Ik moest even zoeken maar ik heb hem weer gevonden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:12 schreef Autoreply het volgende:
Die foto in de OP is wel buitengewoon mooi. Heeft TS toevallig een linkje naar het origineel?
Je bent uiteraard geen goede bron om van jezelf te zeggen dat je geen kloon bentquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben Mutant01, aangenaam. Mod van NWS en BNW. En nee, geen kloon.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken maar ik heb hem weer gevonden.
http://www.annebrontescarborough.co.uk/sunrise2004.jpg
Kan er in BVN ook op deze manier worden gemod?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
BansheeBoy Ongefundeerde uitspraken doen in NWS, maar geen behoorlijke discussie willen aangaan. Week weg.
Nah, dan kunnen ze dit forum wel opheffenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kan er in BVN ook op deze manier worden gemod?
Dat is het ongeveer. TRU is weer voor het paranormale en bovennatuurlijke en dit forum is voor de "aardse zaken".quote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef Byte_Me het volgende:
wat is nou het verscshil tussen dit forum en truth? gaan de topics die voorheen in truth stonden, aangaande wereldpolitiek en samenzweringen nou naar dit forum?
Dat zijn admin dingen, maar ik ben er vrij zeker van dat het niet kan en als het wel kan dat ze het niet doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:08 schreef huupia34 het volgende:
ff een vraagje van mij: weet niet of ik hier goed zit : is het mogelijk om mijn account huupia34 samen te voegen met mijn account huupia
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
erg goeie post, zeer duidelijk allemaal.
beter en informatiever dan die klaag-oneliners van calvobbes.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:34 schreef TeenWolf het volgende:
Max-Dark......even lomp weer zoals gewoonlijk....
Het lijkt er meer op dat Teenwolf discussies probeert te frustrreren door iedereen die niet in een complot gelooft af te gaan zeiken dan dat die normaal wilt meedoen aan discussies. Verder draagt die amper tot niks zinnigs bij aan discussies. Valt niet echt onder het "Geef je mening en discussieer mee, maar blijf ontopic en laat je medeuser in zijn of haar waarde. Onderbouw je mening en vooral je kritiek en probeer in verhitte discussies je hoofd koel te houden." Dus zou wel fijn zijn als iemand hem daar op kan aanspreken zodat discussies op een normale manier gevoerd kunnen worden zonder het gezeik van Teenwolf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
rustig maar rustig maar, het was meer iets dat met een korreltje zout genomen diende te worden.
haal even diep adem en schenk een lekker koud drankje in en tel tot tien...................voel je je al beter? gelukkig maar
Je hebt gelijk, het hoort neit. Maar het werkt wel naar twee kanten uit natuurlijk. Je hebt zelf ook geen moeite iemand troll te noemen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:09 schreef calvobbes het volgende:
Een paar willekeurige bijdrages van Teenwold aan BNW discussies.
[..]
[..]
[..]
Het lijkt er meer op dat Teenwolf discussies probeert te frustrreren door iedereen die niet in een complot gelooft af te gaan zeiken dan dat die normaal wilt meedoen aan discussies. Verder draagt die amper tot niks zinnigs bij aan discussies. Valt niet echt onder het "Geef je mening en discussieer mee, maar blijf ontopic en laat je medeuser in zijn of haar waarde. Onderbouw je mening en vooral je kritiek en probeer in verhitte discussies je hoofd koel te houden." Dus zou wel fijn zijn als iemand hem daar op kan aanspreken zodat discussies op een normale manier gevoerd kunnen worden zonder het gezeik van Teenwolf.
Met het verschil dat ik iemand als Teenwolf een troll noem. Als mensen een normale discussie voeren zonder gezeik, zal ik niemand een troll noemen. Teenwolf loopt te zeiken en klagen bij iedereen die een andere mening dan hij heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef NorthernStar het volgende:
Je hebt gelijk, het hoort neit. Maar het werkt wel naar twee kanten uit. Je hebt zelf ook geen moeite iemand troll te noemen bijvoorbeeld.
Ja, ik zal hem een pm sturen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik iemand als Teenwolf een troll noem. Als mensen een normale discussie voeren zonder gezeik, zal ik niemand een troll noemen. Teenwolf loopt te zeiken en klagen bij iedereen die een andere mening dan hij heeft.
Maar je gaat hem erop aanspreken? Mailtje, PM ofzo?
even het volgendequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik iemand als Teenwolf een troll noem. Als mensen een normale discussie voeren zonder gezeik, zal ik niemand een troll noemen. Teenwolf loopt te zeiken en klagen bij iedereen die een andere mening dan hij heeft.
Maar je gaat hem erop aanspreken? Mailtje, PM ofzo?
En wat betreft dat het bij chemtrails helemaal mis lijkt te gaan. Geen idee. Volgens mij is dat verschil niet zo groot. Misschien dat er voor chemtrails minder bewijs is te vinden dan voor 9/11 en dat het dus meer discussie oplevert.
Achgut... Die uitspraken waren gebasseerd op jouw eerdere verstoringen. Ik heb jou de afgelopen maanden nog nooit een echt zinnige bijdrage zien leveren in discussies. Alleen maar gezeik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:32 schreef TeenWolf het volgende:
Zelf heb je geen moeite door gelijk mij TROLLER en STOORZENDER te noemen toen ik nog maar net binnen was.
(tegen Resonancerin topic chemtrails)quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Uhmm... Ja dat krijg je als jij zelf simpele vragen niet beantwoord:
[..]
Dus hou eens op met dat gejank en ga gewoon de discussie aan als je niet wilt dat mensen een verkeerde mening over jou krijgen.
Je reageert selectief, negeert logische verklaringen en reageer eigenlijk alleen maar met copy paste verhalen. Alsof je zelf niet kunt nadenken.
ja hoor, ga zo door ga zo doorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Achgut... Die uitspraken waren gebasseerd op jouw eerdere verstoringen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom geef je WEER geen antwoord op mijn vraag?
Je negeert zoveel vragen en dan straks weer janken dat ik je niet goed aanspreek...
[..]
Ik heb ook nog nergens bewijs gezien dat jij geen pedo bent. Zullen we jou dan ook maar veroordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |