dan moet er wel een beetje ervaring bij komen achterin...... HOFLAND of BOULA!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2007 @ 17:30:27 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49971067
en oja Valckx kiest dus voor da Costa.... maarja je moet breedte hebben in de selectie, dus de eerste vervanger in de verdediging wordt dus een talentje? Met daarachter een nog jonger talent?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:34:31 #245
159022 AminBen
El Maestro
pi_49971214
De nieuwe Alex hadden we al: Alcides

Belachelijk eigenlijk dat ze het met dat materiaal willen afdoen.
pi_49971237
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:29 schreef rubbereend het volgende:
da Costa is een groot verdedigend talent. Maar talenten moeten leren naast solide ervaren of erg goede mannen! Dat heeft hij duidelijk nog nodig en naast een goede verdediger rendeert Da Costa gewoon prima.

Maarja dan moet er wel een beetje ervaring bij komen achterin...... HOFLAND of BOULA!
En dan vraag ik me dus af of de technische staf stront in hun kop heeft als ze een koopje als Hofland laten liggen. Zo'n kans krijg je voorlopig niet meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2007 @ 17:37:52 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49971319
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan vraag ik me dus af of de technische staf stront in hun kop heeft als ze een koopje als Hofland laten liggen. Zo'n kans krijg je voorlopig niet meer.
ik hoop dat ze er in stilte mee bezig zijn.... maar ik ben bang. Onbegrijpelijk werkelijk. Een Nederlander met ervaring, liefde voor de club, populair bij de fans, voor een prikkie te halen en een prima verdediger.......... tja dat zou ook te makkelijk zijn natuurlijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49974144
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Da Costa moet gewoon verhuurd worden, ik weet zeker dat zat clubs in Nederland hem een jaartje zouden willen hebben en dat biedt ons de gelegenheid om zijn kwaliteiten zonder risico nog eens te beoordelen .
Ik vind het een verstandige beslissing dat Da Costa basisspeler wordt. Die jongen kan uitgroeien tot één van de beste verdedigers van Europa.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49975522
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vind het een verstandige beslissing dat Da Costa basisspeler wordt. Die jongen kan uitgroeien tot één van de beste verdedigers van Europa.
Let u vooral op de woorden "kan" en "uitgroeien".
  donderdag 31 mei 2007 @ 20:44:53 #250
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_49977617
quote:
31/5/2007 - Advocaat verdachte: 'Kromkamp sloeg vriendin niet'
(Gepost door TS)

BRON: Omroep Brabant (mediabestand)

Advocaat Frank de Leeuw van één van de verdachte die vastzitten in verband met de zaak-Kromkamp ontkent dat de voetballer zijn vriendin geslagen zou hebben. De Telegraaf kwam vanochtend met dat gerucht. De twee 18-jarige jongens zouden vervolgens voor haar in de bres gesprongen zijn. De advocaat bevestigd voor Omroep Brabant wel een ruzie maar ontkend dat Kromkamp zijn vriendin geslagen zou hebben. "Het was geen zo hoog oplopende ruzie dat doorvoor in de bres gesprongen had moeten worden", aldus Advocaat Frank de Leeuw.

Verder benadrukte de advocaat dat de jongens geen idee hadden dat ze met Jan Kromkamp van PSV te maken hadden. Ze hebben ook absoluut niets tegen Jan Kromkamp of tegen PSV. Ze hebben zelfs heel veel spijt. "Mijn client, en ik dacht de medeverdachte ook, hebben heel veel spijt dat het allemaal zo gelopen is. Dit was hun bedoeling niet".
Wat was dan wel hun bedoeling? Ze slaan/schoppen iemand het licht uit zijn ogen, maar nee dat was per ongeluk! Gebroken neus, oogkas, jukbeen. Oeps! Ongelukje, het was echt niet de bedoeling hoor!

Spijt, niet de bedoeling, die advocaat gooit alle overduidelijke cliché's in de strijd voor strafvermindering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')