wie moet dan naar de bank ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Boula gaat naar Ajax.
Dat zal de onderlinge concurrentie uitwijzen. Mochten we de CL ingaan dan is je selectie te krap en heb je een topverdediger nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wie moet dan naar de bank ?
Dit ga je niet menenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wtf, Boulahrouz kunnen krijgen en dan weigeren... Valkx
.
Kunnen en willen jullie 8 miljoen betalen dan voor hem en die 3 miljoen euro salaris ophoesten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Boula gaat naar Ajax.
Salcido speelde in Mexico als linkerverdediger met een 3 mans defensie dus centraal komt hij wel uit op zijn plek.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gomes
Kromkamp-Da Costa-Boula-Salcido
Dan moet je goede spitsen hebben wil je er doorheen komen. Onbegrijpelijk. Zal dat een ideetje van Koeman zijn om Salcido sowieso in het centrum te zetten? Hij is toch gehaald als back
.
Er is zeker wel budget, hoe hoog dat budget is is mede afhankelijk van het verloop van de voorronde CL en een eventueel vertrek van Sneijder. Het salaris is inderdaad wel hoor, maar Stam en Davids zijn ook grootverdieners. Mocht Sneijder vertrekken dan zal zijn salaris bijna volledig naar Boula gaan, dat dan weer wel. Als je zag dat Sneijder in 2004 al 1.850.000 verdiende en VdV zelfs 2.400.000, maar goed het is even afwachten. Zou erg mooi zijn, begreep dat er al wat contacten zijn geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kunnen en willen jullie 8 miljoen betalen dan voor hem en die 3 miljoen euro salaris ophoesten?
quote:Ook Martin Jol, oud-trainer van RKC, is teleurgesteld. "Ik had bij RKC altijd mensen om me heen die verstandige beslissingen namen en bijsprongen als het nodig was. In mijn periode is er voor 25 miljoen euro aan spelers verkocht en dat hebben we goed geïnvesteerd. Als ik zei dat Lamey de beste rechstback van Nederland was, geloofden ze dat bij PSV en legden ze zo zes miljoen neer."
Ik twijfel trouwens of ze wel echt bedreigd zijn door enkele psv hools. Áls dat zo zou zijn dan ga je niet nog eens zo'n verhaal ophangen, wel? Dan loop je alleen maar meer risico op naderhand terug gepakt te worden.quote:PSV-speler Jan Kromkamp heeft afgelopen zaterdag klappen gehad van twee jongens die Kromkamps vriendin wilden beschermen. Dat zegt de advocaat van de twee 18-jarige verdachten vandaag.
Volgens het duo zou Kromkamp na een vriendschappelijke wedstrijd tussen de Eindhovense amateurclub VV Acht en PSV dronken achter het stuur zijn gaan zitten. Zijn vriendin wilde dat niet en er ontstond ruzie. Kromkamp maakte toen een slaande beweging naar zijn vriendin waardoor zij in de struiken viel. Toen de twee dat zagen, grepen ze in. Door hun toedoen liep de voetballer een gebroken neus, gebroken jukbeen, gebroken oogkas en een lichte hersenschudding op.
Het duo wilde maandagavond aangifte doen tegen Kromkamp, maar werd op het politiebureau in Eindhoven meteen aangehouden. Zij stapten met de in hun ogen juiste versie van het incident naar de politie, nadat op internet bedreigingen waren geuit door de harde kern van PSV.
De twee verdachten worden vandaag voorgeleid aan de officier van Justitie.
Kromkamp wilde gisteren niet reageren op de visie van de twee verdachten, PSV-woordvoerder Pedro Salazar wel. ''Laten we niet afdwalen van de kern van de zaak. Er is geen enkele advocaat die kan rechtvaardigen wat Jan Kromkamp is aangedaan. Wij staan volledig achter Jan.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |