abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49920085
Die foto in de OP is wel buitengewoon mooi. Heeft TS toevallig een linkje naar het origineel?
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 12:52:12 #52
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_49923664
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:12 schreef Autoreply het volgende:
Die foto in de OP is wel buitengewoon mooi. Heeft TS toevallig een linkje naar het origineel?
Ik moest even zoeken maar ik heb hem weer gevonden.

http://www.annebrontescarborough.co.uk/sunrise2004.jpg
pi_49927599
Ik vertrouw het zaakje hier niet zo
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:52:59 #54
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49944429
wie = mutant01?

kloon?
pi_49944507
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef Spellmeista het volgende:
wie = mutant01?

kloon?
Ik ben Mutant01, aangenaam. Mod van NWS en BNW. En nee, geen kloon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_49969440
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben Mutant01, aangenaam. Mod van NWS en BNW. En nee, geen kloon.
Je bent uiteraard geen goede bron om van jezelf te zeggen dat je geen kloon bent
Ander bewijs?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49999567
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik moest even zoeken maar ik heb hem weer gevonden.

http://www.annebrontescarborough.co.uk/sunrise2004.jpg
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:05:38 #58
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50001976
Mogen aub de twee onzinpost verwijdert worden in dit topic?? De gevestigde orde omvergooien/systeem laten crashen..

van ene L.Dellinger
pi_50055449
waarom kan dit gewoon niet in TRU?

edit: oh, dat vroeg iemand anders oo kal
pi_50077151
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
BansheeBoy Ongefundeerde uitspraken doen in NWS, maar geen behoorlijke discussie willen aangaan. Week weg.
Kan er in BVN ook op deze manier worden gemod?
pi_50088504
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kan er in BVN ook op deze manier worden gemod?
Nah, dan kunnen ze dit forum wel opheffen
pi_50089288
wat is nou het verscshil tussen dit forum en truth? gaan de topics die voorheen in truth stonden, aangaande wereldpolitiek en samenzweringen nou naar dit forum?
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 13:28:35 #63
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50089589
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Byte_Me het volgende:
wat is nou het verscshil tussen dit forum en truth? gaan de topics die voorheen in truth stonden, aangaande wereldpolitiek en samenzweringen nou naar dit forum?
Dat is het ongeveer. TRU is weer voor het paranormale en bovennatuurlijke en dit forum is voor de "aardse zaken".
  donderdag 7 juni 2007 @ 07:00:48 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50189554
Zeg, dit forum was mijn idee he.. waarom ben ik niet getipt/mod gemaakt?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:08:47 #65
132003 huupia34
veritas!!!
pi_50292068
ff een vraagje van mij: weet niet of ik hier goed zit : is het mogelijk om mijn account huupia34 samen te voegen met mijn account huupia
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 11:14:07 #66
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50292143
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:08 schreef huupia34 het volgende:
ff een vraagje van mij: weet niet of ik hier goed zit : is het mogelijk om mijn account huupia34 samen te voegen met mijn account huupia
Dat zijn admin dingen, maar ik ben er vrij zeker van dat het niet kan en als het wel kan dat ze het niet doen.

Als je het zeker wilt weten moet je even een mail naar forum@fok.nl sturen.
pi_50363737
Een paar willekeurige bijdrages van Teenwold aan BNW discussies.
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

erg goeie post, zeer duidelijk allemaal.

beter en informatiever dan die klaag-oneliners van calvobbes.
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:34 schreef TeenWolf het volgende:
Max-Dark......even lomp weer zoals gewoonlijk....
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

rustig maar rustig maar, het was meer iets dat met een korreltje zout genomen diende te worden.

haal even diep adem en schenk een lekker koud drankje in en tel tot tien...................voel je je al beter? gelukkig maar
Het lijkt er meer op dat Teenwolf discussies probeert te frustrreren door iedereen die niet in een complot gelooft af te gaan zeiken dan dat die normaal wilt meedoen aan discussies. Verder draagt die amper tot niks zinnigs bij aan discussies. Valt niet echt onder het "Geef je mening en discussieer mee, maar blijf ontopic en laat je medeuser in zijn of haar waarde. Onderbouw je mening en vooral je kritiek en probeer in verhitte discussies je hoofd koel te houden." Dus zou wel fijn zijn als iemand hem daar op kan aanspreken zodat discussies op een normale manier gevoerd kunnen worden zonder het gezeik van Teenwolf.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 10:59:07 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50365175
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:09 schreef calvobbes het volgende:
Een paar willekeurige bijdrages van Teenwold aan BNW discussies.
[..]

[..]

[..]

Het lijkt er meer op dat Teenwolf discussies probeert te frustrreren door iedereen die niet in een complot gelooft af te gaan zeiken dan dat die normaal wilt meedoen aan discussies. Verder draagt die amper tot niks zinnigs bij aan discussies. Valt niet echt onder het "Geef je mening en discussieer mee, maar blijf ontopic en laat je medeuser in zijn of haar waarde. Onderbouw je mening en vooral je kritiek en probeer in verhitte discussies je hoofd koel te houden." Dus zou wel fijn zijn als iemand hem daar op kan aanspreken zodat discussies op een normale manier gevoerd kunnen worden zonder het gezeik van Teenwolf.
Je hebt gelijk, het hoort neit. Maar het werkt wel naar twee kanten uit natuurlijk. Je hebt zelf ook geen moeite iemand troll te noemen bijvoorbeeld.

Het chemtrailtopic schijnt het helemaal uit te lokken trouwens. Wat is het dat dit iedereen zo gevoelige tenen geeft?
pi_50365250
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef NorthernStar het volgende:

Je hebt gelijk, het hoort neit. Maar het werkt wel naar twee kanten uit. Je hebt zelf ook geen moeite iemand troll te noemen bijvoorbeeld.
Met het verschil dat ik iemand als Teenwolf een troll noem. Als mensen een normale discussie voeren zonder gezeik, zal ik niemand een troll noemen. Teenwolf loopt te zeiken en klagen bij iedereen die een andere mening dan hij heeft.

Maar je gaat hem erop aanspreken? Mailtje, PM ofzo?

En wat betreft dat het bij chemtrails helemaal mis lijkt te gaan. Geen idee. Volgens mij is dat verschil niet zo groot. Misschien dat er voor chemtrails minder bewijs is te vinden dan voor 9/11 en dat het dus meer discussie oplevert.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 11:10:22 #70
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50365478
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Met het verschil dat ik iemand als Teenwolf een troll noem. Als mensen een normale discussie voeren zonder gezeik, zal ik niemand een troll noemen. Teenwolf loopt te zeiken en klagen bij iedereen die een andere mening dan hij heeft.

Ja, ik zal hem een pm sturen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:32:35 #71
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50366172
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En wat betreft dat het bij chemtrails helemaal mis lijkt te gaan. Geen idee. Volgens mij is dat verschil niet zo groot. Misschien dat er voor chemtrails minder bewijs is te vinden dan voor 9/11 en dat het dus meer discussie oplevert.
even het volgende

je mag NOOITeen mod een ADVIES geven over wat hij of zij moet doen, dat weet diegene zelf wel. M.a.w niet met andermans werk bemoeien.Vroeger werden mensen nog gebanned die mods "advies" gingen geven om ze te sturen, gelukkig zal NS hier niet intrappen.

Ik zit niet bij IEDEREEN te klagen zoals je misschien denkt, maar alleen bij jou, want als iemadn met veel info komt (in dit geval Resonancer) wuifel je het weg, stelt een vraag wat niet te beantwoorden is (of alleen door JOU te beantwoorden is zoals Resonancer zei) en loop je vervolgens de discussie te vermoorden door continu te roepen : ER STAAN VRAGEN VOOR JE OPEN, GEEF ANTWOORD OP DE VRAGEN, JE ONTWIJKT VRAGEN en dat doe je bij iedereen.

Zoals ik al zei, ik klaag zoals vele anderen alleen bij jou, Max Dark was een ander verhaal, die kon inderdaad in vorige chemtrails afleveringen lomp uit de hoek komen door anderen die anders dachten voor dom te slijten, als Max Dark het toen tegen jou had gehad was je al maanden geleden op je achterste benen gaan staan bij FB.

Maar ik zou zelf maar ophouden met je spelletje van de discussie vermoorden en dan tegen iedereen roepen "er staan vragen voor je open" die zoals gewoonlijk alleen vragen zijn die door jezelf ingevuld kunnen worden.

Zelf heb je geen moeite door gelijk mij TROLLER en STOORZENDER te noemen toen ik nog maar net binnen was. Ik ga ook niet gelijk bij NS huilen.

Eers een vuur aansteken en dan huilen dat er een fikkie is, erg onsportief he?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_50366453
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef TeenWolf het volgende:

Zelf heb je geen moeite door gelijk mij TROLLER en STOORZENDER te noemen toen ik nog maar net binnen was.
Achgut... Die uitspraken waren gebasseerd op jouw eerdere verstoringen. Ik heb jou de afgelopen maanden nog nooit een echt zinnige bijdrage zien leveren in discussies. Alleen maar gezeik.
Dan moet je niet gaan janken als ik dat duidelijk benoem als je het WEER gaat doen in een ander topic.

Het is eigenlijk heel simpel. Jouw manier van reageren verpest hele discussies. Het zou de discussies leuker maken als jij NORMAAL meedoet of gewoon wegblijft uit die discussies. Dat zou jij zelfs toch wel moeten inzien.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:40:58 #73
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50366462
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Uhmm... Ja dat krijg je als jij zelf simpele vragen niet beantwoord:
[..]

Dus hou eens op met dat gejank en ga gewoon de discussie aan als je niet wilt dat mensen een verkeerde mening over jou krijgen.
Je reageert selectief, negeert logische verklaringen en reageer eigenlijk alleen maar met copy paste verhalen. Alsof je zelf niet kunt nadenken.
(tegen Resonancerin topic chemtrails)
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:42:41 #74
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50366522
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Achgut... Die uitspraken waren gebasseerd op jouw eerdere verstoringen.
ja hoor, ga zo door ga zo door
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:43:57 #75
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50366580
tegen Resonancer in Gc "waarom wil je perse in een complot geloven.
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom geef je WEER geen antwoord op mijn vraag?
Je negeert zoveel vragen en dan straks weer janken dat ik je niet goed aanspreek...
[..]

Ik heb ook nog nergens bewijs gezien dat jij geen pedo bent. Zullen we jou dan ook maar veroordelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')