Ik ben blij dat ik Alex ooit live heb zien spelen, dit is mss later een verhaal die je vertelt aan je kinderen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm goed ik dat weet :| Idiote site.Pff
Zeer triest als je een onschuldig iemand een misdaad aannaait.
btw *snik* ik zal Alex missen.![]()
?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV gaat Lazovic dus niet binnenhalen hè
Vind ik nou zo jammer na al die jaren te hebben mogen genieten van zijn geweldige kwaliteiten nogsteeds fans de naam verkeerd schrijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
?
En gomez hoort gewoon bij de eerste 2 van Brazilië te zitten naar mijn mening.
Ik zeg niks...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow niet in de gaten gehad hahaha. Ja ben het gewent.
dan heeft GS het foutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
@ Deoxyribonucleic dat was volgens mij de foto van een onschuldige gast die er niks mee te maken had.
Rellen PSV supporters tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar goed. De echte foto's komen hopelijk nog.Dan weten we wie gestraft kan worden.
Als jij hem nu bijvoorbeeld in elkaar slaat ben je net zo'n grote idioot als die gastquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
We rellen niet. Rellen is voor idioten.
Straffen uitdelen is wat anders.
Tardelli werd gehaald in de zomer en Beerens werd verhuurt in de winter, dat staat dus los van elkaar. Zo kun je alles wel belachelijk makenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik zag Beerens bij Jong Oranje net, maakte een goede indruk.
Onbegrijplijk dat PSV hem besloot te verhuren en die Diego Tardelli haalden.
Beerens wordt toch niet teruggehaald ofwel? Vind hem voorlopig eigenlijk ook nog geen PSV waardige aanvallerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tardelli werd gehaald in de zomer en Beerens werd verhuurt in de winter, dat staat dus los van elkaar. Zo kun je alles wel belachelijk maken
tja dat is nog niet duidelijk, volgens mij wil Koeman hem wel bij PSV houden maar wil Beerens nog een jaar in Nijmegen blijven. Mits er voldoende spitsen zijn zou ik hem ook verhurenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Beerens wordt toch niet teruggehaald ofwel? Vind hem voorlopig eigenlijk ook nog geen PSV waardige aanvaller![]()
zal toch niet helemaal uitkomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik twijfel over de rol van Kromkamp. Iets in mij zegt dat hij niet helemaal onschuldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |